Fort Boyard Suomi - Alkaa tänään!
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Miksei toi Shirly tossa tomaattitehtävässä vaan juossu takaisin, kun nappi oli kuitenkin ihan sen tomaattisurvon vieressä? Vai oliko se kiellettyä?
Samaa mietin minäkin, mutta luultavasti ei tajunnut, että niin kannattaisi tehdä. Varmaan tämä oli myös tehtävän juju, että sen ehtii tehdä. Ei sillä ole merkitystä, onko häkki paluumatkalla kiinni.
Itse mietin, miksi Shirley ei heittänyt niitä tomaatteja sinne alueelle. Tuskin tätäkään oli kielletty.. luulen että kaikissa tehtävissä saa käyttää aivoja jos vain ymmärtää niin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin, miksi Shirley ei heittänyt niitä tomaatteja sinne alueelle. Tuskin tätäkään oli kielletty.. luulen että kaikissa tehtävissä saa käyttää aivoja jos vain ymmärtää niin tehdä.
Niin totta, olisi vain viskannut kaikki tomaatit sinne vastapuolelle ja sitten juossut vallihaudan poikki.
Tietysti myös joukkuekaverit saavat neuvoa sitä joka kilpailee, mutta kenellekään ei tullut mieleen järkevämpi taktiikka.
Noi tehtävät vaikuttaa tulevan tosi yllätyksenä noille kilpailijoille, mikä on toisaalta tosi kiva. Esim jossain selviytyjissä tuntuu aina, että ne on harjotellu tehtävät läpi. Oon positiivisesti kyllä yllättyny tähän ohjelmaan!
Heidi Sohlberg on mukana hyvällä asenteella, tykkään katsella hänen kilpailemistaan. Ja koska osassa tehtävistä joukkue saa itse valita, kuka kilpailee kaksintaistelussa, niin itse vaikuttavat silläkin tavalla lopputulokseen.
Vierailija kirjoitti:
Heidi Sohlberg on mukana hyvällä asenteella, tykkään katsella hänen kilpailemistaan. Ja koska osassa tehtävistä joukkue saa itse valita, kuka kilpailee kaksintaistelussa, niin itse vaikuttavat silläkin tavalla lopputulokseen.
Jep Heidiä on mukava katsella, varsinkin siinä seinänvierus tehtävässä asenne oli tosi hyvä! Vähän vain harmittaa, että on joutunut Eevin ja Teemun joukkueeseen, eli mielestäni kaikista negatiivisimpään joukkueeseen (esim. Eevin huono häviäminen, Teemun Eeville huutaminen torakka tehtävässä jne). Olisi niin kiva nähdä Heidi noissa positiivisimmissä joukkueissa, kun hän itsekin vaikuttaa todella positiisen asenteen omaavalta!
Leka ja naula -tehtävä oli kuin tehty Pertulle, oli ylivoimainen.
Tänään ei tehtävät suju kovin hyvin, eivät saa avaimia.
Tämä kolikkotehtävä olikin hauska. Tämä on mukava ohjelma, tehtäviä on aivan laidasta laitaan. Jotkut vaativat älyä, jotkut rohkeutta, jotkut nopeutta.
Oona on kova kilpailija, tykkään.
Toi Oranssi joukkue täynnä turisteja.
Oma suosikki harmaa vie aivan 6-0
Harmailla 6 avainta, oransseilla 1 avain.
Oranssit eivät kyllä pääse finaaliin enää millään konstilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksei toi Shirly tossa tomaattitehtävässä vaan juossu takaisin, kun nappi oli kuitenkin ihan sen tomaattisurvon vieressä? Vai oliko se kiellettyä?
Ranskalaista versiota katsoneena, sinne tomaattisurvokseen ei todellakaan kannata hypätä, koska se tekee kengänpohjat niin liukkaiksi, ettei mistään enää sen jälkeen meinaa tulla mitään. Liukkailla kengillä sen vallihaudan yli on melkein mahdotonta päästä, joten jos sinne kerran putoaa, niin tehtävä on käytännössä ohi.
Jäi kyllä harmittamaan toi oranssin joukkueen 1 avain, ja kävi kyllä niin sääliksi tota Jaakkoa kun meni niin lukkoon siinä tehtävässä. Mutta oon niin ilonen harmaan joukkueen puolesta, kerrankin nainen on se joukkueen vahvin ja ihanaa kun Perttu ja Heikki vaikuttaa niin taviksilta mutta pärjää silti niin hyvin tehtävissä!
Mitä veikkaatte mitä seuraavassa jaksossa käy?
En löytänyt aidosti mistään tietoa, että minä päivinä jaksot tulevat? Edelliset viikot tullut sekä lauantaina että sunnuntaina mutta tänään jaksoa ei ilmeisesti tulekaan?
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt aidosti mistään tietoa, että minä päivinä jaksot tulevat? Edelliset viikot tullut sekä lauantaina että sunnuntaina mutta tänään jaksoa ei ilmeisesti tulekaan?
Mä jo odotin sen kattomista tänään... Telkku.com mukaan seuraava jakso tulee vasta ens lauantaina.
Onpas hassuja lajeja. Toivottavasti joku muukin kuin Mikko Parikka pääsee pelleilemään noiden tahmapallojen kanssa. 😂