Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jyväskylän yliopiston selvitystyön päätös: Huhtasaaren gradu sisältää harhaanjohtamista, vilppiä ja plagiointia. Loukkaukset vakavia.

Vierailija
27.08.2018 |

Laura Huhtasaaren pro gradu –työ loukkaa hyvää tieteellistä käytäntöä merkittävästi aiemmin selvitettyä laajemmin. Työ sisältää sekä piittaamattomuutta hyvästä tieteellisestä käytännöstä että vilppiä, mikä ilmenee plagiointina.

Kommentit (552)

Vierailija
441/552 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
442/552 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/552 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa, Halla-aholle tapaus oli loppuunkäsitelty. Tiedemies joka suhtautuu mukamas vakavasti vilppiin. :D

Mitä Halla-aho voisi asialle tehdä? Ei se liity Huhtasaaren toimintaan puolueen jäsenenä mitenkään.

Tämäkin kommentti kertoo paljon kyseisen puolueen kannattajien arvomaailmasta.

Jyseessä on Perussuomalaisten varpuheenjohtaja, joka on mainostanut jokaikisessä vaalimainoksessaan oppiarvoaan, joka on siis hankittu vilpillisin keinoin. Jos rehellisyyttä erittäin tärkeänä arvona pitävä puheenjohtaja ei tällaista epärehellistä toimintaa kommentoi millää tavoin, niin jotainhan se kertoo myös puheenjohtajan rehellisyydestä, kun hän väittää arvostavansa rehellisyyttä.

Ei minä ainakaan usko, että Huhtasaari toimi vilpillisesti.

Eli uskot että Huhtasaari on yksinkertaisesti niin tyhmä että ei tajua suoran kopioinnin olevan kiellettyä vaikka jokaisessa ohjeessa niin sanotaan?

Vierailija
444/552 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa, Halla-aholle tapaus oli loppuunkäsitelty. Tiedemies joka suhtautuu mukamas vakavasti vilppiin. :D

Mitä Halla-aho voisi asialle tehdä? Ei se liity Huhtasaaren toimintaan puolueen jäsenenä mitenkään.

Tämäkin kommentti kertoo paljon kyseisen puolueen kannattajien arvomaailmasta.

Jyseessä on Perussuomalaisten varpuheenjohtaja, joka on mainostanut jokaikisessä vaalimainoksessaan oppiarvoaan, joka on siis hankittu vilpillisin keinoin. Jos rehellisyyttä erittäin tärkeänä arvona pitävä puheenjohtaja ei tällaista epärehellistä toimintaa kommentoi millää tavoin, niin jotainhan se kertoo myös puheenjohtajan rehellisyydestä, kun hän väittää arvostavansa rehellisyyttä.

Ei minä ainakaan usko, että Huhtasaari toimi vilpillisesti.

Eli uskot että Huhtasaari on yksinkertaisesti niin tyhmä että ei tajua suoran kopioinnin olevan kiellettyä vaikka jokaisessa ohjeessa niin sanotaan?

Jotain sellaista.

Vierailija
445/552 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko muiden edustajien gradut on suurennuslasilla tutkittu? Löytyykö muista puolueista epärehellisesti toimineita, toimivia? Vihreillä taisi olla tämä, joka vähän aikaa sitten päätti syyllistyä laittomuuksiin lentokoneessa.

Kenties Laurakin oli vain kansalaistottelematon? Vai pikemminkin noudatti ns. maan tapaa.

Huomattavan paljon suurempi ongelma on yliopistojen humanististen tiedekuntien korruptoituminen täysin epätieteellisen, ideologisen propagandan suoltajiksi. Pahimpana esimerkkinä sukupuolten "tutkimuslautos". Se ei ole oikea tieteellistä, objektiivista tutkimusta nähnytkään.

Mikä on katastrofaalisin asia, mihin korkeakoulu voi syyllistyä? Siihen että se tuottaa disinformaatiota vallitsevasta yhteiskunnasta tieteen statuksella ja käyttää akatemian resursseja opiskelijoiden ideologiseen aivopesemiseen. Erittäin vakava asia, mihin tulisi jo puuttua.

Jos ja kun yliopisto itsessään on valheen ja vääristelyn syövyttämä, onko ihme jos opiskelijatkaan eivät aina ole rehellisiä?

Vierailija
446/552 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittanut poliitikon elkeitä jo silloin.

Eliittihän saa sikailla miten haluaa - ilman seuraamuksia, mutta esim. työtön lynkätään, jos ei mene pilkulleen kirjan mukaan muutaman euron kyttäykset.

Vierailija
447/552 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset eivät tajua, että puhumalla maan tavasta, kaikkien yliopistojen epärehellisyydestä ja kaikkien opiskelijoiden yleisestä vilpistä he likaavat kaikki suomalaiset. Ikäänkuin täällä kaikki olisivat huijareita ja valehtelijoita. Tämähän on täysi vale, totuus on juuri niin simppeli kuin lauseet: vain valehtelivat valehtelevat ja vein varkaat varastavat. Varkaita ja valehtelijoita on hyvin vähän. Tavalliset suomalaiset eivät niihin kuulu.

Vierailija
448/552 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura saat meidän suomalaisten täyden tuen vasemmiston hyökkäystä vastaan.Hassusti eilen uutisoitiin Helsingin "huippuyliopiston"opiskelijoista sadat olivat antaneet tunnuksensa hujareile ihan vain kun nämä pyysivät.Eli nämä vihervassarit ovat nyt syyttelemässä aitoa suomalaista patrioottia koska ovat itse nuijia.

Vierailija
449/552 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain varkaat varastavat ja vain valehtelijat valehtelevat. 

Vierailija
450/552 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa persuja vituttaa!

Paitsi että tuskin niistä monikaan osaa edes lukea, ja vain harva tuntee sanat gradu ja yliopisto, joten eipä ne taida tästä mitään ymmärtää.

Mutta se pieni osa, joka osaa lukea, niitä vituttaa!

Ihanaa!

Mahtaa persuja vituttaa ja Huhtasaaren penskoja ja vanhempia hävettää! Ja vituttaa!

Olisi hirveää olla noin epärehellisen ihmisen äiti. Minä olen saanut olla aina ylpeä tyttärestäni.

Voiko valehtelevasta, vastuutaan pakoilevasta tollosta Laurasta olla ylpeä? Ja lapset, taakkana valehteleva äiti. Huh, huh!

Opettaakohan Laura lapsilleen, että kopioikaa koulussa kaikki muilta, mitään ei tarvitse tehdä itse. Antaa muitten tehdä työ, korjatkaa te tuotot. Valehdella, valehdelkaa ja valehdelkaa, siinä Lauran oppi lapsilleen!

Ihana ihminen tämä Laura!

Kun sinua kuuntelee, niin voi olla että tytär ei ole ylpeä äidistään. Niin harhaista tekstiä suollat.

Olisitko sinä ylpeä, jos olisit Lauran äiti?

Minä häpeäisin silmät päästäni, täytyy sanoa.

Molemmat lapseni ovat opiskelleet ja tehneet työtä, gradunsa kirjoittivat itse ja nyt ovat mukavissa, kiinnostavissa töissä ja ansaitsevat hyvin. Omilla ansioillaan, voin sanoa, että kovasti työtä tehden.

Kaikki, mitä me vanhemmat teemme, toimii esimerkkinä lapsillemme. Lauran oppi on, että valehtelulla pärjää.

Voitko todistaa minun olevan väärässä?

Vierailija
451/552 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaakohan Laura kotona lapsilleen, että valehteleminen on ihan Ok jos hyödyt siitä. Muilta saa varastaa ja kannattaa antaa tehdä muiden hommat niin itse pääsee vähemmällä. Muiden syyttäminen on aina sopivaa ja itse ei tarvitse teoistaan vastuuta kantaa. Tällaisia perussuomalaisia arvoja,

Vierailija
452/552 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura we love you kirjoitti:

Laura saat meidän suomalaisten täyden tuen vasemmiston hyökkäystä vastaan.Hassusti eilen uutisoitiin Helsingin "huippuyliopiston"opiskelijoista sadat olivat antaneet tunnuksensa hujareile ihan vain kun nämä pyysivät.Eli nämä vihervassarit ovat nyt syyttelemässä aitoa suomalaista patrioottia koska ovat itse nuijia.

White Power!

Vierailija
453/552 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta tässä on valehtelu. Että käy ilmi valehtelu ja että se valehtele jatkuu edelleen.

Vierailija
454/552 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tässä muuten ollaan asettamassa tikunnokaan opiskelijaa eikä yliopiston henkilökuntaan kuuluvia työn tarkastajia? Tarkastaja on toiminut virkamiehenä virheellisesti, jos hän on hyväksynyt puutteita sisältävän tai virheellisesti laaditun lopputyön!

Tätä mäkin ihmettelen. Plagioitu mikä plagioitu, mutta "muutaman" gradun tarkastaneena ihmettelen miten ei ole havaittu, että tästä osuudesta, joka on ainoa, minkä pitäis olla kokonaan omaa on 80% on jonkun muun tekstiä. Enkä usko, että on ohjeistettu pohdintaan käyttämään lähteitä tässä mittakaavassa, se kun on nimenomaan se, jonka pitäis olla uutta ja omaa tekstiä.

Vierailija
455/552 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta tässä on valehtelu. Että käy ilmi valehtelu ja että se valehtele jatkuu edelleen.

Ministeriainesta!

Vierailija
456/552 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauralla tais olla melkoinen kiire valmistua ja päästä työelämään kun noin puolihutaisten gradunsa teki. Mikäs siinä, paljon on jo kokenut ja nähnyt ja tehnyt hyvää työtä tämän jälkeen.

Sen sijaan naurattaa vasemmistolaiset verihurtat, jotka tätäkin tapausta tässä ketjussa puivat. Mottona on vissiin "suvaitse kunnes itse saat olla suvaitsematon". Sitten saa käyttäytyä kuin pahin koulukiusaaja.

Vierailija
457/552 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa persuja vituttaa!

Paitsi että tuskin niistä monikaan osaa edes lukea, ja vain harva tuntee sanat gradu ja yliopisto, joten eipä ne taida tästä mitään ymmärtää.

Mutta se pieni osa, joka osaa lukea, niitä vituttaa!

Ihanaa!

Mahtaa persuja vituttaa ja Huhtasaaren penskoja ja vanhempia hävettää! Ja vituttaa!

Olisi hirveää olla noin epärehellisen ihmisen äiti. Minä olen saanut olla aina ylpeä tyttärestäni.

Voiko valehtelevasta, vastuutaan pakoilevasta tollosta Laurasta olla ylpeä? Ja lapset, taakkana valehteleva äiti. Huh, huh!

Opettaakohan Laura lapsilleen, että kopioikaa koulussa kaikki muilta, mitään ei tarvitse tehdä itse. Antaa muitten tehdä työ, korjatkaa te tuotot. Valehdella, valehdelkaa ja valehdelkaa, siinä Lauran oppi lapsilleen!

Ihana ihminen tämä Laura!

Kun sinua kuuntelee, niin voi olla että tytär ei ole ylpeä äidistään. Niin harhaista tekstiä suollat.

Olisitko sinä ylpeä, jos olisit Lauran äiti?

Minä häpeäisin silmät päästäni, täytyy sanoa.

Molemmat lapseni ovat opiskelleet ja tehneet työtä, gradunsa kirjoittivat itse ja nyt ovat mukavissa, kiinnostavissa töissä ja ansaitsevat hyvin. Omilla ansioillaan, voin sanoa, että kovasti työtä tehden.

Kaikki, mitä me vanhemmat teemme, toimii esimerkkinä lapsillemme. Lauran oppi on, että valehtelulla pärjää.

Voitko todistaa minun olevan väärässä?

Jos olisin Lauran äiti niin tästä nimenomaisesta asiasta en olisi ylpeä, mutta kyllä veikkaan, että noin yleisesti olisin ylpeä. Jos mun lapset jäis vastaavasta kiinni niin saisivat sellaisen ripityksen, että oksat pois, mutta ei se vähentäisi sitä, että ne on mun lapsia silti ja oon niistä aina ylpeä.

Vierailija
458/552 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauralla tais olla melkoinen kiire valmistua ja päästä työelämään kun noin puolihutaisten gradunsa teki. Mikäs siinä, paljon on jo kokenut ja nähnyt ja tehnyt hyvää työtä tämän jälkeen.

Sen sijaan naurattaa vasemmistolaiset verihurtat, jotka tätäkin tapausta tässä ketjussa puivat. Mottona on vissiin "suvaitse kunnes itse saat olla suvaitsematon". Sitten saa käyttäytyä kuin pahin koulukiusaaja.

Miten yksinkertainen pitää ihmisen olla, että jatkuvasti vedetään tuo suvaitsemiskortti esiin? Mistä tulee ajatus, että suvaitseva ihminen suvaitsee myös vääryyden ja esim petoksen?

Vierailija
459/552 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tässä muuten ollaan asettamassa tikunnokaan opiskelijaa eikä yliopiston henkilökuntaan kuuluvia työn tarkastajia? Tarkastaja on toiminut virkamiehenä virheellisesti, jos hän on hyväksynyt puutteita sisältävän tai virheellisesti laaditun lopputyön!

Tätä mäkin ihmettelen. Plagioitu mikä plagioitu, mutta "muutaman" gradun tarkastaneena ihmettelen miten ei ole havaittu, että tästä osuudesta, joka on ainoa, minkä pitäis olla kokonaan omaa on 80% on jonkun muun tekstiä. Enkä usko, että on ohjeistettu pohdintaan käyttämään lähteitä tässä mittakaavassa, se kun on nimenomaan se, jonka pitäis olla uutta ja omaa tekstiä.

Jos joku valehtelee sinulle päin naamaa niin toki vika on sinun eikä valehtelijan.

Vierailija
460/552 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain varkaat varastavat ja vain valehtelijat valehtelevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi