Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia kaupan kassa ei voi piipata sitä muovipussia ensin?

Vierailija
28.08.2018 |

Olen pitkään ihmetellyt tätä. Nostan aina muovipussin siihen liukuhihnan etuosaan tavaroiden päälle. Ne olisi niin helppo siitä napata ja laskuttaa ne ensimmäiseksi, jotta pääsisin heti pakkaamaan tavaroitani. Jostain syystä useimmilla kaupan kassoilla on silti tapana oikein kaivella ne tavarat sieltä muovipussien alta ja piipata ne ensin ja vieläpä siten, että itse odottelen valmiina siellä hihnan päässä. Miksi?

Ei minulla ole yleensä niin kiire, mutta hidastaahan tämä sitä kassan toimintaa. Jos pussit tulisivat ensin, niin sitähän olisi jokainen lähestulkoon pakannut tavaransa ennen maksua, eikä olisi kassan pakkauspuolella ruuhkaa.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi huoh ääliöt :DD Siellä kassakoneessa on muovipussille erillinen nappi, joten voit mennä sen kanssa pakkaamaan ihan ilman mitään piippauksia :D Kyllä jotkut ovat sitten pihalla...

Ei ole.

Ei ole erillista nappia, mutta pikakoodi voi olla. Riippuu kaupasta.

No kyllä on nappi. -_-

Vierailija
42/42 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskinta on se, kun pussit on 3 metrin päässä hihnalla, ja asiakas kiukuttelee, miksei saa kassejaan  ensimmäiseksi. Ne tavarat tulee kassalle ihan siinä järjestyksessä, kun ne on hihnalle laitettu.  :)

Tämä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme