Mitä naisen pitää tehdä, jotta saisi vielä 40-vuotiaana parisuhteen?
Konkreettisia ja ankariakin ohjeita kaipaan. Toki on todennäköisintä, että junani meni jo kauan sittem ja eronneet ikäiseni ja vanhemmat kaikki tavoittelevat niitä alle 35-vuotiaita, eivätkä tyydy enää vanhempiin.
Olen tässä jo opetellutkin hyväksymään tosiseikkoja ja olen sinänsä melko valmis yksinäiseen vanhuuteen ja loppuiän selibaattiin. Mutta ajattelin, että voisin ehkä vielä kerran koettaa onneani, jos jollekin kelpaisin.
Tosin arjessa ei ole tullut lainkaan treffeikutsuja tai miehiä jututtamaan moneen vuoteen, ja erosin siis melkein kaksi vuotta sitten. Edes ollessani naimisissa ei myöskään tullut kukaan juttusille tositarkoituksella tai flirttimielessä moneen vuoteen. Olen vieläpä ollut melko samannäköinen ja -painoinen viimeisimmät 15 vuotta. Aika masentavaa, sanoisin. :(
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Tissien kirisths
Pilden kiristys
Naaman kiristys
Takapuolen rasvaimu
Jenkkakahvojen rasvaimu
...
Rinnat eivät mulla roiku, sillä ovat B75, joten ehkä täytettä voisin laittaa lisää sinänsä.
Pilde-en ota kantaa (ehkä kiristys voisi aina olla ok, mutta missä niitä tehdään?)
Naamassanikaan ei ole vielä kiristettävää.
Peppuani voisi pienentää, kun kropan ainoat rasvat tuntuvat kerääntyvän peppuun ja reisiin.
Jenkkakahvoja ei ole.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kymppi painosta pois.
Ja väärennetyt henkkarit vai lisäks?
Minulle kelpaisi 40v nainen, jos hän pitää huolta itsestään, on akateemisesti koulutettu ja alan töissä sekä lapseton. Ei mitään ihan mahdottomia vaatimuksia
M32
Sitten ajattelisin sinun olevan piilossa potentiaalisilta miehiltä. Suurin osa nelikymppisistä on varmaan varattuja ja kun et käy aktiivisesti baareissa, et ole saatavilla. Eli sinun pitäisi nyt ohjautua jonnekin kanavalle missä voisit tutustua sinkkumiehiin. Nuo deittisovellukset on paras vaihtoehto, en osaa sanoa missä muualla olisi hyvät tsänssit tavata sinkkumies... ja tietenkin on sattumia ja varmasti moni "kuuma"/itsevarma on joka paikassa aina iskemisen kohteena, että heidän on nyt turha kerskailla menekillään. Mutta moni tavallinen/ei kovin kummoisen ulkonäön omaava ei tosiaankaan saa toiselta sukupuolelta mitään iskuyrityksiä. Ei oikein koskaan, eikä missään.
Ap:n ulkomuoto kuulostaa hyvältä. Se on kunnossa eli nyt vaan verkot vesille. Ja jos ei mitään tartu niin sitten ei tartu, mutta kannustaisin kyllä tutustumaan miehiin ihan ystävyysmielellä. Siellä on varmasti paljon mukavia, fiksuja, tavallisia miehiä. Eivät välttämättä houkuttele suhteeseen, mutta voit saada uusia hyviä ystäviä ja ehkä voitte auttaa toisianne eteenpäin ja ehkä jostain sitten löytyykin sopiva miesystävä...
Ap hoi! Sun asenteissa on aika paljon päivitettävää.... Ensinnäkin 40-vuotias ei ole tänä päivänä vanha vaan monet aloittavat ja löytävät suhteen silloin. Mutta: sun pitää ymmärtää, että nykyään pitää olla deittiprofiilii tai Tinder sillä siellä tuntuvat kaikki olevan.
Toisekseen sun pitää tajuta että myös naiset tekevät nykyään aloitteita eikä heitä siitä rangaista. Se että sulla on huono kokemus (yksi) aloitteenn tekemisestä on vain sattumaaa.
Kolmannekseen varattuja ja yli 20 vuottta vanhempia miehiä ei tosiaan kannata pyytää deiteille. Varatut tuovvat pelkkiä sydänsuruja.
Eli päivitä asenteesi ja mene sinne nettiin. Voit ihan hyvin etsiä myös itseäsi nuorempaa seuraa eli laitat ikähaarukaksi jonkun 30-50 v ja alkaa tulla viestiä.
Sanoisi myös että muuta Hkiin mutta taidat asuakin siellä (istuit ratikassa). Hgissä on todella paljon sinkkuja jotka etsivät myös ikäistään 40 vee seuraa.
Eiköhän nuo Ap:een kurvit ja muutkin ole ihan kohillaan, jos nettiseura ei kiinnosta niin ulos vain rohkeasti, ei sieltä kotoa kukaan tule hakemaan. Ja eikös se ole laitontakin.
Olen 48 vuotias mies ja tiedän muutaman naisen, jotka kelpuuttaisin parisuhteeseen ja joille minä kelpaisin, oon tosin aviossa joten hivenen teoreettinen tämä minun tarkasteluni. Yhdistävä tekijä kaikilla on hoikkuus, eli löytyy vyötärö. Tämän lisäksi kaikki ovat korkeasti koulutettuja ja harrastavat aktiivisesti liikuntaa, joka selittää hoikkuuden. Kukaan ei tupakoi eikä läträä Alkon kanssa. Kaikilla on vähintään puolipitkät hiukset, ovat sinkkuja, eikä kellään ole lapsia. Ikähaitari 33-40 v. Ihania naisia. On minulla tosin ihana nainen kotonakin.
Läpätiläpätilää ei jaksa enempää, nyt on jo vihjeet jaettu, oot omillas nyt. Hyvää jatkoa Aapeelle. Mä meen nettiin on tullu uusia viestejä ihanilta naisilta=D
Vierailija kirjoitti:
Ap hoi! Sun asenteissa on aika paljon päivitettävää.... Ensinnäkin 40-vuotias ei ole tänä päivänä vanha vaan monet aloittavat ja löytävät suhteen silloin. Mutta: sun pitää ymmärtää, että nykyään pitää olla deittiprofiilii tai Tinder sillä siellä tuntuvat kaikki olevan.
Toisekseen sun pitää tajuta että myös naiset tekevät nykyään aloitteita eikä heitä siitä rangaista. Se että sulla on huono kokemus (yksi) aloitteenn tekemisestä on vain sattumaaa.
Kolmannekseen varattuja ja yli 20 vuottta vanhempia miehiä ei tosiaan kannata pyytää deiteille. Varatut tuovvat pelkkiä sydänsuruja.
Eli päivitä asenteesi ja mene sinne nettiin. Voit ihan hyvin etsiä myös itseäsi nuorempaa seuraa eli laitat ikähaarukaksi jonkun 30-50 v ja alkaa tulla viestiä.
Sanoisi myös että muuta Hkiin mutta taidat asuakin siellä (istuit ratikassa). Hgissä on todella paljon sinkkuja jotka etsivät myös ikäistään 40 vee seuraa.
Olen saanut sellaisen vaikutelman, että Tinderissä etsitään paljon yhden illan seksiseuraa ja että ihmiset käyvät jatkuvasti treffeillä. Itse ihastun _todella_ helposti, jos joku on vähänkin ystävällinen minua kohtaan, ja alan suunnilleen suunnittelemaan häitä mielessäni. Pelottaa sekin, että rikkoisin psyykeni pahasti jossain Tinderissä. Lisäksi Tinder on ideana ärsyttävän pinnallinenkin.
Voisinhan koettaa tehdä aloitteita, mutta pelkään kamalasti pakkeja. Asun Helsingissä, sinänsä ihan "ihmisten ilmoillakin" ja ennen jopa samassa kantakaupungin asuinkorttelissa oli katutasossa kolmekin baaria, en tosin käynyt niissä yhtään kertaa.
T. Ap
Suomessa on paljon näitä maahantulleita miehiä,joille kelpaavat vanhemmat naiset. He ovat vailla oleskelulupaa. Itsekin, 50+, olen saanut näiltä epätoivoisilta miehiltä huomiota. Heille kelpaa kuka vaan. He yleensä kuvittelevat, että vanhemmat naiset ovat varakkaita ja helppoja kohteita.
Vierailija kirjoitti:
Olen 48 vuotias mies ja tiedän muutaman naisen, jotka kelpuuttaisin parisuhteeseen ja joille minä kelpaisin, oon tosin aviossa joten hivenen teoreettinen tämä minun tarkasteluni. Yhdistävä tekijä kaikilla on hoikkuus, eli löytyy vyötärö. Tämän lisäksi kaikki ovat korkeasti koulutettuja ja harrastavat aktiivisesti liikuntaa, joka selittää hoikkuuden. Kukaan ei tupakoi eikä läträä Alkon kanssa. Kaikilla on vähintään puolipitkät hiukset, ovat sinkkuja, eikä kellään ole lapsia. Ikähaitari 33-40 v. Ihania naisia. On minulla tosin ihana nainen kotonakin.
On mulla kapea vyötärö, en käytä alkoholia juurikaan koskaan (joskus aniharvoin ruoan kanssa viinilasillinen tai shampanjaa joissain juhlissa). En ole koskaan tupakoinut myöskään. En harrasta kovinkaan aktiivisesti liikuntaa, mutta liikun päivittäin (hölkkään, juoksen, kävelen) -- mikään sportti-intoilija en ole kylläkään ja olen pysynyt melko luontaisesti hoikkana ihan tavallisellakin ruoalla. Olen jotenkin kohtuuteen taipuvainen generalisti kaikessa ja siinä mielessä ns. tylsä. Rakastan kyllä kirjoja, uusien asioiden oppimista ja matkailuakin tietyssä määrin.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut sellaisen vaikutelman, että Tinderissä etsitään paljon yhden illan seksiseuraa ja että ihmiset käyvät jatkuvasti treffeillä. Itse ihastun _todella_ helposti, jos joku on vähänkin ystävällinen minua kohtaan, ja alan suunnilleen suunnittelemaan häitä mielessäni. Pelottaa sekin, että rikkoisin psyykeni pahasti jossain Tinderissä. Lisäksi Tinder on ideana ärsyttävän pinnallinenkin.
Voisinhan koettaa tehdä aloitteita, mutta pelkään kamalasti pakkeja. Asun Helsingissä, sinänsä ihan "ihmisten ilmoillakin" ja ennen jopa samassa kantakaupungin asuinkorttelissa oli katutasossa kolmekin baaria, en tosin käynyt niissä yhtään kertaa.
T. Ap
Tämän takia tarvit juuri harjoittelua. On epätodennäköisestä että eka Tinder-match olisi se oikea joten sun täytyy varautua tapaamaan useita, joka kymmeniä ennen kuin natsaa. Voit alkaa harjoitella jollain deittipalstalla katselemalla miesten kuvia, lukemalla profiileja ja lähettämällä harmittomia viestejä. Näin ihmistuntemuksesi kasvaa.
Sun on turha pelätä pinnallisuuttta koska kuulostat hyvännäköiseltä. Mutta totta on, että nykyinen deittikulttuuri ON pinnallista... mutta niin on baaripokailukin. Voithan tietty mennä sinne korttelibaariinkin hengailemaan ja tutustua siellä paikallisiin mutta että siellä olisi joku match niin se on kylllä jo sitten hyvä tsägä mutta on sellaistakin tapahtunu.
Minusta sinä liioittelet sitä että parasta enne päiväyksesi on ummessa. Se kertoo vain kokemattomuudestasi ja siitä että olet lukenut liikaa hömppää. Mene jo tänään nettiin katselemaan niin huomaat kuinka moni mies etsii ikäistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on paljon näitä maahantulleita miehiä,joille kelpaavat vanhemmat naiset. He ovat vailla oleskelulupaa. Itsekin, 50+, olen saanut näiltä epätoivoisilta miehiltä huomiota. Heille kelpaa kuka vaan. He yleensä kuvittelevat, että vanhemmat naiset ovat varakkaita ja helppoja kohteita.
Jännää, mutta minuun he eivät ole koskaan ottaneet kontaktia. Edellisen asuinpaikkani lähellä Helsingissä oli vastaanottokeskus ja ne miehet eivät suunnilleen edes vilkaisseet suuntaani, tosin en koskaan nähnyt heidän vikittelevän oikein muitakaan naisia ainakaan kadulla tai ruokakaupassa -- he liikkuivat lähinnä omissa pienissä kaveriporukoissaan. Olin varmaankin liian tylsän ja nörttimäisen oloinen.
T. Ap
"On mulla kapea vyötärö, en käytä alkoholia juurikaan koskaan (joskus aniharvoin ruoan kanssa viinilasillinen tai shampanjaa joissain juhlissa). En ole koskaan tupakoinut myöskään. En harrasta kovinkaan aktiivisesti liikuntaa, mutta liikun päivittäin (hölkkään, juoksen, kävelen) -- mikään sportti-intoilija en ole kylläkään ja olen pysynyt melko luontaisesti hoikkana ihan tavallisellakin ruoalla. Olen jotenkin kohtuuteen taipuvainen generalisti kaikessa ja siinä mielessä ns. tylsä. Rakastan kyllä kirjoja, uusien asioiden oppimista ja matkailuakin tietyssä määrin.
T. Ap"
Ap, sähän kuulostat ihan täydelliseltä! Siis olet ilmeisesti tasapainoinen, fiksu, hyvässä kunnossa ja elät paikassa missä on sinkkumiehiä. Ongelmasi ovat vaan, että olet ujo, haavoituttunut ihmissuhteissa ja haluat välttää suhde-elämän kolhuja. Se on juuri suhteiden ongelma, että jos et yritä mitään, et voi saadakaan mitään. Eli nyt on siis omasta rohkeudestasi kiinni monessa asiassa. Mutta uskon kyllä, että muussa ei ole vikaa. Ehkä monessa sovelluksessa miehet hakevat vain kevyttä seuraa, mutta uskon kyllä, että siellä on paljon tavallisia, kunnollisia miehiä. Ja tosiaan ehkä saat kavereita ja uusia tuttavuuksia, vaikka ei romanttisella tasolla natsaisikaan!
Ketju on täynnä niiden miesten kirjoituksia, jotka ajavat agendaa: " et huolinut minua parikymppisenä, nyt olet rupsahtanut ja jäät yksin". Totuus on kuule ihan toinen.
Oon varmaan joo epätoivoinen, mutta olen tässä höllentänyt kriteerejäni: ikä n. 25-70, sukupuolena mies tai nainen, paino mielellään alle 100kg, pituus mielellään yli 165cm, joku koulutus oman mielenkiinnon mukaan, mielellään jossain työssä tai elättää muuten itsensä, synnyinmaalla ei väliä. Saa olla paljonkin lapsia ja kirjava suhdetausta. Saa tupakoida ja käyttää alkoholia (tosin en halua alkoholistia tai päihdeongelmaista). Saa olla syvästi uskovainen tai ateisti jne. Saa omistaa ison liudan vaikeahoitoisia lemmikkejä jne. Hiusten, silmien tai ihonvärillä ei väliä. Saa olla omasta mielestäni "huono" musiikki- ja leffamaku. Jos joku tuohon "haarukkaan" mahtuva pyytäisi treffeille, niin suostuisin.
T. Ap
Mulle on ihan se ja sama onko nainen 20, 30 vai 40v kunhan on vain pitänyt huolta itsestään niin henkisesti kuin fyysisestikin. Tykkään pitkätukkaisista blondeista, hoikista/siroista, pienirintaisista ja pienipeppuisista naisista ja se mieltymys on ja pysyy riippumatta naisen iästä.
Kuulkaas nyt, kukaan mies joka haluaa vielä perheen, eli lapsia ei ala seurustelemaan tositarkoituksella enää 40 vuotiaan kanssa. Tämä siksi, että viidessä vuodessa pitäisi tehdä hätiköity päätös hankkia lapsia ennen kuin on jo liian myöhäistä naiselle. Ja jos alkaa seurustelemaan, tiedät mitä hän haluaa, rakkautta se ei ainakaan ole.
Luonnon laki, etkä voi totuudelle mitään. Elit elämäsi ja teit vääriä päätöksiä, kannattiko?
Romanttinen ja aloitteellinen herrasmiesmurtovaras taitaa olla ap:n ainoa toivo.