Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Veitola lyttäsi Sara Siepin suorassa lähetyksessä ja puhui itsensä ristiin feminismistä.

Vierailija
31.08.2018 |

Haluan tuoda esille sen, että Maria Veitola itse puhui kuinka hänen mielestä on niin väärin että naisia seksualisoidaan kaikkien taholta ja että naisilla pitäisi olla samat oikeudet kuin miehellä. Sanoi että jos mies saa laittaa instaan nänninsä niin kyllä naisenkin pitäisi saada laittaa ilman että on pelkoa kuvan poistosta. Sanoi myös että omasta mielestään nainen saa esitellä itseään ihan niinkuin itse haluaa.

Mutta samaan hengenvetoon kuitenkin ristiriitaisesti tuomitsi Saran kuvat missä näyttää omaa ihoaan ja näyttää olevan sinut itsensä ja naiseutensa kanssa. Yhtäkkiä Maria Veitola seksualisoi itse Saran kuvia.
Ja hänen mielestä Sara saa noilla kuvilla jonkinlaista valtaa (seksuaalistako?) ja seuraajia ja on kovin ahdistunut mitä kuvaa antaa nuorille.

Voiko tämä läppä feministiksi itseään kutsuva puhua itseään pahemmin ristiin?

Hän myös oli täysin pettänyt Saran ennen haastattelua. Sara kertoi kuinka hän odotti tätä haastattelua missä pääsee kertomaan omasta työstään omin sanoin ja kysymykset olivatkin Veitolan kanssa ennaltakäyty läpi. Sara ei odottanut kiusaamista. Veitola oli ollut todella mukava ennen lähetystä, mutta lähetyksen alkaessa oli muuttanut kaikki kysymyksensä ja asenteensa Saraa kohtaan. (ei yhtään seksististä, missä on se feminismi ja naisten puolustaminen ja yhtäpitäminen)?

Maria oli virittänyt Saralle ansan ja kysellyt täysin olemattomia, kaula-aukoista , laukuista ja paljaista kuvista, mistä ei sovittu.

Kyllähän sen näkee kuinka Sara marssi lähetykseen innoissaan ja kehui Veitolaa, ja sitten Veitola tykittää ja Sara on ihan puulla päähän lyöty.

Sara avautuukin aiheesta blogissaan. Ja tässä juttu seiskaan:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Sara-Sieppi-avautuu-blogissaan-EVS-haasta…

Kommentit (1904)

Vierailija
641/1904 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä loukkaantuisin, jos mun veloista puhuttaisiin suorassa lähetyksessä. On se niin nolo juttu.

Huonoa käytöstä Veitolalta repostella asialla.

Oletko julkisuuden henkilö, joka elättää itsensä somekuvilla, joissa esitellään 'hulppeaa elämää', samalla kun on verot rästissä?  Tottakai tämä kiinnostaa mediaa ja yleisöä. Niin kauan kuin on julkkiksia ollut niin ainahan heistä on kaivettu kaikki luurangot kaapista. Valitettavasti tähän on varauduttava, jos julkisuudessa haluaa olla. Ehkä näitä henkilöitä, jotka eivät esittele yksityiselämäänsä jukisuuteen kohdellaan vähän hellemmin mutta henkilö, joka nimenomaan elää oman elämänsä jakamisesta julkisuuteen niin on päivänselvää, että tällaisesta asiasta nousee uutinen ja kohu. Näissä EVS - haastatteluissa melkeinpä aina kysytään rahasta. Oli se sitten korrektia tai ei.  Varsinkin sometyöstä jutellessa varmasti ihmisiä eniten kiinnostava asia nimenomaan on tulot. 

Vierailija
642/1904 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulkaahan, katsokaapa tämä haastattelu kikasta, ja tulkaa kommentoimaan miten häntä kohdeltiin. Maria teki 2 000 000 kertaa paremman haastattelun!

Täytyy katsoa loppuun, mutta ensivaikutelma:

Ihan hirvee miestoimittaja. Alentuva, seksistinen, ällöttävä. Mutta Kikka vastaa tosi hyvin. Ja kaiken lisäksi osa vieraistakin näköjään lähtee mukaan dissaamiseen. Irwinkin vihjaili, että Kikalla ei ole aivoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1904 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku nyt haluaa verrata tilannetta työhaastatteluun tai muuhun työtilanteeseen, niin tosiaanko te heitätte ventovieraalle ihmiselle tuollaista läppää. Esim työhaastattelijalle "ai kun kiva paita, tykkäätkö tuosta ihan oikeasti, vai miten tuollaiseen tänään päädyit". Tai asiakastapaamisessa "miten niinku ajattelit, että tätä asiaa lähdettäisiin hoitamaan, ihanko aamulla heräsit ja tuli mieleesi, että nyt haluaisin tällaista palvelua vai mitä siellä sinun päässäsi oikein liikkuu". Mitähän kävisi työelämässä, jos tällä tavalla toimittaisiin "kun mun tyyli nyt on tällainen suora"? 

Minä olen ollut tuollaisessa työpaikassa. Tai olin aina siihen asti, kunnes aloin aamuisin oksennella työmatkalla, kun edessä oleva työpäivä tuntui aina niin ahdistavalta. Nyt olen ollut aika pitkään töistä pois masennuksen takia. Eli kyllä sillä on myös kansantalouden näkökulmasta merkitystä miten ihmisiä kohdellaan.

Ne työhaastatteluun verratut kysymykset liittyivät siihen, että yleensä ihmiset osaavat kertoa jotakin itsestään ja työstään kysyttäessä. En tiedä, miksi tämä yksi tyyppi vääntää muiden sanomisista väkisin jotain muuta. Valehtelemalla pääsee kai tulokseensa kun muuten ei pysty...

Työpaikkakiusaaminen on eri asia, mutta jos pyydetään kertomaan itsestä, niin sehän on aika normaali kysymys työhaastattelussa, eikö? Vai koetko kiusaamiseksi, jos joku kysyy, että mitä ihmisten tulisi tietää sinusta? Mitä teet työksesi?

En kerro, koska en koe sitä tässä keskustelussa tarpeelliseksi. Mutta, osa ihmisistä on tyyliltään avoimempia kuin toiset. Joten: Kerro sinä mitä työksesi ja mitä ihmisten pitäisi sinusta tietää? Ainahan se on yleisellä tasolla mielenkiintoista kuulla toisten ihmisten elämästä.

Vierailija
644/1904 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen Veitolan kanssa varmaan aika saman ikäunen ja ehkä meidän sukupolvi ei vain niin hyvin ymmärrä mistä tämän tyyppisissä blogeissa on kyse (paitsi tietysti rahan tekeminen). Olisin niin mielelläni kuullut Saran kertovan ajatuksistaan, blogin tarkoituksesta, periaatteistaan ym. Mistä tässä on kyse? Seuraajia on valtavasti, miksi? Mitä blogin pitäjä haluaa sanoa? Mutta ei tämä haastattelu nyt yhtään avannut sitä. Olisit Sara antanut palaa! Tuonut ajatuksesi esille!

Vierailija
645/1904 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku nyt haluaa verrata tilannetta työhaastatteluun tai muuhun työtilanteeseen, niin tosiaanko te heitätte ventovieraalle ihmiselle tuollaista läppää. Esim työhaastattelijalle "ai kun kiva paita, tykkäätkö tuosta ihan oikeasti, vai miten tuollaiseen tänään päädyit". Tai asiakastapaamisessa "miten niinku ajattelit, että tätä asiaa lähdettäisiin hoitamaan, ihanko aamulla heräsit ja tuli mieleesi, että nyt haluaisin tällaista palvelua vai mitä siellä sinun päässäsi oikein liikkuu". Mitähän kävisi työelämässä, jos tällä tavalla toimittaisiin "kun mun tyyli nyt on tällainen suora"? 

Minä olen ollut tuollaisessa työpaikassa. Tai olin aina siihen asti, kunnes aloin aamuisin oksennella työmatkalla, kun edessä oleva työpäivä tuntui aina niin ahdistavalta. Nyt olen ollut aika pitkään töistä pois masennuksen takia. Eli kyllä sillä on myös kansantalouden näkökulmasta merkitystä miten ihmisiä kohdellaan.

Ne työhaastatteluun verratut kysymykset liittyivät siihen, että yleensä ihmiset osaavat kertoa jotakin itsestään ja työstään kysyttäessä. En tiedä, miksi tämä yksi tyyppi vääntää muiden sanomisista väkisin jotain muuta. Valehtelemalla pääsee kai tulokseensa kun muuten ei pysty...

Työpaikkakiusaaminen on eri asia, mutta jos pyydetään kertomaan itsestä, niin sehän on aika normaali kysymys työhaastattelussa, eikö? Vai koetko kiusaamiseksi, jos joku kysyy, että mitä ihmisten tulisi tietää sinusta? Mitä teet työksesi?

En kerro, koska en koe sitä tässä keskustelussa tarpeelliseksi. Mutta, osa ihmisistä on tyyliltään avoimempia kuin toiset. Joten: Kerro sinä mitä työksesi ja mitä ihmisten pitäisi sinusta tietää? Ainahan se on yleisellä tasolla mielenkiintoista kuulla toisten ihmisten elämästä.

Sara meni tv:seen puhumaan töistään ja itsestään. Ihan normaali kysymys. Jos oma julkisuuskuva ei miellytä, niin sitten kerrotaan, millainen sen toivotaan olevan. Random palstalaisen ei tarvitse toiselle random palstalaiselle kertoa itsestään. Luuletko, että haluan tutustua sinuun ja sinun tutustuvan minuun? En halua. 

Vierailija
646/1904 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veitola nyt on itse minävaurioinen julkkistyrkky, itsensä rumaksi kokeva nainen, joka tekee parhaansa yrittääkseen näyttää hyvältä ja älykkäältä. Hän on aikuisena koulukiusaajatyyppiä, nokkii kaikki ihmiset koksa omasta mielestään hänellä on siihen oikeus. Nokkimisen tapa on hienostunut tai vähemmän hienostunut vittuilu ja vihjailu. Niiden jouduttua kritiikin kohteeksi hänellä on tapana kohotella kulmakarvoja ja mennä toimittajan ammattinsa taaksen piiloon.

Ihan p-stä koko muija. Harmi että on niin monessa ohjelmassa, jotka olis muuten ihan katsottavia, mutta joita ei viitsi katsella koska Veitola.

Joo mikä on todella harmillista, koska Marian ulkonäössä ei ole yhtään mitään vikaa. Hän on päättäväisen näköinen ja just hyvä itsenään. Myös tosi fiksu ja ajatteleva. Jotaim yri kompensoida, eikä todellakaan tarvitsisi. Hän on saanut kaiken, mutta mikään ei riitä.

Vierailija
647/1904 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Veitola kettuiluohjelmat tuovat ikävän fiiliksen niin en katso niitä enää .Toivon että Roope sanoo muutaman sanasen Veitolalle .Sara on ihana ,upea nai en ,käytökseltään ,olemukseltaan .

Vierailija
648/1904 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun on sovittu ihan eri kysymyksistä ja tulet luottavaisin mielin haastatteluun. Sitten sut nolataan ja sua pilkataan melkein miljoonan katselijan edessä, onko ihme jos Sara jäätyi? Miten itse olisit tilanteessa reagoinut?

Miksi Sara ei ole kertonut mitä sovitut kysymykset olivat?

Nyt julkisuuteen ne oikeat kysymykset!!!!

Vierailija
649/1904 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara meni tv:seen puhumaan töistään ja itsestään. Ihan normaali kysymys. Jos oma julkisuuskuva ei miellytä, niin sitten kerrotaan, millainen sen toivotaan olevan. Random palstalaisen ei tarvitse toiselle random palstalaiselle kertoa itsestään. Luuletko, että haluan tutustua sinuun ja sinun tutustuvan minuun? En halua. 

Miksi sitten kyselet täällä, ellet edes itse halua avoimesti kertoa itsestäsi jotakin? Et taida vain keksiä mitään nokkelaa sanottavaa ja silti viitsit tasan samasta asiasta mollata Sieppiä, vaikket itse ole Pekkaa pahempi. Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin!

Vierailija
650/1904 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saralta olisi sitten pitänyt kysyä? Miltä tuntuu olla suosittu blogin pitäjä? Mistä saat ideoita postauksiin? Miltä negatiivinen palaute tuntuu?

Minusta Veitola kysyi juuri niitä tärkeitä asioita. Sius yhteiskunnallusesti tärkeitä, ei vain Saralle tärkeitä. Mutta ehkä Sara Sieppi ei tosiaan ollut ajatellut asioita tästä näkökulmasta. Tietysti kuvien ym. miettiminen vie paljon aikaa.

Vierailija
651/1904 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin ehtii aamuisin kasvot pesemään ja hiukset harjaamaan, lataamaan kameran ja näppäisemään "surkean" kuvan "surkeasta" aamustaan ja ilmekin oli todella "surkea", hiuksetkin olivat "surkeasti" ja lakanatkin näyttivät "surkeilta" sekä valaistuskin oli "surkea".

Veitolan veto oli hauska ja johon moni varmasti samaistuu "surkea aamu" - kuvaukseen. Veitola laittoi vastaavan kuvan huumorilla ja princessa Sara otti itseensä. Voi voi.

#surkeaesiintymääntämäsarasieppiainakinon .

Kyllä ihmisillä on nyanssit kateissa. Noiden kuvien humoristinen vertailu ei ollut ongelma, vaan se, miten ja mitä asiasta puhuttiin. "Siis miten sä niinku teet tollasen kuvan, heräät aamulla, että oi, vaikee aamu, otanpas kuvan, miten sun hiukset on noin hyvin ja kädet on tossa noin, onko sun niska kipee?" Vertailu olisi ollut ihan hauska myös tekemällä se toista lyttäämättä "kato, meillä on vähän erilaiset aamut ja muutenkin kuvien tunnelmat, itselläni saattaa olla hieman kaoottisempi tilanne välillä, kun sinulla on tuollaista seesteisempää". 

Ja mitähän ongelmaa tuossa oli? Minusta Veitola pisti siinä enemmän itseään halvalla kuin Sieppiä. Tosia asia on se, että harva onnistuu ottamaan tuollaisia aamukuvia. Kyllä vaatii aika lailla valmistelua ja taitoa poseerata. Itsekin olen naureskellut meemeille, joissa tavikset yrittävät tehdä omat versionsa julkkisten kuvista, ja aikamoisia virityksiä ne ovat. Vaikka periaatteessa asu ja asento vastaa, niin lopputulos on aina hiukan omituinen. Mutta ihan huumorilla tuo erilaisuus otetaan meemeissä esille. Enpä tiennyt, että tämänkin asian esille tuomista jotkut tosikot pitävät hirveänä kiusaamisena. Ei luoja kun jotkut ovatkin nillittäjiä ja näkevät ongelmia ihan kaikessa. 

Siis sinusta ei ole ollenkaan v*ttuilua taivastella, "miten toi sun asento on tollanen, onko sulla niska kipee vai?" Ei hän omaa kuvaansa ihmetellyt ja ruotinut, vaan ainoastaan läväytti sen siihen. 

Tottakai tuon kaiken saa naamioitua halutessaan huumoriin. Sehän näiden suoraanpuhujien argumentti aina on. Kato läppä vaan hei. Vastuu siirtyy kiusan kohteelle. 

Ei ollut vittuilua. Voisin ihan hyvin kuvitella, että joku heittää "mitäs siinä venyttelet" tai jonkin muun läpän, jos poseeraan kuvassa heille omituisella tavalla. Ja kai Sara itsekin tiesi, että hän nimenomaan poseeraa tuossa kuvassa. Eihän se ollut luonnollinen aamukuva. Aivan varmasti oli ensin laitettu hiukset, meikki ja suunniteltu, minkälainen asento otetaan vasrta vasten kuvaa varten. Eli siitä Veitola heitti, että mistä se asento syntyi.

Siihenhän olisi ihan hyvin voinut kertoa valmisteluista liittyen moisten kuvien ottamiseen. Siihen se minusta tähtäsikin, koska Veitola pyysi neuvoja omiin kuviinsa. Spontaanimpi tyyppi olisi näyttänyt lennosta Veitolalle hyviä poseerausasentoja ja vaikka nimennyt niitä juuri tuohon Veitolan tapaan. "Hotti niskajumitus", "Slapping some sex on my morning pose", "Bring it like a boss aamuvenyttely" jne. 

Ja sinä pidät hyvänä käytöksenä sitä, että menet ventovieraalle sanomaan "mitäs siinä venyttelet"? Alussahan nimenomaan korostettiin, että henkilöt ovat toisilleen vieraita, joten ei voi vedota edes kavereiden väliseen läppään. 

Hyvänä käytöksenä? Ollaanko tässä kirkossa vai mitä? Enbuskea toistaakseni: hänkin on kysynyt esimerkiksi Räikköseltä suoraan, onko tämä mulkku. Oliko se hyvää käytöstä? Ei tuo ohjelma perustu siihen, että mennään jonkin seurakuntalaisen etiketti- ja käyttäytymissääntöjen mukaan. Ohjelma on suorasukainen, provosoiva ja kysymykset kärkkäitäkin. Älä katso sitä, jos ei miellytä. Ja Saralle neuvo, että älä mene ohjelmaan, jos et kestä hyvin suoria ja kyllä, provosoiviakin kysymyksiä. 

No niin! Sehän pointti juuri olikin. Ei ole hyvää käytöstä ja sillä selvä. Ihan turha Veitolankaan siellä jeesustella ja pöyristyä tahollaan. V*ttuilua mitä v*ttuilua. Ei se ohjelman tyyli sitä miksikään muuta. Tässä pitkässä ketjussa on aika monia, jotka ihmettelevät suureen ääneen "ai mikä v*ttuilu". No juuri se, mitä ruudussa näkyy. Sitä on oikeus kritisoida ja ihmetellä, vaikka ohjelma olisi minkä niminen. 

Vierailija
652/1904 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun on sovittu ihan eri kysymyksistä ja tulet luottavaisin mielin haastatteluun. Sitten sut nolataan ja sua pilkataan melkein miljoonan katselijan edessä, onko ihme jos Sara jäätyi? Miten itse olisit tilanteessa reagoinut?

Miksi Sara ei ole kertonut mitä sovitut kysymykset olivat?

Nyt julkisuuteen ne oikeat kysymykset!!!!

Kovan prässin johdosta murruin ja tässä on ne kysymykset joista sovittiin.

1.Mistä laukkumerkeistä tykkäät eniten?

2. Mikä reissu on ollut ihanin ja miksi?

3. Uusi tukkas on upee! missä kampaajalla käyt?

4. Onko syksyksi uusia jänniä työprojekteja?

Vierailija
653/1904 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"puhua itsensä ristiin" ei ole oikeaa suomea..

Vierailija
654/1904 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saran luulisi tottuneen monenlaisiin kommentteihin, myös niihin ikäviin, kun instatili on julkinen?

Ei kaikki ole elämässä muutenkaan #ihanaa jatkuvasti.

Sarkasmikin on katoamassa näköjään. Sarkasmilla Veitola heitti oman kuvansa vertailuna Saran kuvaan sekä tosiaan sarkastisesti.

Pikkusieluinen ihmisen pitää olla, jos ei tuota tajunnut.

Sarankaan käytös asiallista ole, kun jonnekin blogiin kirjoittelee ja kaiketi instaakin avautui kuinka ei saanut prinsessakohtelua.

Vierailija
655/1904 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten kyselet täällä, ellet edes itse halua avoimesti kertoa itsestäsi jotakin? Et taida vain keksiä mitään nokkelaa sanottavaa ja silti viitsit tasan samasta asiasta mollata Sieppiä, vaikket itse ole Pekkaa pahempi. Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin!

Häh? Miten se liittyy Saran haastatteluun, että joku yksityinen ihminen ei kerro sinulle elämästään Suomen suurimmalla palstalla? Sara on julkisuuden henkilö ja hän meni ohjelmaan varta vasten kertoakseen työstään ja itsestään. Miten hän hyödyntää somea. Häneltä kysyttiin hänen työstään ja somen käytöstä ja hän suuttui siitä. Tästä on syntynyt keskustelua. Pitääkö kaikkien keskusteluun osallistuvien ensin tilittää sinulle itsestään asioita ennen kuin he voivat kommentoida kyseistä asiaa? Oletko hieman yksinkertainen? Mietipä nyt miten tällainen keskustelupalsta toimii. Ei ole kyllä missään vaadittu, että pitää jokin selostus toimittaa sinulle anonyymille Sara-fanille ennen kuin saa keskustella hänen esiintymisestään kyseisessä ohjelmassa. Jos tällainen on mennyt minulta ohi, niin ole hyvä ja toimita se perille osoitteeseen annamunkaikkikestää@idiootitvauhdissa.fi

Vierailija
656/1904 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluat tietää musta?

Vierailija
657/1904 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieppi Sara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluat tietää musta?

Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin!

Vierailija
658/1904 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä saralta olisi sitten pitänyt kysyä? Miltä tuntuu olla suosittu blogin pitäjä? Mistä saat ideoita postauksiin? Miltä negatiivinen palaute tuntuu?

Minusta Veitola kysyi juuri niitä tärkeitä asioita. Sius yhteiskunnallusesti tärkeitä, ei vain Saralle tärkeitä. Mutta ehkä Sara Sieppi ei tosiaan ollut ajatellut asioita tästä näkökulmasta. Tietysti kuvien ym. miettiminen vie paljon aikaa.

Minä tuolla aiemmin luettelin pitkän listan kysymyksiä, jotka olisivat olleet selkeitä ja neutraaleja ja täsmälleen samoista aihepiireistä kuin oli tarkoituskin keskustella. 

- mitä bloggaajan työhön kuuluu

- mistä bloggaajan raha tulee

- millaisilla kuvilla tulee parhaiten rahaa ja miksi

- onko paljas pinta välttämättömyys

- millaisen mallin nuoret saavat blogeista ja instakuvista

- onko annetussa mallissa jotain ongelmallista 

jne. 

Näitä Siepiltä "kysyttiin", mutta vastauksen antoi Veitola itse ja sanamuodot olivat omituisia. 

Vierailija
659/1904 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria Veitola kettuiluohjelmat tuovat ikävän fiiliksen niin en katso niitä enää .Toivon että Roope sanoo muutaman sanasen Veitolalle .Sara on ihana ,upea nai en ,käytökseltään ,olemukseltaan .

Onko naisen syvin tarkoitus olla nätti ja näyttää paljasta pintaa?

Miksi itseään tiedostava naiskuvaa ei vieläkään hyväksytä? Naiset, jotka ymmärtävät että he voivat tehdä mitä vaan ja olla kuka ikinä haluaa, lytätään hyvin helposti tässä maassa. Varsinkin, jos hiukan kyseenalaistaa patrialkaalista naiskuvaa.

Vierailija
660/1904 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Saran kaltaiset pintaliitäjät osaa ajatella syvällisesti eivätkä osaa muuta kuin hästägätä kaikkea liirumlaarumia. Huumorintajutonkin vielä eikä tajua sarkasmin eikä vittuilun eroa, kuten ei av-mammatkaan. Mä olisin nauranut, jos mun kuvasta joku tekee omanlaisensa version.

Ketju on lukittu.