Mikä on sinun etninen taustasi?
Kommentit (212)
Minä olen etninen lestadiolainen.
Porukan jo jättänyt, aina kuitenkin hiukan vieras tässä suomalaisessa kulttuurissa. Vuosikymmenten vahva uskonnollinen vaikutus jätti jälkensä. (Helpolla silti pääsin jehovat jättäneisiin verrattuna.)
Vierailija kirjoitti:
Älkääs valehdelko, olette kaikki afrikkalaisia! Siellä on ihminen kehittynyt esiapinoista ja sillä sipuli.
Kuinka idiootteja jotkut palstalaiset oikein ovat kuin he tietävät tämän faktan mutta he sanovat että evoluutio ei ole totta... nämä haiskahtavat nämä tyypit trolli sìmpansseilta.
Tuo on todella idioottia että palstalla solvataan historiaa ja annetaan ihmisten nähdä paskaa. Tälläinen ei sovi nyky yhteiskunnan kuvaan kuin ihmisiä pitäisi saada töihin. Perus faktat tukee opiskelua ja ihmisen peruspohjaa mitä tarvitsemme suomelle että ihmiset saa maan nousuun. Fakta tässä on vain se että sìmpanssit ovat varastaneet intiaaneilta ja heidän pitää palauttaa se metalli tai neandertahl ihminen ei tykkää nyt oikeasti hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etninen taustani on neandertahl ihminen.
Epäilen vahvasti. Neandertaalit kuolivat sukupuuttoon. Nykyihminen syrjäytti heidät.
Lähes puolella Euroopan väestöstä on perimässään 2%-4% Neandertaalin perimää.
Niin he tekivät mutta kuolleista voi herätä ja nähdä totuuden kuoleman jälkeen mitä idiotismiä sìmpanssit ovat ihmiskunnassa epäreiluina sadistisena pyrkyreinä jotka yrittävät varastaa gorillojen sielut koska he ovat voimakkaampia. Ja tämä on ainoa keino sìmpansseille luoda perusta CERN laitteella ja minulta varastetulla metallilla jotta he voisivat tuhota yhden alkeperäisen ihmisen. Neandertahl oli aina ihminen, tulee olemaan ja on aina ollut. Simpanssï on apina, on ollut ja tulee aina olemaan. Tosin metallini voisitte palauttaa, "hyvät ihmiset".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen vahvasti. Neandertaalit kuolivat sukupuuttoon. Nykyihminen syrjäytti heidät.
Nykyihminen ei syrjäyttänyt neiti neaderthalia, nykykäsityksen mukaan lajit risteytyivät. Siitä johtuu esim diabetes ja astma.
Ei se siitä johdu. Se johtuu kamelin selkärangattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä v i t u n nykyihminen.
Nykyihminen ei ole edes edustanut asiassa ihmisiä ihmiskunnan kruunun kanssa. Nyky ihmiset ovat amerikassa yhdysvalloissa. Jos Queen Elizabeth2 laittaa buckimghamin palatsissa olevan maailmankaikkeuden kruunun päähän niin hänen niskansa taittuu ja hän voi delata! Onko tämä kuningatar ellu teidän nykyihminen vai mitä mielenvikaista settiä sieltä oikein trollataan? Tarkoitat ilmeisesti nykyihmisellä s8mpanssin jälkeläistä ketä on syötyään cocos pähkinöitä sanonut olevansa jumala.
Minun entinen taustani on viikonloppujuoppo. Nykyään olen absolutisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut alapeukuttavat muiden kansallisuuksia😂😂
Miksi jotkut alapeukuttavat nimenomaan suomalaisia, en ymmärrä, me olemme Suomessa ja suomalainen saakin olla ylpeä suomalaisuudestaan, minä ainakin olen!
Minä alapeukutin "suomalainen - ja ylpeä siitä!"-kommenttia, koska se tuo mieleen leijonakorut, ISÄNTÄ/EMÄNTÄ-pipot ja "täällä määrään minä!"-tyyppisin tekstein varustetut huumoripaidat. Suomalaisuudesta saa ja pitääkin olla ylpeä, mutta tuo sananparsi on kuluneempi kuin ekaluokkalaiseni kertomat koululaisvitsit.
Mä en ymmärrä sun logiikkaas. Eka ala peukutat, mutta sitten sanot sen olevan ok. Sä oot aika jännä tapaus.
eri
Vierailija kirjoitti:
Minä olen etninen lestadiolainen.
Porukan jo jättänyt, aina kuitenkin hiukan vieras tässä suomalaisessa kulttuurissa. Vuosikymmenten vahva uskonnollinen vaikutus jätti jälkensä. (Helpolla silti pääsin jehovat jättäneisiin verrattuna.)
Mulla 100 % sama tausta.
Psykoterapeutti selvensi minulle tuon, että olen etnisyydeltäni muuta kuin valtaväestö. Luulen, että monille vähemmistökulttuurissa eläville valtakulttuuriin kuulumattomuus iskee päin näköä kouluun mennessä. Koulun alkamiseen asti olin kuvitellut olevani "normaali" ja "tavallinen". Sitten tajusin, että olen ulkopuolinen, en kuulu joukkoon jne.
Olen neandertahl ihminen joka edustaa intiaaneja ja intiaanin edustavat minua ja me kävellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on rasisteja
Montakohan sukupolvea pitää olla suvussa suomalaisia, ennen kuin perussuomalainen hyväksyy ihmisen.
Sori vaan (not), että puhkon harhasta kuplaas. Ei tarvii olla yhtään suomalaista, että hyväksyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on rasisteja
Montakohan sukupolvea pitää olla suvussa suomalaisia, ennen kuin perussuomalainen hyväksyy ihmisen.
Sori vaan (not), että puhkon harhasta kuplaas. Ei tarvii olla yhtään suomalaista, että hyväksyy.
Pikemmin että kuinka monta suomalaista täytyy olla sukupolvessa että he hyväksyvät sen että he eivät ole suomalaisia joilla tarkoitetaan Finland.
Mistä näitä eläimiä tulee?
Isän puolelta suomalainen ja äidin puolelta eestiläistä/venäläistä verta.
En ole ikinä pitänyt itseäni suomalaisena enkä pidä monista asioista täällä.
Suomalainen. Tarkemmin eriteltynä isovanhempien sukujen mukaan länsi- ja keskilappilais-saamelais-pohjois-pohjanmaan-järvisaaristolais-hämäläis-karjalais-suomalainen.
Sukunimellä jonka katsotaan olevan alunperin savosta :D
1/8 afrikkalainen (Kamerunin suunnalta).
90 % suomalainen, monen sukupolven takaa on suomenruotsalaista, ruotsalaista ja venäläistä verta.