Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet siitä että varattu tunnustaa tunteensa mutta ei halua pettää?

Vierailija
29.08.2018 |

Olemme molemmat varattuja perheellisiä ja olleet pitkän aikaa todella ihastuneita toisiimme. Mies tunnusti tunteensa, suuteli ja pyysi sen jälkeen että emme ole yhteydessä muuten kuin tilanteissa joissa pakko olla.
Tämä sattuu aivan liikaa.
Miksi mies tunnusti tunteensa? Miksi emme voi olla tekemisissä? Mitä ajattelet miehestä?
On vieläkin niin ikävä. Olisin tainnut olla valmis menettämään ihan kaiken.

Kommentit (162)

Vierailija
121/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tunnusta tunteitaan, jollei niitä ole. Haloo typerät naiset. Miehellä on tunteet, mutta pelkää ja omistaa omantunnon. Siksi vetäytyi eikä suinkaan siksi, ettei ap kiinnosta.

Ap:lle sanoisin, että anna miehen nyt ihan rauhassa olla ja miettiä asioitaan. Kunnioita hänen päätöstään nyt, niin hän kunnioittaa myös sinua. Hän palaa kyllä, mikäli tunteet olivat aitoja.

Juuri näin ❤️

Ja jos palaa, kannattaa pelata puhtain kortein. Ensin päätetään ja kerrotaan, sitten leikitään.

Vierailija
122/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tunnusta tunteitaan, jollei niitä ole. Haloo typerät naiset. Miehellä on tunteet, mutta pelkää ja omistaa omantunnon. Siksi vetäytyi eikä suinkaan siksi, ettei ap kiinnosta.

Ap:lle sanoisin, että anna miehen nyt ihan rauhassa olla ja miettiä asioitaan. Kunnioita hänen päätöstään nyt, niin hän kunnioittaa myös sinua. Hän palaa kyllä, mikäli tunteet olivat aitoja.

Ap tässä. Kiitos tästä <3 

Oli tosi tarina, mutta tänne sekaan sotkettu kaikenmoista, joten totuus vähän vääristynyt matkalla. ja jotkut sivujuonteet vääriä. En jaksa enää korjailla, kun tuli tällainen hulabaloo enkä päivystä täällä jatkuvasti. 

Ymmärrän itse asiassa oikein hyvin monet erilaiset mielipiteet täällä. En todellakaan normaalisti käyttäydy tuolla tavalla, joten ihan sekopää en ole, vaikka aika sekaisin varmaan olinkin tuolloin. Tuskin noin tulen käyttäytymään elämässäni jatkossa eikä noin suuria ihastuksia elämässäni ehkä tule koskaan. 

Ehkä me joskus tuon ihastuksen kanssa palataan yhteen, ehkä ei. Todennäköisemmin ei jos ei erota puolisoista tms. joka varmaan epätodennäköistä tuon miehen kohdalla.

Mutta kauhean mielenkiintoista että tämä keskustelu jatkui näin pitkään, koska tässä tapahtui melko vähän ja ihmiset tuolla pettävät aika paljon jatkuvasti. Joku tässä näköjään kolahti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä kiinnosti juuri se kun tapahtui "aika vähän" mutta kuitenkin aika paljon. Se haastoi ajattelemaan asiaa. 

Olet kyennyt jättämään tuon miehen rauhaan noiden tapahtumien jälkeen vai oletko yrittänyt ottaa yhteyttä? Vai onko nuo asiat sattuneet ihan vastikään?

Ja oletteko jossain määrin kuitenkin tekemisissä vielä esimerkiksi työkuvioiden takia?

Vierailija
124/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli tosi tarina, mutta tänne sekaan sotkettu kaikenmoista, joten totuus vähän vääristynyt matkalla. ja jotkut sivujuonteet vääriä. En jaksa enää korjailla, kun tuli tällainen hulabaloo enkä päivystä täällä jatkuvasti. 

Ymmärrän itse asiassa oikein hyvin monet erilaiset mielipiteet täällä. En todellakaan normaalisti käyttäydy tuolla tavalla, joten ihan sekopää en ole, vaikka aika sekaisin varmaan olinkin tuolloin. Tuskin noin tulen käyttäytymään elämässäni jatkossa eikä noin suuria ihastuksia elämässäni ehkä tule koskaan. 

Ehkä me joskus tuon ihastuksen kanssa palataan yhteen, ehkä ei. Todennäköisemmin ei jos ei erota puolisoista tms. joka varmaan epätodennäköistä tuon miehen kohdalla.

Mutta kauhean mielenkiintoista että tämä keskustelu jatkui näin pitkään, koska tässä tapahtui melko vähän ja ihmiset tuolla pettävät aika paljon jatkuvasti. Joku tässä näköjään kolahti.

Miksi vaimosta eroaminen on epätodennäköistä tuon miehen kohdalla? Ajattelet kuitenkin, että miehellä on merkittäviä tunteita sinua kohtaan. Minä taas olen sitä mieltä, että oikeasti rakastunut viiskymppinen mies ei käyttäydy kuvaamallasi tavalla. Kyllä se on yleensä siinä vaiheessa menoa, jos rakkaus oikein kunnolla iskee tajuntaan.

Vierailija
125/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli muutama vuosi sitten sutinat varatun miehen kanssa, itsekin olen perheellinen. Tapailimme aika pitkään ja mies tuntui jumaloivan minua. Niinkuin minäkin häntä, olin todella rakastunut. Meillä molemmilla oli ongelmia omissa liitoissamme, sekin yhdisti meitä. Puhuttiin yhteisestä tulevaisuudestakin ja moneen kertaan totesimme olevamme ainutlaatuiset sielunkumppanit.

Kunnes sitten yhtäkkiä mies sai rehellisyyden puuskan ja kertoi kaiken vaimolleen. Siitä syntyi hirveä soppa, vaimo ilmeisesti lateli pöytään madon luvut, kun mies käänsikin kelkkansa täysin. Hän kertoi sekä mulle että vaimolleen vain leikitelleensä kanssani, ei kuulemma koskaan ole ollut uteliaisuutta enempää tunteita minua kohtaan ja vaimo kertomansa mukaan olikin kaikki kaikessa.

Hän lopetti kuin seinään kaiken kanssakäymisen. Olin tuosta käänteestä sekoamisen partaalla, olinhan riskeerannut oman pitkän liittoni hänen takiaan. Yritin saada häneltä jotain selitystä mutta hän ei enää vastannut viesteihini mitään tai vastasi tosi lyhyesti ja tylysti. Lähinnä pyysi saada olla rauhassa minulta. 

Olimme koko tuttavuutemme ajan olleet eräässä yhteisessä vapaa-ajan projektissa. Sinne hän hommasi minulle potkut vaikka asia oli erityisesti minulle tärkeä. Se oli varmaan vaimon vaatimus mutta niin loukatuksi ja halvaksi en ole vielä koskaan oloani tuntenut. 

Jäin miettimään että miten kukaan ihminen voi kohdella toista noin epäreilusti. Olin aina tuntenut hänet erittäin ystävällisenä ja hyväkäytöksisenä tyyppinä, en ikinä olisi voinut kuvitella, että olisi minulle noin törkeä.

Odotit reilua peliä pettäjältä?

Odotin reilua peliä hyvältä ystävältäni ja rakkaalta ihmiseltä, sielunkumppaniltani.

Sait mitä ansaitsitkin. Olisit miettinyt ennenkuin aloit pettämään.

Rikoin kirjesalaisuutta ja petin kumppanini luottamuksen lukemalla salaa hänen tekstareitaan. Mieheni hakkasi minut. Mutta sain mitä ansaitsinkin, itsepähän aloitin. Olisi pitänyt miettiä etukäteen.

Hyvä yritys, mutta turhan kärjekäs, ja tuskin saa palstan moralisteja ymmärtämään sinänsä validia pointtiasi.

Vierailija
126/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellakaan vielä 5-kymppinen. Ja on nuoret/kouluikäiset lapset.

Mut joo, ehkä sitä heti jätetään suuren rakkauden takia perheet ja kaikki heti. Tai sitten ihmiset eivät vaan pysty ja siirtoja mietitään aika pitkään. Siksi olisin ollut valmis pettämään että olisin tiennyt onko ihminen jonka kanssa haluaa olla -tavalla tai toisella. Turhaan kukaan 2 perhettä haluaa rikkoa. Ja kaikki lapset ovat alaikäisiä, ei aikuisia.

En ole ennen ymmärtänyt pettämistä enkä oikein erojakaan. Nyt valitettavasti ymmärrän.

ap

Vierailija
127/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaimosta eroaminen on epätodennäköistä tuon miehen kohdalla? Ajattelet kuitenkin, että miehellä on merkittäviä tunteita sinua kohtaan. Minä taas olen sitä mieltä, että oikeasti rakastunut viiskymppinen mies ei käyttäydy kuvaamallasi tavalla. Kyllä se on yleensä siinä vaiheessa menoa, jos rakkaus oikein kunnolla iskee tajuntaan.

Samaa mieltä. Pientä kemiaa, ei rakkaudesta tietoakaan. Tai ehkä ap rakastui, vastapuoli ei niinkään. Rakkaudesta ei pääse yli. Se on aina suurin.

Vierailija
128/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ap kun osallistut tähän :) Mutta vastaapa vielä siihen, että miksi mies ei mielestäsi tule eroamaan ja valitsemaan sinua? Epäiletkö kuitenkin hänen tunteitaan?

Ps. Minäkin jotenkin ymmärrän pettämistä ja erojakin, mutta en niitä kuitenkaan hyväksy...

Vierailija
129/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mun pointti oli alunperin se, että yllättäen huomasin itse että olisin ollut valmis pettämään kokeillakseni millaista elämä toisen kanssa on (ei tietenkään oikea elämä lasten kanssa vaan minkälaista vapaa-aika olisi ollut tuon miehen kanssa ja mitä olisi paljastunut). Mies on varmaan niin ehdoton (kuten omanikin) että ensin lopetetaan parisuhde ja sitten voi tehdä mitä haluaa. Toki voin huurupäissäni kuvitella liikoja mutta siltä minusta tuntui ja sellaisen luin rivien välistä kun olimme tekemisissä. 

Mutta tiedän että oli paljon muitakin estäviä tekijöitä jotka järjellä voitti tunteet.

Tuota piirrettä ihmettelen ja ihailenkin miehissä mutta itse en pysty ajattelemaan että kaikki tai ei mitään.

ap

Vierailija
130/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä:

sitä en saa koskaan tietää oliko tunteita 1-10 arvioituna 3 vai 10. Silmistä katsottuna 10, käytöksestä 5. Ei voi todellakaan tulkita.

Mun oma mies sanoo rakastavansa mua mutta ei ole koskaan ollut niin rakastuneen näköinen kuin tuo mies.

Olisi kauhean mielenkiintoista kuulla miesten kommentteja tällaisesta käytöksestä. Halusiko vain olla imarrelty ja teki vähän mieli vai oliko hulluna ihastunut?

Mulla tunteet oli 9-10 niinkuin kaikki tässä tulkitseekin.

ap

Vierailija
131/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lähinnä pelottavaa, että naimisissa oleva, antamiaan lupauksia ja perhearvoja kunnioittava ihminen yhtäkkiä kohtaa sellaisen tyypin, joka sekoittaa pään ja saa totaalisesti rakastumaan itseensä. Se tyyppi on aivan mieletön magneetti, siinä ristiriidassa meinaa tulla hulluksi.

Ymmärrän sua ap. On omaakin kokemusta. Mutta varmaan ihan hyvä, että mieheltä löytyi päättäväisyyttä, niin säästyitte kaikki paljolta surulta.

Vierailija
132/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman vanhin temppu, jolla saadaan nainen kuolaamaan saavuttamattoman rakkauden perään ja antamaan sitä pesää. Sori kun paljastin

Vierailija
133/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin ❤️

Ja jos palaa, kannattaa pelata puhtain kortein. Ensin päätetään ja kerrotaan, sitten leikitään.

Täällä yksi mies. Sama tilanne sillä erolla, että en ole suudellut. Tiedän, että niitä tunteita on molemmin puolin ollut. Välit katkaisin. Enempää en sano ettei tunnisteta, jos sattuu vaikka lukemaan, vaikka oli siinä paljon muutakin, vaikka tuo kommentti omasta tunnosta ja muustakin pitää paikkansa. Enkä voinut vain lopettaa yhteydenpitoa kuin seinään kertomatta syytä. Ja miksi? No ne tunteet. Halusin kertoa syyn. Toivottavasti ei pidä k-päänä.

Vierailija
134/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme molemmat varattuja perheellisiä ja olleet pitkän aikaa todella ihastuneita toisiimme. Mies tunnusti tunteensa, suuteli ja pyysi sen jälkeen että emme ole yhteydessä muuten kuin tilanteissa joissa pakko olla.

Tämä sattuu aivan liikaa.

Miksi mies tunnusti tunteensa? Miksi emme voi olla tekemisissä? Mitä ajattelet miehestä?

On vieläkin niin ikävä. Olisin tainnut olla valmis menettämään ihan kaiken.

Kunnioitan sitä, että mies ei halua hajottaa perhettään eikä sinunkaan perhettäsi. Jos pysyy päätöksessään niin hänellä on selkärankaa.

Itse olen ollut vähän samassa tilanteessa, ja olisin kyllä halunnut tietää, mitä toinen oikein tuntee, onko ihastunut. Se olisi helpottanut minua, vaikka en olisi halunnut hänen perhettään hajottaakaan (itse olin tuolloin sinkku). Ei tunteista tarvitse seurata tekoja.

Vierailija
135/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mies kertoi ihastuneensa pikkuhiljaa. Ei varmaan ollut kyse pelkästään panetuksesta. Se olis ollut helppo "hoitaa", ihastuminen vähän vaikeampaa kun ei kumpikaan varmaan halunut rikkoa toista (ja toisen perhettä) ainakaan kovin kevyesti. 

Terveisiä vaan jos lukee tätä <3 Vaikka suuresti ihmettelisin, mutta eihän sitä tiedä. 

ap

Vierailija
136/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja mies kertoi ihastuneensa pikkuhiljaa. Ei varmaan ollut kyse pelkästään panetuksesta. Se olis ollut helppo "hoitaa", ihastuminen vähän vaikeampaa kun ei kumpikaan varmaan halunut rikkoa toista (ja toisen perhettä) ainakaan kovin kevyesti. 

Terveisiä vaan jos lukee tätä <3 Vaikka suuresti ihmettelisin, mutta eihän sitä tiedä. 

ap

Taidan tämän tarinan tunnistaa. Ihme sinänsä. Kiitos vaan terveisistä, jos on sama tarina <3

Vierailija
137/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Jos olet tuo mies niin kerro kuinka paljon oli tunteita asteikolla 1-10 :)

Itse olisin ollut valmis eroamaan, olemaan joka toinen viikko lasteni kanssa, joka toinen viikko sinun kanssasi. Uusperheeseen en olisi varmaan pystynyt. Mitä sä olisit halunnut? 

Kauhean vaikea uskoa että hän kävisi tällä palstalla tähän aikaan. Harvoin minäkin.

Vierailija
138/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei vaan kestä sitä ettei kelvannut.

Nyt itkettää.

Kaikkea hyvää vaan sulle,  ;(

Se ottaa aikansa. Mutta vielä vaikeampaa on miehen perheessä - voin luvata. Huoripukki laitetaan vuosiksi koville luottamuspulan vuoksi.

Ja miksi ihmeessä? Luottamuspula? Eihän miehen vaimo tiedä mitään? Mies on taitava feikkaamaan eikä varmasti puhu kenellekään.

Vierailija
139/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin ollut valmis eroamaan, olemaan joka toinen viikko lasteni kanssa, joka toinen viikko sinun kanssasi. Uusperheeseen en olisi varmaan pystynyt. Mitä sä olisit halunnut? 

Kauhean vaikea uskoa että hän kävisi tällä palstalla tähän aikaan. Harvoin minäkin.

En voi olla varma, että olisin sama mies. Mutta tutulta kieltämättä kuulostaa.  Jos kuitenkin oon, niin tunteita oli tuolla asteikolla ehkä 5? Tai vaikee sanoo. Rakkausasteikolla lähellä nollaa, eroottisihastumisasteikolla aika paljon enemmän. Mutta sekin meni nopeesti ohi, heti suutelun jälkeen ainoastaan kadutti.

Olin kyllä siinä mukana, mutta jälkeen päin tajusin, että säkin olit tosi määrätietoinen. Enkä oikeasti sekuntiakaan halunnut susta mitään enempää, tuli suuri hätä vaimosta ja perheestä. Halusin vaan karkuun. Tätä sinä et meinannut uskoa.

Nyt ei oo enää mitään erityisiä tunteita. Ei haittaa vaikka tulisit vastaan, mutta ei sekään haittaa vaikken sua enää koskaan näkisi.

Ja vaimo tietää, oli jossain vaiheessa pakko kertoa. Melkoista selvittelyä siitä seurasi, mutta eteen päin on menty. Läheisempinä, kuin ennen tätä. Niin paljon on tullut puhuttua kaikesta. Seksi on taivaallista.

Olen tällä hetkellä onnellinen. Ennen kaikkea siitä, että saan elää ihmisen kanssa, jota todella rakastan ja arvostan.Tätä elämäni tärkeintä suhdetta en enää koskaan riskeeraa.

Jos oot sama, niin hyvät jatkot sulle. Toivottavasti löydät onnen omasta elämästäsi.

Vierailija
140/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi olla varma, että olisin sama mies. Mutta tutulta kieltämättä kuulostaa.  Jos kuitenkin oon, niin tunteita oli tuolla asteikolla ehkä 5? Tai vaikee sanoo. Rakkausasteikolla lähellä nollaa, eroottisihastumisasteikolla aika paljon enemmän. Mutta sekin meni nopeesti ohi, heti suutelun jälkeen ainoastaan kadutti.

Olin kyllä siinä mukana, mutta jälkeen päin tajusin, että säkin olit tosi määrätietoinen. Enkä oikeasti sekuntiakaan halunnut susta mitään enempää, tuli suuri hätä vaimosta ja perheestä. Halusin vaan karkuun. Tätä sinä et meinannut uskoa.

Nyt ei oo enää mitään erityisiä tunteita. Ei haittaa vaikka tulisit vastaan, mutta ei sekään haittaa vaikken sua enää koskaan näkisi.

Ja vaimo tietää, oli jossain vaiheessa pakko kertoa. Melkoista selvittelyä siitä seurasi, mutta eteen päin on menty. Läheisempinä, kuin ennen tätä. Niin paljon on tullut puhuttua kaikesta. Seksi on taivaallista.

Olen tällä hetkellä onnellinen. Ennen kaikkea siitä, että saan elää ihmisen kanssa, jota todella rakastan ja arvostan.Tätä elämäni tärkeintä suhdetta en enää koskaan riskeeraa.

Jos oot sama, niin hyvät jatkot sulle. Toivottavasti löydät onnen omasta elämästäsi.

Voi mikä petetyn mamman märkä fantasia 😳

Surullista 😭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme