Uusi paljastus: Asia Argento sai alastonkuvia vastanäyttelijältään siitä asti, kun tämä oli 12, myöntää seksin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201808282201164847_vd.shtml
Semmoinen #metoo-sankaritar
Kommentit (243)
En ole nähnyt niitä Darion leffoja joissa Asia näyttelee, mutta käsittääkseni häntä on useampaa otteeseen kuvattu alasti, sekä murhan ja raiskauksen uhrina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia on ollut aina vähän arveluttava tapaus mm. omituinen isä-tytärsuhde Darion kanssa ja on läpi uransa tykännyt paljastella itseään sekä elokuvissaan, että niiden ulkopuolella. Ei sillä että nuo asiat olisivat yhteydessä syyllisyyteen tai sen enempää raiskatuksi joutumiseen, mutta jotenkin olen aina pitänyt häntä vähän hämäränä tyyppinä jo ennen koko metoota.
Tyttöparka on eksyksissä. Kunpa tajuais mennä itse hoitoon ennen kuin joutuu vankilaan tekosistaan.
Tyttö? Keski-ikäinenhän tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Argento vietteli lapsen. Säilytti alasto kuvia lapsesta. Pelasi psykologista peliä lapsen kanssa ja lopulta meni alaikäisen kanssa sänkyyn. Malliesimerkki hyväksikäyttäjästä ja täällä syytetään poikaa
Tämän palstan naiset ovat kuvottavia.
Eivät ne miehet ole paljon parempia. Kerroin palstalla, kuinka miespuolinen sukulaiseni oli käyttänyt minua hyväkseni, kun olin 5-vuotias. Minua syytettiin mm. vääränlaisesta pukeutumisesta ja siitä, että kuitenkin nautin. Miesvihaajaksi nimiteltiin, koska kaikki hyväksikäyttöjututhan ovat keksittyjä. Jotkut ihmiset ovat vain sairaita - sukupuoleen katsomatta.
Kaikella kunnioituksella hyväksikäytettyjä kohtaan. mutta sinun sanaasi en nyt ihan satasella luota. Kukaan ulkopuolinen ei nimittäin kuvittele, että 5-vuotias olisi nauttinut seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Jos väität jotain noin uskomatonta, pitäisi olla valmiina esittämään edes jotain todistusta asiasta. Muuten sinut tullaan oikeutetusti sivuuttamaan trollina. Sinänsä on ihan mahdollista, että olet tullut hyväksikäytetyksi. Mutta noin ei ole kukaan sinulle sen jälkeen sanonut, ellei sitten ole itse se hyväksikäyttäjä.
Kyllä täällä on useammassa metoo-ketjussa tai muussa samantyylisessä ahdisteluun tai hyväksikäyttöön tms. liittyvässä ketjussa on tullut joiltain palstalaiselta vastaavanlaisia kommentteja. Siitä en tiedä, ovatko trolleja vai oikeasti sitä mieltä. Sairaitakin yksilöitä löytyy, esim. sellaisiakin, jotka väittävät pienten lasten tai vauvojen nauttivan seksistä. Itsekin olen postannut useampaan ketjuun kokemuksiani r**skauksen uhrina. Suurin osa näistä ketjuista on päättynyt jonkinlaiseen tappeluun ja sitten ne on poistettu epäasiallisina.
Tää on aika sekava juttu ja oma mielipiteeni on että MOLEMMISSAon syytä katosoa peiliin. Asian kannalta en usko että olisi ollut niin himokas että olisi väkivalloin raiskannut teinipojan, vaann ennemminkin TYHMYYTTÄÄN säälinyt tuttua nuorta miestä, ja antanut säälistä kun poika kerjäsi , mikä on ehdottoman väärin mutta jollain tavalla ehkei ajatellut tällaista lopputulemaa eikä lakeja. Ihmiset joita on kustu silmään kuten Asiaa (hänethän oli raiskattu) eikä sanut itse oikeutta silloin, ei ajattele asioita ehkä tältä kannalta, että tekeekö itse jonkun rikoksen. Hän on kuvitellut auttavansa ikäänkuin salassa tätä poikaa. Kuvien vastaanottaminen kyllä todella outoa, mutta sama juttu, että poliisillekko sä menet ilmiantamaan itsesi? Hän pelkäsi taatusti että häntä syytetään syyttä, esim. vanhemmat...pojalle asiasta sanominen ehkä olisi kokenut noloksi.
Ei ne asiat aina ole niin mustavalkoisia kun huudellaan että "heti poliisille, tai vanhemmille kertomaan!" Olisi joutunut itse pulaan, niin kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Pienen pojan äitinä näiden kommenttien lukeminen on oksettavaa. Ymmärrän tämän niin, että jos minun lastani hyväksikäytettäisiin, niin naiset täällä pitäisivät poikaana syyllisenä hänen sukupuolensa tähden.
Mulle tuli ihan fyysisesti huono olo tästä.
ootahhan vaan kun se sinun "Pieni poika" on 17. Tuskin se tuttia enää imee. Seksihormonit alkaa hyrräämään pojila tuossa 13 v. joillain ehkä vasta juuri 16...ei ole omaa kokemusta poikana elämisestä, mutta jo 13 vuotiaat voi yrittää harrastaa seksiä, aiinakin ne kädet kopeloi saman ikäisiä tyttöjä. Muistan kyllä.
Luokkakavereista MONI harrasti seksiä jo yäasteella, ihan säännöllisesti poikakaverin kanssa, jopa alkoivat perhettä perustaa 15 vuotiaina. elä ole naiivi.
sinähän imit tuttia vielä 20-vuotiaana?
Tämä poika on halunnut seksiä ja on sen tehnyt, kahdesti 17-v. Alaikäisenä kuvien lähettäminen on outoa ja kertoo vain hänen kenties sairaalloisesta perhe-elämästään, kenties siellä on kotona ollut joku hyväksikäyttäjä.Asia ei mielestäni ole vastuussa vaan pojan vanhemmat , valvoa pojan kännykän käyttöä. Asia ei ole hänen vanhempi eikä sosiaalityöntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poitsu siis yritti iskeä tämän naisen jo 12-vuotiaasta asti, eikä luovuttanut ennen kuin onnistui. Nyt sitten kiristi naiselta satojatuhansia.
Melkoisen aikaisin kypsynyt tyyppi, eikä taida olla mikään pulmunen.
En sano että Argento olisi tehnyt oikein, mutta tosi outo kuvio pojankin osalta.
12 vuotias lapsi!! Oletko aivan sairas. Argento oli aikuinen. Hänen olisi pitänyt ottaa heti yhteyttä lapsen vanhempiin ja sosiaaliviranomaisiin. Miten tällä voi olla yli 40 yläpeukkua!!
ja joutua vanklaan lapsen hyväksikäytöstä, ja lopun ikänsä seksirikollisten listoille? Tuo poika olisi kyllä valehdellut ja syyttänyt tätä naista, jos poliisi ja vanhemmat olisi kuullut asiasta. Asia olisi joutunut syytetyksi. Juuri kuten nyt onkin joutunut syyttä syytetyksi. Ehkeii ole osannut hoitaa asiaa aikuismaisesti, koska oli itse 2-kymppinen ja raiskattu, hyväksikäytetty uhri itsekin.Vanhempien vastuu on valvoa mitä lapsi tekee,Juuri, niin se sinun kulta mussukkasi 17-vuotias seksimachine . selaa just nytkin kovaa por---noa kännykästä jonka olet antanut hänelle. kuka tietää ketä ahdistelee kuvillaan..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poitsu siis yritti iskeä tämän naisen jo 12-vuotiaasta asti, eikä luovuttanut ennen kuin onnistui. Nyt sitten kiristi naiselta satojatuhansia.
En sano että Argento olisi tehnyt oikein, mutta tosi outo kuvio pojankin osalta.
12 vuotias lapsi!! Oletko aivan sairas. Argento oli aikuinen. Hänen olisi pitänyt ottaa heti yhteyttä lapsen vanhempiin ja sosiaaliviranomaisiin. Miten tällä voi olla yli 40 yläpeukkua!!
ja joutua vanklaan lapsen hyväksikäytöstä, ja lopun ikänsä seksirikollisten listoille? Tuo poika olisi kyllä valehdellut ja syyttänyt tätä naista, jos poliisi ja vanhemmat olisi kuullut asiasta. Asia olisi joutunut syytetyksi. Juuri kuten nyt onkin joutunut syyttä syytetyksi. Ehkeii ole osannut hoitaa asiaa aikuismaisesti, koska oli itse 2-kymppinen ja raiskattu, hyväksikäytetty uhri itsekin.Vanhempien vastuu on valvoa mitä lapsi tekee,Juuri, niin se sinun kulta mussukkasi 17-vuotias seksimachine . selaa just nytkin kovaa por---noa kännykästä jonka olet antanut hänelle. kuka tietää ketä ahdistelee kuvillaan..?
Kenen raizkaamaksi Asia muka joutui 2kymppisenä?
Hollywood on läpeensä kiero paikka täynnä koskenlaskijoita.
Kiinnostaa tasan yhtä paljon, kuin Kevin Spaycen temput kaksikymmentävuotta sitten eli ei vittttttkaaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö? Asia oli 37-vuotias käyttäessään alaikäistä poikaa seksuaalisesti hyväksi.
Ei nyt oikein mene läpi tuo selitys Asiasta viattomana lumihiutaleena.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on aina uhri.
Tämä on wanha wirsi. Nainen voi olla ihan yhtä brutaali ja julma kuin mies. Usein vielä paljon sairaampi. Uskakkan veikata, että suurin osa mielenterveyksistä periytyy äidin kautta, mutta hys hys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän toi Argento aja täysillä valoilla. Harva amerikkalainen kulttuuri-ihminen ajaa. Mitä merkitystä on olla pätevä näyttelijää tms. jos taustalla on sairaita ajatuksia ja tekoja? Onko se taiteen arvoista, vaikka olisit kuinka suosittu näyttelijä jos esiinnyt jossain Marvel-leffan ykäpaskass? Ei ole. Amerikasta tulee nykyään erittäin vähän hyvää. Se mesta on ratkeillut liitoksistaan jo pitkään.
Argento ei ole amerikkalainen vaan italialainen.
No kyllä Argento on amerikkalaisen kulttuurin mukana kulkeva hu ora ja saalistaja.
Kun Harvey weinstein liikkui asianajajansa kanssa kadulla, sitä löi joku mies naamaan. Toivottavasti Asia Argentolla on sama kohtalo.
Bennetthän sai mitä oli halunnutkin ja oli viesteistä päätellen se aloitteellisempi osapuoli. Argenton synti tässä tapauksessa oli olla ilmeisesti se heikkotahtoisempi osapuoli. Kuten oli ollut Weinsteininkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Bennetthän sai mitä oli halunnutkin ja oli viesteistä päätellen se aloitteellisempi osapuoli. Argenton synti tässä tapauksessa oli olla ilmeisesti se heikkotahtoisempi osapuoli. Kuten oli ollut Weinsteininkin kanssa.
Ei, Argenton synti oli panna suojaikärajan alittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tästäkään ämmästä ei olisi ikinä tullut mitään ilman kuuluisaa isäänsä.
...ja vapaaehtoista saksien avaamista Weinsteinille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, Argenton synti oli panna suojaikärajan alittavaa.
...ja olla reagoimatta 12-v pojan alastonkuviin huomauttamalla ettei niiden lähettäminen ole sopivaa.
"Näitä nyt vain tuli vuosien ajan yllättäen ja pyytämättä"-argumentti ei taida lentää tässäkään kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Argento vietteli lapsen. Säilytti alasto kuvia lapsesta. Pelasi psykologista peliä lapsen kanssa ja lopulta meni alaikäisen kanssa sänkyyn. Malliesimerkki hyväksikäyttäjästä ja täällä syytetään poikaa
Tämän palstan naiset ovat kuvottavia.
Eivät ne miehet ole paljon parempia. Kerroin palstalla, kuinka miespuolinen sukulaiseni oli käyttänyt minua hyväkseni, kun olin 5-vuotias. Minua syytettiin mm. vääränlaisesta pukeutumisesta ja siitä, että kuitenkin nautin. Miesvihaajaksi nimiteltiin, koska kaikki hyväksikäyttöjututhan ovat keksittyjä. Jotkut ihmiset ovat vain sairaita - sukupuoleen katsomatta.
Kaikella kunnioituksella hyväksikäytettyjä kohtaan. mutta sinun sanaasi en nyt ihan satasella luota. Kukaan ulkopuolinen ei nimittäin kuvittele, että 5-vuotias olisi nauttinut seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Jos väität jotain noin uskomatonta, pitäisi olla valmiina esittämään edes jotain todistusta asiasta. Muuten sinut tullaan oikeutetusti sivuuttamaan trollina. Sinänsä on ihan mahdollista, että olet tullut hyväksikäytetyksi. Mutta noin ei ole kukaan sinulle sen jälkeen sanonut, ellei sitten ole itse se hyväksikäyttäjä.
Kyllä täällä on useammassa metoo-ketjussa tai muussa samantyylisessä ahdisteluun tai hyväksikäyttöön tms. liittyvässä ketjussa on tullut joiltain palstalaiselta vastaavanlaisia kommentteja. Siitä en tiedä, ovatko trolleja vai oikeasti sitä mieltä. Sairaitakin yksilöitä löytyy, esim. sellaisiakin, jotka väittävät pienten lasten tai vauvojen nauttivan seksistä. Itsekin olen postannut useampaan ketjuun kokemuksiani r**skauksen uhrina. Suurin osa näistä ketjuista on päättynyt jonkinlaiseen tappeluun ja sitten ne on poistettu epäasiallisina.
Jos se kerran on useamman kerran tapahtunut, niin voisit varmaan laittaa linkin yhteen tapaukseen jossa alaikäisen hyväksikäyttöä puolustellaan. Kaipaisin tarkkuutta näihin kommentteihin. Se tarkoittaa, että tuollaista passiivimuodossa esitettyä perustelematonta väitettä on lähtökohtaisesti pidettävä todistusarvoltaan arvottomana heittona.
Sitten kun annat sen linkin, jossa joku noin oikeasti puolustelee esipuberteettisten lasten hyväksikäyttöä, voin myöntää sen puolustelun tapahtuneen. Siihen asti se on kuitenkin suunnilleen marssilaisen kohtaamisen tasolla oleva väite. Paljon todennäköisempää on, että erehdyit luulemaan naapurin naamiaispukua aidoksi.
Sairaita yksilöitä ja pedofiileja esiintyy, mutta et voi oikeasti kuvitella sen olevan länsimaisessa yhteisössä hyväksyttävää ja siitähän tässä on kyse. Yrität vihjata taustalla olevan lasten hyväksikäytön salliva (mies-)kulttuuri, kun oikeasti vastaus on miehiltä lähinnä luokkaa -saunan taakse tuollaiset.
Tyttöparka on eksyksissä. Kunpa tajuais mennä itse hoitoon ennen kuin joutuu vankilaan tekosistaan.