Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka eivät ymmärrä nykyistä kulmakarvamuotia?

Vierailija
24.08.2018 |

Olenko ainoa, jonka mielestä joka toisella on ihan naurettavan näköiset kulmakarvat? Oikeasti aikuiset ihmiset käyttävät aikaa ja rahaa kulmakarvojen - siis kulmakarvojen - muotoiluun, pigmentointiin, värjäykseen jne. Lopputuloksena kasvoista esille pomppaavat pötkylät.

"Kehystävät kasvoja" - my ass! =D

Kommentit (69)

Vierailija
42/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ymmärrä tätä liian paksujen kulmien tekoa, eivät sovi mielestäni kenellekään. Sopusuhtaiset ne olla pitää :)

Esim https://www.google.fi/amp/s/www.stylecraze.com/articles/5-tips-on-how-t…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki luonnottomat kulmakarvatrendit ovat olleet yhtä lailla kaameita. Siittiöt, silmän puolivälistä alkavat viirut, viivakulmakarvat, tussilla piirretyt.

Suomalaisilla usein on aika rumat kulmat, nykyisin on myös hienoja tuuheita, hiukan ”pörröisiä” omia kulmakarvoja nuorilla naisilla, jotka eivät ole pilanneet kulmiaan nyppimällä, kuten monet vähän vanhemmat. Joskus ysärillä 90 % nuorilla naisilla oli tosi rumat kulmat. Ei niitä tussipalkkeja ihan joka tytöllä näy nyt.

Mä olen niiiiin tyytyväinen, että en nyppinyt kulmiani liikaa ysärillä, vaikka olin silloin teini! Jo silloin pidin siittiökulmia ihan kamalan näköisinä. Nyt olen lopettanut kulmien nyppimisen käytännössä kokonaan, ja niistä saa tosi hienot, kun laitan vain pikkuisen kulmaväriä ja -geeliä.

Itsellä kulmakarvat kasvaa normaalisti takaisin, vaikka noita nypisi vahingossa liikaa.

Vierailija
44/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/BTPiJoyBfHP/

Yksi lempitubaajistani piirsi itselleen pitkään aivan hirveät paksut kulmat ^.

Onneksi hän tuli järkiinsä ja on nyt viime aikoina ainakin piirtänyt(?) normaalit kulmat.

Vierailija
45/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Juu ihmeellisiä Angry Birds- kulmia maalailevat nuoret naiset

Vanhimman tyttäreno koulukaverille sopivat paremmin, paksu ruskea tukka,

Ruskeat silmät, ei-niin-vaalea iho...

Yhdessä vahvan meikin kanssa.

Tyttäreni on vaalea- ja ohuthiuksinen, samanlaiset kulmat hyppäävät silmille kuin huutomerkki....

Ei ne sovi kenellekään paitsi angry birdseille.

Vierailija
46/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvat ovat osa ihmisen ulkonäköä, joten parhaimmillaan ne ovat silloin kun ovat luonnontilassa(ehkä nyt selkeitä harhakarvoja lukuunottamatta), ihan kuten ovat omat ripset, ja nenä ja huuletkin. Kun niitä aletaan muuttelemaan, häipyy ihmisen kasvoista persoona, ja kaikki alkavat näyttää samalta. Se on geeneissä se, että todella monen mielestä sellaiset muokatut kasvot eivät olekaan kauniit, vaan kummalliset. Ihmisellä on elukkana vierauden kammo, jonka takia näistä muokkauksista ei tulekaan kauniita vaan vähän, köh, pelottavia.

Vierailija
47/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulmakarvani ovat nyt melkolailla luonnontilassa. Olisiko kelvollinen muotoilu, jos nyppisin tuon punaisen rajan alla olevat?

https://aijaa.com/UyBXTq

Olen tosi huono nyppimään kulmakarvoja. Tuntuu, että jos tuolta lopusta nyppii liikaa, ne menee liian ohuiksi. Toisaalta siitä kohdasta on just nypittävä että saa kaarevat. Huoh.

Vierailija
48/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yksi asia johon voin olla tyytyväinen kasvoissani niin se on kulmakarvat. Nypin vain alta harhailevat karvat. Näin juuri tuttavan lasten rippijuhlista otetun kuvan, hätkähdyttävän näköistä kun 15 v valtavat tummat angrybirds palkit silmien yläpuolella. Niin voimakkaat että kuvasta se oli ainoa mikä pomppasi heti esiin, tyttöjen kauneus jäi vähän toissijaiseksi...

Vierailija
49/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki luonnottomat kulmakarvatrendit ovat olleet yhtä lailla kaameita. Siittiöt, silmän puolivälistä alkavat viirut, viivakulmakarvat, tussilla piirretyt.

Suomalaisilla usein on aika rumat kulmat, nykyisin on myös hienoja tuuheita, hiukan ”pörröisiä” omia kulmakarvoja nuorilla naisilla, jotka eivät ole pilanneet kulmiaan nyppimällä, kuten monet vähän vanhemmat. Joskus ysärillä 90 % nuorilla naisilla oli tosi rumat kulmat. Ei niitä tussipalkkeja ihan joka tytöllä näy nyt.

Mä olen niiiiin tyytyväinen, että en nyppinyt kulmiani liikaa ysärillä, vaikka olin silloin teini! Jo silloin pidin siittiökulmia ihan kamalan näköisinä. Nyt olen lopettanut kulmien nyppimisen käytännössä kokonaan, ja niistä saa tosi hienot, kun laitan vain pikkuisen kulmaväriä ja -geeliä.

Itsellä kulmakarvat kasvaa normaalisti takaisin, vaikka noita nypisi vahingossa liikaa.

Mä en kans ymmärrä miten joillain ei kasva takaisin? Olen nyppinyt laajalla alueella kasvavaa hajakarvaa etenkin ohimojen puolelta 20 vuotta. Silti joka päivä on edelleen nypittävä. Jos esim. 5pv jäisi välistä, olisi näky melkoinen viidakko. Toivoisin todella että lakkaisivat kasvamasta niin kuin aina väitetään.

Vierailija
50/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että mua katotaan paheksuvasti kun mulla ei ole sellaisia kulmakarvoja :’D toivon että ei.

Vierailija
51/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavan näköistä kun lihavilla taikinanaamoilla on tuollaiset mustat graafiset pölkyt naamassa. Huomio kiinnittyy ensin niihin pötköihin ja itse asiassa ne korostavat naaman muodottomuutta ja sitä, että luusto on läskin alla.

Vierailija
52/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä muuten tiedätte, että jollakin on värjätyt kulmakarvat? Minulla on hyvin kalpea iho, vaaleanruskeat värjäämättömät hiukset ja pikimustat paksut kulmakarvat. En edes tiedä, saisiko jollain kulmavärillä muutettua väriä vai pitäisikö ne peräti värjätä vaaleammiksi? Ei sillä, että siihen ryhtyisin siksi, että joku ei ehkä pidä ”luonnottoman” värisistä kulmistani. Eikö ole ihan tavallista, että kulmien ja hiusten oma väri ei ole sama?

Näinpä juu, varmasti on maantienvärinen tukka ja paksut pikimustat kulmakarvat.

Jos kulmien värjäys on hyvin lähellä omaa väriä, ei sitä välttämättä huomaakaan. Silloin lopputulos on onnistunut.

Vierailija
53/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän niitä palkkikulmakarvoja monella näy, luonnollisia nykyisin paljon enemmän. Se on sääli että monet keski-ikäiset ovat pilanneet kulmansa nyppimällä 90-luvun viivamuodin aikaan.

Sama tapahtui 70-luvulla, jolloin viivakulmat olivat edellisen kerran muotia. Vaikka olin teini-ikäinen juuri 60- ja 70-lukujen vaihteessa, en nyppinyt omiani, koska se sattui minusta niin kamalasti. Myöhemmin olen ollut tyytyväinen. Tosin nykyään kulmakarvani ovat vanhenemisen myötä harventuneet ja lyhentyneet, ja joudun niitä paikkailemaan kulmakynällä ja geelillä. Kulmat eivät ole enää kauniit (kuten en tietty minäkään), siedettävät ehkä. Kulmakarvamuoti näyttäisi kulkevan sykleissä: 70-luvulla viivat, 80-luvulla tuuheat, 90-luvulla viivat ja sitä rataa. Olen ymmärtänyt, että kapeammat kulmat olisivat taas tulossa. 

Vierailija
54/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kans ymmärrä miten joillain ei kasva takaisin? Olen nyppinyt laajalla alueella kasvavaa hajakarvaa etenkin ohimojen puolelta 20 vuotta. Silti joka päivä on edelleen nypittävä. Jos esim. 5pv jäisi välistä, olisi näky melkoinen viidakko. Toivoisin todella että lakkaisivat kasvamasta niin kuin aina väitetään.

Samaa mieltä. Myös olen nyppinyt nänninpihojen ympäriltä hajakarvoja vuosikymmenet, ja aina kasvaa uudestaan.

Ikääntyvillä naisilla kulmakarvat ohenevat ja pienenevät luonnostaan, ei sen takia että tuli nuorena nypittyä.

Vierailija
55/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, mun kaveri on aivan ihanan näköinen! Hänellä on vaalea tukka, ja mustat kulmakarvat ihan luonnostaan. Itse olen elänyt viivamuodin kanssa, mutta kerran itselleni yläasteella sellaiset nyppineenä totesin että ei todellakaan ole minun naamaani sopivat :D Sen jälkeen ovat saaneet olla. Kulmani ovat tummanharmaat, samanväriset kuin hiusteni tyvikasvu(en siis meikkaa enkä värjää hiuksiani) ja ei nyt tuuheat, mutta paksuhkot, ainakin silloin ysärillä, kun niistä sain viivakumilta aina kuulla :D Nykynaamoja kun katsoo, niin omani näyttävät ohuilta! Olen myös luonnollisuuden perään, siis sen oikean luonnollisuuden, en sellaisen, että tehdään itselle tekoripset, ja kulmat, ja huulet ja kaikki feikkinä, jolla "pyritään luonnollisuuteen" :p

Vierailija
56/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelevatko ihmiset oikeasti, että jos kulmia nyppii, ne eivät enää kasva takaisin? Aika helppo keino olisi hävittää vaikka kainalokarvat lopullisesti, sen kun nyppisi jonkin kerran ja hups ei enää karvoja! Miksi ihmiset on niin tyhmiä, että menevät turhaan kalliisiin laserhoitoihin, jos tämä toimii?

Vierailija
57/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulmakarvat ovat osa ihmisen ulkonäköä, joten parhaimmillaan ne ovat silloin kun ovat luonnontilassa(ehkä nyt selkeitä harhakarvoja lukuunottamatta), ihan kuten ovat omat ripset, ja nenä ja huuletkin. Kun niitä aletaan muuttelemaan, häipyy ihmisen kasvoista persoona, ja kaikki alkavat näyttää samalta. Se on geeneissä se, että todella monen mielestä sellaiset muokatut kasvot eivät olekaan kauniit, vaan kummalliset. Ihmisellä on elukkana vierauden kammo, jonka takia näistä muokkauksista ei tulekaan kauniita vaan vähän, köh, pelottavia.

Ei todellakaan ole kaikille luonnontila paras! Minun kulmat on luonnollisesti maantienväriset eli lähes näkymättömät, ja luokkaa kaksi karvaa ristissä. Näytän ihan kulmakarvattomalta alienilta, jos en tee niille mitään.

Vierailija
58/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajetaan kulmakarvat pois ja paksulla tussilla piirretään palkit! Pari kertaa olen aivan säpsähtänyt kun selin ollut nuori nainen kääntyy minuunpäin 😁

M31

Vierailija
59/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi tällaisissakin asioissa on joku muoti. Eikö olisi vaan kaikkien parempi katsoa peiliin ja miettiä mikä omiin kasvoihin sopii, muodista riippumatta.

Vierailija
60/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole kaikille luonnontila paras! Minun kulmat on luonnollisesti maantienväriset eli lähes näkymättömät, ja luokkaa kaksi karvaa ristissä. Näytän ihan kulmakarvattomalta alienilta, jos en tee niille mitään.

No tottahan toki nyt kaikilla on se oma mielipide. Minun mielestäni sinä näyttäisit noilla kulmillasi juuri sinulta, persoonalliselta iteltäsi, mutta ihmiset nyt pitävät eri asioista, kuten palkkikulmista, sehän on jo nähty.