Mulle huusi tuttu että mene töihin ja jokaisen pitää ansaita omat rahat
Itse maksatti velkansa takaajilla kauan sitten. Takajat joutuivat myymään talonsa mm. Pitäisikö minun huutaa ettämmaksa omat velkasi!
Kommentit (24)
Mutta sun vankka suunnitelma on elää muiden rahoilla eikä mennä ikinä töihin?
Vierailija kirjoitti:
Mutta sun vankka suunnitelma on elää muiden rahoilla eikä mennä ikinä töihin?
Elän omilla rahoilla.
Miksi olet tekemisissä sellaisen tutun kanssa, joka huutaa sinulle?
Ap, anna huudella. Kuka täällä nyt jaksaa kaikista huutelijoista välittää.
Vierailija kirjoitti:
Nomei se huutanut, kärjistäen näin, mutta suu vaahdossa puhui kuinka jokaisen pitää ansaita omat rahansa.
Vierailija kirjoitti:
No itse en kehtaisi jos joku on joutunut talonsa myymään mun velkojen vuoksi. Olisin hiljaa....
Ai sä olet se kuuluisa "työtön tuttu".
Ne velkansa takaajilla maksattaneet on juurikin persujen ydinkannattaja porukkaa.
Kaikenlaisia rikoksia on taustalla läjäpäin, mutta silti ovat jatkuvasti syyttelemässä muita.
Vierailija kirjoitti:
Huutelijat varmaankin toivoisivat, että ihmiset eivät jaksaisi välittää heistä eli toisin sanoen antaisivat heidän toimia sillä tavalla kuin he haluavat toimia.
Huuteleehan se Riikkulikin sitä samaa mantraa, vaikka itse ei ole tehnyt tällä vuosituhannella päivääkään oikeita töitä.
Jep. Aina ne perintöpummmmit ja persenettoyrittäjöt ojentaa muita.. mene töihin itse aiheuttaneet vain kupruja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nomei se huutanut, kärjistäen näin, mutta suu vaahdossa puhui kuinka jokaisen pitää ansaita omat rahansa.
Kiusa se on pienikin kiusa. Se tarkoittaa, että kiusaamisen mahdollistamaa tyydytystä saa pienenkin kiusan tekemisestä. Se tarkoittaa kuitenkin myös sitä, että pienikin kiusa lasketaan kiusaksi. Vihainen vaahtoaminen ja huutaminen ovat molemmat asiatonta käyttäytymistä. Miksi joku haluaisi olla tekemisissä sellaisen tutun kanssa, joka käyttäytyy asiattomasti?
Vierailija kirjoitti:
Ne velkansa takaajilla maksattaneet on juurikin persujen ydinkannattaja porukkaa.
Kaikenlaisia rikoksia on taustalla läjäpäin, mutta silti ovat jatkuvasti syyttelemässä muita.
Ei kyllä ne on vassarit/demakot joilla on käsi kaverin taskussa. Aina tartteis löytää joku toinen maksajaksi.
Ompa ikävää tuommoinen huutelu näinä aikoina kun työttömyys vaan lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Berzu?
Se on sitä parempaa muilla maksattamista🤣