Fort Boyard Suomi - Alkaa tänään!
Kommentit (208)
Mä en tykkää että sarjassa käytetään eläimiä. Ekassa jaksossa esimerkiksi kun kilpailija meni pimeässä rottien sekaan, olisi helposti voinut astua päälle ja vahingoittaa eläintä. Ja aika surutta käärmeitäkin tönittiin kun sitä kirjaa tms. piti liikuttaa eteenpäin raoista. Tokassa jaksossakin neuvottiin potkimaan pienet krokotiilit pois tieltä.
Apua mikä tapaus tuo Eevi. Kauniin hymyn takana on varmaan kateus ja viha kaikkea kohtaan missä kokee itsensä huonommaksi. Mahtaako olla naispuolisia (itseään kauniimpia) kavereita ollenkaan?
Miten käyttäytyy siviilissä jos ei telkkarissa pysty yhtään hillitsemään itseään?
Voi luoja en oo tiennyt että tuo Eevi on tuollainen lapsellinen kiukuttelelija! Kyllä laski pisteet! Oona on ihan huippu ❤️ Vaikka ei onnistunut hypyssä (joka oli ihan mahdoton) niin suhtautui siihen tyynesti kuten aikuisen kuuluu
Harmittaa että siellä on ne tiikerit. Millaiset olot niillä on? Asuvatko ne pysyvästi tuolla karulla linnakkeella? Vai kuljetetaanko niitä edestakaisin? Kumpikaan ei ole hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää että sarjassa käytetään eläimiä. Ekassa jaksossa esimerkiksi kun kilpailija meni pimeässä rottien sekaan, olisi helposti voinut astua päälle ja vahingoittaa eläintä. Ja aika surutta käärmeitäkin tönittiin kun sitä kirjaa tms. piti liikuttaa eteenpäin raoista. Tokassa jaksossakin neuvottiin potkimaan pienet krokotiilit pois tieltä.
Ranskalaisessa versiossa on vielä rajumpaa menoa: yhdessä tehtävässä nimenomaan pitää astua eläinten päälle. Lyhyt videopätkä näytteeksi:
Ilmeisesti Ranskassa ei ole kuultu eläinoikeuksista, vai miten tämä on selitettävissä?
Onneksi Heidi pärjää tosi hyvin! Voisin kuvitella mitä kiukuttelua siitä seuraisi jos mokailija olisi Eevin itsensä sijasta Heidi
Hyi saamari tää käärmetehtävä 😅
Missäs harmaan joukkueen -100 kultakolikon sakot oli? Niillä ei ollu yhtään, mutta keltaisella oli kaksi. Tosi reilua.
Tuo Eevin asenne on kyllä todella huono. Muut suhtautuvat kilpailuun leikkinä, ja hän vain marisee ja kulkee kädet puuskassa. Hävittyään Oonalle sen vetokisan kiukutteli, että "Miks mun piti ton kanssa kilpailla".
Ei kannata osallistua tällaisiin ohjelmiin, jos kypsyys ei riitä.
Mä tuun mukaan vaan ton hiton Eevin takia. Ihan jäätävää toi sen käytös! Miten toi ihminen voi menestyä missään jos pertymysten käsittelytaito on tolla tasolla...?
Vai onko niillä Oonan kanssa jotai biiffiä siviilissä? Joku tietää kuitenkin??
Oona on kyl ihan huikee, mitä ny tvstä seurannu.
Mikon ja Heidin tehtävä oli korkeanpaikan kammoisille vaativa. Mikko selvisi upeasti ja Heidikin hyvin.
Mun kävi vähän sääliksi tota valkosta joukkuetta, selkeästi heikoin tiimi ekan jakson perusteella, ja Alma vaikutti olevan vähän heikoin lenkki monessa kohdassa, ja tehtävätkin valkosella tiimillä vaikutti olevan paljon vaikeampia kuin oranssilla tiimillä. Oranssitiimi sen sijaan pärjäsi kyllä paljon paremmin kuin odotin!
Vierailija kirjoitti:
Mun kävi vähän sääliksi tota valkosta joukkuetta, selkeästi heikoin tiimi ekan jakson perusteella, ja Alma vaikutti olevan vähän heikoin lenkki monessa kohdassa, ja tehtävätkin valkosella tiimillä vaikutti olevan paljon vaikeampia kuin oranssilla tiimillä. Oranssitiimi sen sijaan pärjäsi kyllä paljon paremmin kuin odotin!
Mulla kävi niin sääliksi valkoisen joukkueen tilanne, että en pystynyt katsomaan loppuun koko jaksoa.. Tuotanoporukalta käsittämätön veto, ei tuo porukka tule pärjäämään ketään joukkuetta vastaan.
Taittaa keltaisten Eevi ja Teemu olla pari.
Osa tehtävistä on kyllä todella haastavia, ei noissa pärjäisi ilman urheilutaustaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi niin sääliksi valkoisen joukkueen tilanne, että en pystynyt katsomaan loppuun koko jaksoa.. Tuotanoporukalta käsittämätön veto, ei tuo porukka tule pärjäämään ketään joukkuetta vastaan.
Eevin ja Teemun romanssista kerrottiin lehdissä jo toukokuussa 2017.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin vaikeuksia kattoo loppuun, onneksi sentään voitti vikan avaimen! Mutta saattaa hyvinkin tulla pärjäämään, koska James on kuitenkin fyysisesti niin vahva, kunhan vaan Alma oppisi avaamaan niitä lukkoja... Ja joo Eevi ja Teemu on pari, musta tuntuu, että ilman Teemua, Eevi ei välttämättä olisikaan kiukutellut niin paljon, koska nyt tiesi, että joku oli siellä "tukemassa". Silti tosi lapsellista käytöstä häneltä...
Onko siinä steppaava menninkäinen?
Ohhoh! Punaiset pääsivät keräämään rahoja paljon myöhemmin, mutta keräsivät valtavan määrän rahaa verrattuna toisiin.
No eipä se Janni enää mikään fitnesspimu olekaan, ollut moneen vuoteen.