Miksi miehet eivät kiinnostu?
Ihmettelenpä vaan. Olen ihan tavallinen kolmekymppinen lapseton nainen. Olen korkeasti koulutettu, mutta miehen ei tarvitse olla akateemikko. Luonteeltani myönnän olevani hiukan ujo. Olen sirokokoinen, mutten kasvoiltani mikään miss universum. Olen nettideittaillut pitkin kesää vaan eipä ole napannut. Miksi en kelpaa? Kukaan ei kiinnostu myöskään reaalimaailmassa. Ei olisi koskaan pitänyt erota nuoruuden avoliitosta, nyt kaiketi edessä vanhanpiian synkkä elämä.
Kommentit (78)
Itse olen 33-vuotias haen itseä vähän nuorempaa tai saman ikäistä naista, Fiksu ja huumorintajuinen on tarkoitus olla ja mieluiten haluaa lapsiakin.
Mistä löytää sellaisen, kävin tässä baarissa eilen, mutta en ollut hakutuulella, niin en jaksanut kenenkään kanssa keskustella.
t.mies85
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo korkeakoulun käynti pitää erikseen mainita? En tunne ketään jätkää ketä naisen koulutus tosiasiassa kiinnostaisi. Akateemisuuden mainitsevat antavat itsestään todella tylsän vaikutelman. Paljon mielummin tapailisin vaikka jotain wt muijaa.
Tämä.
Nettideitit on täynnä kaiken maailman maistereita ja he tuntuvat myös vaativan korkean statuksen miehiä.
Naisten tulisi ymmärtää että ei se heidän tutkinto heidän tasoa nosta maisterimiehiin vaan nuoruus ja ulkonäkö ja mukava luonne.
Tämä. Muistetaanpa taas mistä naisen markkina-arvo koostuu:
1) Ikä ja ulkonäkö
2) Luonne
3) Taidot sängyssä
4) Kotitaidot
89) Koulutus
nettideitit nyt on semmoisia, kun on varaa valita kuin olisi kaupoilla, niin odotetaan sitä täydellistä matchia
Kyllä naisen pylly vaan on lähes poikkeuksetta seksikäs. Ja vastauksena tuolle koulutusta tärkeänä pitävälle (oletettavasti vihreitä äänestävä cuck) miehelle: Koulutus ei tee kenestäkään automaattisesti älykästä vaikka äly ja kouluttautuminen korrelloivatkin tutkimusten mukaan. Paljon mielummin vietän aikaa mukavan naisen kanssa vaikka se olisikin muutaman äo pinnan jotain koulutettua(huom ei kouluttautunutta) tyhmempi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 33-vuotias haen itseä vähän nuorempaa tai saman ikäistä naista, Fiksu ja huumorintajuinen on tarkoitus olla ja mieluiten haluaa lapsiakin.
Mistä löytää sellaisen, kävin tässä baarissa eilen, mutta en ollut hakutuulella, niin en jaksanut kenenkään kanssa keskustella.
t.mies85
Harmi vaan, lapset eivät kuulu toivelistalleni. Muuten voisi mennäkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pylly on todella suuri osa naisen seksikkyyttä. Pyllyä esille aina kun mahdollista.
Jos ei pyllyä juuri ole, niin pitääkö sitä silti esitellä ja jos niin miten? Ja onko naisen pylly siis aina seksikäs?
Ei pelkkä pylly riitä. Pitää myös osata twerkata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo korkeakoulun käynti pitää erikseen mainita? En tunne ketään jätkää ketä naisen koulutus tosiasiassa kiinnostaisi. Akateemisuuden mainitsevat antavat itsestään todella tylsän vaikutelman. Paljon mielummin tapailisin vaikka jotain wt muijaa.
Tämä.
Nettideitit on täynnä kaiken maailman maistereita ja he tuntuvat myös vaativan korkean statuksen miehiä.
Naisten tulisi ymmärtää että ei se heidän tutkinto heidän tasoa nosta maisterimiehiin vaan nuoruus ja ulkonäkö ja mukava luonne.
1) Ikä ja ulkonäkö
2) Luonne
3) Taidot sängyssä
4) Kotitaidot89) Koulutus
Totta.
Montako kertaa olet kuullut että joku mies sanoi että kiinnostui naisesta koska hän oli töissä juristina tai lääkärinä. En muista yhtäkään.
Montako kertaa olet kuullut että joku mies innostui naisesta koska hän oli esim 18-25v, kauniskasvoinen ja timmin takapuolen omaava, mukava luonteeltaan ja oli samoja kiinnostuksen kohteita.
Naisen ammatti on ihan älyttömän kaukana niistä ominaisuuksista joilla saa aikaan hyvän parisuhteen.
En pysty ymmärtämään, että miksi miehen status on taas naisille niin tärkeä asia?
Hauskaa, miten koulutus nousi keskustelussa niin vahvasti esiin. Mainitsin omastani lähinnä sivuhuomautuksena ja kertoakseni, ettei vaatimukseni miehen koulutuksen tai muunkaan statuksen suhteen ole korkealla. Ja mitä erooni tulee, niin kyllä oli ristiriitoja. Sikäli ikisinkkuus ei ole mikään kamalin vaihtoehto, kun tietää parisuhteen miinuspuoletkin.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa, miten koulutus nousi keskustelussa niin vahvasti esiin. Mainitsin omastani lähinnä sivuhuomautuksena ja kertoakseni, ettei vaatimukseni miehen koulutuksen tai muunkaan statuksen suhteen ole korkealla. Ja mitä erooni tulee, niin kyllä oli ristiriitoja. Sikäli ikisinkkuus ei ole mikään kamalin vaihtoehto, kun tietää parisuhteen miinuspuoletkin.
Tämä siis ap:n kommentti. Kiitos vastauksista vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelenpä vaan. Olen ihan tavallinen kolmekymppinen lapseton nainen. Olen korkeasti koulutettu, mutta miehen ei tarvitse olla akateemikko. Luonteeltani myönnän olevani hiukan ujo. Olen sirokokoinen, mutten kasvoiltani mikään miss universum. Olen nettideittaillut pitkin kesää vaan eipä ole napannut. Miksi en kelpaa? Kukaan ei kiinnostu myöskään reaalimaailmassa. Ei olisi koskaan pitänyt erota nuoruuden avoliitosta, nyt kaiketi edessä vanhanpiian synkkä elämä.
Jos rajaa kumppaninhaussa valinnat vain akateemikkoihin (lue: Suomen Akatemian jäsenet) on valinnanvara luonnollisesti aika niukka.
AP oli fiksuna jättänyt pois tämän vaatimuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
1) Ikä ja ulkonäkö
2) Luonne
3) Taidot sängyssä
Muuteen ihan hyvä, muttaa jos se toinen puoli ei olee älykääs nii se on vähään siibä sitteeen etttä keskusteellaann pinnallisestii, nusssitaan, tekaastaan lapsi, mies yritttäää loogisesti saadaa tilanteen hallintaaan, naiinen käyttäytyy kuon villipeto, kaikki hajoaa käsiin ja se lappsikin on jo tekastuu, sehään siinä kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
1) Ikä ja ulkonäkö
2) Luonne
3) Taidot sängyssä
Ja taas, kannattaa tehdä Prisma-testi. Heti alkuun huomaa, että ulkonäkö ei ole tärkeä niin miehelle kuin naisellekaan. Hyvä luonne on ensiarvoisen tärkeä asia, veemäisen tyypin kanssa ei voi muuta kuin naida kerran tai pari.
Sänkytaidot, no jaa, harvalla ne ovat todella hyvät, niin miehillä ja naisilla. Yhteensopivuus sängyssä on kuitenkin tärkeämpää.
Kotitaidot eivät ole välttämättä seurustelun alkuaikoina tärkeät, vaan vasta suhteen vakiintuessa ja yhteen muuttaessa ne huomataan, niin miehillä kuin naisillakin.
Lista miehiä karkoittavista asioista:
- Mitäänsanomaton vaikutelma
- Huono itsetunto (se nimittäin näkyy olemuksesta)
- Muovinen olemus
- Tekohymy ja/tai -nauru
- Vaikeasti tavoiteltavan esittäminen
- Uppoat muuhun massaan
- Näperrät kokoajan kännykkää, somessa roikkuminen
- Nuhjuisuus
Tunnistitko mitään piirrettä?
Entäpä kiinnostuksen herättävät piirteet ensivaikutelmassa:
- Iloisuus
- Avoimuus
- Hersyvä nauru
- Itsevarmuus
- Itsearvostus
- Muiden huomioon ottaminen
Ulkonäköä en kumpaankaan listaan laita, sillä kauneus on katsojan silmässä, eikä sille ole sellaista universaalia muottia.
Vierailija kirjoitti:
Eikai akateemisuus sulje wt:tä pois. Varmaan moni pitää mua akateemisuudesta huolimatta wt:nä, vaikken tupakoi ja juo, mutta asun vuokralla ja olen pulska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehkä laajentaa sosiaalista piiriä lähiöpubin ulkopuolelle. En ikimaailmassa ottaisi mitään lähäriä tai kosmetologia
Lähärillä tai kosmetologilla voi olla myös maisterinpaperit. Tiedän tohtorintutkintoa tekevän, joka apurahakausien välissä tekee hoitotyötä.
On säälittävää että joku tuomitsee ihmisen ammatin perusteella. Ammatti ja koulutus eri asioita. Ja vaikka olisi koulutusta vastaavassa työssä, ei se tee tietynlaiseksi.
No mitkä on sun kriteerit miehelle?
No, jos nyt suoraan sanotaan niin korkeakoulun käyneitä kissan omistajia löytyy nettideiteistä jokaiselle sormelle ja varpaalle.
Tuo kun yhdistetään siihen naisten perusongelmaan ettei niistä saa mitään ulosantia irti niin eihän siitä mitään tule. Sama kuin yrittäis sille kissalle puhua.
Vierailija kirjoitti:
- Huono itsetunto
- Itsevarmuus
- Itsearvostus
Noi kyllä pitäs olla edes jonkinlaisissa kantimissa.
Tässä yksi päivä olin ihmeissäni kun arvelin että vois treffeillä käydä pitkästä aikaa. Viestittelin yhden neitokaisen kaa ja sitten ehdotin että syömässä käydään. Neito rupesi kauttatantain itseänsä väheksymään ja mitä pitempään viestittelimmä niin sitä enemmän neito minulle vakuutti. Minun ei tarvinnut kuin sivusta seurata kun neito itsensä blokkas?
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kyllä pitää esitellä. Pyllymiehet tykkää. Tissimiehille pitää esitellä tissejä. Jos haluat miellyttää kumpaakin, niin sitten pitää esitellä kumpaakin. Käytä tiukkoja housuja ja paitaa/takkia jonka helma ei peitä pakaroita. Muista myös korkeat korot kengissä, sillä se nostaa kivasti pyllyn esille. Kuntosalilla voi myös treenata pakaroita mehukkaamman näköiseksi.