Miksi miehet eivät kiinnostu?
Ihmettelenpä vaan. Olen ihan tavallinen kolmekymppinen lapseton nainen. Olen korkeasti koulutettu, mutta miehen ei tarvitse olla akateemikko. Luonteeltani myönnän olevani hiukan ujo. Olen sirokokoinen, mutten kasvoiltani mikään miss universum. Olen nettideittaillut pitkin kesää vaan eipä ole napannut. Miksi en kelpaa? Kukaan ei kiinnostu myöskään reaalimaailmassa. Ei olisi koskaan pitänyt erota nuoruuden avoliitosta, nyt kaiketi edessä vanhanpiian synkkä elämä.
Kommentit (78)
Viisasta olla vaatimatta akateemikkoa, koska jos sitä vaatisit niin uskaltaisin arvata, että erittäin todennäköisesti tulet yksin jäämään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelenpä vaan. Olen ihan tavallinen kolmekymppinen lapseton nainen. Olen korkeasti koulutettu, mutta miehen ei tarvitse olla akateemikko. Luonteeltani myönnän olevani hiukan ujo. Olen sirokokoinen, mutten kasvoiltani mikään miss universum. Olen nettideittaillut pitkin kesää vaan eipä ole napannut. Miksi en kelpaa? Kukaan ei kiinnostu myöskään reaalimaailmassa. Ei olisi koskaan pitänyt erota nuoruuden avoliitosta, nyt kaiketi edessä vanhanpiian synkkä elämä.
Olet ihan helvetin tylsä ja puuduttavaa seuraa?
Tässä saat oikean käsityksen omasta tasostasi.
Vierailija kirjoitti:
Kummallisesti sanottu tuo avosuhteesta ero. Jos ei ollut ristiriitoja ja huonoa oloa, niin miksi siis erosit. Ei nimittäin kuulosta järkevältä, että mieluummin huono suhde kuin sinkkuna loppuelämä
Hajuttomuus, mauttomuus, näkymättömyys, tylsyys. Sinusta ei saa mitään otetta ja sinä unohdut jo ennen kuin toinen ehtii selkäänsä kääntämään. Niin kuin nyt unohdin heti 2/3 tekstistäsi, niin samalla tavalla käy myös miehille sinun kanssasi.
Jos sinulla olisi joku mielenkiintoinen harrastus tai juttu mistä voisi ottaa kiinni, niin se auttaisi paljon. Hymy, ystävällisyys ja kiinnostus muista ihmisistä auttaa aina. Ulkonäköä ei tarvitse välttämättä paljoa muuttaa, mutta voisihan siihenkin laittaa jonkun mielenkiintoisen ja tyylikkään jujun, joka erottaa sinut massasta.
Miksi tuo korkeakoulun käynti pitää erikseen mainita? En tunne ketään jätkää ketä naisen koulutus tosiasiassa kiinnostaisi. Akateemisuuden mainitsevat antavat itsestään todella tylsän vaikutelman. Paljon mielummin tapailisin vaikka jotain wt muijaa.
Nuorena et ehkä vielä ollut kirjaviisas? ja ne vaatimukset kasvaa iän myötä, puolin ja toisin. Fe minismi ei ehkä toimi, kun sitä vastaan osaavat miehet puolustautua, ilman erityistä uskonlahkoa. Todellisuudessa intoilijoiden julistuksista joutuvat kärsimään ihan tavalliset ihmiset, jotka eivät edes kannata hihhuleiden ajatuksia.
Älykkäät miehet käyttävät naisten käyttöön ottamia aseita, siitä on kysymys.
Minulle kelpaisit mainiosti. Olen fiksu, mukava, omillani toimeentuleva, joskaan en akateeminen mies.
Et ole seksikäs. Miehet houkutellaan seksikkyydellä ja saadaan pysymään kivalla luonteella.
Pylly on todella suuri osa naisen seksikkyyttä. Pyllyä esille aina kun mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Et ole seksikäs. Miehet houkutellaan seksikkyydellä ja saadaan pysymään kivalla luonteella.
Eli puuttuu seksikkyys ja kiva luonne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo korkeakoulun käynti pitää erikseen mainita? En tunne ketään jätkää ketä naisen koulutus tosiasiassa kiinnostaisi. Akateemisuuden mainitsevat antavat itsestään todella tylsän vaikutelman. Paljon mielummin tapailisin vaikka jotain wt muijaa.
Tämä.
Nettideitit on täynnä kaiken maailman maistereita ja he tuntuvat myös vaativan korkean statuksen miehiä.
Naisten tulisi ymmärtää että ei se heidän tutkinto heidän tasoa nosta maisterimiehiin vaan nuoruus ja ulkonäkö ja mukava luonne.
Kannatttaa ottaa fiksu ihminen koska parisuhde yleensä kestää lukuunotttamatta kylmiä yrittäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehkä laajentaa sosiaalista piiriä lähiöpubin ulkopuolelle. En ikimaailmassa ottaisi mitään lähäriä tai kosmetologia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli puuttuu seksikkyys ja kiva luonne.
Jompi kumpi tai molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehkä laajentaa sosiaalista piiriä lähiöpubin ulkopuolelle. En ikimaailmassa ottaisi mitään lähäriä tai kosmetologia
Mun mielestä on turha tehdä johtopäätöksiä pelkän ammatin perusteella.
Se kosmetologi tai lähihoitaja voi olla hyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on turha tehdä johtopäätöksiä pelkän ammatin perusteella.
Se kosmetologi tai lähihoitaja voi olla hyvä ihminen.
Niin voi, mutta ei mulle riitä, että toinen on hyvä ihminen. Kumppanin pitää olla enemmän
Vierailija kirjoitti:
Pylly on todella suuri osa naisen seksikkyyttä. Pyllyä esille aina kun mahdollista.
Jos ei pyllyä juuri ole, niin pitääkö sitä silti esitellä ja jos niin miten? Ja onko naisen pylly siis aina seksikäs?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olipa tää viimeinen taas hieno kommentti. Työskentelen itse akateemisessa työssä ja lähipiirissä eniten ammattikoulun suorittaneita, esimerkiksi lähihoitaja. Enpä huomaa mitään eroa älykkyydessä näiden korkeestikoulutettujen tai amisten välillä ym. Ja itse en vaikkapa niitä lähihoitajan tai vaikka putkiasentajan hommia osais tehdäkään. Antaa kaikkien kukkien kukkia.
Kuinka montaa miestä olet lähestynyt tämän kalenterivuoden aikana?