Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka eivät ymmärrä nykyistä kulmakarvamuotia?

Vierailija
24.08.2018 |

Olenko ainoa, jonka mielestä joka toisella on ihan naurettavan näköiset kulmakarvat? Oikeasti aikuiset ihmiset käyttävät aikaa ja rahaa kulmakarvojen - siis kulmakarvojen - muotoiluun, pigmentointiin, värjäykseen jne. Lopputuloksena kasvoista esille pomppaavat pötkylät.

"Kehystävät kasvoja" - my ass! =D

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 19-vuotias nainen enkä kertaakaan mun elämässä oo laittanut mun kulmia tai nyppinyt niitä. Vaikka ne on tuuheat ja tummat niin so what? Miten jollain on edes aikaa miettiä niitä? Mutta munkin mielestä ne vihaset laatikkokulmakarvat on järkyt.

Vierailija
22/69 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on nykyään ne oudot muodottomat palkki-kulmakarvat, luonnottomilta näyttää ja osalla kulmakarvat niin leveät että jatkuvat jo otsaan asti, kummallisen näköistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä ne on vaan upeat verrattuna ohueksi nypittyihin langanpätkän näköisiin kajakilla piirrettyihin viivoihin. Nykyään korostetaan kulmakarvojen omaa luonnollista linjaa ja symmetrisesti muotoillut kulmat ovat hyvän näköiset!

Parhaimmillaan näin. Alkuosastaan oudosti häivytettyjä pötkylöitä näkee kyllä liian paljon .

Vierailija
24/69 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, ei ne ysärillä muotia olleet viivaksi nypityt kulmat kyllä olleet varmaan sen kauniimpia... Kultainen keskitie olisi tässäkin varmaan se paras.

Totta, yleensä parhaimmalta ja luonnollisimmilta näyttävät kulmat, joiden muotoa ja vahvuutta ei ole pyritty liikoja muuttamaan siitä, miten ne luonnostaan kasvavat.

Vierailija
25/69 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, millaiset on sitten nätit kulmat jos kerta niitä ei saisi nyppiä eikä piirtää?

Joo en sano että tussikulmat, hiirenhänt, viivat ja ylipaksut olisivat hienot, mutta minulla on ainakin luonnostaan järkyttävät harakanpesät, muodoltaan suorat pötkylät. Ne vasta olisivat rumat jos en niitä laittaisi. En tiedä mitä vastaantuleva minun kulmista ajattelee, en tee tussikulmia, ovat sen paksuiset kuin ovat luonnostaan olen vai ylimääräiset haituvat nyppinyt pois ja yrittänyt saada samanlaiset (ovat hyvin erinäköiset luonnostaan, korkeat kohdat eri paikoissa)

Piirrän kulmakarvani ihan kulmakynällä, en töhnällä ja maalaile niitä. Minusta ovat suht luonnollisen näköiset miten nyt meikillä voi saada.

Vierailija
26/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat kuin lakupötköt liimattuna otsaan ja kaiken huippu blondilla pikimusta pötkylät.

Usein ne on maalattu liian  alkavaksi liian läheltä nenää.

Vierailija
27/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset voimakkaaksi värjätyt ja todella paksut tiiliskivikulmakarvat ovat aivan kamalat. Samoin sellaiset itse piirretyt ja aivan ohueksi nypityt. Mikäli kulmansa värjää, kannattaa ottaa se vaaleampi värisävy eikä tummanrukseita saati mustia. Karmeita jollain blondeilla nähdä sitten mustiakin kulmakarvoja, haha. Noi tiiliskivet lisättynä pakkelikerrokseen ovat kyllä todella karseat. Siihen sitten vielä paksut puuterikerrokset ja luonnoton huulipuna. Sitten ollaan niin sexyjä napapaidoissa ja pehvan paljastavissa shortseissa. :D

Vierailija
28/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne pahimmat angrybirdsit ole jo pois muodista?

Vierailija
29/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen just katoin, että on muoti mennyt menojaan ja minä jäänyt matkasta. Kauniilla nuorella naisella mustalla tussilla väritetyt, puoli otsaa peittävät kulmakarvat, korvissa roikkui verhotupsujen näköiset korvikset ja päässä hiusdonitsi. Juu ei.

Vierailija
30/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä palkkikulmakarvoja monella näy, luonnollisia nykyisin paljon enemmän. Se on sääli että monet keski-ikäiset ovat pilanneet kulmansa nyppimällä 90-luvun viivamuodin aikaan.

Vierailija
31/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvojen nyppiminen on aina ollut mielestäni tosi kivuliasta ja siksi omani eivät aina ole olleet niin siistit. Ovat olleet lisäksi ihan tummat ja minulla on vaaleaksi värjätyt hiukset. Jouduin kuitenkin sellaiseen lääkitykseen missä lähes kaikki karvat irtosivat. Toivottavasti kulmakarvat vähenivät pysyvästi:)

Vierailija
32/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 19-vuotias nainen enkä kertaakaan mun elämässä oo laittanut mun kulmia tai nyppinyt niitä. Vaikka ne on tuuheat ja tummat niin so what? Miten jollain on edes aikaa miettiä niitä? Mutta munkin mielestä ne vihaset laatikkokulmakarvat on järkyt.

Sinulla on varmasti juuri sellaiset tosi kauniit kulmat, joita nyt on nuorilla. Älä teekään niille mitään. Näissä keski-ikäisten keskusteluissa menee puurot ja vellit sekaisin, kun yksi puhuu niistä tussilla piirretyistä Angry birdseistä ja toinen haukkuu kateuksissaan kaikki nuoret, kun omat kulmat tuli hävitettyä 90-luvulla.

Vierailija
33/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaiset näkyvät kulmakarvat tuo ilmettä ja kehystää kasvoja. Rajansa tietty kaikella. En minäkään tykkää sellaisista hervottomista karvamadoista ja liian tönköistä kulmista. Sopivan paksut, nätisti muotoillut, mutta suht luonnollisen näköiset on hyvät.

Vierailija
34/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on varmasti juuri sellaiset tosi kauniit kulmat, joita nyt on nuorilla. Älä teekään niille mitään. Näissä keski-ikäisten keskusteluissa menee puurot ja vellit sekaisin, kun yksi puhuu niistä tussilla piirretyistä Angry birdseistä ja toinen haukkuu kateuksissaan kaikki nuoret, kun omat kulmat tuli hävitettyä 90-luvulla.

Aivan. Kamalia on sellaiset vanhempien naisten nuoruudessa viivoiksi nypityt karvat, joiden päälle on nyt pistetty vähän microbladingia, jonka jälkeen väri on ehkä liian tumma ja muotokin vähän niin ja näin.

Vierailija
35/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muuten tiedätte, että jollakin on värjätyt kulmakarvat? Minulla on hyvin kalpea iho, vaaleanruskeat värjäämättömät hiukset ja pikimustat paksut kulmakarvat. En edes tiedä, saisiko jollain kulmavärillä muutettua väriä vai pitäisikö ne peräti värjätä vaaleammiksi? Ei sillä, että siihen ryhtyisin siksi, että joku ei ehkä pidä ”luonnottoman” värisistä kulmistani. Eikö ole ihan tavallista, että kulmien ja hiusten oma väri ei ole sama?

Vierailija
36/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kannattaisi monen ottaa oppia samoin kuin muista Lisa Eldridgen meikkivideoista. Mutta hän onkin todellinen ammattilainen eikä mikään wannabeglammakeupguru.

Vierailija
37/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pötkylämuoti on muuttumassa! Nythän on näkynyt jopa ysärityylisiä hyvin ohuita kulmia mm. Rihannalla. Siitä tosin nousi kohu, koska latinot väittivät hänen varastaneen heidän kulttuuristaan nuo kulmat..

Vierailija
38/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihmeellisiä Angry Birds- kulmia maalailevat nuoret naiset

Vanhimman tyttäreno koulukaverille sopivat paremmin, paksu ruskea tukka,

Ruskeat silmät, ei-niin-vaalea iho...

Yhdessä vahvan meikin kanssa.

Tyttäreni on vaalea- ja ohuthiuksinen, samanlaiset kulmat hyppäävät silmille kuin huutomerkki....

Vierailija
39/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minäkin kävin juuri kampaajalla ja pyysin siistimään samalla nuo kulmakarvani. Siis että ne hajakarvat pois kun en itse sitä jaksa tehdä. Ei meinannut tämä kampaaja millään ymmärtävän etten halua mitään muotoiluja ja vielä värikin olisi pitänyt niihin minun valmiiksi mustiin kulmiin laittaa. "Kehystäisi kasvojasi ja toisi katseen paremmin esiin". Ei hyvä päivä.

Vierailija
40/69 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvani ovat nyt melkolailla luonnontilassa. Olisiko kelvollinen muotoilu, jos nyppisin tuon punaisen rajan alla olevat?

https://aijaa.com/UyBXTq