Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet suomalaisesta miehestä, jolla on tumma tukka ja ruskeat silmät?

Vierailija
01.09.2018 |

Voiko olla 100% suomalainen? Toisaalta testosteroni tummentaa piirteitä.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robin!

Robin näyttää ihan romanialaiselta

Ulkomaalainen tuttuni sanoi tämän. Sanoi että tuo poika näyttää ihan itä-eurooppalaiselta ja eniten just romanialaiselta, ei suomalaiselta

Vierailija
22/45 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tummanruskeat silmät ja hiukset. Tortut ovat kostuneet niiden avulla lukemattomia kertoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljelläni ja minulla on tumma tumma ja tummanruskeat silmät. Suomalaisia olemme, samoin vanhempanne, isovanhempamme, ja heidän vanhemmat. Äidilläni on tumma tukka ja vaaleat silmät, samoin siskollani. Kuulemma isän puolelta joku turkkilainen tuonut tumman pigmentin sukuun sieltä puolelta, mutta siitä ei ole varmuutta.

24/45 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään muuta kuin ’not my type’. Tykkään vaaleista miehistä ja sinisistä silmistä.

Tämä on tullut ruskea silmäisenä ja hiuksisena huomattua

Vierailija
25/45 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siinä sitten. Toisilla on. Mulle kauneimmat silmät ovat siniset.

Vierailija
26/45 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööö, olen nainen ja minulla on tummanruakeat silmät ja hiukset. Olen täysin suomalainen.

Mielestäni tummapiirteiset miehet on komeampia kuin vaaleat.

Tuon mielipide on varmaan 90% naisilla.

Vierailija
27/45 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla 100% suomalainen? Toisaalta testosteroni tummentaa piirteitä.

Testosteroni ei tummenna piirteitä millään tavalla.

Kyllä se vaan tummentaa karvoitusta :-D

No mikäs mun diagnoosi on, kun jalat on täynnä tummaa karvaa, mutta ylävartalossa ei ole ollenkaan karvaa? Käsienkin karvoitus on vaaleaa ja heikosti näkyvää. Parrankasvu on aika harvaa.

Vierailija
28/45 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljelläni ja minulla on tumma tumma ja tummanruskeat silmät. Suomalaisia olemme, samoin vanhempanne, isovanhempamme, ja heidän vanhemmat. Äidilläni on tumma tukka ja vaaleat silmät, samoin siskollani. Kuulemma isän puolelta joku turkkilainen tuonut tumman pigmentin sukuun sieltä puolelta, mutta siitä ei ole varmuutta.

Pikkuhiljaa ne tummat pigmentit tuodaan joka sukuun ja sinisilmäiset ja vaaleatukkaiset katoavat maapallolta.

Vierailija
29/45 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen suku on tullut Saksasta 1600-luvulla Suomeen. Miehellä ja kaikilla lapsillamme on tummanruskea tukka ja ruskeat silmä. Ihonvärikin on eurooppalaiseen tyyliin kellertävä ja he ruskettuu helposti.

Vierailija
30/45 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkään aikaan palstaillut, mutta näköjään mikään ei ole muuttunut.

"Mitä ajattelet ihmisestä joka... käy sunnunutaina kaupassa / käyttää julkisia / ostaa omenoita / lenkkeilee / on tummahiuksinen / on sinisilmäinen / asuu kerrostalossa / käy saunassa lauantaisin, jne jne

Vierailija
31/45 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööö, olen nainen ja minulla on tummanruakeat silmät ja hiukset. Olen täysin suomalainen.

Mielestäni tummapiirteiset miehet on komeampia kuin vaaleat.

Tuon mielipide on varmaan 90% naisilla.

Ah, no jää meille 10%lle enemmän. :)

25, vaaleiden ja punatukkaisten perään

Vierailija
32/45 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmetytä yhtään kun on todella Suomalaista alkuperää.

Vierailija
33/45 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä päin kaikki on tummatukkaisia ja ruskeasilmäisiä, kuten itsekin. Saamelaisverta. Kai sekin silti suomalaista on.

Mun tyttäressä on myös. Lappilaisittain vinot silmät, syntymästä ruskeat, ja helposti ruskettuva iho. Vaunuaikana ventovieraat mummot kyselivät, onko isä kaukaakin kotoisin, kun lapsi on niin tumma (itse olen punatukkaien ja kuolonkalpea). "Joo, Kainuusta." 17 vuotta sitten ei oltu vielä ihan näin globalisoituneita. :D

Vierailija
34/45 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, ihan tavallinen suomalainen. Ei tummat hiukset tai ruskeat silmät Suomessa mitään harvinaisuuksia ole vaikkeivat olekaan enemmistö.

Vierailija
35/45 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä ajattelen, on aika usein 'wau, onpa komea mies', koska ruskeat silmät vetoavat minuun, ja myös hiukset saavat ennemmin olla tummat kuin vaaleat.

Se joka epäilee ettei tällainen henkilö misään tapauksessa voi olla suomalainen, ei tunne edes Mendelin (1800-luku) aikaista biologiaa, joten kannattanee hankkia hieman yleissivistystä.

Vierailija
36/45 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, ihan tavallinen suomalainen. Ei tummat hiukset tai ruskeat silmät Suomessa mitään harvinaisuuksia ole vaikkeivat olekaan enemmistö.

Toistaiseksi.

Vierailija
37/45 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ja miksi minun pitäisi häntä tai hänestä jotain ajatella?

Vierailija
38/45 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heikkona tummatukkaisiin ja ruskeasilmäisiin miehiin. Onnekseni olen naimisissa sellaisen kanssa:)

Vierailija
39/45 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä suurin osa näistä(kin) näyttää jotenkin niin suomalaisilta, toki pari oikeasti esimerkiksi etelä-eurooppalaisen näköisiä suomalaisia miehiä tunnen.

Minun miestäni ja lastani luullaan aina espanjalaisiksi, jos minä en ole paikalla maisemaa pilaamassa.

Vierailija
40/45 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ole Suomalainen mies.

Suomalaisella miehellä on aina siniset silmät.