Tunnetko itsesi halutuksi ja rakastetuksi miehesi seurassa?
Kommentit (59)
Kyllä molempiin. Johtuu monista pienistä asioista. Jos kumpikaan meistä liikkuu jonnekin päin kotona, ei voi vastustaa käydä antamassa toiselle pusu, pörröttää hiuksia, taputtaa pepulle tai jotain muuta kosketusta. Hullutellaan ja nauretaan yhdessä päivittäin. Eilen mies päätti ex tempore tehdä meille (mutta lähinnä minulle suklaaholikolle) laavakakkuja kun niihin riitti aineksia. Pitää aina kädestä kun ollaan yhdessä ulkona. Pitää aina huolta minusta ensin seksissä, ellen yllätä häntä niin että teen itse kaiken.
Olen helposti ihastuvaa tyyppiä ja on tässä yhdessäolomme aikana tullut muihinkin ihastuttua, mutta eniten ihastun uudestaan ja uudestaan mieheeni.
En oikein.
Olen kerran viikossa ihanuus johon tyhjentyä ja siihen se loppuukin. Muutoin olen enemmän haitaksi ja kuluerä.
Pussaillaan ja halaillaan päivittäin, mutta tuntuu niin teennäiseltä. Yleensä nämä johtaa siihen että on haarovalissä kiinni. Kuuntelen myös päivät kaksimielisiä vitsejä, muuten ei puhu mulle mitään. Puhuu mieluummin mukavia työkavereiden kanssa puhelimessa.
Meillä on 18 vuotta kestänyt seksi suhde.
En tunne, mielestäni se johtuu siitä, että en ole koskaan jaksanut odottaa, että mies saisi minulle jakeluun, että voin uskoa sellaista.
Valitsin siis mieheni melko epäkiinnostavasta kategoriasta, en itse siis pidä häntä haluttavana myöskään. En olisi voinut odottaa miestä, joka kiinnostaa itseäni, koska olisin ollut aivan var ma, ettei häneellä ole tunteita minua kohtaan ja halu olisi pelkkää halua liittymättä persoonaani.
Tällaista miestä en ole koskaan tavannutkaan, joka kiinnostaisi minua ja joka haluaisi minua. Eli yksin olisin, jos olisin sellaista odotellut. Nytkin olen kiinnostunut itseäni 19 vuotta nuoremmasta miehestä, en tietenkään iän takia, vaan sen, kuka hän on, mutta epäilenpä, etten ole parasta, mitä hän voi saada joten miksi hän kiinnostuisi minusta?
Eli ei toivoa sielläkään suunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni paljon rakastetummaksi vanhempieni ja ystävieni toimesta kuin miehen. Humalassa ja darrassa yrittää heittäytyä lempeäksi, mutta sekin niin läpinäkyvää, että tekee sitä vain seksin toivossa. Itse en jaksa laittaa enää tikkua ristiin miehen vuoksi. Ero taitaa alkaa pian häämöttää.
Humalassa ihminen on aidoimmillaan ja darrassa herkimillään. Miehesi näyttää tuolloin aidoimmat tunteensa joita normaalisti peittelee. Olennaisin kysymys on miksi hän peittelee tunteitaan normaalisti?
Ei pidä paikkaansa. Päihteet muuttavat aivokemioita kyllä, mutta eivät millään muotoa aidommiksi, pikemminkin päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Rakastetuksi en tunne, halutuksi kylläkin. Mieheni ei koskaan katso minua silmiin eikä puhuttele nimeltä. Viihtyy omissa jutuissaan ja kavereitten kanssa. Koskettaa ainoastaan seksiä halutessaan. Emme suukottele ikinä. Seksi sinänsä on ihan kivaa, huolehtii kyllä minunkin nautinnostani. Elämäni vaikeuksissa en ole saanut tukea vaan hyljeksintää.
Siinä on hyvin monelle miehelle luettavaa ajatuksen kanssa. Ei tarvitse ihmetellä jos naisen tunteet alkaa laimenemaan jos itse ei näe toisen haluja.
Tunnen itseni halutuksi ja rakastetuksi rakastajani seurassa. Sitä en osaa sanoa millaiseksi hänen vaimonsa tuntee olonsa, mutta eipä se minua kiinnostakaan. Ja mitä tulee tähän ihanaan mieheen niin minun seurassani hän on haluttu ja rakastettu.
Vierailija kirjoitti:
Rakastetuksi en tunne, halutuksi kylläkin. Mieheni ei koskaan katso minua silmiin eikä puhuttele nimeltä. Viihtyy omissa jutuissaan ja kavereitten kanssa. Koskettaa ainoastaan seksiä halutessaan. Emme suukottele ikinä. Seksi sinänsä on ihan kivaa, huolehtii kyllä minunkin nautinnostani.
Sama. Ja halutuksi vain silloin kun miestä panetti. Olemme eronneet.
Milloinkahan tästä tulee se ketju toisin päin ja mitenkähän sen saisi pysymään asiallisena?
Todellakin. Joka päivä rakastun vaan enemmän ja enemmän, emmekä kumpikaan säästele sanoissa tai teoissa. Kohtelee mua kuin jumalatarta, kehuu ulkonäköäni päivittäin ja katselee "ihaillen" ihan sama mitä olen tekemässä :D Kehuu, koskettelee ja pussaa myös kavereidensa seurassa eikä epäröi näyttää kaikille että tässä on mun nainen. Ei koskaan käyttäydy epäkunnioittavasti mua kohtaan, vaikka tekisinkin jotain väärin/riitelisimme jostain. Olo on kuin kuningattarella, mitään tällaista en olisi ikinä saanut edelliseltä suhteelta.
Rakastetuksi, kyllä. Mulla on lempeä ja huomaavainen mies. Ikävä kyllä makuuhuoneessa tarvitsisin jotain ihan muuta kuin lempeitä otteita, joten en oikein tunne itseäni halutuksi. :(
Yleensä tunnen olevani rakastettu. Jostain syystä mies kiukuttelee ja vähättelee minua paljon silloin, kun sen lapset on meillä. Ihmettelen aina miten voi olla niin erilainen silloin, varsinkin kun luulisi miehellä olevan kaikki syyt olla silloin hyvällä tuulella.
No en todellakaan. Mies työntää mut pois jos yritän suudella, eikä halua/kehu mua ku alkoholin vaikutuksen alaisena. Milloinkohan on taas viimeksi sanonut rakastavansa. Pitää siis itsestäänselvyytenä. En tunne oloani ku vanhaksi ja rumaksi.
Kyllä. Meillä on onnellinen liitto ja hyvä seksielämä. Ihan yksinkertaista, "Toistenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne". Toimii tosin vain molempiin suuntiin.
-18 v takana
Tunnen, vaikka mies onkin aika mörökölli. Osaan tulkita hänen katseestaan tunteita. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen, mutta silti tiedän, että en ole ulkoisesti hänen ihannenaisensa. Hän sanoo, ettei hänellä ole sellaista, mutta on usein hehkuttanut tiettyjä julkisuuden naisia, heidän ulkonäköään ja kauneuttaan. Nuo naiset näyttävät keskenään samanlaisilta ja erilaisilta kuin minä.
Itse kuolaan Chris Hemsworthia ja oma mies ei yhtään sen näköinen. Silti oma mies musta aivan ihana.
Ja tyydyt epäviehättävään mieheesi, vaikka haluaisit aivan erinäköisen miehen. Kuten muutkin naiset.
Tunnen itseni rakastetuksi ja halutuksi ja se tulee siitä onnellisesta katseesta, iloisesta ilmeestä, sanoista, kosketuksesta, miten kaappaa minut syliinsä, suutelee intohimoisesti, sanoo kauniiksi, silittää ja hieroo, tahtoo viettää aikaa kanssani, lähettää lempeitä ja kiihkeitä viestejä kun olemme erillään, kuuntelee minua ja ottaa murheeni tosissaan, auttaa ratkaisemaan hankalia asioita, ottaa aina mielipiteeni huomioon, rakastelee hellästi ja tulisesti ja ottaa aina minun nautintoni ensisijaisesti huomioon.
Kyllä, rakastan miestäni myös syvästi. Joskus tuntuu, etten millään teolla tai sanoilla pysty sitä tarpeeksi osoittamaan.
Rakastetuksi ja arvostetuksi kyllä, halutuksi en
Sama täällä, 28v yhdessä 😍