Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko törmännyt huoritteluun?

Vierailija
25.08.2018 |

Oletko siis oikeassa elämässä törmännyt huoritteluun? Missä tilanteessa tämä tapahtui ja miten itse reagoit siihen?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kuullut olevani pihtarihuora, kun olen kieltäytynyt tarjotusta juomasta ja seurasta.

Vierailija
62/87 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintolatyössä ollessani nimiteltiin useita kertoja päivässä mikä oli aika harkitsematonta, henkilö jolla on kaljakaapin avaimet ei moista pitkään kuuntele vaan juomansa joutuu hakemaan toisesta ravintolasta. Muussa asiakaspalvelussa kuuli harvemmin, ei edes päivittäin. Nykyisin ei koskaan ainakaan päin naamaa.

Ex mieheni erehtyi kerran nimittelemään, seksi muuttuikin sitten anomusasiaksi ja loppui lopulta kokonaan. Käyttäköön sitten maksullisia.

Aika uskomatonta ruveta ravintolatyöntekijää nimittelemään. Joillakin ei ole tosiaankaan vähäisimpiäkään käytöstapoja tai sitten kuviteellaan, että kännissä saa tehdä mitä vaan. Ja hyvä, että miehestäsi tuli se ex.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa jos antaa pakit, vaikka miten asiallinen olisi.

Vierailija
64/87 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin palstalla sitä harrastavat etunenässä naiset toisista naisista.

Joka toista julkkisnaista tai bloggaajaa nämä paremmat naisvihaajat ovat huoritelleet.

Mutta syyttäkää ihmeessä vain miehiä huorittelusta, uhriutumisen kyllä osaatte.

Vierailija
65/87 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintolatyössä ollessani nimiteltiin useita kertoja päivässä mikä oli aika harkitsematonta, henkilö jolla on kaljakaapin avaimet ei moista pitkään kuuntele vaan juomansa joutuu hakemaan toisesta ravintolasta. Muussa asiakaspalvelussa kuuli harvemmin, ei edes päivittäin. Nykyisin ei koskaan ainakaan päin naamaa.

Ex mieheni erehtyi kerran nimittelemään, seksi muuttuikin sitten anomusasiaksi ja loppui lopulta kokonaan. Käyttäköön sitten maksullisia.

Aika uskomatonta ruveta ravintolatyöntekijää nimittelemään. Joillakin ei ole tosiaankaan vähäisimpiäkään käytöstapoja tai sitten kuviteellaan, että kännissä saa tehdä mitä vaan. Ja hyvä, että miehestäsi tuli se ex.

Olin kerran yhdessä tapahtumassa ulkoilmaravintolassa myymässä ja asiakas alkoi huoritella, kun en antanut hänelle piccolopullon korkkia mukaan. Oli kyllä sen verran humalassa, että siinä ja siinä olisiko kannattanut myydä ollenkaan.

Vierailija
66/87 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni ja veljeni huorittelivat minua ihan urakalla jo kun olin lapsi ja nuori kotona asuessani, päihde- ja mielenterveysongelmia kaikilla, itselläni jälkimmäisiä lievässä muodossa nykyään. Toisaalta minulle todettiin, että "kukapatuollaistanussisi", mutta silti olin heidän mielestäänhuora.

Olen tapaillut yhtä miestä ja sekin lähempänä 25 ikävuotta. Miehiin ei ole oikeanlaistaan minkäänlaista luottoa, vain epäilys. Sukulaismies yritti hyväksikäyttää ollessani ala-asteikäinen, mutta ei muistaakseni huoritellut.

Tää on kyllä oikeesti aika järkyttävää ja surullista

Vierailija
67/87 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka toista julkkisnaista tai bloggaajaa nämä paremmat naisvihaajat ovat huoritelleet.

Luetaanpas aloitus sitten tarkemmin. Kyse oli siitä, että törmää tähän oikeassa elämässä, eli ihan live-tilanteessa, ei nettipalstoilla. Kiitos muuten niin erilaisesta näkökulmasta.

Ap

Vierailija
68/87 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Joko on huorå tai ruma huorå jos on joskus antanut pakit jollekin känni urpolle.

Vierailija
69/87 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huoriteltu, esimerkiksi ala-asteella luokkalaiseni pojat laumana huorittelivat päivästä toiseen. Siis kuvitelkaa, lapset huorittelevat toista lasta! 

Vierailija
70/87 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysymys ei ollut siitä oliko nimittelijä mies tai nainen, ainoastaan se tilanne ja miten siihen on reagoinut. Itse kun en ole kouluaikojen jälkeen törmännyt juurikaan tähän ilmiöön. Juuri sen takia halusin kartoittaa, kuinka yleistä tällainen toiminta on ja miten siihen on reagoinut (miltä se on tuntunut). Nyt olen käsittänyt, että aika yleistä ja kuten tuolla jo aikaisemmin totesin, niin hiljaiseksi vetää. Ja olen mies.

AP

Vierailija
71/87 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luetaanpas aloitus sitten tarkemmin. Kyse oli siitä, että törmää tähän oikeassa elämässä, eli ihan live-tilanteessa, ei nettipalstoilla. Kiitos muuten niin erilaisesta näkökulmasta.

Ap

Ahaa. Eli systemaattinen nettikiusaaminen huoritteluineen ei ole mikään ongelma, toisin kuin kännipäissään heitetty irtonainen paska heitto baarissa?

Sinuako ei "miehenä" ole koskaan baarissa naiset homotelleet tai viskoneet juomia naamalle jopa ilman syytä?

Vierailija
72/87 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ahaa. Eli systemaattinen nettikiusaaminen huoritteluineen ei ole mikään ongelma, toisin kuin kännipäissään heitetty irtonainen paska heitto baarissa?

Sinuako ei "miehenä" ole koskaan baarissa naiset homotelleet tai viskoneet juomia naamalle jopa ilman syytä?

Joo, kyse nyt ei ollut nettikiusaamisesta, joka tosiaankin on erittäin ikävä asia. Kyse oli päin naamaa heitetystä nimittelystä. Ja homovitsejä ja -heittoja meillä on töissä ihan jatkuvasti äijien kesken.

Baarissa yksi nainen tuli mulle joskus sanomaan, että olen feikki, johon minä vastasin, että joo ja nämä kaikki muut ihmisethän täällä ovat täysin aitoja. Ja yksi toinen kerta känninen nainen suuttui mulle, kun en lähtenyt sen mukaan. Sitä en enää muista millä kaikilla se nimitteli, mutta portsari tuli kyllä kattomaan, onkos kaikki hyvin.

Mutta tosiaankin kyse oli aidossa tositilanteessa nimittelystä, ja kuinka paljon sitä on.

Vierailija
73/87 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo, kyse nyt ei ollut nettikiusaamisesta, joka tosiaankin on erittäin ikävä asia. Kyse oli päin naamaa heitetystä nimittelystä. Ja homovitsejä ja -heittoja meillä on töissä ihan jatkuvasti äijien kesken.

Baarissa yksi nainen tuli mulle joskus sanomaan, että olen feikki, johon minä vastasin, että joo ja nämä kaikki muut ihmisethän täällä ovat täysin aitoja. Ja yksi toinen kerta känninen nainen suuttui mulle, kun en lähtenyt sen mukaan. Sitä en enää muista millä kaikilla se nimitteli, mutta portsari tuli kyllä kattomaan, onkos kaikki hyvin.

Mutta tosiaankin kyse oli aidossa tositilanteessa nimittelystä, ja kuinka paljon sitä on.

Ja tämä siis oli Ap:n kommentti.

Vierailija
74/87 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sitten joku toinen kerta aloittaa se homottelu-viestiketju, mutta nyt mennään tällä. Eli laittakaas vielä tänne kokemuksia.

Vierailija
75/87 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en halua tähän ketjuun juupas-eipäs-vänkäämistä enkä mies-nais-näkökulmaa, ainoastaan kokemuksia. Mutta ehkä tämä oli tässä, joten kiitos kaikille vastaajille. Vastaukset olivat valaisevia, osa aika karmeitakin. Itse olen ehkä elänyt kuplassa, jossa tällainen alatyylinen ilmiö ei aikuisiässä sovi.

Ap

Vierailija
76/87 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy vielä vastata tälle herralle. Myös minun mielestäni on vastenmielistä haukkua ja nimitellä jotain julkkisnaista nimettömyyden suojissa täällä. Mutta käsittääkseni sitä harrastavat teinit, jotka valtaavat näköjään tämän palstan iltayhdeksän jälkeen (koska eivät pääse baariin). Tämän takia laitoinkin tämän ketjun jo päivällä pystyyn. Ja kiitos sinullekin kommentistasi.

Vierailija
77/87 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaas tää nyt vielä näin aamulla ylös. Itse kun en aikuisiällä juuri koskaan ole törmännyt tuon sanan käyttöön ja minulle h*ora tarkoittaa tosiaankin sen ammatin harjoittajaa. Hämmästyttää, kuinka yleistä sen käyttö on nettikeskusteluissa.

Mutta siis kokemuksia live-tilanteista.

Ap

Vierailija
78/87 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan säännöllisesti kuulen olevani v***n  h***ra. Yleensä sen jälkeen kun väärennetty mobiililippu ei kelpaa ja ilmaiseksi ei pääse.

T: bussikuski pääkaupunkiseudulla

Vierailija
79/87 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan äitini on minua huoritellut. Miehet ei koskaan. Kertoo jotain äidistäni.

Vierailija
80/87 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen istun Kampissa ulkona kahvilla.

Joku nuori narkkarin näköinen mies tuli pyytämään, jos minulla olisi antaa 50 senttiä.

Epäröin hetken uskallanko kaivaa lompakkoa esiin ja vastasin, ettei minulla ole antaa.

Sen jälkeen sekosi ja huusi toistaen "v*tun huorå!!" ja sylkäisi päälle.

Ei tehnyt enää mieli juoda kahvia.

Sitten entisessä parisuhteessa kun mies sai olemattomasta raivokohtauksia.

Ainiin ja entinen pomon myös kerran mukamas vitsillä kerran teki tämän virheen.

On melko vanhan aikainen mies ja huumori on lähinnä seksin liittyvää tai muuten ronskia.

Oli parhaan ystävänsä kanssa töissä ja plus minä ainoana naisena. Kuuntelin sitten illan sitä h*orittelua ja mukamas hauskaa läppää.

Jossain vaiheessa jo tuli savua korvista, en reagoinut, en katsonut silmiin ja olin vihaisen oloinen. Tein vain työni napakasti.

Seuraavana päivänä johtaja soitti ja pahoitteli huonosta käytöksestään. Pelkäsi, että irtisanon itseni ja kyseli tätä muilta työkavereilta.

Olin pari viikkoa vihainen ja mietin irtisanomista.

Baareissa tämä on myös yleistä.

Eipä siihen jaksa mitenkään reagoida.

Kertoo vain paljon itse ihmisestä ja olemattomasta sivistyksestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi