Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö häihin jos olisit kutsuttu vain illaksi, ei koko tilaisuuteen?

Vierailija
25.08.2018 |

Syyshäät tiedossa ensi kuussa.
Mieheni on kutsuttu koko juhliin ja itse olen tervetullut vain illaksi, kun muut ovat syöneet jne. Hääparin mies on mieheni pitkäaikainen kaveri ja ollaan tätä pariskuntaa nähty satunnaisesti illanvietoissa tän neljän vuoden aikana kun ollaan oltu yhdessä mieheni kanssa.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän nykyisin periaatteesta kaikki  juhlat väliin, oli  sitten kutsuttu osaksi aikaa tai  koko juhlan ajaksi. Ihan sama onko  kyseessä sukulainen, työpaikan juttu  tai  kaveri, en osallistu.

Vierailija
82/85 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä kirkkohäät isossa kirkossa ja mieheni on kutsuttu myös kirkkoon eli luultavasti kaikki kutsun saaneet on myös kirkkoon kutsuttu.

Tilanteen kyllä teki nyt kiusalliseksi mieheni joka meni soittelemaan kaverilleen että onko kutsu avec, kun itse oli niin varma siitä että myös minut on kutsuttu, kun kuulun ns. porukkaan.

Luultavasti budjettikysymys niinkun moni veikannutkin, eli pienet häät ja jouduttu rajaamaan vieraita eli myös minut pois.

Luultavasti sitten vasta kun kyselijöitä tullut niin päätetty että annetaan tulla illalla.

Mies oli vähän harmissaan, mutta epäili itsekin että budjetti on vaan pieni.

Ap

No mitä aiotte tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menee juhliin, minä en. En halua tuppautua. Ja mies päättää itse kuinka myöhään viihtyy yms, ei ole multa pois.

Kuulosti ihan järkeenkäyvältä se mitä joku oli tähän keskusteluun sanonut, että minut olisi kyllä kutsuttu iltajuhliin ihan kysymättäkin jos niin olisi tarkoitettu.

Ap

Vierailija
84/85 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa outoa... En menisi, jos kerran vain illaksi ja ruokailut yms. muut ohjelmanumerot jo menneet. Ymmärrän, ettei kirkkoon välttämättä kutsuta, jos siis kirkkohäät, mutta itse juhlaan kyllä. Varsinkin, jos puolisokin kutsuttu. Aika tökeröä mielestäni. Parempi ja ymmärrettävää,  että olisivat kutsuneet miehesi yksin, jos eivät sinua paikalle kaipaa.

Siis niinhän se menikin; vain mies kutsuttiin. Ja mies itse sitten soitti sulhaselle, että saako ap:kin tulla mukaan. Sulhanen sitten sanoi, ettei varsinaiseen hääjuhlaan mahdu, mutta voi kai sitten tulla mukaan illalla  kun virallinen osuus on ohi. Ei morsiuspari missään vaiheessa esittänyt ap:lle kutsua, antoivat vain luvan tulla kuokkimaan kun miehensä sitä erikseen kerjäsi...

Vierailija
85/85 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies menee juhliin, minä en. En halua tuppautua. Ja mies päättää itse kuinka myöhään viihtyy yms, ei ole multa pois.

Kuulosti ihan järkeenkäyvältä se mitä joku oli tähän keskusteluun sanonut, että minut olisi kyllä kutsuttu iltajuhliin ihan kysymättäkin jos niin olisi tarkoitettu.

Ap

Hyvä näin. Tiedätkö, onko muita samaan kaveripiiriin kuuluvia kutsuttu yksin vai pariskuntina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi