Kommentointi seksin jälkeen?
Nainen: kommentoiko poikaystäväsi tai miehesi intiimin toimituksen jälkeen mitenkään pimppiäsi?
Kommentit (16)
Jos kommentoisi niin näyttäisin ovea. Ei kiitos junteille.
No ei tietenkään kehu just sitä osaa minusta, mainitsee kyllä miten ihanalta taas tuntui rakastella. En tiedä sinusta mutta minä olen miehelleni muutakin kuin reikä.
Kurkistan sisään ja karjaisen "kitooos!"
Miten sitä pitäsisi kommentoida? "Olipas sun pim*sa tänään freesissä kunnossa" :'D
Vertailen kuinka hyvä oli verrattuna exään
Puhuu ja juttelee sille mukavia, minua ei huomioi mitenkään.
Ymmärtää olla hiljaa vaikka tajuaa itsekin kun tulee ajeltua jälkiliukkailla.
Yleensä sanoo kuinka hyvää teki, oli ihanaa rakastella ja kyllä usein mainitsee kuinka olen niin tiukka ja sopivan kostea olen.
Ei tapahdu kommentointia puolin eikä toisin. En ainakaan minä halua kuulla mitään lässynlää pskaa seksin jälkeen.
Joskus todennut, jos pillu ollut poikkeuksellisen jännittynyt ja pieni. Useimmiten tämä ollut suuseksiorkun jälkeen ja pillun jännitys jäännyt päälle. Vaimolla on muutenkin minulle vähän pieni pillu, mutta tuollaisen päälle jäädessä tuntuu, että 2 tuuman parru murtautuu 1 tuuman reikään. Joskus kommentoinut asiaa jo kalua sisään työntäessä, että onpa taas piukka. Vaimo tietää toki itsekin, mutta ottaa kohteliaisuutena. Nuorempana tuli useinkin kehuttua vaimon leveää herkkupyllyä, ettei tuota kauaa kestä mitenkään. Ei kestänytkään, kun pylly on leveä ja pyöreä, mutta pillu piukka.
Mutta yleisimmin ei tule sanottua mitään, jäädään lusikkaan nukkumaan. Sanaton viestintä riittää.
Joo toki, kirjoittaa aina työtodistuksen jälkeenpäin.
Tekee postauksen:
#vitunpäältä#normaaliakosteampi#tiukkaatavaraa#hunajakolo
Otta valokuvan ja indeksoi sen satojen kantaan arvion kera. Kerran mainitsi että keskiarvoni 4,1 tähteä, joka on kuulemma ihan hyvä.
Mites muilla?
itse miehenä totean aina kiitos ja anteeksi ennen kuin poistun asunnosta.