Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun etninen taustasi?

Vierailija
26.08.2018 |

Itse olen suomenruotsalais-ranskalainen.

Kommentit (212)

Vierailija
101/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen suomenruotsalais-ranskalainen.

Terve Nathalie, mitens hieronnat?

Vierailija
102/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkääs valehdelko, olette kaikki afrikkalaisia! Siellä on ihminen kehittynyt esiapinoista ja sillä sipuli.

Come on baby!💪👊👍👏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, minut on adoptoitu.

Vierailija
104/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shy Pakistani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen puoliksi suomalainen ja puoliksi iranilainen, persialainen tarkalleen ottaen. Palstalla minua on monesti kehotettu viemään karvakäteni takaisin iraniin, mutta kun olen puoliksi niin en tiedä pitäskö lähettää ylä- vai alapää :)

Sinä ja Paki voitte molemmat viedä karvakätenne takaisin aavikolle :)

Mulla on itseasiassa tosi vähän karvoja ja olen vielä aika vaaleakin, persialaiset on indoeurooppalaista perimää ja siellä on ihan blondejakin ihmisiä, vaikka toki vähemmistö. Minulla on myös siniset silmät, ja menen aikalailla ruskeatukkaisesta suomalaisesta.

Vierailija
105/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etninen taustani on neandertahl ihminen.

Epäilen vahvasti. Neandertaalit kuolivat sukupuuttoon. Nykyihminen syrjäytti heidät.

Ei neandertahl ihmiset kuollut sukupuuttoon. Minä olen neandertahl ihminen. Olen yhtä lyhyt kuin he ja saman näköinen. Neandertahl ihmisten johtajasta heidän alkuperäisin ihminen ei kuollut eikä hän näyttänyt kaikissa sukupolvissa siltä mitä internet haut haluaa näyttää. Intiaanit olivat neandertahl ihmisten hyviä kavereita.

Kyllä minä varmasti itse tiedän paremmin ketä olen kuin sinä.

Neandertahl ihmiset menivät aina etelä-amerikkaan ja eurooppaan edes takaisin eikä he menneet muualle muutamia poikkeuksia lukuunottamatta esim. Kuin alkuperäisin heistä meni himalayaan tekemään pullaa. Tarkoitan alkuperäisellä sitä neandertahl ihmistä joka lähti ensimmäisenä afrikasta ihmisten ollessa ihmisapinoita ja heitä oli alkuun vain yksi ketä näki värejä afrikassa ja hän lähti sieltä ensimmäisenä. Hän näki värejä koska lintu valitsi hänet oikeaksi ihmiseksi ketä hän näki alkuperäiseksi koska se lintu tiputti etelä-amerikasta tuodun chilin tälle gorillalle ja hän näki ensimmäisenä värejä ja olen puhdas sukulinja siitä ja myöhemmin tästä tuli myös hevosen kanssa lapsi, tässä historian ajankohdassa kuin syntyi hevosesta lapsi niin oli eri puolilla maapalloa miehiä jotka saivat lapsia eri eläimistä ja niillä ei ollut mitään geenivirhettä 35 000 vuotta sitten. Sen jälkeen kuin sìmpanssìt sekaantuivat kameleihin ja teki ihmisen niistä niin ihmiskuntaa ollaan epätasa-arvolla vajottu ales melko agressiivisesti sìmpanssin idiootin läsnä olon takia.

Kyllä tuore ihminen joka on syntynyt kamelista niin että se on hänen vanhempi niin kyllä nämäkin ovat melko

Idiootteja läsnä olollaan.

Vierailija
106/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsin suku on karjalasta, ja isän suku on maskusta. 100% suomalinen siis oon. Ja ylpeä siitä.

Vierailija
107/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämäläinen kirjoitti:

Hämäläinen ja ylpeä siitä. Hämäläinen on suomalaisen prototyyppi ja käsittääkseni juuri me hämäläiset olemme Suomen vanhin heimo.

Ja te olette syypäitä siihen miksi suomalaisia pidetään rumina, savolaiset ovat samaa heimoa.

Varmaan ylpeä fiilis:)

Ei mennyt oikein. 😜 Minua sanotaan kauniiksi ja suvussani on järjestään kauniita ihmisiä, eräs on oikeasti kaunis. Hän oli jo lapsena malli. Luultavasti sinä et ole oikea suomalainen, koska puhut epäystävällisesti. Mistä päin olet kotoisin? Niin, olen ylpeä siitä että olen hämäläinen ja todellinen suomalainen.

Vierailija
108/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämäläinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämäläinen kirjoitti:

Hämäläinen ja ylpeä siitä. Hämäläinen on suomalaisen prototyyppi ja käsittääkseni juuri me hämäläiset olemme Suomen vanhin heimo.

Siinähän käsität.

Ainoita alkuperäiskansoja ovat saamelaiset ja karjalaiset.

Eli sinä olet saamelais- karjalainen ?Todellisena suomalaisena epäystävällisyytesi tuntuu pahalta ja sitä oudoksuu. Koska olen todellinen suomalainen, voin kertoa, että ihan oikeat suomalaiset ovat lempeitä, eivätkä koskaan haasta riitaa.

En ole kumpaakaan. Ottaa vaan päähän mutuhörhöt.

Vierailija
109/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden inkeriläisen naisen ja kahden hämäläisen miehen lapsenlapsi. Tuon tarkemmin en osaa määritellä. 

Vierailija
110/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Genetiikka ei aina periydy välttämättä ollenkaan toiselta vanhemmalta

Vierailija
111/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolihämäläinen, neljännessatakuntalainen ja neljänneskarjalainen (Viipurin seudun evakoita). Viimeksi mainittu painaa identiteetissäni ehdottomasti eniten. N43

Vierailija
112/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Pohjanmaa (Kannus) ja Pohjois-Savo (Pöljä). Mikä sekoitus.

Vierailija
113/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen intiaani.

Vierailija
114/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ortodoksikarjalaissavolaisluterilainen.

Vierailija
115/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni ihan suomalainen. Äidin puolen suvusta on tehty sukututkimusta satojen vuosien päähän, mutta isän puolen suvun vaiheista tiedän vain muutaman sukupolven päähän. Olen oikein ylpeä suomalaisuudestani, mutta uteliaana ihmisenä olen kyllä kiinnostunut DNA-testeistä. Pitää varmaan laittaa tilaukseen, kunhan olen vertaillut, mikä niistä kannattaa ostaa.

Vierailija
116/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen niin pitkälle kuin sukuani on tutkittu.

Vierailija
117/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

polakki

Vierailija
118/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein suomalainen, pieni tippa Romanin verta max 25%, mutta tämä ei näy ulkonäössä, tai ei ainakaan negatiivisesti, thank god.

Vierailija
119/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukututkimuksessa paljastui kirjoitti:

Melkein suomalainen, pieni tippa Romanin verta max 25%, mutta tämä ei näy ulkonäössä, tai ei ainakaan negatiivisesti, thank god.

25% ei ole pieni tippa. 1/4.

Vierailija
120/212 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole etnistä taustaa eikä kulttuuria eikä r0tua. Näin ovat opettaneet.

Kaikilla on. Se ei ole vain konstruktio. Ja ei, en ihaile Halla-ahoa, mutta näin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme