Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jippii, meidän taloyhtiöstä tulee nyt savuton!

Vierailija
27.08.2018 |

Vihdoinkin se tapahtuu - saikin koko kuuman kesän kärvistellä, kun ei ikkunoita eikä ovia voinut kauaa pitää auki naapureiden tupakoinnin takia.

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkääs muut se perässä, se on nykyään varsin helppoa - tarvitaan vaan taloyhtiön hallituksen päätös asiaan ja se on siinä.

Vierailija
2/107 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, hieno homma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/107 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
5/107 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiöstä taas tulee hajuton. Ruoan laitto, hajusteiden käyttäminen, paskantaminen ja piereskely kielletään kokonaan. Repikää siitä.

Vierailija
6/107 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Jatkossa voi sitten tuulettaa koska vain ja ensimmäisenä rappukäytävään astuessa ei iske ummehtunut sisälläpolttajien tupakankäry naamaan.

Vierailija
7/107 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi käy. Olen niin väsynyt siivoamaan yläkerran röökiukon heittelemiä tumppeja parvekkeeltani. Niiden tulo ei vain lopu, vaikka olen kantanut niistä suuren osan tuon idiootin postiluukusta sisään viimeiset pari vuotta.

Vierailija
8/107 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, kun ei omassa asunnossaan saa enää tehdä, mitä haluaa!

Vierailija
9/107 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateeksi käy. Olen niin väsynyt siivoamaan yläkerran röökiukon heittelemiä tumppeja parvekkeeltani. Niiden tulo ei vain lopu, vaikka olen kantanut niistä suuren osan tuon idiootin postiluukusta sisään viimeiset pari vuotta.

Niin varmaan.

Vierailija
10/107 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kerrostalossa ole ennenkään saanut aiheuttaa naapureille häiriötä.

11/107 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkääs muut se perässä, se on nykyään varsin helppoa - tarvitaan vaan taloyhtiön hallituksen päätös asiaan ja se on siinä.

Kyllä se vaatii ihan yhtiökokouksen päätöksen, että tupakointikieltoa voi kunnalta hakea. Jos siis parveketupakointikieltoa tarkoitat.

Vierailija
12/107 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi ei ole häiriön aiheuttamista.

Vierailija
13/107 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse polta, mutta annan muiden polttaa omalla parvekkeellaan, koska kunnioitan muita ihmisiä. Tuollaista kieltämisen kulttuuria en kunnioita, enkä ihmisiä sen takana. Kokemuksesta voin kertoa että tuollainen ihmistyyppi ryntää heti puuhastelemaan seuraavaa kieltoa. Se että voi tehdä jotain ei tarkoita sitä että se on tehtävä. Nyt sitten vain kyttäämään naapureita ettei kukaan tupakoi.

Vierailija
14/107 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointikielto yhtiöjärjestyksessä

Tupakoinnin kieltäminen asunto-osakeyhtiön osakashallintaisissa tiloissa, eli esimerkiksi osakehuoneistossa tai huoneistoparvekkeella on mahdollista ottamalla tätä koskeva kielto yhtiön yhtiöjärjestykseen. Korkein oikeus on ratkaisussaan 2008:7 kuitenkin linjannut, että yhtiöjärjestysmuutos edellyttää yhtiökokouksen yksimielistä päätöstä ja lisäksi kirjallisia suostumuksia niiltä osakkeenomistajilta, jotka eivät ole olleet edustettuina asiasta päättävässä yhtiökokouksessa.

https://www.kiinteistolehti.fi/tupakointi/

Eli ei oo mikään pala kakkua juttu.

Vierailija
15/107 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma juttu, että jotain sellaista kielletään, mikä ei häiritse ketään.

Vierailija
16/107 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti meilläkin joku päivä menisi savuttomuus läpi, mutta sellaista ei tuu tapahtumaan. Nyt ei voi liesituuletintakaan käyttää kun naapurin korsteeni pilaa koko talon. Pääsispä muuttamaan ite pois.

Vierailija
17/107 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin.

Tupakointi nimenomaan aiheuttaa paljon häiriötä ympärilleen. Siihen ei vaikuta se että itse et tajua miten oksettavan pahalta nuo naurettava syöpäkääryleen imeskely haisee.

Loistojuttu että tupakointi käy vuosi vuodelta vaikeammaksi!

Vierailija
18/107 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea!

Jatkossa voi sitten tuulettaa koska vain ja ensimmäisenä rappukäytävään astuessa ei iske ummehtunut sisälläpolttajien tupakankäry naamaan.

Jesh ja myös ovien luona tupakointikin luonnollisesti kielletään yhtälailla, joten tupakoijien pitää imutella röökinsä korttelin päässä tai sitten muuttaa pois - tätä toivoisinkin, koska he ovat myös niitä mölyäviä bilettäjiä.

Vierailija
19/107 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse polta, mutta annan muiden polttaa omalla parvekkeellaan, koska kunnioitan muita ihmisiä. Tuollaista kieltämisen kulttuuria en kunnioita, enkä ihmisiä sen takana. Kokemuksesta voin kertoa että tuollainen ihmistyyppi ryntää heti puuhastelemaan seuraavaa kieltoa. Se että voi tehdä jotain ei tarkoita sitä että se on tehtävä. Nyt sitten vain kyttäämään naapureita ettei kukaan tupakoi.

Minä ainakin kunnioitan vain sellaisia ihmisiä, jotka itse kunnioittavat muita. Tupakoitsijoista näitä on ehkä viisi prosenttia. Muita kunnioittava ihminen ei polta parvekkeella ja pilaa näin naapureiden huoneilmaa.

Vierailija
20/107 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihdoinkin se tapahtuu - saikin koko kuuman kesän kärvistellä, kun ei ikkunoita eikä ovia voinut kauaa pitää auki naapureiden tupakoinnin takia.

Minä asun savuttomassa talossa eikä mikään eroa savulliseen taloon. Ehkä upeampi polttaa parvekkeella tai luhtikäytävällä.

Kerro minullekin kuinka voin pitää ikkunoita auki niin ettei savua tule sisään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme