Uusi paljastus: Asia Argento sai alastonkuvia vastanäyttelijältään siitä asti, kun tämä oli 12, myöntää seksin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201808282201164847_vd.shtml
Semmoinen #metoo-sankaritar
Kommentit (243)
No huhhuh. Moni äijä tuntis olevansa maailman kuninga jos olis 17-18-vuotiaana saanut maturelta naiselta suuta ja persettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikäs 17v ole jo ihan laillinen? Raiskauksesta ei voi edes puhua. Katsokaa tuota kuvaakin, wtf??
Ei ole 17-vuotias laillista lihaa Kaliforniassa. Kunnon tuomio nyt niin loppuu tämä lässytys. Jos joku miesnäyttelijä harrastaisi seksiä 17-vuotiaan tytön kanssa, miettikää mikä haloo syntyisi! Ei voi olla eri sääntöjä miehille ja naisille.
No sitten on ymmärrettävää että tuomio tulee. Ihmettelin jo että miksi kun luulin että laillinen ikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bennetthän sai mitä oli halunnutkin ja oli viesteistä päätellen se aloitteellisempi osapuoli. Argenton synti tässä tapauksessa oli olla ilmeisesti se heikkotahtoisempi osapuoli. Kuten oli ollut Weinsteininkin kanssa.
Ei, Argenton synti oli panna suojaikärajan alittavaa.
Veikkaan, että Argenton suurin synti on tosiaan olla heikkotahtoinen ja levittää sakset painostuksen alla, siihen molemmat tapaukset - Weinstein ja Bennett viittaavat.
Niitä naisia on yllättävän paljon, jotka avaavat saksensa pienestä painostuksesta - kuten myös nuoria panomiehiäkin.
Toki jenkkien lain kirjainta on loukattu, siitä nyt ei kahta sanaa. Itse en lähde tätä tapausta helposti tuomitsemaan vain sen perusteella.
VMP. Bennett oli 17-vuotias teinipoika, Argento 37-vuotias keski-ikää hipova aikuinen nainen, kahden lapsen äiti.
"The hor-ny kid jumped me." "It wasn't ra-ped but I was frozen. He was on top of me. After he told me I had been his se-xual fan-tasy since was 12"
Pieneltä painostukselta tuo minusta kuulostaa ainakin.
Niin, naisen versio. Aina nainen on uhri.
Kuka aikuinen ei muka ilmottaisi eteenpäin jos 12-vuotias (SIIS KAKSITOISTA) alkaa lähettelemään alastonkuvia itsestään?
Käsittääkseni Bennet alkoi lähettelemään noita alastonkuvia vasta seksisession jälkeen. Laita lainaus mikäli olen väärässä.
"Rain kertoi myös, että Asia on saanut pyytämättömiä alastonkuvia Jimmyltä siitä asti, kun hän oli 12. Asia sanoi, että ei tehnyt kuville mitään. Hän ei kertonut viranomaisille tai vanhemmille tai estänyt Jimmyä sosiaalisessa mediassa. Hän ei edes lähettänyt yksinkertaista viestiä, jossa olisi sanonut, että älä lähetä näitä kuvia, ne ovat epäsopivia, McGowan ihmettelee."
Ok, no tuosta ainakin todistuu Bennettin aloitteellisuus. Argenton mielenliikkeitä en lähde spekuloimaan.
Mutta kun sillä ei oo rikoksen kannalta mitään merkitystä, onko alaikäinen aloitteellinen vai ei. Tilanne on yksinomaan aikuisen vastuulla.
Kyllä, ja jenkeissä edelleenkin näistä saakin tuntuvat tuomiot, oli mies tai nainen - tosin varakkuus vaikuttaa siellä kummasti tuomion pituuteen. Eri asia sitten miten itse kukin henkilökohtaisesti tämän tapauksen tuomitsee, itse en nakkaa hirveästi paskaakaan puoleen tai toiseen; kiimainen jätkä sai ensin mitä halusikin ja sitten tapahtui jotain, jonka takia lähti rahallista hyötyä kiristelemään entiseltä ihastukseltaan.
Vierailija kirjoitti:
Mahtoiko Asia valehdella ja vedätti myös Bourdainia?
Totuus paljastui ja hullun lailla rakastunut mutta myös masentunut Bourdain teki viimeisen ratkaisunsa?
Tuotahan minä olen pohdiskellut sen jälkeen kun tämä Asia-on-ananas -keissi putkahti julkisuuteen. Bourdain ei jättänyt mitään viestiä kenellekään eikä Asialle perintöä. Hmmm, taisi yksi mysteeri nyt saada selityksensä, mutta kuka uskaltaisi nostaa sen julkisesti spekuloinnin aiheeksi maailmalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus paljastui ja hullun lailla rakastunut mutta myös masentunut Bourdain teki viimeisen ratkaisunsa?
Tuotahan minä olen pohdiskellut sen jälkeen kun tämä Asia-on-ananas -keissi putkahti julkisuuteen. Bourdain ei jättänyt mitään viestiä kenellekään eikä Asialle perintöä. Hmmm, taisi yksi mysteeri nyt saada selityksensä, mutta kuka uskaltaisi nostaa sen julkisesti spekuloinnin aiheeksi maailmalla?
Bourdainilla oli hyvät välit New York Timesiin. Hän on saattanut olla jopa se salainen tietolähde. Kirjoittanut luottotoimittajalleen totuuden naisystävästään ennen kun poistui tästä maailmasta....who knows...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bennetthän sai mitä oli halunnutkin ja oli viesteistä päätellen se aloitteellisempi osapuoli. Argenton synti tässä tapauksessa oli olla ilmeisesti se heikkotahtoisempi osapuoli. Kuten oli ollut Weinsteininkin kanssa.
Ei, Argenton synti oli panna suojaikärajan alittavaa.
Veikkaan, että Argenton suurin synti on tosiaan olla heikkotahtoinen ja levittää sakset painostuksen alla, siihen molemmat tapaukset - Weinstein ja Bennett viittaavat.
Niitä naisia on yllättävän paljon, jotka avaavat saksensa pienestä painostuksesta - kuten myös nuoria panomiehiäkin.
Toki jenkkien lain kirjainta on loukattu, siitä nyt ei kahta sanaa. Itse en lähde tätä tapausta helposti tuomitsemaan vain sen perusteella.
VMP. Bennett oli 17-vuotias teinipoika, Argento 37-vuotias keski-ikää hipova aikuinen nainen, kahden lapsen äiti.
"The hor-ny kid jumped me." "It wasn't ra-ped but I was frozen. He was on top of me. After he told me I had been his se-xual fan-tasy since was 12"
Pieneltä painostukselta tuo minusta kuulostaa ainakin.
Niin, naisen versio. Aina nainen on uhri.
Kuka aikuinen ei muka ilmottaisi eteenpäin jos 12-vuotias (SIIS KAKSITOISTA) alkaa lähettelemään alastonkuvia itsestään?
Käsittääkseni Bennet alkoi lähettelemään noita alastonkuvia vasta seksisession jälkeen. Laita lainaus mikäli olen väärässä.
"Rain kertoi myös, että Asia on saanut pyytämättömiä alastonkuvia Jimmyltä siitä asti, kun hän oli 12. Asia sanoi, että ei tehnyt kuville mitään. Hän ei kertonut viranomaisille tai vanhemmille tai estänyt Jimmyä sosiaalisessa mediassa. Hän ei edes lähettänyt yksinkertaista viestiä, jossa olisi sanonut, että älä lähetä näitä kuvia, ne ovat epäsopivia, McGowan ihmettelee."
Takuulla on Argento runggannut Bennetin lapsuuden kuvia katsellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Argento vietteli lapsen. Säilytti alasto kuvia lapsesta. Pelasi psykologista peliä lapsen kanssa ja lopulta meni alaikäisen kanssa sänkyyn. Malliesimerkki hyväksikäyttäjästä ja täällä syytetään poikaa
Tämän palstan naiset ovat kuvottavia.
Eivät ne miehet ole paljon parempia. Kerroin palstalla, kuinka miespuolinen sukulaiseni oli käyttänyt minua hyväkseni, kun olin 5-vuotias. Minua syytettiin mm. vääränlaisesta pukeutumisesta ja siitä, että kuitenkin nautin. Miesvihaajaksi nimiteltiin, koska kaikki hyväksikäyttöjututhan ovat keksittyjä. Jotkut ihmiset ovat vain sairaita - sukupuoleen katsomatta.
No nytpähän tiedät miltä miespuolisista uhreista tuntuu.
Eiköhän naiset kuule ymmärrä, kun suurin osa tällaisista sairaista mielipiteistä kohdistuu naispuolisille uhreille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Argento vietteli lapsen. Säilytti alasto kuvia lapsesta. Pelasi psykologista peliä lapsen kanssa ja lopulta meni alaikäisen kanssa sänkyyn. Malliesimerkki hyväksikäyttäjästä ja täällä syytetään poikaa
Eivät ne miehet ole paljon parempia. Kerroin palstalla, kuinka miespuolinen sukulaiseni oli käyttänyt minua hyväkseni, kun olin 5-vuotias. Minua syytettiin mm. vääränlaisesta pukeutumisesta ja siitä, että kuitenkin nautin. Miesvihaajaksi nimiteltiin, koska kaikki hyväksikäyttöjututhan ovat keksittyjä. Jotkut ihmiset ovat vain sairaita - sukupuoleen katsomatta.
