Kirjekaveri-pulmat.
Mistähän mahtaa johtua se, että aina kun olen yrittäny saada kirjekaveria, ulkomailta, kirjeet ei tunnu saapuvan mulle eikä mun lähettämät niille. Aina kun kysyn tuliko kirje perille, ei kuulemma. Ja sitten kun he ovat lähettäneet ja kysyneet että joko on tullut, niin ei, ei ole.
Hekin ihmettelevät aina koska näin ei käy muiden ihmisten kanssa.
Kohta 3 viikkoa olen odottanut kirjettä saksalaiselta kirjekaverilta... siirryn kohta suosiolla tyhmään sähköpostiin.... poikaystävä harrasti tätä vielä vähän aikaa sitten eikä mitään ongelmia..
Kommentit (7)
No en kyllä yhtään ihmettele jos tuo johtuu Euroopan poliittisista ongelmista. Osa EU-maiden välistä riitelyä on se että postit hukataan tahallaan. Ainakin jos sulla on islamistinen nimi niin ainakin saksalaiset postinjakajat polttaa sun postit.
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä yhtään ihmettele jos tuo johtuu Euroopan poliittisista ongelmista. Osa EU-maiden välistä riitelyä on se että postit hukataan tahallaan. Ainakin jos sulla on islamistinen nimi niin ainakin saksalaiset postinjakajat polttaa sun postit.
No ei ole kyllä islamistinen. : p harvinainen sukunimi kyllä, muttei minusta epäilyttävä. Eikä ole kyllä tullut mulle takaisinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Oot supon mustalla listalla xD
Jep. Totta.
Kuka kirjoittaa kirjeitä vielä 2018??
Kirjatut kirjeet kulkee varmemmin. Mutta vie enemmän vaivaa ja rahaa.
Outoa. Kirjeet vain katoavat?
Toki posti sekä Suomessa että ulkomailla osaa möhliä paljon, mutta useimmiten kirjeet silti vähintäänkin palaavat lähettäjälle.
Kaukomailta (Aasia, Etelä-Amerikka,...) lähetetyt kirjeet saattavat tehdä matkaa Suomeen esim. 2kk, siitä mulla on paljon kokemusta, se on "normaalia".
Voi olla että sun asuinalueella on umpitollo postinjakaja joka ei osaa jakaa sulle tulevia kirjeitä oikein sun osoitteeseen. Tuollaisestakin mulla on kokemusta, se on tosi ärsyttävää eikä sille mahda mitään. Mutta sun lähettämien kirjeiden pitäisi silti mennä oikein sinne ulkomaille, koska niitähän se yksi ja sama umpitollo postinjakaja ei käsittele.
Joskus lähetin kirjeen kreikkaan. Kirje palautui mulle nopeasti. Ihmettelin paljon että miksi se palasi. Arvelen sen palanneen koska olin kirjoittanut osoitteen alle suurella GREECE. Arvelen että postilajittelijat eivät olleet ymmärtäneet sitä. Joten lähetin saman kirjeen uudestaan ja kirjoitin alle suurella GREECE / KREIKKA. Meni perille. On kyllä naurettavaa.