Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet siitä että varattu tunnustaa tunteensa mutta ei halua pettää?

Vierailija
29.08.2018 |

Olemme molemmat varattuja perheellisiä ja olleet pitkän aikaa todella ihastuneita toisiimme. Mies tunnusti tunteensa, suuteli ja pyysi sen jälkeen että emme ole yhteydessä muuten kuin tilanteissa joissa pakko olla.
Tämä sattuu aivan liikaa.
Miksi mies tunnusti tunteensa? Miksi emme voi olla tekemisissä? Mitä ajattelet miehestä?
On vieläkin niin ikävä. Olisin tainnut olla valmis menettämään ihan kaiken.

Kommentit (162)

Vierailija
81/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli muutama vuosi sitten sutinat varatun miehen kanssa, itsekin olen perheellinen. Tapailimme aika pitkään ja mies tuntui jumaloivan minua. Niinkuin minäkin häntä, olin todella rakastunut. Meillä molemmilla oli ongelmia omissa liitoissamme, sekin yhdisti meitä. Puhuttiin yhteisestä tulevaisuudestakin ja moneen kertaan totesimme olevamme ainutlaatuiset sielunkumppanit.

Kunnes sitten yhtäkkiä mies sai rehellisyyden puuskan ja kertoi kaiken vaimolleen. Siitä syntyi hirveä soppa, vaimo ilmeisesti lateli pöytään madon luvut, kun mies käänsikin kelkkansa täysin. Hän kertoi sekä mulle että vaimolleen vain leikitelleensä kanssani, ei kuulemma koskaan ole ollut uteliaisuutta enempää tunteita minua kohtaan ja vaimo kertomansa mukaan olikin kaikki kaikessa.

Hän lopetti kuin seinään kaiken kanssakäymisen. Olin tuosta käänteestä sekoamisen partaalla, olinhan riskeerannut oman pitkän liittoni hänen takiaan. Yritin saada häneltä jotain selitystä mutta hän ei enää vastannut viesteihini mitään tai vastasi tosi lyhyesti ja tylysti. Lähinnä pyysi saada olla rauhassa minulta. 

Olimme koko tuttavuutemme ajan olleet eräässä yhteisessä vapaa-ajan projektissa. Sinne hän hommasi minulle potkut vaikka asia oli erityisesti minulle tärkeä. Se oli varmaan vaimon vaatimus mutta niin loukatuksi ja halvaksi en ole vielä koskaan oloani tuntenut. 

Jäin miettimään että miten kukaan ihminen voi kohdella toista noin epäreilusti. Olin aina tuntenut hänet erittäin ystävällisenä ja hyväkäytöksisenä tyyppinä, en ikinä olisi voinut kuvitella, että olisi minulle noin törkeä.

No eiköhän tässäkin pettäjä saanut vaan ansionsa mukaan.

Oletettavasti kasvatat lapsesikin niin, että on täysin ookoo lyödä ja kiusata, jos toinen aloitti ensin.

Onnea valitsemallasi älyllisen laiskuuden, moralisoivan mustavalkoisuuden ja henkisen kapeakatseisuuden polulla!

Totta kai. Jos itse vehkeilee oman puolisonsa selän takana, on pelkästään oikein että itselle tapahtuu samoin.

Vierailija
82/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli muutama vuosi sitten sutinat varatun miehen kanssa, itsekin olen perheellinen. Tapailimme aika pitkään ja mies tuntui jumaloivan minua. Niinkuin minäkin häntä, olin todella rakastunut. Meillä molemmilla oli ongelmia omissa liitoissamme, sekin yhdisti meitä. Puhuttiin yhteisestä tulevaisuudestakin ja moneen kertaan totesimme olevamme ainutlaatuiset sielunkumppanit.

Kunnes sitten yhtäkkiä mies sai rehellisyyden puuskan ja kertoi kaiken vaimolleen. Siitä syntyi hirveä soppa, vaimo ilmeisesti lateli pöytään madon luvut, kun mies käänsikin kelkkansa täysin. Hän kertoi sekä mulle että vaimolleen vain leikitelleensä kanssani, ei kuulemma koskaan ole ollut uteliaisuutta enempää tunteita minua kohtaan ja vaimo kertomansa mukaan olikin kaikki kaikessa.

Hän lopetti kuin seinään kaiken kanssakäymisen. Olin tuosta käänteestä sekoamisen partaalla, olinhan riskeerannut oman pitkän liittoni hänen takiaan. Yritin saada häneltä jotain selitystä mutta hän ei enää vastannut viesteihini mitään tai vastasi tosi lyhyesti ja tylysti. Lähinnä pyysi saada olla rauhassa minulta. 

Olimme koko tuttavuutemme ajan olleet eräässä yhteisessä vapaa-ajan projektissa. Sinne hän hommasi minulle potkut vaikka asia oli erityisesti minulle tärkeä. Se oli varmaan vaimon vaatimus mutta niin loukatuksi ja halvaksi en ole vielä koskaan oloani tuntenut. 

Jäin miettimään että miten kukaan ihminen voi kohdella toista noin epäreilusti. Olin aina tuntenut hänet erittäin ystävällisenä ja hyväkäytöksisenä tyyppinä, en ikinä olisi voinut kuvitella, että olisi minulle noin törkeä.

Odotit reilua peliä pettäjältä?

Odotin reilua peliä hyvältä ystävältäni ja rakkaalta ihmiseltä, sielunkumppaniltani.

Sait mitä ansaitsitkin. Olisit miettinyt ennenkuin aloit pettämään.

Rikoin kirjesalaisuutta ja petin kumppanini luottamuksen lukemalla salaa hänen tekstareitaan. Mieheni hakkasi minut. Mutta sain mitä ansaitsinkin, itsepähän aloitin. Olisi pitänyt miettiä etukäteen.

Toden totta. Seurauksia kannattaa joskus miettiä hyvinkin pitkään ja hartaasti etukäteen, ettei tule sitten ikävätkään asiat yllätyksenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä kommentit täällä ovat todella kyynisiä. Ikäänkuin ihmiset ajattelisivat laskelmallisesti aina 2-5 askelta eteenpäin. Ihastuminenhan on hieno asia. Sehän merkitsee sitä, ettemme ole pelkästään lisääntymisrobotteja. Mutta tosiaankin monesti se ihastuminen kannattaa jättää ihastuksen tasolle. Elämä on ihmeellinen ja siitä voi nauttia monella tapaa.

Niin. Ja tällainen tunteiden tunnustaja ei kyllä millään muotoa ole jättänyt tätä vain ihastuksen tasolle, vaan vei asian pidemmälle. Me "normaalit" ihmiset ihastumme ja pidämme ne tunteet omana tietonamme ja jatkamme elämää keräilemättä irtopisteitä jostain "suoraselkäisyydestä". 

Millä ihmeen logiikalla on jotenkin normaalimpaa pitää tunteet omana tietonaan? Eiköhän se ole ihan ihmisen oma valinta ja persoonastakin kiinni. Hienoa että itse et keräile "irtopisteitä" ikinä etkä missään asiassa.

Ettei tässä olisi nyt kyse ihan vain sinun omasta "normaalistasi", jota haluat tuputtaa muille? Tosin lainausmerkeissähän sinäkin sen kirjoitit, että ehkä et sittenkään ole oikeasti niin yksioikoinen, miltä vaikutat.

Ai millä logiikalla? No ihan sillä logiikalla, että ihmisillä on aika paljon erilaisia tunteita, joita ei ihan koko ajan papateta ulos eikä ole tarvettakaan. Totta kai se on oma valinta, mutta kyllä sille aina joku motiivi löytyy. Ei se sieltä vahingossa tule. 

Vierailija
84/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaa päästä yli hormonimyrskystä ja ottaa järki käteen. Miehellä on JONKINLAISIA tunteita, mutta ainoa tosiasia on että mies torjui.

Itse olin melkein vastaavassa tilanteessa, paitsi etten tyrkyttänyt enkä käynyt käsiksi, kun toinen osapuoli teki asian selväksi.

Totta kai se koskee, mutta moni asia koskee, kestä se.

Vierailija
85/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jotkut mammat ovat täällä aika tarkkoja ja kyselevät vähän taustoja. Joten kannattaa lukea ajatuksella koko ketju läpi, niinkuin tietysti monet muutkin ketjut 👍.

Vierailija
86/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kannattaa päästä yli hormonimyrskystä ja ottaa järki käteen. Miehellä on JONKINLAISIA tunteita, mutta ainoa tosiasia on että mies torjui.

Itse olin melkein vastaavassa tilanteessa, paitsi etten tyrkyttänyt enkä käynyt käsiksi, kun toinen osapuoli teki asian selväksi.

Totta kai se koskee, mutta moni asia koskee, kestä se.

Tämä. Koko kuviteltu ihastuminen oli pelkästään ap mielessä. Hän kävi ehkä aiemmin flirttailleen miehen kimppuun ja tämä pakeni kauhuissaan kun tajusi, että joku hullu voi ottaa sen tosissaan.

Vierailija
87/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä kommentit täällä ovat todella kyynisiä. Ikäänkuin ihmiset ajattelisivat laskelmallisesti aina 2-5 askelta eteenpäin. Ihastuminenhan on hieno asia. Sehän merkitsee sitä, ettemme ole pelkästään lisääntymisrobotteja. Mutta tosiaankin monesti se ihastuminen kannattaa jättää ihastuksen tasolle. Elämä on ihmeellinen ja siitä voi nauttia monella tapaa.

Näinpä, mutta ap ei ole ymmärtänyt jättää ihastusta ihastuksen tasolle vaan torjunnasta huolimatta yrittää päästä tuhoamaan toisten suhteen.

En nyt oikein usko, että ap haluaa tuhota sekä oman että ihastuksensa perheen. Hänellä nyt vain on vähän ristiriitaiset tuntemukset, eikä oikein ketään kelle voisi niistä puhua.

Niin siis ehkä tuo ap:n otsikko oli hiukan huono ja harhaanjohtava.

Totta. Aphän se oli, joka tunnusti tunteensa ja suuteli miestä, joka luikerteli kiusallisesta tilanteesta eroon, miten parhaiten taisi. Varmaan pelkää raukkaparka, että ap yrittää uudestaan, jonka vuoksi hän pyysi rajoittamaan kanssakäymisen vain pakollisiin työasioihin. -eri

Vierailija
88/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monet uskovat, että ihastuminen=pettäminen? Onko se jokin automaatio?

No ainakin tässäkin ketjussa moni kirjoitti pettäneensä kumppaniaan toisen varatun kanssa ja apkin oli valmis särkemään oman ja ihastuksensa perheet, jotta voisi olla ihastuksensa kanssa. Voi morjes mitä shaibaa taas!

Vierailija
89/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monet uskovat, että ihastuminen=pettäminen? Onko se jokin automaatio?

No ainakin tässäkin ketjussa moni kirjoitti pettäneensä kumppaniaan toisen varatun kanssa ja apkin oli valmis särkemään oman ja ihastuksensa perheet, jotta voisi olla ihastuksensa kanssa. Voi morjes mitä shaibaa taas!

Kyllähän se ihastuminen on jo sen merkki että sukuelimissä kuhisee jollekin toiselle kuin sille omalle kumppanille. Jos tunne etenee sydämeen saakka, on turha kieltää enää mitään. Minä en edes haluaisi seksiä tai hengata ihmisen kanssa, joka todellisuudessa fantasioi jostakusta muusta - on se sen verran perverssi ajatus.

Vierailija
90/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luinko ihan oikeasti, että nainen teki aloitteen tunteiden tunnustamiseen sekä suutelemiseen, minkä jälkeen mies torjui.

Sitten nainen veivaa mielessään vaihtoehtoja miksi mies torjui ja jospa kuitenkin ehkä joskus jonain päivänä suostusi.

Ei noin.

Pikkasen tässä keississä haiskahtaa trolli, joka säännöllisesti tekee aloituksia varattuun ihastumisesta ja miten vuosikausia kärvistellään näiden tunteiden kourissa. Mikäli erehdyn ap on täysin hullu ja harhainrn.

Vierailija
91/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se ihastuminen on jo sen merkki että sukuelimissä kuhisee jollekin toiselle kuin sille omalle kumppanille. Jos tunne etenee sydämeen saakka, on turha kieltää enää mitään. Minä en edes haluaisi seksiä tai hengata ihmisen kanssa, joka todellisuudessa fantasioi jostakusta muusta - on se sen verran perverssi ajatus.

No ongelmahan tässä on ettei ne kumppanit mitään tiedä. Ja ainakin se äijä pelästyi kunnolla.

Vierailija
92/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ongelmahan tässä on ettei ne kumppanit mitään tiedä. Ja ainakin se äijä pelästyi kunnolla.

Mitäpä se enää auttaa. Kaikki oli pilalla jo silloin kun hän alkoi haluta ap:tä.

Vierailija
93/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa joka tässä keississä on ihastunut ja valmis pettämään puolisoaan on ap, joten on kohtuullista jättää silloin ei-ihastunut osapuoli rauhaan.

Vierailija
94/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa joka tässä keississä on ihastunut ja valmis pettämään puolisoaan on ap, joten on kohtuullista jättää silloin ei-ihastunut osapuoli rauhaan.

Kyllä tuo on ollut molemminpuolista. Rauhaan jättämisestä olen samaa mieltä.

Vierailija
95/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ole, jos ap on rynninyt suoraan iholle ja tunnustanut tunteitaan. Nyt purkaa pettymystään kun jatkoa ei seuraakaan. Näin syntyy hullut stalkkeritarinat.

Vierailija
96/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin molemminpuolista. Apn kertomuksen mukaan mies ei tehnyt muuta kuin torjui apn aloitteen ja suudelmakin jonka ap pakotti oli laimea. Äijä luikki muijansa helmoihin pikavauhtia ja yritti estää jatkoyhteydenotot.

Vierailija
97/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä luoja näitä juttuja ;)

Yksi suudelma ja sitten alkaa  vuosisadan rakkaustarina.

Vierailija
98/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ole, jos ap on rynninyt suoraan iholle ja tunnustanut tunteitaan. Nyt purkaa pettymystään kun jatkoa ei seuraakaan. Näin syntyy hullut stalkkeritarinat.

Alkuperäinen viesti:

”Olemme molemmat varattuja perheellisiä ja olleet pitkän aikaa todella ihastuneita toisiimme. Mies tunnusti tunteensa, suuteli ja pyysi sen jälkeen että emme ole yhteydessä muuten kuin tilanteissa joissa pakko olla.”

Tunnusti tunteensa ja suuteli. Molemmat tekivät. Miestä ei suudeltu väkisin, häntä ei ole aseella uhaten olla laitettu puhumaan.

Yritä nyt rauhoittua ja erotella omat kokemuksesi ja tunteesi tästä tarinasta. Ryhdistäydy.

Vierailija
99/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä se enää auttaa. Kaikki oli pilalla jo silloin kun hän alkoi haluta ap:tä.

Missä vaiheessa mies muka alkoi haluta aptä? Siinä kohtaa kun sanoi, ettei halua olla missään tekemisissä tämän kanssa?

Vierailija
100/162 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen viesti:

”Olemme molemmat varattuja perheellisiä ja olleet pitkän aikaa todella ihastuneita toisiimme. Mies tunnusti tunteensa, suuteli ja pyysi sen jälkeen että emme ole yhteydessä muuten kuin tilanteissa joissa pakko olla.”

Tunnusti tunteensa ja suuteli. Molemmat tekivät. Miestä ei suudeltu väkisin, häntä ei ole aseella uhaten olla laitettu puhumaan.

Yritä nyt rauhoittua ja erotella omat kokemuksesi ja tunteesi tästä tarinasta. Ryhdistäydy.

Näin juuri!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi