Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ulkonäkö miehessä ratkaisee

Vierailija
28.08.2018 |

Se on se, mitä ajattelen, ja se on se, mitä olen. Ja kuitenkin se asia, mihin ensimmäisenä kiinnittää huomiota, on ulkonäkö. Se on se, mistä tulee tunne että ei vitsi, ja sitten kun tutustuu, niin muut arvot nousee siinä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieskin haluaa kauniita ja terveitä jälkeläisiä. Ja miehet kyllä näkee meikin läpi.

Vierailija
42/47 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on lainaus Maajussi-Maunolta, irrotettuna kontekstistaan ja raflaavalla otsikolla varustettuna (Mauno ei sanonut missään että ulkonäkö olisi naisessa tärkeintä).

On aika kyseenalaista verrata normaalipainoisuutta, joka liittyy terveyteen ja itsestään huolehtimiseen, pinnallisiin kriteereihin kuten pituus, hartioiden malli, leuan muoto, äänen korkeus, tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on maailman tärkein asia varsinkin nuorena. Ihan turha rumilusten itkeä että ulkonäöllä ei väliä.

Ei pidä paikkaansa. Tokikaan vastapuoli ei voi olla fyysisesti vastenmielinen ja luotaantyöntävän näköinen, mutta kaikki sen yläpuolelta on mahdollista. Toi on vain katkeraa defenssiä, kun oletatte, että ei se teidän persoonan puute ole sen kelpaamattomuuden taustalla vaan elämän epäreiluus koska ulkonäkö.

Mua on kautta aikojen lähestynyt paljon miehiä, jotka on olleet objektiivisesti arvioiden kai ihan kovatasoisia, joten mulla on varaa sanoa - en ole rumilus. Suhteet on syntyneet niillä kerroilla, kun olen todennut jonkun olevan mun levelillä asioissa ja sitten itse tehnyt aloitteen. Ja nämähän on siis olleet totaalisen eri miehiä kuin nuo lähestyjät.

Kehittäkää joku persoonallisuus, niin sitten alkaa kiinnostusta syntyä. Muiden haukkuminen rumiluksiksi ei ainakaan auta teidän tilannetta.

T: 3

Tätä olisi hauska tutkia. Annetaan naisten pisteyttää eri miesten ulkonäköjä ja lasketaan siitä sopivia tunnuslukuja. Verrataan miten tahtomattaan sinkkujen miesten pisteiden keskiarvo suhteutuu koko populaatioon. Huonoin 10% on spurguja, peräkammarinpoikia, sairaalloisen lihavia ym. elämänhallintaongelmaisia, joten heidät jätetään pois laskuista.

10-50% on se kiinnostava alue eli keskiarvon alapuolella olevat miehet, jotka pääsääntöisesti ovat ihan tavallisesti eläviä, mutta heillä on geneettisiä ulkonäköpuutteita tai tekevät elintavoissaan usein epäoptimaalisia valintoja. Löytyykö tästä porukasta suhteellisesti enemmän ikisinkkuja vai ei? Itse veikkaan, että löytyy

No eikös Laasasen tasoluokitusteoria mene vähän tuollaiselle kellokäyrälle? Ylin 10% irtosuhteilee (koska voi), alin 10% incelöi (koska ei muuta voi), näiden välissä on palstallakin väärin ymmärretty ”kiltti mies”, joka ainakin viittaamani henkilön teorian mukaan on yleensä monogamisessa suhteessa.

Mutta olisi tuota kiinnostavaa tutkia. Tosin persoonallisuuspiirteet ei välity kuvista ja kuten lainauksessani jo kerroin, ainakin itselle ulkonäkö on oikeasti yhdentekevää (siihen tiettyyn pisteeseen saakka). Siksi jokin Tinder olis mulle ihan väärä alusta lähteä etsimään seuraa.

10% on paljon, tuohon sisältyy jo "normaaleja miehiä" (vs peräkammarinpojat). Tosielämän prosenttiluvut ovat kylläkin miehille tuota synkemmät.

On totta että miehistä 80% päätyy jossain vaiheessa parisuhteeseen, mutta pitää muistaa että suurin osa irtosuhteilijoistakin pariutuu jossain vaiheessa/joksikin aikaa.

Kun tähän lisätään miesenemmistö nuoremmissa ikäluokissa, todellisuudessa miehen ei tarvitse olla elämänhallintaongelmainen tms jäädäkseen naisettomaksi. Yksi huono ominaisuus ei välttämättä jätä naisettomaksi, mutta jos löytyy useampia esim. seuraavista:..

- lyhyys ( erityisesti <172cm)

- hintelyys

- epämiehekkäät geneettiset piirteet

- korkea ääni

- ujo/introvertti

- seuraaja/kuuntelija

- vähään tyytyvä, ei suuria tavoitteita

- liian romanttinen, haluton esittämään soidinmenoja

- tylsä/tavallinen, kuten suuri enemmistö naisista (matkustelija-herkuttelijat)

- seksuaalisesti alistuva (n. 25% miehistä)

...alkaa näyttää huonolta, vaikka mies olisi "paperilla" ok.

Vierailija
44/47 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitää jollain tasolla miellyttää ulkonäöllisesti, vaikka ei mikään erityisen komea olisikaan.

45/47 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen pitää jollain tasolla miellyttää ulkonäöllisesti, vaikka ei mikään erityisen komea olisikaan.

Hyvä, että joku on sentään rehellinen.

Vierailija
46/47 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Toisen täytyy olla jollain tavalla viehättävä omissa silmissä. Ei kai muuten mitään kiinnostusta tai ihastusta pääse syntymään? Kaverijutut on erikseen.

Vierailija
47/47 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan kauniita jälkeläisiä, ruma mies pilaisi geenit.

Toki henkiset asiat ja arvot on ratkaisevia myös, mutta tarvitaan myös viehättävä ulkonäkö.

Aijaa, no kauneudellako ne kauniit lapset pärjäävät tässä yhä enemmän brutaalisempaan maailmaan muuttuneessa yhteiskunnasta. Hyvät geenit tarkoittavat yleensä miehekkyyttä, eikä mitään markkina propaganda kauneutta.

Älä lisäänny kiitos. Teitä heikkoja sorretaan jo muutenkin fyysisesti yhä enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi