Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä naisen pitää tehdä, jotta saisi vielä 40-vuotiaana parisuhteen?

Vierailija
25.08.2018 |

Konkreettisia ja ankariakin ohjeita kaipaan. Toki on todennäköisintä, että junani meni jo kauan sittem ja eronneet ikäiseni ja vanhemmat kaikki tavoittelevat niitä alle 35-vuotiaita, eivätkä tyydy enää vanhempiin.

Olen tässä jo opetellutkin hyväksymään tosiseikkoja ja olen sinänsä melko valmis yksinäiseen vanhuuteen ja loppuiän selibaattiin. Mutta ajattelin, että voisin ehkä vielä kerran koettaa onneani, jos jollekin kelpaisin.

Tosin arjessa ei ole tullut lainkaan treffeikutsuja tai miehiä jututtamaan moneen vuoteen, ja erosin siis melkein kaksi vuotta sitten. Edes ollessani naimisissa ei myöskään tullut kukaan juttusille tositarkoituksella tai flirttimielessä moneen vuoteen. Olen vieläpä ollut melko samannäköinen ja -painoinen viimeisimmät 15 vuotta. Aika masentavaa, sanoisin. :(

Kommentit (162)

Vierailija
161/162 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tjaah, mun ei tarvinnut tehdä juuri mitään.

Erottuani eksästä nelikymppisenä haudoin mietteitäni, remppasin hankkimaani asuntoa ja juoksin lenkeillä puolisen vuotta. Sitten kävelin yhtenä surullisena iltana baariin ja tilasin kaljan. Kuinka ollakaan pöytääni ilmestyi elämäni mies, joka kysyi miksi näytin surulliselta. Ja siitä se sitten lähti. Nyt ollaan oltu yksissä kuusitoista vuotta.

Tässä näkyy aika hyvin se miesten ja naisten ero, että naisena voi vain odottaa jonkun saapuvaksi. Mies joutuu olemaan aina se aktiivinen ja keräämään ne sadat pakit.

No kyllähän tuo voisi tapahtua ihan hyvin miehellekin, ovathan jotkut naisetkin aktiivisia. Esim. omaa miesystävääni ovat naiset lähestyneet joskus jopa riesaksi asti.

Tietty jos on komea. Itse saisin odotella ikuisesti tuollaista kohtaamista.

Oletpas negatiivinen!? Itse olen kaunis nainen ja en ole ulkonäkökeskeinen (vaikka täällä jankataan aina tasoista). Monesti tullaan juttelemaan jos olen baarissa, eikä se haittaa lainkaan. Mulle luonne on tärkein.

No ei tuo nyt mikään yllätys ole jos sinua lähestytään vai mitä tässä haettiin?

Viesteistäsi sai kuvan ettet uskalla/ halua lähestyä naisia.

162/162 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tjaah, mun ei tarvinnut tehdä juuri mitään.

Erottuani eksästä nelikymppisenä haudoin mietteitäni, remppasin hankkimaani asuntoa ja juoksin lenkeillä puolisen vuotta. Sitten kävelin yhtenä surullisena iltana baariin ja tilasin kaljan. Kuinka ollakaan pöytääni ilmestyi elämäni mies, joka kysyi miksi näytin surulliselta. Ja siitä se sitten lähti. Nyt ollaan oltu yksissä kuusitoista vuotta.

Tässä näkyy aika hyvin se miesten ja naisten ero, että naisena voi vain odottaa jonkun saapuvaksi. Mies joutuu olemaan aina se aktiivinen ja keräämään ne sadat pakit.

No kyllähän tuo voisi tapahtua ihan hyvin miehellekin, ovathan jotkut naisetkin aktiivisia. Esim. omaa miesystävääni ovat naiset lähestyneet joskus jopa riesaksi asti.

Tietty jos on komea. Itse saisin odotella ikuisesti tuollaista kohtaamista.

Oletpas negatiivinen!? Itse olen kaunis nainen ja en ole ulkonäkökeskeinen (vaikka täällä jankataan aina tasoista). Monesti tullaan juttelemaan jos olen baarissa, eikä se haittaa lainkaan. Mulle luonne on tärkein.

No ei tuo nyt mikään yllätys ole jos sinua lähestytään vai mitä tässä haettiin?

Viesteistäsi sai kuvan ettet uskalla/ halua lähestyä naisia.

En nykyään kyllä enää lähestykkään kun se on täysin turhaa. Ei vaan enää jaksa. Oisin kehunut yhden ihmisryhmän sinnikkyyttä mutta se sana oli näköjään kieltolistalla av:lla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla