Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun etninen taustasi?

Vierailija
26.08.2018 |

Itse olen suomenruotsalais-ranskalainen.

Kommentit (212)

Vierailija
81/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koillismaalainen tilkalla saamelaisverta. Me tosiaan olemme ihan oma porukkamme - tutkitusti kotipaikkakunnallani valtaosa porukasta on 40 perheen jälkeläisiä.

Vierailija
82/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks vaan.... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50% suomalainen Lounais-Suomesta ja 40% kappalainen ja 10% saamelainen.

Äidin suku alkujaan Espanjasta.

Isän suvussa myös Saksasta ja ruotsista.

Siis lappalainen, kolarin suunnalta..😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämäläinen kirjoitti:

Hämäläinen ja ylpeä siitä. Hämäläinen on suomalaisen prototyyppi ja käsittääkseni juuri me hämäläiset olemme Suomen vanhin heimo.

Ja te olette syypäitä siihen miksi suomalaisia pidetään rumina, savolaiset ovat samaa heimoa.

Varmaan ylpeä fiilis:)

Vierailija
84/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shy Pakistani kirjoitti:

Pathan ja kashmiri.

Aijaa. Nimimerkistä olisin voinut luulla, että olet pakistanilainen.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ethnic_groups_in_Pakistan

Pakistanilainen ei ole etninen ryhmä.

Vierailija
85/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ameeba. 

Sieltä me on kaikki lähdetty alkuvesistä. 

Vierailija
86/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks vaan.... kirjoitti:

Yks vaan.... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50% suomalainen Lounais-Suomesta ja 40% kappalainen ja 10% saamelainen.

Äidin suku alkujaan Espanjasta.

Isän suvussa myös Saksasta ja ruotsista.

Siis lappalainen, kolarin suunnalta..😅

Niin joo pappani oli Karjalan evakko, äidin puolelta :)

Vierailija
87/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole etnistä taustaa eikä kulttuuria eikä r0tua. Näin ovat opettaneet.

Jos sinulla ei ole kulttuuria tai etnistä taustaa niin mikä ihme olet, avaruusolentoko?

Vierailija
88/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut alapeukuttavat muiden kansallisuuksia😂😂

Miksi jotkut alapeukuttavat nimenomaan suomalaisia, en ymmärrä, me olemme Suomessa ja suomalainen saakin olla ylpeä suomalaisuudestaan, minä ainakin olen!

Minä alapeukutin "suomalainen - ja ylpeä siitä!"-kommenttia, koska se tuo mieleen leijonakorut, ISÄNTÄ/EMÄNTÄ-pipot ja "täällä määrään minä!"-tyyppisin tekstein varustetut huumoripaidat. Suomalaisuudesta saa ja pitääkin olla ylpeä, mutta tuo sananparsi on kuluneempi kuin ekaluokkalaiseni kertomat koululaisvitsit.

Vierailija
89/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi - latino - Indonesia.

Vierailija
90/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinpiirtein suomalainen, hitunen saamelaista ja ruotsalaista, mutta mies väittää mua ulkonäön vuoksi puhdasveriseksi nenetsiksi.

Vierailija
91/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aborginaali

Mikä se on? Aboriginaalit ovat Australian alkuperäiskansa.

Tarkoitin Suomen alkuperäiskansaa

Sille on ihan nimitys, saamelainen.

Saamelaiset eivät ole ainoita Suomen alkuperäiskansoja. Länsi-Suomessa on elänyt oma suomalainen heimo. Saamelaiset elivät idässä, josta he siirtyivät pohjoiseen, kun Venäjän suunnalta tuli ihmisiä Suomeen.

Suomen "kantaväestön" geneettiset yhteydet on Suomenlahden yli Baltian pohjoisosista ja Itämeren yli Smålandiin. Uudisasutusta siis tuli jo kahdesta suunnasta. Silti tuntuu monille olla vaikeaa käsittää että olaan muinaisten ruotsalaisten ja virolaisten jälkeläisiä.

Vierailija
92/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% hämäläinen. Isovanhemmatkin kaikki neljä Hämeestä.

Vierailija
93/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/4 suomalainen ja 3/4 walesilainen.

Vierailija
94/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämäläinen kirjoitti:

Hämäläinen ja ylpeä siitä. Hämäläinen on suomalaisen prototyyppi ja käsittääkseni juuri me hämäläiset olemme Suomen vanhin heimo.

Siinähän käsität.

Ainoita alkuperäiskansoja ovat saamelaiset ja karjalaiset.

Eli sinä olet saamelais- karjalainen ?Todellisena suomalaisena epäystävällisyytesi tuntuu pahalta ja sitä oudoksuu. Koska olen todellinen suomalainen, voin kertoa, että ihan oikeat suomalaiset ovat lempeitä, eivätkä koskaan haasta riitaa.

Vierailija
95/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä minä ja isäni olemme Espanjalaisen näköisiä, vaikka suvussamme pitäisi olla suomalaisia.

Voisiko se olla piilevä geeni tai jotain? Tuskin mummokaan mitään syrjähyppyjä ole tehnyt.

Vierailija
96/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläis-italialais-kanadalais-tanskalais-ruotsalais-virolainen

Vierailija
97/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliksi venäläinen

Vierailija
98/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirkonkirjoihin on uskominen, niin n. 90% suomalaisia geenejä, loput ruotsalaisia ja saamelaisia.

Vierailija
99/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalais-englantilais aateliston jälkeläinen. En näytä suomalaiselta tai ylipäätään käyttäydy kuin suomalainen. Olen ylpeä tästä.

Vierailija
100/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etninen taustani on neandertahl ihminen.

Epäilen vahvasti. Neandertaalit kuolivat sukupuuttoon. Nykyihminen syrjäytti heidät.

Ei neandertahl ihmiset kuollut sukupuuttoon. Minä olen neandertahl ihminen. Olen yhtä lyhyt kuin he ja saman näköinen. Neandertahl ihmisten johtajasta heidän alkuperäisin ihminen ei kuollut eikä hän näyttänyt kaikissa sukupolvissa siltä mitä internet haut haluaa näyttää. Intiaanit olivat neandertahl ihmisten hyviä kavereita.

Kyllä minä varmasti itse tiedän paremmin ketä olen kuin sinä.

Neandertahl ihmiset menivät aina etelä-amerikkaan ja eurooppaan edes takaisin eikä he menneet muualle muutamia poikkeuksia lukuunottamatta esim. Kuin alkuperäisin heistä meni himalayaan tekemään pullaa. Tarkoitan alkuperäisellä sitä neandertahl ihmistä joka lähti ensimmäisenä afrikasta ihmisten ollessa ihmisapinoita ja heitä oli alkuun vain yksi ketä näki värejä afrikassa ja hän lähti sieltä ensimmäisenä. Hän näki värejä koska lintu valitsi hänet oikeaksi ihmiseksi ketä hän näki alkuperäiseksi koska se lintu tiputti etelä-amerikasta tuodun chilin tälle gorillalle ja hän näki ensimmäisenä värejä ja olen puhdas sukulinja siitä ja myöhemmin tästä tuli myös hevosen kanssa lapsi, tässä historian ajankohdassa kuin syntyi hevosesta lapsi niin oli eri puolilla maapalloa miehiä jotka saivat lapsia eri eläimistä ja niillä ei ollut mitään geenivirhettä 35 000 vuotta sitten. Sen jälkeen kuin sìmpanssìt sekaantuivat kameleihin ja teki ihmisen niistä niin ihmiskuntaa ollaan epätasa-arvolla vajottu ales melko agressiivisesti sìmpanssin idiootin läsnä olon takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi