Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Cheek on ainoa suomalainen räppäri, jota vihataan "kateuden takia"? Olisiko se todellinen syy kuitenkin joku muu kuin kateus?

Vierailija
26.08.2018 |

Miksei esim. Elastista tai hänen musiikkiaan vihata ainakaan lähellekään samassa mittakaavassa kuin Cheekiä ja hänen tuotantoaan? Elastinen on myös menestynyt, ollut mukana Vain elämää -sarjassa ja ansainnut kohtuullisen omaisuuden.

Jostain kumman syystä Cheek-raasu on aina se, jota vihataan. MIKSI? :D Kateus on huono argumentti, koska yhtä lailla vihaajat voisivat vihata Elastista.

Voisiko se Cheek-viha johtua siitä, että hän tekee ihan armottoman huonoa musiikkia ja sanoittaa ne nolommin kuin ekasta seurustelusuhteestaan eronnut mopopoika? :D

Kommentit (337)

Vierailija
1/337 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä kaikki kritisoijat ovat ”heittereitä”.

Vierailija
2/337 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa ketään, mutta kyllä se ottaa päähän kun yksi on niin hyvä huijaamaan ihmisiltä rahat pois, ja itse en samaan pysty.

Tai en ole yrittänyt, mutta jokin häveliäisyys ei anna mennä toisten lompakolle ryöstämään rahat surkeilla riimityksillä joissa ei ole edes näön vuoksi melodiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/337 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se kateutta on. Ehkä ärsytustä sitä kohtaan ett joku menestyy niin hyvin, että on pinnalla kaikessa mediassa. Ja on saavuttanut kaiken sen mistä lauloi ( ja haaveili) jo vuosia sitten. Ehkä sitä ettei hyvksytä toisen tapaa toimia.

Vierailija
4/337 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vihaa ketään, mutta kyllä se ottaa päähän kun yksi on niin hyvä huijaamaan ihmisiltä rahat pois, ja itse en samaan pysty.

Tai en ole yrittänyt, mutta jokin häveliäisyys ei anna mennä toisten lompakolle ryöstämään rahat surkeilla riimityksillä joissa ei ole edes näön vuoksi melodiaa.

Mä oon nyt monesti lukenut että cheek huijaa rahaa?

Miten se siis huijaa sitä? Kertokaahan nyt haukkujat?

Vierailija
5/337 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek on menestyneempi, palvotumpi ja maskuliinisemman näköinen kuin Elastinen. Elastinen on koko kansan hymypoika, vähän lapsekas. Cheek taas oman arvonsa tunteva bisnesmies, jolla ei ole kestohymyä vaan hymyilee kun siihen on aihetta. Hymyilevä mies ei ole maskuliininen, vakavailmeinen taas on.

Siinä syitä kateudelle.

Vierailija
6/337 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se kateutta on. Ehkä ärsytustä sitä kohtaan ett joku menestyy niin hyvin, että on pinnalla kaikessa mediassa. Ja on saavuttanut kaiken sen mistä lauloi ( ja haaveili) jo vuosia sitten. Ehkä sitä ettei hyvksytä toisen tapaa toimia.

"Ei kateutta, mutta ärsytystä että menestyy" 😆😆😆 Niin mitä se kateus sitten on, jos ei ärsyyntymistä toisen menestyksestä?

Vierailija
7/337 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ota kantaa, johtuuko viha kateudesta vai mistä, mutta kyllähän on ihan loogista, että menestyneempään kohdistuu enemmän kateutta. Taitaa Cheek kuitenkin olla menestyneempi kuin Elastinen. 

En tykkäisi käyttää kateuskorttia, mutta minä olen nyt noissa parissa Cheekiin liittyvässä ketjussa ihmetellyt, miten tuo viha sokaisee ihan päivänselviltä faktoiltakin ja estää ihan asiallisen keskustelun. En ole mikään Cheek-fani enkä ole esim yhdelläkään hänen keikallaan ollut, mutta noissa ketjuissa olen huomautellut haukkujia ja vähättelijöitä ristiriitaisista kommenteista ja perusteettomista väitteistä, mutta mitään asiallista vastausta ei tule. 

Vierailija
8/337 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset tykkäävät, he saavat rahoilleen vastinetta, eikä siis ole kyse ryöstöstä millään muotoa.

Vierailija
9/337 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tuolla toisessa ketjussa kysyttiin, että keitä on huijattu ja millä tavalla. 

Vierailija
10/337 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis yhtäläistä kun ostin 15 muuminpäivämukia koska sanottiin et sillä saa tehtyy hyvät voitot mut en sit saanukkaa myytyy niitä eteenpäi ja nyt mul on 15 mukii mil en tee mitään! Haastan Arabian oikeuteen!!

Vierailija
11/337 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

cheek ei oo räppäri 

Vierailija
12/337 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku saa sen löpinöistä jonkinasteista nautintoa, ja on valmis maksamaan siitä, niin ei se ole huijausta poliisin näkökulmasta.

Se on vastaavaa huijausta, kuin joskus villissä lännessä huijarit möivät itse pullottamiaan sekoituksia ihmelääkkeinä. Ihmiset joivat niitä ja olivat tyytyväisiä, vaikka eivät parantuneetkaan.

Cheek on plasebomusiikkia, mukamusiikkia.

Vierailija
13/337 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ikinä vihannut Elastista, enkä vihaisi, vaikka hän olisi se Suomen kovatuloisin räppäri. Sen sijaan Cheekiä en ole voinut sietää siitä lähtien, kun kuulin hänen tuotoksiaan ensimmäisen kerran radiosta.

Vierailija
14/337 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei kateutta, mutta ärsytystä että menestyy" 😆😆😆 Niin mitä se kateus sitten on, jos ei ärsyyntymistä toisen menestyksestä?

no sitähän toi ykskin on hokenut koko aamun. Ei vihaa 'mut ärsyttää kun joku saa rahaa paskalla".

😅🤗

Vierailija
15/337 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole ikinä vihannut Elastista, enkä vihaisi, vaikka hän olisi se Suomen kovatuloisin räppäri. Sen sijaan Cheekiä en ole voinut sietää siitä lähtien, kun kuulin hänen tuotoksiaan ensimmäisen kerran radiosta.

Mikä siinä sit ärsytti.

Vierailija
16/337 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko aloittaja kertoa, missä Elastisen biisissä on paremmat lyriikat kuin Cheekin biiseissä. Noin ihan esimerkiksi haluaisin tietää, kun jatkuvasti sanotaan, että Cheekin lyriikat ovat jotenkin erityisen surkeita ja ilmeisesti Elastisella aloittajan mielestä sitten ne on ihan kohdallaan. Minä kun en räpsanoituksista ihan hirveästi tiedä, niin olisi kiva kuulla, millaista on laadukas suomalainen räp-sanoitus. Minulle nuo ovat kaikki ihan samaa huttua, mutta ilmeisesti sitä laatua sitten jossain on. 

Vierailija
17/337 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei mun ole tarve haukkua kaikkia artisteja heidän musaansa paskaksi jos en itse heistä pidä enkä todellakaan mene muille sanomaan että en ymmärrä miksi joku tykkää? Jos ei ymmärrä miksi joillakin on erilainen musiikkimaku kuin itsellä niin antaa kyllä todella tyhmän kuvan itsestään.

Vierailija
18/337 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no sitähän toi ykskin on hokenut koko aamun. Ei vihaa 'mut ärsyttää kun joku saa rahaa paskalla".

😅🤗

Niin mut eihän se oo cheekin vika, jos joku ei tykkää tai tykkää. Niinhän se menee kaikessa, ettei kaikki voi tykätä kaikesta samasta.

Vierailija
19/337 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä huijaus- syyttelyä mäkin ihmettelen? Miten helvetissä se nyt huijaa ja keitä?

Vierailija
20/337 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs ne vihaajat nyt katosivat? Miksi näihin asiallisiin kysymyksiin ei saa vastausta? Ettekö tajua, että todistatte juuri pointin oikeaksi, jos ette pysty asialliseen keskusteluun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän