Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia kaupan kassa ei voi piipata sitä muovipussia ensin?

Vierailija
28.08.2018 |

Olen pitkään ihmetellyt tätä. Nostan aina muovipussin siihen liukuhihnan etuosaan tavaroiden päälle. Ne olisi niin helppo siitä napata ja laskuttaa ne ensimmäiseksi, jotta pääsisin heti pakkaamaan tavaroitani. Jostain syystä useimmilla kaupan kassoilla on silti tapana oikein kaivella ne tavarat sieltä muovipussien alta ja piipata ne ensin ja vieläpä siten, että itse odottelen valmiina siellä hihnan päässä. Miksi?

Ei minulla ole yleensä niin kiire, mutta hidastaahan tämä sitä kassan toimintaa. Jos pussit tulisivat ensin, niin sitähän olisi jokainen lähestulkoon pakannut tavaransa ennen maksua, eikä olisi kassan pakkauspuolella ruuhkaa.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me kukaan enää jakseta ajatella liikoja. Olemme koneiston uhreja.

Vierailija
2/42 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut tuollaista. Ja usein se piippauskin tulee vasta alkoholijuoman kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pistä tavaroiden PÄÄLLE!

Mä ainakin sysään sen siitä kauemmas, taita se..ei levälleen..siihen hihnalle ensimmäiseksi, niin varmasti sen saat myös ekaksi.

Kiitos!

Vierailija
4/42 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettinyt samaa. Taitaa olla vittuilua.

Vierailija
5/42 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota oma kassi mukaan niin ei tarvi ootella.

Vierailija
6/42 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kohdannut tätä työssäni. Sen sijaan joka toisella muovikassin ostajalla se kassi on niiden maitotölkkien ja limupullojen alla :) Sitten mulkoillaan kassapäädystä, kun ei pääse pakkaamaan 😾

Vierailija
7/42 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten pirun ärsyttävää kun joku vielä pakkaa tavaroita kun pitäsi olla jo maksamassa. Miksi ei vain voisi odottaa sen aikaa, että kaikki on piipattu ja maksettu?

Vierailija
8/42 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan laita pussia edes tiskille vaan sanon vain myyjälle että "kaks pussia". Itsekin kun olin kassatyössä niin ärsytti ne pussit mitkä vain nakkasin siitä ohi ja naputtelin lopuksi kuitille.

Vierailija
9/42 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten pirun ärsyttävää kun joku vielä pakkaa tavaroita kun pitäsi olla jo maksamassa. Miksi ei vain voisi odottaa sen aikaa, että kaikki on piipattu ja maksettu?

Tähän onneksi törmää yllättävän harvoin. :D

Ap

Vierailija
10/42 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita sille hihanalle. Otat pussin käteen, sanot kassalle määrän ja siirryt pakkaamaan. 

Vierailija
11/42 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitää laittaa se pussi sinne hihnalle?

Vierailija
12/42 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitää laittaa se pussi sinne hihnalle?

Koska olen luullut, että ne täytyy piipauttaa niin kuin muutkin tuotteet. :)

Ap

Vierailija
13/42 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin sysään sen siitä kauemmas, taita se..ei levälleen..siihen hihnalle ensimmäiseksi, niin varmasti sen saat myös ekaksi.

Kiitos!

Tämä on hankala toteuttaa. Usein kun pääsee latomaan tavaraa hihnalle, on jonoa edessä, jotka tukkivat pääsyn pusseille. Kun pääsee pussien kohdalle, on kassa Kohta aloittamassa sinun ostoksiesi vetämisen kassan läpi.

Siinä sitten juuri kun olet päässyt pusseille ja edellinen on vielä maksamassa, saat karkotettua pussit ja huomaat että edessä ei ole ylimääräistä tilaa. Silloin ei ole vaihtoehtona muuta kuin laittaa ne kassit siihen ensimmäisten tuotteiden päälle.

Minä yleensä mainitsen asiasta, että saanko pussit heti ekana kiitos, etenkin jos kassa näyttää siltä että ei ole skarppi tai on muuten hönön näköinen.

Vierailija
14/42 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit ostaa muovipusseja.

Vierailija
15/42 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vielä käyttää kaupan muovikasseja?

Vierailija
16/42 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää enää muovipusseja?

Vierailija
17/42 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noita muka enää ostaa? Jotkut eläkeikäiset?

Vierailija
18/42 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

Tämä on hankala toteuttaa. Usein kun pääsee latomaan tavaraa hihnalle, on jonoa edessä, jotka tukkivat pääsyn pusseille. Kun pääsee pussien kohdalle, on kassa Kohta aloittamassa sinun ostoksiesi vetämisen kassan läpi.

Siinä sitten juuri kun olet päässyt pusseille ja edellinen on vielä maksamassa, saat karkotettua pussit ja huomaat että edessä ei ole ylimääräistä tilaa. Silloin ei ole vaihtoehtona muuta kuin laittaa ne kassit siihen ensimmäisten tuotteiden päälle.

Minä yleensä mainitsen asiasta, että saanko pussit heti ekana kiitos, etenkin jos kassa näyttää siltä että ei ole skarppi tai on muuten hönön näköinen.

Karkoitettua-kurkoitettua

Vierailija
19/42 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

Edessä olevalle kun ei voi sanoa, että voisiko tämä vähän väistää tai laittaa yhden pussin hihnalle.

Vierailija
20/42 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huoh ääliöt :DD Siellä kassakoneessa on muovipussille erillinen nappi, joten voit mennä sen kanssa pakkaamaan ihan ilman mitään piippauksia :D Kyllä jotkut ovat sitten pihalla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän