Fort Boyard Suomi - Alkaa tänään!
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Ne samat lyhytkasvuiset miehet on olleet ohjelmassa jo ainakin 90-luvulta alkaen. Luultavasti myös se nainen aarrekammiossa. Tiikerit on tainneet kadota.
Oli siellä nyttenkin tiikereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, Eeviä on jo varmasti mollattu tarpeeksi. Ensi viikolla mukana ovat sitten Alma Hätönen, Ringa Ropo ja Musta Barbaari sekä Sabina Särkkä, Jaakko Parkkali ja Johannes Hattunen. Alman tiedän laulajaksi, mutta muista ei ole mitään käsitystä. Taidan olla hieman ulalla nykyisestä "julkkismaailmasta" :D
Tämä Alma ei laula. Ainakaan ammatikseen. On radiojuontaja.
Katsoin ensin että tää Alma on Anna Abreu. Jossainhan oli juttua että heidät sekoitetaankin usein toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Heidi pärjää tosi hyvin! Voisin kuvitella mitä kiukuttelua siitä seuraisi jos mokailija olisi Eevin itsensä sijasta Heidi
Heidi on näpsäkkä päästään. Selvitti sen yhden pulmanratkaisutehtävänkin paljon nopeammin kuin kukaan muu koskaan aikaisemmin kilpailun historiassa.
Ja Teemu meinas ottaa siitäkin kunnian itselleen. Mutta Heidihän joutui korjaamaan hänen viimeisen palapelin palansakin jota yritti kivenkovaan laittaa väärinpäin alustalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt aidosti mistään tietoa, että minä päivinä jaksot tulevat? Edelliset viikot tullut sekä lauantaina että sunnuntaina mutta tänään jaksoa ei ilmeisesti tulekaan?
Mä jo odotin sen kattomista tänään... Telkku.com mukaan seuraava jakso tulee vasta ens lauantaina.
Lauantaina tulleessa jaksossa mainittiin jossain kohtaa "ensi viikon lauantaina" tms viittaus seuraavan viikon lauantaihin. Kiinnitin huomiota siihen, kun mietin et mokasiko Ile siinä vai oliko jaksojen alunperinkin tarkoitus tulla vain kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei toi Shirly tossa tomaattitehtävässä vaan juossu takaisin, kun nappi oli kuitenkin ihan sen tomaattisurvon vieressä? Vai oliko se kiellettyä?
Ranskalaista versiota katsoneena, sinne tomaattisurvokseen ei todellakaan kannata hypätä, koska se tekee kengänpohjat niin liukkaiksi, ettei mistään enää sen jälkeen meinaa tulla mitään. Liukkailla kengillä sen vallihaudan yli on melkein mahdotonta päästä, joten jos sinne kerran putoaa, niin tehtävä on käytännössä ohi.
Mikseivätköhän ole etukäteen katsoneet näitä ulkomaan jaksoja. Olis saaneet vihiä ja vinkkiä siihen miten itse pelissä kannattas toimia eri tehtävissä.
Nämä avustajat ovat nimeltään André Bouchet (51 v) ja Anthony Laborde (36 v).
Eevillä on kyllä älyttömän huono asenne. Näkynyt sekä haastatteluissa että itse tehtävissä.
Toi James on kyllä tosi rasittava tyyppi.
Ringa oli tosi vakuuttava siinä tasapainotehtävässä.
Vierailija kirjoitti:
Toi James on kyllä tosi rasittava tyyppi.
Niin on, ja tuo "Keys open doors" hokeminen on ärsyttävää.
Oispa ollut kiva nähdä Jamesin tilalla esim. Alma tässä miekka-tehtävässä.
Valkoinen joukkue on oikeesti vaan ihan surkea. Harmittaa katsoa, kun niillä ei ole mahdollisuuttakaan. Olin ekasta kerrasta hämmästynyt kun odotin Ringalta enemmän, jotenki vaisu ja hidas. Eikö sille kerrottu, että näis hommis on aikaraja.
Eevi ja sen nussukka on vaan molemmat niin ärsyttäviä, et toivon sen tiimin tappiota.
Sininen on kyl kova. Sami on aika hyväs kondikses. Siltä onnistuu kaikki.
Punaiset ovat kyllä tosi hyviä tuossa rahan keräämisessä.
Huomasivatkohan että se limapallotehtävä jonka Mikko Parikka silloin yritti tehdä on niin mahdoton tehtävä etteivät ole laittaneet ketään muuta enää siihen tehtävään?
Ihmettelin vain että miksi se tehtävä on tullut vain kerran ja monet muut tehtävät useamman kerran.
Vähän epätasaisia tehtäviä kyllä keskenään nää tehtävät. Joku laitetaan vaan kiipeämään köysitikkat ylös ja joku toinen johonkin pelottavien ötököiden sekaan.
Useammassakin tehtävässä oon ihmetelly että miksei ulkopuolella olevat kisailijat huuda sille sisällä olevalle kisaajalle milloin kannattaa tulla ulos.
Useamman kerran oon huomannu että ne ulkopuolella olevat kilpakumppanit huutelee edelleen ohjeita sinne sisälle välittämättä ollenkaan siitä ”tööt tööt” -äänestä korvan juuressa että ”aika käy vähiin”
Vai onko se 100n kolikon sakko poistettu näistä viimeisimmästä jaksoista? Että ei enää olekaan väliä vaikka se kilpailija jäisi sinne sisälle vaikka aika loppuisi kesken.....hmmmm....🤔
Ainakin joissakin tehtävissä oon huomannu ne leijonapäiset tyypit seisomassa siellä taustalla, kun joku täällä ihmetteli että miksi heitä ei oo näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen joukkue on oikeesti vaan ihan surkea. Harmittaa katsoa, kun niillä ei ole mahdollisuuttakaan. Olin ekasta kerrasta hämmästynyt kun odotin Ringalta enemmän, jotenki vaisu ja hidas. Eikö sille kerrottu, että näis hommis on aikaraja.
Eevi ja sen nussukka on vaan molemmat niin ärsyttäviä, et toivon sen tiimin tappiota.
Sininen on kyl kova. Sami on aika hyväs kondikses. Siltä onnistuu kaikki.
Ringa oli jo mestareiden mestarissa tosi hidas.
Onkohan he isä ja poika? Ijhan saman näköisiä kasvoiltaan mutta toinen vaan on puolta vanhempi.