Nainen huiputti Antin 42 v. Isäksi.
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201808282201163618_rk…
Niinkö aivan oikeasti.
Nainen kun sanoo, etten voi tulla raskaaksi, mies heittää kumin samantien mäkeen. Kyllä siinä vaiheessa kun kumia ollaan laittamassa, pallo on 100% miehellä, laittaako sitä vai ei. Nämä järjettömät keskustelut ennen aktia; ”syöksä pillereitä?” ”Onko sulla tauteja?” Yms paska on aivan täysin turhia käydä!! Pue se kumi päälle!! Ei se nyt niin hirvittävä ole käyttää.
Kommentit (362)
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset puolustavat aina näin raivokkaasti näitä selkeitä kusettamistapauksia?
Haluatte siis , että miehet ajattelevat että yhteenkään naiseen ei missään tilanteessa eikä koskaan tule luottaa? Ja näinhän se oikeastaan onkin. Naiset ovat itsekkäitä, vain omaa etuaan ajattelevia käärmeitä. Joka ikisessä asiassa
KENEENKÄÄN tuntemattomaan ei pidä sokeasti luottaa. Sen pitäisi olla itsestäänselvää niin miehille kuin naisillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas moralisoijat vauhdissa. Jos kaikki olisi aina yhtä fiksuja kuin te niin ei varmaan tapahtuisi mitään ikävää koskaan.
Uusien tuttavuuksien kanssa kumin käyttö on niin itsestäänselvää, että outo koko kommenttisi. Jotkut miehet muuten ihan ruinaamalla ruinaavat kumin poisjättöä kun "tuntuu paremmalle". Että paluu ehkäisyasioiden perusjuurille.
Luulisi miehilläkin jonkun hälytyskellon soivan, jos nainen on innokkaasti jättämässä kumin pois. Nainen, joka ei halua raskaaksi, ei todellakaan ehdottele mitään kumin poisjättöä.
Ja lapsettomuusjutuissa taas on niin paljon vääriä luuloja, ettei niihinkään pidä noin vain luottaa. Jollekkin lääkäri on voinut mainita, että raskauden alkaminen voi olla hankalaa jonkin sairauden tai rakenteellisen poikkeaman takia. Ja tämä sitten otetaan sellaisena "en voi tulla raskaaksi" -juttuna.
Jos taas jo kärsinyt tahattomasta lapsettomuudesta, niin on voinut olla miehestä riippuva lapsettomuus, tai ns. eivät ole sopineet yhteen.
Eli älkää nyt herranjumala uskoko kaikkea mitä sanotaan, etenkään kun kyse on noin isosta asiasta. En minäkään uskoisi vaikka mies väittäisi olevansa hedelmätön, ei kehenkään uuteen tuttavuuteen luoteta välittömästi noin paljon.
Mä en miehen kanssa käytä kumia (yhdessä 5vuotta ja yhteinen päätös), syön ehkäisypillereitä ja jos tulisin raskaaksi niin tekisin abortin (ensin tietenkin keskustelisin miehen kanssa mitä mieltä hän on), minulla on koulu kesken (mutta vakituinen kokoaikatyö kuitenkin) ja ennen lapsia tahdon käydä koulun loppuun.
Meidän suhteessa kumpikaan ei tee isoja päätöksiä yksin vaan ne tehdään yhdessä rakentavasti keskustellen ja toista kunnioittaen.
En voisi satuttaa minulle rakasta ihmistä pettämällä luottamuksen.
Ja tämä elämäntarina liittyi nyt lainaamasi juttuun miten?
Vierailija kirjoitti:
Täällä naiset ei osaa samaistua miehen asemaan.
Asia pitäisi esittää niin, että miltä naisista tuntuisi, jos teistä nyt tällä sekunnilla tehtäisiin vasten tahtoa äiti ja teidän ainut vaihtoehto olisi maksaa elatusta lapsen täysi-ikäisyyteen asti?
Kyllä näitä käy joka vuosi, että raskaus huomataan liian myöhään. Siinä ei enää auta kuin synnyttää, ja saada mahdolliset synnytysvauriot.
Se on vähän siinä, että kaikesta raskausriskistä pääsee vain pidättäytymällä seksistä. Se kun ei ole elinehto.
Tämän takia seksiä kannattaa harrastaa vain ammattilaisten kanssa jotka huolehtivat ehkäisynsä kuntoon.
Mä tiedän neljä huijaria.
1. Halusi vakavamman suhteen pelkän panosuhteen kanssa, panosuhde oli kestänyt vuosia, joten kätevästi pillerit "petti", koko tän naisen keripiiri oli 100% varma, ettei nainen ollut vilpitön vaan kaikkea muuta.
2. Halusi pitää miehen, joka oli läjdössä kävelemään. Kertoi itse asiasta minulle.
3. Yhdellä biologinkello tikitti ja pahasti, etsi maanisesti panoseuraa ja monen eri miehen kanssa ilman ehkäisyä paneminen, johti raskauteen, nainen touhuili miesten kanssa n. vuoden. Oli 40v. kun vauva syntyi. Mis saatiin dna testiin tekosyyllä "toisen miehen isyyden varmistaminen". Älytön juttu, mutta tämä mies lankesi ansaan ja maksoi elareita 18 vuotta...
Ei halunnut kuullakaan tästä naisesta ja lapsesta.
4. Yksi halusi varakkaan miehen lapsensa isäksi. Elämäntapatyötön, joka lypsää miehen suvun rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas moralisoijat vauhdissa. Jos kaikki olisi aina yhtä fiksuja kuin te niin ei varmaan tapahtuisi mitään ikävää koskaan.
Uusien tuttavuuksien kanssa kumin käyttö on niin itsestäänselvää, että outo koko kommenttisi. Jotkut miehet muuten ihan ruinaamalla ruinaavat kumin poisjättöä kun "tuntuu paremmalle". Että paluu ehkäisyasioiden perusjuurille.
Luulisi miehilläkin jonkun hälytyskellon soivan, jos nainen on innokkaasti jättämässä kumin pois. Nainen, joka ei halua raskaaksi, ei todellakaan ehdottele mitään kumin poisjättöä.
Ja lapsettomuusjutuissa taas on niin paljon vääriä luuloja, ettei niihinkään pidä noin vain luottaa. Jollekkin lääkäri on voinut mainita, että raskauden alkaminen voi olla hankalaa jonkin sairauden tai rakenteellisen poikkeaman takia. Ja tämä sitten otetaan sellaisena "en voi tulla raskaaksi" -juttuna.
Jos taas jo kärsinyt tahattomasta lapsettomuudesta, niin on voinut olla miehestä riippuva lapsettomuus, tai ns. eivät ole sopineet yhteen.
Eli älkää nyt herranjumala uskoko kaikkea mitä sanotaan, etenkään kun kyse on noin isosta asiasta. En minäkään uskoisi vaikka mies väittäisi olevansa hedelmätön, ei kehenkään uuteen tuttavuuteen luoteta välittömästi noin paljon.
Mä en miehen kanssa käytä kumia (yhdessä 5vuotta ja yhteinen päätös), syön ehkäisypillereitä ja jos tulisin raskaaksi niin tekisin abortin (ensin tietenkin keskustelisin miehen kanssa mitä mieltä hän on), minulla on koulu kesken (mutta vakituinen kokoaikatyö kuitenkin) ja ennen lapsia tahdon käydä koulun loppuun.
Meidän suhteessa kumpikaan ei tee isoja päätöksiä yksin vaan ne tehdään yhdessä rakentavasti keskustellen ja toista kunnioittaen.
En voisi satuttaa minulle rakasta ihmistä pettämällä luottamuksen.Ja tämä elämäntarina liittyi nyt lainaamasi juttuun miten?
Ilmeisesti siten, että kannattaa vain päästellä paljaalla niitä yhdenyönhoitoja, koska rakentava ja toista kunnioittava keskustelu on juuri käyty shiinä kännipäishään shopertaen että eihän tharvi kjortshua eihän pliish shaankho phaljaalla...
Tulipa kallis pano Antille. Omasta mielestäni kyseisen naisen toiminta täyttää petoksen tuntomerkit. Tuon kaltaisiin naisiin ei kannata koskea pitkällä tikullakaan eli välit poikki välittömästi. Paras ratkaisu on muuttaa mahdollisimman kauas ja jos mahdollista niin ulkomaille toipumaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia seksiä kannattaa harrastaa vain ammattilaisten kanssa jotka huolehtivat ehkäisynsä kuntoon.
Panetko paljaalla? Yök.
Jotkut naiset harrastavat noita irtonumeroita lastensa isiksi, jotta saavat maata kotona tukien varassa. Eivät edes häpeä kertoa lapselle, että isästä ei ole tietoa. Karmeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaapa, jos nainen syyttäisi miestä huiputtajaksi, kun mies on kertonut olevansa lisääntymiskyvytön.
Miehellä(kin) on itsellään vastuu ehkäisystä. Ei voi syyttää naista huijaamisesta.
No kuvitellaan hetki...nainen tekee abortin. Dummy.
Entä jos saa tietää olevansa raskaana liian myöhään? Suomessa on liian tiukka aborttilainsäädäntö.
Kyllä abortin saa vaikka raskausviikolla 19 kun kysyy TH:lta luvan. Syyksi riittää sosiaaliset syyt.
Vierailija kirjoitti:
1. Halusi vakavamman suhteen pelkän panosuhteen kanssa, panosuhde oli kestänyt vuosia, joten kätevästi pillerit "petti", koko tän naisen keripiiri oli 100% varma, ettei nainen ollut vilpitön vaan kaikkea muuta.
2. Halusi pitää miehen, joka oli läjdössä kävelemään. Kertoi itse asiasta minulle.
3. Yhdellä biologinkello tikitti ja pahasti, etsi maanisesti panoseuraa ja monen eri miehen kanssa ilman ehkäisyä paneminen, johti raskauteen, nainen touhuili miesten kanssa n. vuoden. Oli 40v. kun vauva syntyi. Mis saatiin dna testiin tekosyyllä "toisen miehen isyyden varmistaminen". Älytön juttu, mutta tämä mies lankesi ansaan ja maksoi elareita 18 vuotta...
Ei halunnut kuullakaan tästä naisesta ja lapsesta.4. Yksi halusi varakkaan miehen lapsensa isäksi. Elämäntapatyötön, joka lypsää miehen suvun rahoja.
Itseasiassa myös kolmonen kertoi itse täysin avoimesti tehneensä epätoivossaan näin. Ja nelonen väitti miehelle, ettei voi tulla raskaaksi, hedelmättömyydestä ei vaan ole näyttöä.
Olen itsekin nainen, eikä mulla ole mitään ymmärrystä näitä tyypejä kohtaan. Toi on yks pahimpia petoksia mitä tiedän ja vetää lokaan muiden naisten maineen.
Jos miehille olisi omat pillerit, olisi tilanne paljon tasa-arvoisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei halunnut kuullakaan tästä naisesta ja lapsesta.4. Yksi halusi varakkaan miehen lapsensa isäksi. Elämäntapatyötön, joka lypsää miehen suvun rahoja.
Itseasiassa myös kolmonen kertoi itse täysin avoimesti tehneensä epätoivossaan näin. Ja nelonen väitti miehelle, ettei voi tulla raskaaksi, hedelmättömyydestä ei vaan ole näyttöä.
Olen itsekin nainen, eikä mulla ole mitään ymmärrystä näitä tyypejä kohtaan. Toi on yks pahimpia petoksia mitä tiedän ja vetää lokaan muiden naisten maineen.
Joo, ja siksi onkin niin käsittämätöntä ettei miehillä tunnu olevan mitään kiinnostusta pilleriä kohtaan. Eikä edes sitä kortsua. Nainen kolme etsii maanisesti panoseuraa tullakseen raskaaksi. No ei siinä miehetkään ole kovin viisaasti toimineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja siksi onkin niin käsittämätöntä ettei miehillä tunnu olevan mitään kiinnostusta pilleriä kohtaan. Eikä edes sitä kortsua. Nainen kolme etsii maanisesti panoseuraa tullakseen raskaaksi. No ei siinä miehetkään ole kovin viisaasti toimineet.
Viestilläsi kerrot ja todistat naisten olevan täydellisesti edesvastuuttomia.
Pieni vinkki - mies ei voi tulla raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Niinkö aivan oikeasti.
Nainen kun sanoo, etten voi tulla raskaaksi, mies heittää kumin samantien mäkeen. Kyllä siinä vaiheessa kun kumia ollaan laittamassa, pallo on 100% miehellä, laittaako sitä vai ei. Nämä järjettömät keskustelut ennen aktia; ”syöksä pillereitä?” ”Onko sulla tauteja?” Yms paska on aivan täysin turhia käydä!! Pue se kumi päälle!! Ei se nyt niin hirvittävä ole käyttää.
Miksi toi sama ei kuulu naiselle?
Miksi yhteiskunnan pitäisi maksaa naisten abortteja? Miksi naiset EI ITSE vastaa omasta ehkäisystään?
Vierailija kirjoitti:
Tämä Antti kuulosti muutenkin vähän lapaselta.
Miten niin? Onko sinua huijattu niin pahasti kuin Anttia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestilläsi kerrot ja todistat naisten olevan täydellisesti edesvastuuttomia.
Pieni vinkki - mies ei voi tulla raskaaksi.
Mies voi tulla isäksi... jos pilleri olisi myös miehelle, homma olisi tasa-arvoisempi. On erittäin helppo valehdella kierukasta tai e-pillereistä. Naisille on ehkäisyvaihtoehtoja monia, miehille vain yksi. Jos on jo yksi menetelmä niin mihin sitä toista tarvitaan? Huijauksen tai sukupuolitaudin ehkäisemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö aivan oikeasti.
Nainen kun sanoo, etten voi tulla raskaaksi, mies heittää kumin samantien mäkeen. Kyllä siinä vaiheessa kun kumia ollaan laittamassa, pallo on 100% miehellä, laittaako sitä vai ei. Nämä järjettömät keskustelut ennen aktia; ”syöksä pillereitä?” ”Onko sulla tauteja?” Yms paska on aivan täysin turhia käydä!! Pue se kumi päälle!! Ei se nyt niin hirvittävä ole käyttää.Miksi toi sama ei kuulu naiselle?
Miksi yhteiskunnan pitäisi maksaa naisten abortteja? Miksi naiset EI ITSE vastaa omasta ehkäisystään?
Nainen vastaa omasta kehostaan, mies omastaan. Jos nainen on ehkäissyt huonosti, hänelle totta vie tulee siitä seurauksia, isoimmat mahdolliset. Miehet jostain käsittämättömästä syystä antaan päätäntävallan usein kokonaan naiselle tässä asiassa. TIETÄEN että meidän yhteiskunta toimii kuten paras tulos saavutetaan, eli siten että naiselle on oikeus tehdä hedelmöittyneellä solulla mitä itse haluaa. Tämä ei ole yhdellekään miehelle epäselvä tilanne, silti pannaan ilman kortsua yhdenyön hoitoja. Naisella on oikeus päättää OMASTA kehostaan. Miehellä on oikeus päättää OMASTA kehostaan. Sisäistäkää miehet tämä. Jos ette halua isäksi jollekin baarihoidolle, KÄYTTÄKÄÄ KORTSUA. Koska kun sperma lähtee teidän kehosta naisen kehoon, oikeus päättää jatkosta siiryy naiselle. Myös parisuhteessa mies voi ottaa ohjat omiin käsiinsä sen sijaan että tuuppaa vastuut ehkäisystä kokonaan naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna on tullut huomattua ja kavereiden kokemuksista myös, miten moni mies on valmis panemaan ilman kumia. Aika järkyttävää. Itse en harrasta suojaamatonta seksiä uusien tuttavuuksien kanssa, ja onhan tuohon kaikki suostuneet. Mutta ilmankin olisivat mieluusti olleet.
Omat sinkkuajat muistuvat myös mieleen, olin aika villi ja lukemattomia yhden yön juttuja tuli harrastettua. Kyllä oli harvassa ne miehet, jotka kaivoivat taskustaan kortsun ja huolehtivat ehkäisystä. Yleensä miesten kootut selitykset olivat, 1) kortsu tuntuu epämukavalta, se kiristää, 2) mulla ei ole kortsuja, 3) syötkö sä pillereitä, 4) mä vedän pois ennen kuin laukean 5) mulla ei ole mitään tauteja..
Miesten mahdollisuus ’aborttiin’ on pitää pöksyt jalassa tai huolehtia ehkäisystä. Ja niin sen pitää ollakin.
Kaikki muu on turhaa itkua. Nautintoon ollaan valmiita, mutta ei ikäviin seurauksiin. Kauhean keskenkasvuista.
Mikä uhri tämä Antti muka on? Nainen tuli väkisin naimaan paljaalla vai? Eiköhän siinä ollut ihan oma vapaus ja valta käyttää kondomia tai jopa kieltäytyä yhdynnästä. Typeryydestä sakotetaan - varsinkin paljaalla panijoita.