Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ulkonäkö miehessä ratkaisee

Vierailija
28.08.2018 |

Se on se, mitä ajattelen, ja se on se, mitä olen. Ja kuitenkin se asia, mihin ensimmäisenä kiinnittää huomiota, on ulkonäkö. Se on se, mistä tulee tunne että ei vitsi, ja sitten kun tutustuu, niin muut arvot nousee siinä.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sjöroosin mielestä kymmenen parhaan joukkoon sijoittuneista miss universum kilpailijoista paistoi naisellisuus.

- jo toi selittää paljon. Nimittäin suomalaiset naiset ei oo todellakaan naisellisia. :D

Vierailija
22/47 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ns. keskustelu on taas kerran syvältä.

Heitetään typeriä yleistyksiä, väitetään puuta heinää. Ja väittäjinä tietenkin "asiantuntijat", eli henkilöt, joilla ei ole ollut eikä tule olemaan ikinä pitkää parisuhdetta, koska luonne on mitä on ja älykin loistaa poissaolollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vyötärö ja pehmeä lantio ovat taas pinnalla aikojen jälkeen. Poikamainen vartalo ei ole enää suosittu, Sjöroos pohtii.

-ja toi tosiaan, että vyörärölantio suhde on suomalaisilla tasapaksu usein, ja melkein kaikilla voittajilla on selkeä vyötärö joka erottuu ja tekee naisellisen näköseks. :D Suomalaisilla edes misseillä harvemmin on.

Vierailija
24/47 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä on sen verran väliä, että pystyy harrastamaan seksiä. Jos en viehäty miehestä, en pysty seksiin.

Jos taas mies on ääliö, en pysty parisuhteeseen enkä seksiin.

Vierailija
25/47 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan kauniita jälkeläisiä, ruma mies pilaisi geenit.

Toki henkiset asiat ja arvot on ratkaisevia myös, mutta tarvitaan myös viehättävä ulkonäkö.

Ymmärrän hyvin, miksi satsaat ulkonäköön. Muu olisi aika turhaa noilla geeneillä.

Vierailija
26/47 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä, miksi tässä ketjussa keskustellaan misseistä. Jotta keskustelu siirtyisi pois miesten ulkonäöstä?

Vierailija
27/47 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, mulla on ollut neljä rumaa miestä. Älykkäitä ja ihania jokainen. Osa pitkiä, osa lyhyitä, kahdella vähän vatsaa, kaksi laihoja ruipeloita. Sitten on ollut myös yksi todella hyvännäköinen mies, mutta hänellä oli kahden sentin kikkeli.

Ainut yhdistävä tekijä pitkäaikaissuhteissani on korkea älykkyysosamäärä ja minä.

Muuan ajattelija totesi, että "Seksikkäintä naisessa on se, kun tämä vilauttaa aivojaan". Aivan samoin minä ajattelen miehistä.

Vierailija
28/47 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin mieheeni ensisilmäyksellä. Onhan hän toki pitkä, tumma ja komea, mutta olennaisinta oli se lämmin ja kaikesta kiinnostunut katse. Hän on itsevarma ja avoin persoona, jonka seurassa kuka tahansa viihtyy. Kyllä se luonne ja varmuus näkyy siinä olemuksessa.

Vierailija
29/47 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastan: Avausviesti on lainaus Maajussi-Maunon sanoista Maikkarin sivuilla.

ap

Vierailija
30/47 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljastan: Avausviesti on lainaus Maajussi-Maunon sanoista Maikkarin sivuilla.

ap

Tunnustan: pidin sinua hieman yksinkertaisena viestin kirjoitustyylin ja sisällön vuoksi. En siis ihmettele, jos Maunolla ei ole flaksi käynyt. (En seuraa ohjelmaa, joten en tiedä.)

Hyvä aloitus!

Vierailija
31/47 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen haluaa usein itseään paremman näköisen ja keskustelutaitoisemman miehen, koska on itse ruma ja tylsä hissukka, joten tarvitsee jonkun muun kompensoimaan omia heikkouksiaan. 

Vierailija
32/47 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai komea mies on kiinnostavampi kuin rums. Sama se on toisinpäinkin, miehet pitävät enemmän kauniiata naisista. Naiset ja miehet ovat aika samanlaisia todellisuudessa, turhaa yrittää keksiä eroja keinotekoisesti.

Vierailija
33/47 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen haluaa usein itseään paremman näköisen ja keskustelutaitoisemman miehen, koska on itse ruma ja tylsä hissukka, joten tarvitsee jonkun muun kompensoimaan omia heikkouksiaan. 

Ihailen jatkuvasti sitä, miten kauniisti te palstamiehet puhutte toisista ihmisistä. Onneksi sulla ei ole heikkouksia - paitsi tämä, mitä esittelit tekstissäsi. Ja se on pahin kaikista.

Vierailija
34/47 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen tällä hetkellä miestä, joka on pitkäaikaissairas, kalju ja luonteeltaan ujo. Ulkonäköön tuskin kiinnittäisin mitään huomiota, jos tulisi kadulla vastaan, mutta olen tähän mieheen aivan järkyttävän ihastunut! Tärkein on kohdallaan, eli samankaltaiset arvot ja huumorintaju. Hän taitaa ajatella samalla tavalla musta, koska en itsekään ole mikään kedon kaunein kukkanen.

Vierailija
35/47 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma mies vaatii totuttelua, etenkin jos on vähän vaativampi luonne eikä sängyssäkään ns. loista.

Mutta kumppani on silti kumppani, eli parempi kaksin, vaikkei silmä lepääkään.

Vierailija
36/47 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihailen jatkuvasti sitä, miten kauniisti te palstamiehet puhutte toisista ihmisistä. Onneksi sulla ei ole heikkouksia - paitsi tämä, mitä esittelit tekstissäsi. Ja se on pahin kaikista.

Tämä on erittäin yleistä, ja voisin kokemuksen syvällä rintaäänellä arvata, että tuon mielipiteen takana on AMK-inssi tai vanhemman kansan opistoinssi, ei kuitenkaan DI.

Vierailija
37/47 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on maailman tärkein asia varsinkin nuorena. Ihan turha rumilusten itkeä että ulkonäöllä ei väliä.

Ei pidä paikkaansa. Tokikaan vastapuoli ei voi olla fyysisesti vastenmielinen ja luotaantyöntävän näköinen, mutta kaikki sen yläpuolelta on mahdollista. Toi on vain katkeraa defenssiä, kun oletatte, että ei se teidän persoonan puute ole sen kelpaamattomuuden taustalla vaan elämän epäreiluus koska ulkonäkö.

Mua on kautta aikojen lähestynyt paljon miehiä, jotka on olleet objektiivisesti arvioiden kai ihan kovatasoisia, joten mulla on varaa sanoa - en ole rumilus. Suhteet on syntyneet niillä kerroilla, kun olen todennut jonkun olevan mun levelillä asioissa ja sitten itse tehnyt aloitteen. Ja nämähän on siis olleet totaalisen eri miehiä kuin nuo lähestyjät.

Kehittäkää joku persoonallisuus, niin sitten alkaa kiinnostusta syntyä. Muiden haukkuminen rumiluksiksi ei ainakaan auta teidän tilannetta.

T: 3

Tätä olisi hauska tutkia. Annetaan naisten pisteyttää eri miesten ulkonäköjä ja lasketaan siitä sopivia tunnuslukuja. Verrataan miten tahtomattaan sinkkujen miesten pisteiden keskiarvo suhteutuu koko populaatioon. Huonoin 10% on spurguja, peräkammarinpoikia, sairaalloisen lihavia ym. elämänhallintaongelmaisia, joten heidät jätetään pois laskuista.

10-50% on se kiinnostava alue eli keskiarvon alapuolella olevat miehet, jotka pääsääntöisesti ovat ihan tavallisesti eläviä, mutta heillä on geneettisiä ulkonäköpuutteita tai tekevät elintavoissaan usein epäoptimaalisia valintoja. Löytyykö tästä porukasta suhteellisesti enemmän ikisinkkuja vai ei? Itse veikkaan, että löytyy

Vierailija
38/47 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on maailman tärkein asia varsinkin nuorena. Ihan turha rumilusten itkeä että ulkonäöllä ei väliä.

Ei pidä paikkaansa. Tokikaan vastapuoli ei voi olla fyysisesti vastenmielinen ja luotaantyöntävän näköinen, mutta kaikki sen yläpuolelta on mahdollista. Toi on vain katkeraa defenssiä, kun oletatte, että ei se teidän persoonan puute ole sen kelpaamattomuuden taustalla vaan elämän epäreiluus koska ulkonäkö.

Mua on kautta aikojen lähestynyt paljon miehiä, jotka on olleet objektiivisesti arvioiden kai ihan kovatasoisia, joten mulla on varaa sanoa - en ole rumilus. Suhteet on syntyneet niillä kerroilla, kun olen todennut jonkun olevan mun levelillä asioissa ja sitten itse tehnyt aloitteen. Ja nämähän on siis olleet totaalisen eri miehiä kuin nuo lähestyjät.

Kehittäkää joku persoonallisuus, niin sitten alkaa kiinnostusta syntyä. Muiden haukkuminen rumiluksiksi ei ainakaan auta teidän tilannetta.

T: 3

Tätä olisi hauska tutkia. Annetaan naisten pisteyttää eri miesten ulkonäköjä ja lasketaan siitä sopivia tunnuslukuja. Verrataan miten tahtomattaan sinkkujen miesten pisteiden keskiarvo suhteutuu koko populaatioon. Huonoin 10% on spurguja, peräkammarinpoikia, sairaalloisen lihavia ym. elämänhallintaongelmaisia, joten heidät jätetään pois laskuista.

10-50% on se kiinnostava alue eli keskiarvon alapuolella olevat miehet, jotka pääsääntöisesti ovat ihan tavallisesti eläviä, mutta heillä on geneettisiä ulkonäköpuutteita tai tekevät elintavoissaan usein epäoptimaalisia valintoja. Löytyykö tästä porukasta suhteellisesti enemmän ikisinkkuja vai ei? Itse veikkaan, että löytyy

No eikös Laasasen tasoluokitusteoria mene vähän tuollaiselle kellokäyrälle? Ylin 10% irtosuhteilee (koska voi), alin 10% incelöi (koska ei muuta voi), näiden välissä on palstallakin väärin ymmärretty ”kiltti mies”, joka ainakin viittaamani henkilön teorian mukaan on yleensä monogamisessa suhteessa.

Mutta olisi tuota kiinnostavaa tutkia. Tosin persoonallisuuspiirteet ei välity kuvista ja kuten lainauksessani jo kerroin, ainakin itselle ulkonäkö on oikeasti yhdentekevää (siihen tiettyyn pisteeseen saakka). Siksi jokin Tinder olis mulle ihan väärä alusta lähteä etsimään seuraa.

Vierailija
39/47 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki henkiset asiat ja arvot on ratkaisevia myös, mutta tarvitaan myös viehättävä ulkonäkö.

Mites kun naisilla se kauneus on usein keinotekoista? Meikit, hiukset, ripset, muotoilevat vaatteet. Siinä voi astua nappoon kun haluaa jälkeläiselle hyvät geenit 😁

Vierailija
40/47 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniiseen jälkeläiseen riittää, että toinen vanhemmista on kaunis eli et taida itsekkään olla mikään kaunis?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi