Onko 2XU treenitrikoot läpinäkyvät??
Tässä hyvä esimerkki että kannattaa katsoa mitkä treenitrikoot laittaa jalkaan....Mitään ei näy läpi : )
https://x.imagefapusercontent.com/u/pantyhoseme81/7622723/1912069131/Li…
Kommentit (12)
Näkyyhän ne läpi mutta mitä sitten? Ihan siveelliset alkkarit siellä alla on, saahan ne nyt näkyä.
Itsellä nuo trikoot ja sairauden vuoksi treenatessa vaipat, näkyy hyvin läpi.
Nammmm.... Kannattaa katsoa että näkyy läpi. Sétämies kiittää ja katsoo myös!
Uudemmissa 2XU trikoista ei näy läpi esim. Heat ja Hyoptik 2XU malleista ja ovat todella laadukkaat kompressiotrikoot, aviopuoliso suosittelee lenkille ja tehotreeniin salille : )
Parhaimmat kompressiotrikoot ja hinta/laatusuhde PARAS!!!!
Itellä kun on jalassa niin tuntuu että näkyis, mutta sitten mitä oon muiden jalassa niitä nähnyt niin en oo huomannut. Eli tiedä sitten, käytän noita kyllä aktiivisesti. Kannattaa laittaa pidempi treenipaita jos ajatus läpinäkyvyydestä häiritsee.
Minä luulin, että nykyään on muotia pitää tiukkoja ohuita housuja, joista alushousut näkyy läpi. Valta osa naisista pitää tuollaisia nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Itellä kun on jalassa niin tuntuu että näkyis, mutta sitten mitä oon muiden jalassa niitä nähnyt niin en oo huomannut. Eli tiedä sitten, käytän noita kyllä aktiivisesti. Kannattaa laittaa pidempi treenipaita jos ajatus läpinäkyvyydestä häiritsee.
Uusista malleista 2XU kompressiotrikoista ei näy läpi kun materaali vähän paksumpaa.
Hyvät on.
Voit mennä kouluusi esittelemään persettäsi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät on.
Voit mennä kouluusi esittelemään persettäsi.
Juu mimmit käyttää koulussa usein trikoita : )
Juu niin kannattaa!!!!