En vaan voi ymmärtää aikuisia jotka pelaa jotain videopelejä?
Siis miten aikuinen ihminen voi tuhlata aikaansa joihinkin lapsille tarkoitettuihin videopeleihin?
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AC taas on lyhenne Assassins Creed-sarjasta.
Höpsis. AC on Assetto Corsa. ;-)
Olette molemmat väärässä
AC on Alternating Current eli vaihtovirta
Mulla on 31 vuotias vauva kotona. Pitäisi kai hankkia pelipotta ja syöttöletku koska on agressioita ja mun pitäisi ottaa toinen työ, että saatais hänelle uusia juttuja taas uusi pelituoli. Vanha haisee kamalalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AC taas on lyhenne Assassins Creed-sarjasta.
EI, se on Animal Crossing
No voi sentään ap, eikö viime ketjusta mennyt sulla jakeluun?
K18 pelit eivät ole lapsille...eli suurin osa. Esim sotapelit ja vanha kunnon GTA.
Minä olen pelannut siitä asti kun tietokoneen sain joskus kasarin puolivälissä. Nykyään lähinnä erilaisia strategiapelejä, joissa saa mukavaa aivojumppa.
M50
Mutta mikä on päivässä ok määrä ajallisesti?
Pelit on viihdettä siinä missä kirjat ja elokuvat, ja pelejä on monenlaisia. Nykyajan peleistä vain pieni osa on alaikäisille lapsille suunnattuja.
Juu. Itsellä ei ole pelaamista vastaan mitään.
On kausia että pelit ei kiinnosta. Ja sit tulee kausia kun pitää saada ostaa uusi konsoli ja uusimmat pelit heti eikä viides päivä.
Nyt on taas ostettava pelilaite kun mikäs muukaan KUIN Grand theft auto vi pykältää tulemaan 25-26 vuoden aikana.
Olen 38v ja sanotaanko että joinakin vk loppuina kun aikaa kunnolla ja mitään erikoisempaa ei ole. Saattaa pelimaailman uppoutua helposti heti aamusta , ja siinä yöstä lopetella.
Mut keskimäärin varmaan 1-3h Max per päivä.
Onhan se hienoa pistää volumet kaakkoon kunnon ,120hz 4k töllöstä ja uppoutua peliin. Nautintoa suoranaista nautintoa
Eikä siinä ole todellakaan mitään väärää.
On se ikävää kuinka joidenkin ymmärrys on rajoittunutta.