Maria Veitola lyttäsi Sara Siepin suorassa lähetyksessä ja puhui itsensä ristiin feminismistä.
Haluan tuoda esille sen, että Maria Veitola itse puhui kuinka hänen mielestä on niin väärin että naisia seksualisoidaan kaikkien taholta ja että naisilla pitäisi olla samat oikeudet kuin miehellä. Sanoi että jos mies saa laittaa instaan nänninsä niin kyllä naisenkin pitäisi saada laittaa ilman että on pelkoa kuvan poistosta. Sanoi myös että omasta mielestään nainen saa esitellä itseään ihan niinkuin itse haluaa.
Mutta samaan hengenvetoon kuitenkin ristiriitaisesti tuomitsi Saran kuvat missä näyttää omaa ihoaan ja näyttää olevan sinut itsensä ja naiseutensa kanssa. Yhtäkkiä Maria Veitola seksualisoi itse Saran kuvia.
Ja hänen mielestä Sara saa noilla kuvilla jonkinlaista valtaa (seksuaalistako?) ja seuraajia ja on kovin ahdistunut mitä kuvaa antaa nuorille.
Voiko tämä läppä feministiksi itseään kutsuva puhua itseään pahemmin ristiin?
Hän myös oli täysin pettänyt Saran ennen haastattelua. Sara kertoi kuinka hän odotti tätä haastattelua missä pääsee kertomaan omasta työstään omin sanoin ja kysymykset olivatkin Veitolan kanssa ennaltakäyty läpi. Sara ei odottanut kiusaamista. Veitola oli ollut todella mukava ennen lähetystä, mutta lähetyksen alkaessa oli muuttanut kaikki kysymyksensä ja asenteensa Saraa kohtaan. (ei yhtään seksististä, missä on se feminismi ja naisten puolustaminen ja yhtäpitäminen)?
Maria oli virittänyt Saralle ansan ja kysellyt täysin olemattomia, kaula-aukoista , laukuista ja paljaista kuvista, mistä ei sovittu.
Kyllähän sen näkee kuinka Sara marssi lähetykseen innoissaan ja kehui Veitolaa, ja sitten Veitola tykittää ja Sara on ihan puulla päähän lyöty.
Sara avautuukin aiheesta blogissaan. Ja tässä juttu seiskaan:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Sara-Sieppi-avautuu-blogissaan-EVS-haasta…
Kommentit (1904)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppi ihmetteli tuossa haastattelussa, että miksi häntä inhotaan vaikka hän on kiltti. Kyllä kai käsitys monella on se, ettei hän ole niin kiltti. BB:ssä hän ei halunnut jutella eikä osallistua juttuihin koska hän ei tykännyt muista asukkaista. Sama Nuuksion metsässä hän oli ollut vaan hiljaa, koska häntä ei kiinnostanut jutella Jouni Hynysen kanssa. Cheyenne Järvisen hän on haukkunut julkisessa FB-profiilissaan reittä pitkin menijäksi. Tunteeko hän Cheyennen oikeasti?
Veikkaisin, että muissakin ohjelmissa on laitettu yhteen ihmisiä, jotka ei hirveästi ole tykänneet toisistaan. Silti suurin osa edes yrittää jutella ja tutustua ja löytää edes jotain yhteistä. Melko tympeää on Siepin tavoin päättää jo samantien että tuo Jouni Hynynen tai Frederik tai muu ei ole edes tutustumisen arvoinen. Varsinkin kun kyseessä on ollut täysin vapaavalintainen viihdeohjelmaan osallistuminen.
Kyllähän tuollaisesta käytöksestä tulee mieleen, että hän laittaa ihmisiä johonkin ihmeen arvojärjestykseen jo ensivaikutelman perusteella. Ei kovin kilttiä sellainen.
TÄMÄ!!! Tuota tarkoitin minäkin. Ei Sara ole mikään kiltti enkeli itsekään.
Todennäköisesti on ujo. Moni ujo ihminen käyttäytyy noin, jos jännittää jonkun seurassa.
Olen minäkin ujo, mutta en minä noin käyttäydy kuitenkaan ja osaan vastata kyselyihin. Enemmänkin Sara on ylimielinen kuin ujo.
Ujoudessakin on aste-eroja. Jotkut ovat todella hiljaisia vieraassa seurassa jännittämisen takia.
Ja missä todellisuudessa noin ujo ihminen hakeutuu julkisuuteen, missikisoihin ja kissanristiäisiin pyörimään? Itse olen erittäin ujo, kykenen silti puhumaan ihmisille vaikka elämäni hirvein kokemus on aina ollut esitelmät eli puhuminen muiden edessä jne. Mutta joo, Sara on herkkä uhri eikä hänen tekemisissään ole mitään väärää. Kyllä ujot saa myös haukkua toisia julkkiksia koska ovat ujoja mutta heitä taas ei saa haukkua koska ovat ujoja.
Hohhoijaa. Muitakin ujoja ihmisiä on kuin sinä. Kaikilla jännittäminen ei rajoitu esitelmien pitämiseen. Kaikenlaiswt ihmiset etsivät paikkaansa tässä yhteiskunnassa. Älä viitsi verrata muita ainoastaan itseesi. Joskus hyvin ujotkin ihmiset myös pyrkivät eri syistä haastamaan itseään, mutta silloin tulokset voi vaihdella paljon kerrasta toiseen.
On tässä aika moni muukin kertonut kokemuksiaan kuin minä, ja oikeasti rehellisesti sanottuna uskon että Sara on hiljaa sen takia lähinnä ettei siellä päässä pyöri mitään. Sitten joskus tulee joku idea ja kirjoitetaan hirveässä tunnekuohussa blogikirjoitus jota sitten parhaimmassa tapauksessa pyydellään myöhemmin anteeksi.
Olen itse Tornion seudulta ja Sara on pikkusiskoni ikäluokkaa, pikkusisko on kyllä kertonut juttuja että ei tämä Sara nyt oikeasti ole mikään penaalin terävin kynä. Eikä kaikkien toki tarvitsekaan olla, mutta huvittavaa vaan kun kaikki pistää sen hönöyden ainostaan ujouden piikkiin. Esimerkiksi Kiira Korpi on selvästi ujo, hänen haastatteluistaan paistaa aina läpi kova jännitys. Sara Siepin haastatteluista ei paista niinkään jännitys kuin ennemminkin yleinen hämmennys ja ”Ööh ääh juuh”. Olisiko jollain linkata mitään asiallista ja järkevän oloista haastattelua Siepistä? Ulosottovelkojaankaan ei osaa selittää rehellisesti, aina muistetaan mainita että yritys perustettiin 19-vuotiaana, mutta unohdetaan että ulosotossa on vuodelta 2016 verovelkoja, vakuutusmaksuja ja parkkisakkoja.
Eli miehesi lisäksi kysyit myös pikkusiskosi mielipidettä asiaan? Sinulla on hieno hovi myötäilemässä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kattomassa, enkä oikein ymmärtänyt haastattelun motiivia. Miksi Veitola oli halunnut haastattella Sieppiä? Haastaa hänet vähäpukeisista insta-kuvista? Kalliiden merkkituotteiden esittelystä? Sieppi oli itseasiassa oikein mukavan ja vaatimattomankin oloinen tuossa haastattelussa.
No kyllähän somevaikuttaminen ja instagramjulkisuus on ajankohtainen aihe. Veitolan olisi vain kannattanut valita joku sanavalmiimpi tapaus haastateltavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Sara Sieppi ole verrattavissa mihinkään rokkareihin 😂
Elävät aivan eri maailmoissakin 😅Kuka on? Kyllä moni menestyvä rokkari miettii hyvinkin paljon nykyään somepostauksiaan ja sopii kaupallisia yhteistöitä. Se ainakin Sieppiä ja rokkaria yhdistää. Lisäksi Siepin miehen musiikin tekijän ja mediapersoonan työn kautta on varmasti tutustunutkin rokkareihin jonkin verran.
Joo mutya toinen tekee oikeasti jotain merkityksellistä, toinen ottaa itsestään kuvia... Ei Saraa voi verrata edes malliin, malleista otetaan kuvia. Ei ole Saraa hetkeen näkynyt minkään naisten lehden kannessakaan..
Mutta tämä on tätä nykyaikaa, omasta pärstästään kuvia päivittäin rapsivat tekevät ihmisten mielestä merkityksellistä työtä. Eiväthän ne kyllä veroja tästä maksa, mutta kai tämä jotenkin teidän mielestänne vie yhteiskuntaa eteenpäin? Musiikilla sen sijaan on hyvin paljon TUTKITTUA hyötyä ihmiskunnalle. Someen kiiltokuvamaailmasta on lähinnä tutkittua tietoa että se aiheuttaa masennusta ym.
http://fabuliciouscc.blogspot.com/2017/05/missit-tekopyhyyden-perikuvia…
Cheynne Järvisen blogikirjoitus sen jälkeen kun Roope Salminen oli häntä haastatellut. Joten ei taida yksikään näistä pysyä sovituissa asioissa haastateltaviensa kanssa. Ei edes kultapoika Salminen. Ja en ymmärrä, miksi Sara Sieppi suuttui Cheynnen tuomista asioista? Sara Sieppi taitaa olla ammattimielensäpahoittaja, jos hänen kanssaan ei olla samaa mieltä tai hänen kanssaan ei puhuta sohvatyynyjen sielun elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppi ihmetteli tuossa haastattelussa, että miksi häntä inhotaan vaikka hän on kiltti. Kyllä kai käsitys monella on se, ettei hän ole niin kiltti. BB:ssä hän ei halunnut jutella eikä osallistua juttuihin koska hän ei tykännyt muista asukkaista. Sama Nuuksion metsässä hän oli ollut vaan hiljaa, koska häntä ei kiinnostanut jutella Jouni Hynysen kanssa. Cheyenne Järvisen hän on haukkunut julkisessa FB-profiilissaan reittä pitkin menijäksi. Tunteeko hän Cheyennen oikeasti?
Veikkaisin, että muissakin ohjelmissa on laitettu yhteen ihmisiä, jotka ei hirveästi ole tykänneet toisistaan. Silti suurin osa edes yrittää jutella ja tutustua ja löytää edes jotain yhteistä. Melko tympeää on Siepin tavoin päättää jo samantien että tuo Jouni Hynynen tai Frederik tai muu ei ole edes tutustumisen arvoinen. Varsinkin kun kyseessä on ollut täysin vapaavalintainen viihdeohjelmaan osallistuminen.
Kyllähän tuollaisesta käytöksestä tulee mieleen, että hän laittaa ihmisiä johonkin ihmeen arvojärjestykseen jo ensivaikutelman perusteella. Ei kovin kilttiä sellainen.
Todennäköisesti on ujo. Moni ujo ihminen käyttäytyy noin, jos jännittää jonkun seurassa.
Olen minäkin ujo, mutta en minä noin käyttäydy kuitenkaan ja osaan vastata kyselyihin. Enemmänkin Sara on ylimielinen kuin ujo.
Ujoudessakin on aste-eroja. Jotkut ovat todella hiljaisia vieraassa seurassa jännittämisen takia.
Ja missä todellisuudessa noin ujo ihminen hakeutuu julkisuuteen, missikisoihin ja kissanristiäisiin pyörimään? Itse olen erittäin ujo, kykenen silti puhumaan ihmisille vaikka elämäni hirvein kokemus on aina ollut esitelmät eli puhuminen muiden edessä jne. Mutta joo, Sara on herkkä uhri eikä hänen tekemisissään ole mitään väärää. Kyllä ujot saa myös haukkua toisia julkkiksia koska ovat ujoja mutta heitä taas ei saa haukkua koska ovat ujoja.
Hohhoijaa. Muitakin ujoja ihmisiä on kuin sinä. Kaikilla jännittäminen ei rajoitu esitelmien pitämiseen. Kaikenlaiswt ihmiset etsivät paikkaansa tässä yhteiskunnassa. Älä viitsi verrata muita ainoastaan itseesi. Joskus hyvin ujotkin ihmiset myös pyrkivät eri syistä haastamaan itseään, mutta silloin tulokset voi vaihdella paljon kerrasta toiseen.
On tässä aika moni muukin kertonut kokemuksiaan kuin minä, ja oikeasti rehellisesti sanottuna uskon että Sara on hiljaa sen takia lähinnä ettei siellä päässä pyöri mitään. Sitten joskus tulee joku idea ja kirjoitetaan hirveässä tunnekuohussa blogikirjoitus jota sitten parhaimmassa tapauksessa pyydellään myöhemmin anteeksi.
Olen itse Tornion seudulta ja Sara on pikkusiskoni ikäluokkaa, pikkusisko on kyllä kertonut juttuja että ei tämä Sara nyt oikeasti ole mikään penaalin terävin kynä. Eikä kaikkien toki tarvitsekaan olla, mutta huvittavaa vaan kun kaikki pistää sen hönöyden ainostaan ujouden piikkiin. Esimerkiksi Kiira Korpi on selvästi ujo, hänen haastatteluistaan paistaa aina läpi kova jännitys. Sara Siepin haastatteluista ei paista niinkään jännitys kuin ennemminkin yleinen hämmennys ja ”Ööh ääh juuh”. Olisiko jollain linkata mitään asiallista ja järkevän oloista haastattelua Siepistä? Ulosottovelkojaankaan ei osaa selittää rehellisesti, aina muistetaan mainita että yritys perustettiin 19-vuotiaana, mutta unohdetaan että ulosotossa on vuodelta 2016 verovelkoja, vakuutusmaksuja ja parkkisakkoja.
Eli miehesi lisäksi kysyit myös pikkusiskosi mielipidettä asiaan? Sinulla on hieno hovi myötäilemässä.
Oletko tietoinen miten keskustelupalsta toimii? Täällä keskustelee useita ihmisiä. Ei, minä en kysynyt mieheltäni mitään enkä ole itseasiassa kysynyt pikkusiskoltanikaan mitään. Olen kuullut näitä juttuja jo kauan ennen Saran missikisoja ja varsinkin silloin missikisojen aikaan.
Veitolan mielestä Sieppi on saanut laukkunsa liian vähällä työllä ja väärin keinoin. Tämä Veitolaa ärsyttää, liekö hieman kateellinenkin. Vieläkin jaksaa kitistä asiasta uusimmassa instapäivityksessään.
Onkos se Sara täällä itse vai koko girl gang kun useita sivuja tekstiä tullut aamun aikana ja yllättäen melkoisen samat määrät ylä- ja alapeukkuja aina puolustelevissa ja kritisoivissa viesteissä...
Vierailija kirjoitti:
Veitolan mielestä Sieppi on saanut laukkunsa liian vähällä työllä ja väärin keinoin. Tämä Veitolaa ärsyttää, liekö hieman kateellinenkin. Vieläkin jaksaa kitistä asiasta uusimmassa instapäivityksessään.
Olipa nolo päivitys Veitolalta!
Mielenkiintoista tässä on se, että silloin kun Sara haukkui Cheyennea reittä pitkin kiipijäksi, myös Cheyenne kritisoi, että Roope oli antanut erilaista kuvaa haastattelun painotuksista kuin, mitä se loppujen lopuksi oli.
Eipä Sara silloin syöksynyt Cheynnea tukemaan kiusaamisenvastaisessa taistelussa ja ansaan asettamisesta. Itseasiassa Sara laittoi alulle kiusaamislyttäyksen julkkiskavereidensa kanssa Cheynnea vastaan.
Myös muut julkkisnaiset, jotka nyt aukovat päätään EVS:n kamalasta tyylistä olivat suut tukossa. Eli kyllä siihen vaikuttaa paljon pärstäkerroin, ketä puolustetaan julkisuudessa ja kenen kohdalla koetaan haastattelu "kiusaamiseksi" ja kenen kohdalla saakin kysyä suoraan myös epämukavia (ja provosoiviakin) asioita niin kuin toimittajan rooliin kuuluu.
Cheyenne:
– Minulle luvattiin positiivinen, hyvämielinen haastattelu, jossa ei tulisi yllätyskysymyksiä tai keskitytä epäolennaisuuksiin. Aluksi tuntemukseni haastattelusta oli hyvä, mutta mitä enemmän ajattelen asiaa, sitä enemmän sisälläni kuohuu. Tuntuu, että haastattelu painottui silti kohti muuta ja aikaa annettiin väärille asioille. Onnistuinpa sohaisemaan myös ampiaisenpesää. Isoa sellaista, Järvinen kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista tässä on se, että silloin kun Sara haukkui Cheyennea reittä pitkin kiipijäksi, myös Cheyenne kritisoi, että Roope oli antanut erilaista kuvaa haastattelun painotuksista kuin, mitä se loppujen lopuksi oli.
Eipä Sara silloin syöksynyt Cheynnea tukemaan kiusaamisenvastaisessa taistelussa ja ansaan asettamisesta. Itseasiassa Sara laittoi alulle kiusaamislyttäyksen julkkiskavereidensa kanssa Cheynnea vastaan.
Myös muut julkkisnaiset, jotka nyt aukovat päätään EVS:n kamalasta tyylistä olivat suut tukossa. Eli kyllä siihen vaikuttaa paljon pärstäkerroin, ketä puolustetaan julkisuudessa ja kenen kohdalla koetaan haastattelu "kiusaamiseksi" ja kenen kohdalla saakin kysyä suoraan myös epämukavia (ja provosoiviakin) asioita niin kuin toimittajan rooliin kuuluu.
Cheyenne:
– Minulle luvattiin positiivinen, hyvämielinen haastattelu, jossa ei tulisi yllätyskysymyksiä tai keskitytä epäolennaisuuksiin. Aluksi tuntemukseni haastattelusta oli hyvä, mutta mitä enemmän ajattelen asiaa, sitä enemmän sisälläni kuohuu. Tuntuu, että haastattelu painottui silti kohti muuta ja aikaa annettiin väärille asioille. Onnistuinpa sohaisemaan myös ampiaisenpesää. Isoa sellaista, Järvinen kirjoittaa.
Niinpä.
Koko juttu on luettavissa Cheynnen blogista.
http://fabuliciouscc.blogspot.com/2017/05/missit-tekopyhyyden-perikuvia…
Mun käsitys Cheynnesta on muuttunut täysin luetyuani tuon jutun.
"Miksi menestynyt rokkari päätyy itsemurhaan?
Usean itsemurhaan päätyneen muusikon ja näyttelijän taustalta löytyvät päihdeongelmat. Huumeita, alkoholia, lääkkeitä tai kaikkea yhdessä."
-Yle
Kyllä Sara on ainakin parempi roolimalli kuin narkkarit rokkarit. Niitä on Suomikin pullollaan.
"Söin lääkkeitä niin järkyttäviä määriä, etten enää tiennyt, mikä vaikuttaa mihinkin."
”Minä lörpöttelin ja tanssin niin, että mekot repesivät päältäni ja kengät hävisivät. ’Mennään yhdelle’ saattoi venyä kolmipäiväiseksi seikkailuksi.
"– Ja ovathan huumeet viehättäviä. Silloin pääsee hetkeksi tästä maailmasta johonkin muualle."
”..siellä tutussa mökkisaaren metsässä mustikanvarvut muuttuivat väriseväksi ja hehkuvaksi sotkuksi ja tuntui siltä kuin metsä olisi halunnut imaista mut sisäänsä. // Rämmin sieltä metsästä ulos ja itkin holtittomasti. Kerroin vanhemmille, että tämä johtuu varmaan siitä, kun söin pari päivää sitten jotain missä oli Fido Didon kuva tai Mersun merkki enkä oo paljon nukkunut sen jälkeen.”
Miksikö? kirjoitti:
En ymmärrä miks Maria on televisiossa vuodesta toiseen. Ärsyttävä ja huono!
Tässäkin keskustelussa on jo 117 sivua. Ehkä siksi.
Kukaan arvostettava tyyppi ei Suomessa hakeudu tv-alalle. Sinne tyrkyy vain jämätyypit. Sama juttu kuin politiikassa.
Vierailija kirjoitti:
"Söin lääkkeitä niin järkyttäviä määriä, etten enää tiennyt, mikä vaikuttaa mihinkin."
”Minä lörpöttelin ja tanssin niin, että mekot repesivät päältäni ja kengät hävisivät. ’Mennään yhdelle’ saattoi venyä kolmipäiväiseksi seikkailuksi.
"– Ja ovathan huumeet viehättäviä. Silloin pääsee hetkeksi tästä maailmasta johonkin muualle."
”..siellä tutussa mökkisaaren metsässä mustikanvarvut muuttuivat väriseväksi ja hehkuvaksi sotkuksi ja tuntui siltä kuin metsä olisi halunnut imaista mut sisäänsä. // Rämmin sieltä metsästä ulos ja itkin holtittomasti. Kerroin vanhemmille, että tämä johtuu varmaan siitä, kun söin pari päivää sitten jotain missä oli Fido Didon kuva tai Mersun merkki enkä oo paljon nukkunut sen jälkeen.”
Ihan käsittämätöntä, että Veitola tuollaisen jälkeen kehtaa arvostella toisten tapoja elää elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Miten Sara itse kirjoitti Cheyennestä? Todella tuota "Mean Girls"-porukkaa, vaikka ikää jo on.
Pillufinni-Cheyenne aloitti itse sen koko shown menemällä televisioon haukkumaan muita missejä. Hänellä ei ole mitään varaa huomautella käytöksestä yhtään kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän voisi uskoa, ellei Sieppi olisi itse BB:n jälkeen kertonut että inhotti olla talossa, koska ei sietänyt muita asukkaita. Joistakin siellä olleista kommentoi yksityiskohtaisemminkin, negatiivisesti. Kiltti ihminen olisi edes alussa suhtautunut avoimemmin toisiin. Sieppi vaan oli passiivinen ja murjotti. Ja valitti, että hänen kaverinsa Belorf (silloin kai Nousiainen) ei ollut siellä.
Kommentoiko Hynystä Nuuksion jälkeen, sitä en tiedä.
Saran kaudella BB:ssä ei ollut yhtään sympaattista asukasta. Se että Sara ei siellä tuntenut oloaan mukavaksi ei todista mitään. Täysin normaali reaktio sellaisessa poukassa pitää hieman etäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi menestynyt rokkari päätyy itsemurhaan?
Usean itsemurhaan päätyneen muusikon ja näyttelijän taustalta löytyvät päihdeongelmat. Huumeita, alkoholia, lääkkeitä tai kaikkea yhdessä."-Yle
Kyllä Sara on ainakin parempi roolimalli kuin narkkarit rokkarit. Niitä on Suomikin pullollaan.
Eli jos löytyy joku huonompi vaihtoehto niin tämä tekee Sarasta hyvän roolimallin? Mitäs pienistä jos ulosotossa on yli kymppitonni, kunhan ei käytä päihteitä! Mitäpä jos pidettäisi roolimallina vaikka ihmisiä jotka ovat saavuttaneet elämässään jotain, tehneet yhteiskunnan eteen hyviä asioita? Niitäkin naisia löytyy, he eivät tosissaan jaa bikinikuvia someen joten eiväthän he ketään kiinnosta.
(Ja pienenä lisänä sanoisin että päihdeongelmainen Kurt Cobain on varmasti antanut kuitenkin esimerkiksi suomalaisillekin enemmän kuin Sara Sieppi tulee koskaan antamaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Sara itse kirjoitti Cheyennestä? Todella tuota "Mean Girls"-porukkaa, vaikka ikää jo on.
Pillufinni-Cheyenne aloitti itse sen koko shown menemällä televisioon haukkumaan muita missejä. Hänellä ei ole mitään varaa huomautella käytöksestä yhtään kenellekään.
Hän ei haukkunut missejä, vaan sanoi, että misseys on nykyisin tie ilmaisen viinan vippibileisiin, oli se missikisa mikä tahansa (Miss Suomi, Miss Helsinki jne).
Ja totta on myös se, että joko sitä päätyy lööppijulkkikseksi missivuoden jälkeen tai sitten katoaa kuin pieru saharaan. Sara Sieppi on yksi esimerkki, lööpeissä pyörii milloin mistäkin asiasta.
Ja olet erittäin epäkunnioittava Cheynnea kohtaan haukkumalla pillufinniksi. Olet ilkeä ihminen ja kiusaaja.
Luetun ymmärtäminen on taitolaji, katoava sellainen :(
Vierailija kirjoitti:
Tuolla kerrotaan selvällä Suomen kielellä ohjelman ideasta joten aivan suotta sitä mielensä pahoittaa, kun idea on selvä. Ohjelman tarkoitus onkin pureutua ajan kohtaisiin asioihin, mennä vieraiden iholle ja kysyä juuri ne kysymykset joita muut eivät edes kehtaa kysyä.
Mikä ihmeen mielensäpahoittajien aikakausi oikein on meneillään?
Miten esim. Sannia tai Tuure Boeliusta hiillostettiin "Suomen suorimmassa ohjelmassa"?