Oletko törmännyt huoritteluun?
Oletko siis oikeassa elämässä törmännyt huoritteluun? Missä tilanteessa tämä tapahtui ja miten itse reagoit siihen?
Kommentit (92)
Mun yksi työkaveri haukkui esimiestänsä huoraksi kun tämä oli pakottanut jäämään yliyöihin. Esimies oli mies mutta paha sana silti!
Joo, olen. Yleensä absurdisti sen jälkeen, kun on tullut ilmi, etten ole kiinnostunut seksiseurasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Nuorempana yökerhoissa usein, kun joku tarjosi väenvängällä drinkin eikä sitten päässytkään jatkoille. Huudettiin perään niin, että sylki roiskui.
Tämä, mikä siinä on että ostetaan se siideri ja tuodaan nenän alle vaikka on sanonut ettei halua, ja sitten kun juo sen ja lähtee niin "vi""n h""ra!"
Vierailija kirjoitti:
Myös mies voi olla huomiohuora.
Heh. Joo ja narsistikin, mutta ne on taas ne eri ketjut.
Äiti, kun olin 16 v hänen katon altaan poismuuttoon asti. 16-vuotiaana huo-rittelu alkoi, kun hankin ekan poikaystävän ja kun hän sai tietää, että olin menossa ekaa kertaa gynen tarkastukseen (yritin pitää gynekäynnin salaisuutena, mutta lähettivät kirjeen, että aika tarttee vaihtaa - ja äitinihän luki tietenkin kirjeeni, kun siinä luki lähettäjänä sairaalan gynekologian osasto).
Myös piti mykkäkoulua samasta asiasta pari viikkoa.
Nyt olen yli 30v, ja aikuisena mulle on pari kertaa pitänyt tehdä gynekologisia leikkauksia. Olen silmät pyöreänä ihmetellyt, että liten nyt gynellä käynti ja ko. leikkaukset eivät saa häntä kutsumaan mua enää huoraksi tai hyppimään tasajalkaa vihasta kun käyn gynellä.
Nykyään hän valittelee, että miksi en yritä hankkia poikaystävää. Siksi, että hänen kasvatustavoistaan on jäänyt henkisiä traumoja. Turha valittaa kun eka särkee tyttärensä mielen.
Sanoi myös aina teininä, että sulla on cain vihollisia ja kukaan ei tule sua koskaan rakastaan. Asun lähiulkomailla, ja sanoi myös, ettö kukaan ei tule musta täällä tykkäämään kun olen suomalainen.
Kuinkakohan yleistä oman äidin huorittelu ob tyttäriään kohtaan? Ja onkohan sitä vain tiettyjen ikäluokkien äideillä. Mulla on 50-l syntynyt äiti joka sai mut melkein nelikymppisenä, huo-ritteli. Kavereillani, joilla on myöhemmin syntyneitä äitejä, ei tätä ole ollut.
Kyllä sairaanhoitajana kuulee olevansa saa..tanan h..uora usein. Miehille se tuntuu ihan normille puhutella hoitajia siten. Ennen takaisinsoittojärjestelmää terveysasemalla istuin aamulla ajanvarauspuhelimessa. Puhelin soi ja vastasin, Puhelimesta ei kuulunut muuta kuin miehen ääni "sa...tanan huo..ra, anna vi..ttu se lääkäriaika, sinäkin siellä istut isolla pe..rseelläsi, ja saat palkkaa". Laitoin luurin kiinni. Lääkäriaikaa ei saanut tuo mies.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena useinkin, jopa oma isäni kerran huo ritteli. Kun olin lähdössä ulos, huusi että hän ei sitten huo ran penikkaa ala elättämään. Eli ajatteli että tulen raskaaksi teininä.
Molemmat vakavasti otettavat poikaystäväni huo rittelivat myös, sekä myös lapseni isä.
Että näin mukavia ne miehet on, kaiken ikäiset, kun vähän pintaa raaputtaa. Ensin ollaan mukavia, sitten näytetään oikeat karvat.
HuoraaaaaaaaaAa
Tämä kyllä hämmästyttää, miten paljon naiset joutuvat kuuntelemaan h*orittelua jopa työelämässä. Aivan käsittämätöntä.
Kiitos kaikille vastanneille.
Ap