Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on alkanut ärsyttää aina vain enemmän

Vierailija
25.08.2018 |

Esim jos hänellä on etätyöpäivä, niin kun itse pääsen viiden aikaan kotiin töistä, on mies sotkenut asuntoa vaikka edellisenä iltana olen sen jättänyt siistiin kuntoon ja siivonnut lasten jäljet ym.. ihan kuin lapsi olisi ollut yksin kotona. Tavarat levällään , keittiö likainen, keittiönpöytä täynnä lehtiä, wc pöntössä jarrujäljet jne... tuntuu että paljon helpompaa olisi ilman miestä :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla tällaista kokemusta

Vierailija
2/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu miehelles. Toi hänen käytös tuskin on kuitenkaan tahallista ilkeilyä. Se on vain tyhmyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hänen kotinsa myös. Nyt kuulostaa siltä, että haluat hänen noudattavan sinun määräämiäsi sääntöjä. Ellet kestä eroavaisuuttanne, niin miksi pysyt yhdessä?

Vierailija
4/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki puhunut. Nätisti ja napakasti. Miehelle on samantekevää, koska hän ei osallistu asunnon siivoamiseen eikä tavaroiden paikalleen viemiseen. Asuntomme ei ole kovin iso ja jos parikin päivää eletään kuin pellossa, tulee arjesta hankalaa eikä mikään löydy. Mies nytkin kyselee minulta kuten lapset esim ”missä minun paita, oletko nähnyt verkkareita kun laitoin ne jonnekin” tai ”kirja on hävinnyt, missä se on”, vaikka tavarat ovat miehen jäljiltä. Ap

Vierailija
5/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toki puhunut. Nätisti ja napakasti. Miehelle on samantekevää, koska hän ei osallistu asunnon siivoamiseen eikä tavaroiden paikalleen viemiseen. Asuntomme ei ole kovin iso ja jos parikin päivää eletään kuin pellossa, tulee arjesta hankalaa eikä mikään löydy. Mies nytkin kyselee minulta kuten lapset esim ”missä minun paita, oletko nähnyt verkkareita kun laitoin ne jonnekin” tai ”kirja on hävinnyt, missä se on”, vaikka tavarat ovat miehen jäljiltä. Ap

Temperamenttinne eivät osu yksiin. Tyhmä olet, kun valitat kun tiedät miten asia korjaantuu.

Vierailija
6/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette sopineet, että sinä siivoat yksin?

Vierailija
7/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi mäkättää. Pylly pystyyn niin tärkein tulee hoidettua.

Vierailija
8/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaa!!!!! Nyt vihataan!

Vierailija
9/9 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi mäkättää. Pylly pystyyn niin tärkein tulee hoidettua.

Etätyöpäivän jälkeen maistuu suikkari. Eli kotiin tultua kuteet pois, polvilleen, suu auki ja suonikas etätyöläisen kyr*pä suuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän