Mitä ajattelet suomalaisesta miehestä, jolla on tumma tukka ja ruskeat silmät?
Voiko olla 100% suomalainen? Toisaalta testosteroni tummentaa piirteitä.
Kommentit (45)
"Kas, tuossapa on suomalainen mies jolla on tumma tukka ja ruskeat silmät."
Öööö, olen nainen ja minulla on tummanruakeat silmät ja hiukset. Olen täysin suomalainen.
Mielestäni tummapiirteiset miehet on komeampia kuin vaaleat.
En yhtään mitään.
Omalla miehelläni on ruskeat silmät ja lähes mustat hiukset. Sukututkimusta on tehty. Juuria löytyy niin Lapista kuin Itä-Suomen suunnaltakin.
Yleensä suurin osa näistä(kin) näyttää jotenkin niin suomalaisilta, toki pari oikeasti esimerkiksi etelä-eurooppalaisen näköisiä suomalaisia miehiä tunnen.
Pikkuveljet on tummatukkaisia ja ruskeasilmäisiä, kuten myös meidän äiti. Iskä on vaalea ja sinisilmäinen ja mä olen vaalea ja vihreäsilmäinen.
En mitään muuta kuin ’not my type’. Tykkään vaaleista miehistä ja sinisistä silmistä.
Vierailija kirjoitti:
Robin!
Robin näyttää ihan romanialaiselta
Noh, sehän on kuin mun poika. 100% suomalainen (joukossa hieman romaniverta tosin). ;)
Ajattelen että siinä on tummapiirteinen,suomalainen mies. Itsellä on tummanruskeat hiukset ja silmät,täysin suomalaista sukua olen.
Meillä päin kaikki on tummatukkaisia ja ruskeasilmäisiä, kuten itsekin. Saamelaisverta. Kai sekin silti suomalaista on.
Tunnen yhden tällaisen miehen. Ukkinsa oli kotoisin Raja-Karjalasta Soanlahdelta.
Vierailija kirjoitti:
Testosteroni ei tummenna piirteitä millään tavalla.
Miehekäs mies. Testosteroni aiheuttaa karvoituksen tummenemista murrosiässä ja vaaleapiirteisillä ja harvapartaisilla miehillä on ongelmia testosteronitasojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testosteroni ei tummenna piirteitä millään tavalla.
Kyllä se vaan tummentaa karvoitusta :-D
Miehellä on tummat silmät ruskeat hiukset, tyttärellä ruskeat silmät ja pojilla (2kpl) ruskeat silmät. Itellä timanttiset siniset silmät.
On suomalainen,hänen ädillään on tummat hiukset ja ruskeat silmät.
Miehelläni on todella ihanat isot ruskeat silmät en ikinä kellään oo vastaavanlaisia nähnyt. Äitini on kade koska hänen miehellään on siniset silmät...
Mutta tiesittekö,että sinisilmäiset on geeniperiltään samaa sukua toisin kuin ruskea silmäiset...
Tottakai voi olla! Suurin osa tuntemistani suomalaismiehistä on tummatukkaisia ja ruskeasilmäisiä.