Tunnetko itsesi halutuksi ja rakastetuksi miehesi seurassa?
Kommentit (59)
Vaimo on varmasti tuntenut tähän asti. Jatkossa ei enää. Ei jaksa enää yksin sitä osoittaa kun ei saa vastakaikua. Tämä johtuu siitä että en osaa sitä esittää kun rakkaus on hiipunut pois. Ehkä vaimolla on hiipunut jo aiemmin kun ei ole sitä aikoihin osoittanut.
Kyllä. PIenet teot päivän mittaa sen osoittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastetuksi kyllä, halutuksi myös. Ja erityiseksi.
Halutuksi seksuaalisessa mielessä? Ei. En ole kokenut olevani seksikäs tai haluttava, eikä mies puhu minusta niin. Me emme harrasta seksiä kuin harvoin (kerran vuodessa) eikä meillä ole koskaan ollut sellaista "seksuaalista kemiaa" mitä jotkut kuvailevat. Ollaan nuori ja lapseton pari, pitkään oltu yhdessä.
Halutuksi = seksuaalisesti halutuksi, tarkoitin. Oletteko muka molemmat aseksuaaleja vai vain toinen ja toinen tyytyy omaan käteen? Ap
Molemmat yhtä lailla, jos ei nyt ihan aseksuaaleja niin ei ainakaan sillä lailla seksuaalisesti virittäytyneitä kuin monet.
Ihmeellistä. Kuinka usein masturboit? Kyllä terve ihminen haluaa parisuhteessa seksiä säännöllisesti paitsi jos suhde on pahassa kriisissä esim sairauden takia.
Ihmisiä on monenlaisia. Kaikille seksi ei ole merkityksellistä. Siinä ei ole mitään epätervettä, jos ei seksiä halua. Pääasia, että molemmat osapuolet ovat tilanteeseen tyytyväisiä.
En tunne. Mieheni on tunnekylmä, ei minkäänlaista empatiaa. Joskus kännissä saattaa oikein innostua pussaamaan mutta ei se enää tunnu hyvältä. Ei halaa arjessa, ei kuuntele mitä puhun, eikä kysy mielipidettäni mihinkään. Lapsen takia vielä yhdessä mutta kovasti pohdituttaa onko tässä mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni paljon rakastetummaksi vanhempieni ja ystävieni toimesta kuin miehen. Humalassa ja darrassa yrittää heittäytyä lempeäksi, mutta sekin niin läpinäkyvää, että tekee sitä vain seksin toivossa. Itse en jaksa laittaa enää tikkua ristiin miehen vuoksi. Ero taitaa alkaa pian häämöttää.
Humalassa ihminen on aidoimmillaan ja darrassa herkimillään. Miehesi näyttää tuolloin aidoimmat tunteensa joita normaalisti peittelee. Olennaisin kysymys on miksi hän peittelee tunteitaan normaalisti?
Kyllä. Olisin lähtenyt ajat sitten jos en tuntisi.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni paljon rakastetummaksi vanhempieni ja ystävieni toimesta kuin miehen. Humalassa ja darrassa yrittää heittäytyä lempeäksi, mutta sekin niin läpinäkyvää, että tekee sitä vain seksin toivossa. Itse en jaksa laittaa enää tikkua ristiin miehen vuoksi. Ero taitaa alkaa pian häämöttää.
Humalassa ihminen on aidoimmillaan ja darrassa herkimillään. Miehesi näyttää tuolloin aidoimmat tunteensa joita normaalisti peittelee. Olennaisin kysymys on miksi hän peittelee tunteitaan normaalisti?
Jos ei tunne itseään parisuhteessa rakastetuksi, suhteessa on jotain pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täälläkin. Osoittaa sen sanoin ja teoin, pieniä arkisia juttuja, ei mitään suurieleisiä näytöksiä. Pienet jutut ovat tärkeämpiä ainakin minulle - on mahtavaa, että joku tuo kahvia sohvalle tai tekee voileipiä kysymättäkin. Tai vain päättää kaapata halaukseen ihan ohimennen.
Ja halutuksi tekee oloni myös, samalla lailla sekä sanoin että teoin. Aina valmiina -partiopoika, jolta ei koskaan ideat lopu, ja ottaa aina minut ensin huomioon sängyssäkin. Eikä olla enää ihan parikymppisiä.
Tie av-matamin sydämeen käy vatsan ja punkan kautta🍞💏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastetuksi kyllä, halutuksi myös. Ja erityiseksi.
Halutuksi seksuaalisessa mielessä? Ei. En ole kokenut olevani seksikäs tai haluttava, eikä mies puhu minusta niin. Me emme harrasta seksiä kuin harvoin (kerran vuodessa) eikä meillä ole koskaan ollut sellaista "seksuaalista kemiaa" mitä jotkut kuvailevat. Ollaan nuori ja lapseton pari, pitkään oltu yhdessä.
Halutuksi = seksuaalisesti halutuksi, tarkoitin. Oletteko muka molemmat aseksuaaleja vai vain toinen ja toinen tyytyy omaan käteen? Ap
Molemmat yhtä lailla, jos ei nyt ihan aseksuaaleja niin ei ainakaan sillä lailla seksuaalisesti virittäytyneitä kuin monet.
Ihmeellistä. Kuinka usein masturboit? Kyllä terve ihminen haluaa parisuhteessa seksiä säännöllisesti paitsi jos suhde on pahassa kriisissä esim sairauden takia.
Kai ei terveetkin saa parisuhteessa olla?! Vaikka sinä heidät täällä palstalla diagnosoitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen, mutta silti tiedän, että en ole ulkoisesti hänen ihannenaisensa. Hän sanoo, ettei hänellä ole sellaista, mutta on usein hehkuttanut tiettyjä julkisuuden naisia, heidän ulkonäköään ja kauneuttaan. Nuo naiset näyttävät keskenään samanlaisilta ja erilaisilta kuin minä.
Itse kuolaan Chris Hemsworthia ja oma mies ei yhtään sen näköinen. Silti oma mies musta aivan ihana.
Eikö ole av-mamman mies yhtään Chris Hemsworthin näkönen?! Ihme ja kumma😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täälläkin. Osoittaa sen sanoin ja teoin, pieniä arkisia juttuja, ei mitään suurieleisiä näytöksiä. Pienet jutut ovat tärkeämpiä ainakin minulle - on mahtavaa, että joku tuo kahvia sohvalle tai tekee voileipiä kysymättäkin. Tai vain päättää kaapata halaukseen ihan ohimennen.
Ja halutuksi tekee oloni myös, samalla lailla sekä sanoin että teoin. Aina valmiina -partiopoika, jolta ei koskaan ideat lopu, ja ottaa aina minut ensin huomioon sängyssäkin. Eikä olla enää ihan parikymppisiä.
Kyllä siinä tanner tömisee ja aitaa kaatuu kun kunnon voikkari kahvien päälle käy painimaan🙈
Rakastetuksi en tunne, halutuksi kylläkin. Mieheni ei koskaan katso minua silmiin eikä puhuttele nimeltä. Viihtyy omissa jutuissaan ja kavereitten kanssa. Koskettaa ainoastaan seksiä halutessaan. Emme suukottele ikinä. Seksi sinänsä on ihan kivaa, huolehtii kyllä minunkin nautinnostani. Elämäni vaikeuksissa en ole saanut tukea vaan hyljeksintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näin, niin toivoisin todellakin, että voisi normaalistikin olla lempeä. Kuitenkaan ei voi minulle jutella selvinpäin, eikä katsoa yhdessä elokuvia tai halata tai pussailla. Itse en jaksa enää panostaa yhteiseen kivaan, joka aina torpataan tai ignoorataan. Jos kokisi tämän ongelmaksi, niin luulisi hänen haluavan muutosta.
age is just a number kirjoitti:
Kyllä. Mies rakastaa halimista ja suukottelua, kertoo rakastavansa päivittäin ja huomioi muutenkin. Ollaan just semmoinen ällörakastunut pari, joka ei pysty pitämään näppejä erossa toisistaan.
Me myös vaikka ollaan oltu kohta 7 v yhdessä ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta tälläiset tunteiden peittelijä miehet yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Tiedän että rakastaa ja osoittaa sen kaikin käytännön tavoin mutta ei hellyydellä eikä läheisyydellä. Niillä olisi mulle merkitystä
Viitsiikö panna edes?
Yleensä joudun pyytämään sitäkin. Siis ihan vaan sanomalla: pitäisikö? kun ei tosiaan ole sitä läheisyyttä mistä toisen (tai oman!) halun huomaisi. Mua ei haluta enää ollenkaan mutta joka toinen viikko on pakko yrittää. Pelkästä panosta en saa mitään nautintoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kovat kivut yöllä eikä ollut kuin 1 burana nappi jäljellä. Klo 01mies kysyi lähteekö hän etsimään apteekkia (n 35km). Tällaista kyllä tekee ja on huomaavainen muutenkin. Pakko tuollaista on kuitenkin arvostaa
8
En ole parisuhteessa mutta silloin kun olin, en todellakaan tuntenut olevani rakastettu tai haluttu.
Ex-mies on oikeasti tunnevammainen, hyvin kylmä ihminen. Ei minkäänlaista kosketusta omiin tunteisiinsa. Teidän, että se johtuu traumaattisista kasvuolosuhteista.
Seksuaalisesti myös hyvin estynyt eikä juurikaan kiinnostunut siitä puolesta. Yhtäkään kertaa ei muistanut syntymäpäiviä ja vastaavia, joululahjaksi sain jotain käytännön tavaraa kuten puurokattilan, valurautapadan ja muuta sellaista. Ja joka kerta muisti kertoa paljonko on käyttänyt rahaa minun lahjoihini!
Miksi sitten oltiin yhdessä? No sanottakoon nuoruus ja tyhmyys. Muutimme yhteen aika pian tutustumisen jälkeen, koska mies asui toisella paikkakunnalla ja kävi työssä siellä missä asuin. Kulki samalla suunnalla asuvan työkaverin kyydissä, mutta sitten työkaveri muutti työpaikkakunnalle. Miehen kotoa oli hankalat liikenneyhteydet eikä hänellä ollut autoa eikä korttia. Niinpä sitten kaksi nuorta tyhmää muutti yhteen eli minun asuntooni!
Alku meni kun kuvittelin että saan jään sulamaan ja "parannan" hänen traumansa. Eipä onnistunut, päin vastoin. Entistä enemmän sulkeutui ja kylmemmäksi kävi. Yritettiin, tai minä yritin muutaman vuoden mutta loputtomiin en jaksanut. Loppu siitä tuli.
Alkoholia ei ollut kuvassa eikä väkivaltaa vaikka sellaisen mallin olikin kotoa saanut. Siitä pitää kyllä antaa pisteitä. Sen jälkeen olen elänyt sinkkuna vuosia ja tykästynyt niin tähän olotilaan etten enää haluakaan vaihtaa!