Katselen ekaa kertaa Orange is the new black sarjaa ja siis aivan uskomattoman hyviä näyttelijä suorituksia!!
En muista milloin olisin nauraa rätkättänyt ääneen jollekkin jenkki sarjalle😂😂👍
Kommentit (10)
Mä oon katsonu koko kauden kerran ja äskettäin katoin kaikki muut uudelleen, paitsi vasta tulleen kauden, koska sen katsoin ennenkuin aloin uusintakierrokselle.
Haikea olo, kun saa odottaa 7 kautta vuoden.. Tulispa yhteensä 10 kautta. Hyvä sarja!
En tykännyt, liikaa lesboilua minun makuuni.
Jotenkin virkistävää nähdä kaikenrotuisia, -kokoisia ja -näköisiä naisia, tavallisen ihmisen näköisiä eikä aina niitä kauniita ja sliipattuja. Tämä sarja on jollain lailla avartanut mun maailmankatsomusta - ja vain mahtava sarja siihen pystyy.
Näyttelijät ovat hyviä joo, mutta on myös erilaisia herkullisia naishahmoja mikä on melko harvinaista herkkua. Päähenkilö Piper on ainoa täysin stereotyyppinen ja tylsä nainen.
Ekat kaudet oli hyviä, vitosen jätin kesken ja uusinta en ole edes halunnut katsoa.
Poussey tapetaan ja siihen se hauskuus sitten loppuukin. Ei ole enää sen jälkeen katsomisen arvoinen. Hieno hahmo tapettiin, jotta saatiin vähän typerää draamaa aikaiseksi.
Uusin kausi saatiin omalta osalta katsottua loppuun hetki sitten. Edelleen mielestäni sarjassa on hyviä näyttelijöitä. Vahvuus on ilman muuta siinä, että mukana on kaiken näköisiä ja kokoisia hahmoja.
Periaatteessa sarja voisi loppua nyt tähän kauteen. Hyvää viihdettä.
On kyllä todella hyvä sarja. Olen katsonut kaikki tuotantokaudet. Viimeisin tuli vasta muutama viikko sitten. Pitääköhän odottaa taas ensi kesään uutta kautta?