Mikä on sinun etninen taustasi?
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Äitini on täysin suomalainen, mutta isäni on brassi.
Isän puolelta löytyy saksalaista, portugalilaista, espanjalaista, italialaista, puolalaista, meksikolaista ja amazonian alkuperäiskansaa.
Edit: Kun tutkiskelin uudestaan mitä isäni puolelta löytyy, niin kävi ilmi että hänessä on myös japanilaista.
Vierailija kirjoitti:
100% suomalainen. Ja ylpeä siitä! :)
Miten määritellet 100% suomalainen? Molemmat vanhempasi ovat suomalaisia, entä isovanhempasi ja mites sitten isovanhempiesi vanhemmat jne?
Hämäläinen-eteläpohjanmaalainen
Isovaarini oli saksalainen sotilas.
Muuten pelkkää suomalaista verta.
Suomalainen. Rodultani olen kyllä italialainen.
Vierailija kirjoitti:
Isovaarini oli saksalainen sotilas.
Muuten pelkkää suomalaista verta.
mikä on puhdasevrinen suomalainen? Osan piirteissä näkee norjalaista, virolaista, saksalaista, irlantilaista, venäläistä, ranskalaista... Saksalaiset kyyllä siittivät paljon suomalaisia naisia mutta niin myös muut.
on toki säilynyt selkeitäkin sukulinjoja
Suomalainen jossa on saamelaista, tosin isoisoäitini on ilmeisesti adoptoitu. Kukaan ei tiedä mistä, ja asia ei ole minua kiinnostanut geenitestin vertaa.
Skandinaavi 60% suomalainen 40%
Olen äidin puolelta suomalainen mutta häneltä löytyy myös norjalaista, venäläistä ja ruotsalaista verta.
Isäni on englantilainen, mutta hänellä on saksalaista ja irlantilaista alkuperää.
Suomalainen. Ei tiedossa ulkomaalaisia sukujuuria.
Seuraavaa löytyy suomalaista, evakkoa, ruotsalaista.
100% suomalainen, se on geenitestattu. Olen tosin pettänyt rotuni tekemällä kolme lasta ulkomaisen puolison kanssa.
Olen suomalainen, mutta mummoni on vitsaillut että meillä olisi irlantilaista alkuperää sillä hänellä oli oranssi tukka, hänen isällä oli oranssi tukka ja hänen isoäidillä oli oranssi tukka ja niin edelleen...
Äidin suku Viipurin seudulta, ei tehty mitään sukuselvityksiä joten ei tietoa kovin pitkälle. Isän puolelta saatu selvitettyä pisimmillään 1400-luvulle (toki monta umpikujaa joista ei tiedä mistä tulleet), sieltä löytyy yksi Ruotsista 1500-luvulla tullut. Muuten olleet etupäässä supisuomalaisia talonpoikia.
Vierailija kirjoitti:
Ortodoksikarjalaissavolaisluterilainen.
Täsmälleen sama! Oletkohan siskoni :-D
No sukupuu sanoo, että pitäisi perimä olla pääosin Lapista ja Vienan Karjalasta. En sanoisi ulkonäköni poikkeavan erityisesti kantaväestöstä, en ole kuitenkaan blondi enkä sinisilmäinen, mutta jostain syystä minulta on kysytty muutaman kerran, että onko minulla aasialaista perimää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut alapeukuttavat muiden kansallisuuksia😂😂
Ne on rasisteja
Montakohan sukupolvea pitää olla suvussa suomalaisia, ennen kuin perussuomalainen hyväksyy ihmisen.
No hyväksyyhän ne sen puolimarokkolaisenkin, kun se öyhöttää niin hienosti.
Suurimmalta osin länsisuomalainen mutta isäni isoäiti oli puolalais-saksalainen ja mummini isoäiti saamelainen joten niitäkin geenejä on ripaus.
Vanha ketju mutta vastaan silti. Hansakauppiaita olivat esi-isäni. Turun linnassa on esiäidin potretti.