Naisvihaa!!! Missä todisteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää käytöstä, joka ei millään lailla vähennä inhoamaanne metoo-kampanjaa.
Sievä poika, mutta lapset ovat lapsia, joten heihin ei tietenkään kosketa. Ymmärtäväisitpä miehet saman asian. Aina.
Kyllä se aikamoinen pr-ongelma on metooliikkeelle kun keulahahmo paljastuu ihan samanlaiseksi saastaksi kuin mitä liike vastustaa.
Enemmänkin se on ongelma, että Asia on ollut palstamammojen suurin sankari
Linkkaatko tännekin niitä Asiaa ylistävien mammojen keskusteluja? Haluaisin lukea, kun en ole sellaisiin täällä törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka se Rain Dovekin on? Näyttää transulta, sen Rosen lover vai? Sehän otti vastaan Argenton tekstarit. Oliko joku laajempikin hyväksikäyttökööri ja piiri? Vaihdeltiinko alaikäisten kuvia?
Sehän nyt on tärkeää, miltä joku näyttää. Ja nuo hysteeriset salaliittoteoriat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän normaali ihminen tiedä tämän muutenkin ilman, että häntä käytetäänhyväksi viisivuotiaana...
Onpas häiriintynyt 12-vuotias, kun lähettelee kolmekymppiselle mammalle nakukuviaan ja sitten vielä kiristää jälkeen päin.
Kuka haluaa toisen alastonkuvia? En ymmärrä mikä ihmisiä vaivaa. Ei ole tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Onpas häiriintynyt 12-vuotias, kun lähettelee kolmekymppiselle mammalle nakukuviaan ja sitten vielä kiristää jälkeen päin.
Unohdit tuosta välistä sen, että tämä kolmekymppinen mamma käväisi panemassa tätä häiriintynyttä teiniä. Sehän on tietysti täysin oikea ja luonteva reaktio tuossa tilanteessa, vai kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bourdainilla oli hyvät välit New York Timesiin. Hän on saattanut olla jopa se salainen tietolähde. Kirjoittanut luottotoimittajalleen totuuden naisystävästään ennen kun poistui tästä maailmasta....who knows...
Toimittaja, joka jutun kirjoitti. Ja hän kertoi, että sai vihjeen Argentosta kirjoittaessaan Bourdainin kuolemasta. Bourdainin lähipiirin mielestä Bourdain oli sokea Argenton suhteen, ja olisi tehnyt tämän eteen mitä vain. Ilmeisesti eivät pitäneet Bourdainin ja Argenton suhteesta. Eli jutun kertoivat Bourdainin ystävät ravintolamaailmasta sen jälkeen, kun tämä oli kuollut. Kyseinen toimittaja on myös aikaisemmin käsitellyt ravintolamaailmaan liittyviä metoo-juttuja, joten ilmeisesti hänet tunnettiin noissa piireissä ja siten hänelle oli helppo uskoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimittaja, joka jutun kirjoitti. Ja hän kertoi, että sai vihjeen Argentosta kirjoittaessaan Bourdainin kuolemasta. Bourdainin lähipiirin mielestä Bourdain oli sokea Argenton suhteen, ja olisi tehnyt tämän eteen mitä vain. Ilmeisesti eivät pitäneet Bourdainin ja Argenton suhteesta. Eli jutun kertoivat Bourdainin ystävät ravintolamaailmasta sen jälkeen, kun tämä oli kuollut. Kyseinen toimittaja on myös aikaisemmin käsitellyt ravintolamaailmaan liittyviä metoo-juttuja, joten ilmeisesti hänet tunnettiin noissa piireissä ja siten hänelle oli helppo uskoutua.
Kim Severson
Vierailija kirjoitti:
Poitsu siis yritti iskeä tämän naisen jo 12-vuotiaasta asti, eikä luovuttanut ennen kuin onnistui. Nyt sitten kiristi naiselta satojatuhansia.
Melkoisen aikaisin kypsynyt tyyppi, eikä taida olla mikään pulmunen.
En sano että Argento olisi tehnyt oikein, mutta tosi outo kuvio pojankin osalta.
Jep ja Weinsteinia syyttävät ovat vaan yrittäneet edistää uraansa reittä iskemällä vaikutusvaltaisen miehen ja kun eivät saaneet haluamiaan rooleja, niin alkoivat tehdä paljastuksia. Ei se Weinsteinkaan enkeli ole, mutta outoja on naistenkin kuviot.
Alapeukutin, koska tällaisesta ei vaan voi tykätä. Ei edes, vaikka olisi vahingoniloinen.