Muita, jotka eivät ymmärrä nykyistä kulmakarvamuotia?
Olenko ainoa, jonka mielestä joka toisella on ihan naurettavan näköiset kulmakarvat? Oikeasti aikuiset ihmiset käyttävät aikaa ja rahaa kulmakarvojen - siis kulmakarvojen - muotoiluun, pigmentointiin, värjäykseen jne. Lopputuloksena kasvoista esille pomppaavat pötkylät.
"Kehystävät kasvoja" - my ass! =D
Kommentit (69)
Eikö nyt ole taaas tulossa muotiin ne kamalat nypityt ohuet viivat.
Muistan kuulleeni sellaista.
Itse pidän mieluiten karvani luonnollisina, niinkuin luolanaiset aikoinaan 🙉
Lupaako ap, että ei kutsu minua valjuksi, ilmeettömäksi olmiksi, edes ajatuksissaan, jos lakkaan piirtämistä kulmia? Luonnostaan ovat vaaleat ja harvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulmakarvat ovat osa ihmisen ulkonäköä, joten parhaimmillaan ne ovat silloin kun ovat luonnontilassa(ehkä nyt selkeitä harhakarvoja lukuunottamatta), ihan kuten ovat omat ripset, ja nenä ja huuletkin. Kun niitä aletaan muuttelemaan, häipyy ihmisen kasvoista persoona, ja kaikki alkavat näyttää samalta. Se on geeneissä se, että todella monen mielestä sellaiset muokatut kasvot eivät olekaan kauniit, vaan kummalliset. Ihmisellä on elukkana vierauden kammo, jonka takia näistä muokkauksista ei tulekaan kauniita vaan vähän, köh, pelottavia.
Ei todellakaan ole kaikille luonnontila paras! Minun kulmat on luonnollisesti maantienväriset eli lähes näkymättömät, ja luokkaa kaksi karvaa ristissä. Näytän ihan kulmakarvattomalta alienilta, jos en tee niille mitään.
No tottahan toki nyt kaikilla on se oma mielipide. Minun mielestäni sinä näyttäisit noilla kulmillasi juuri sinulta, persoonalliselta iteltäsi, mutta ihmiset nyt pitävät eri asioista, kuten palkkikulmista, sehän on jo nähty.
No ei. ilman kulmien värjäysta ja puuttuvien karvojen piirtämistä näytän yksinkertaisesti typerältä. Siltä, kuin ns normaalit kulmat omaava näyttäisi jos nyppisi 75% kulmakarvoistaan pois. Kulmat värjäämälla ja paikkaamalla näytän vaan normaalilta...
Onko muutes samoin esim ripsivärin käyttö mielestäsi pöljää? Samalla perusteella minkä tahansa meikin käyttö pitäisi lopettaa - ollaan siis kaikki luonnollisesti, ilman punaisia huulia, värillisiä ripsiä, puhumattakaan värillisistä silmäluomista!
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat kuin lakupötköt liimattuna otsaan ja kaiken huippu blondilla pikimusta pötkylät.
Usein ne on maalattu liian alkavaksi liian läheltä nenää.
Yhtä yleistä on se, että ne ovat liian kaukana toisistaan.
Luullaanko täällä, että luonnontila = aina söpösti rehottavat hippityttökulmat? Ei ole ei. Olisikin ! Kunpa edes karvojen värjäys riittäisi ! Mutta kun on niin harvat karvat, että pakko piirtää jos haluaa edes vähän kestää katsetta ja raakaa arkielämän vertailluksi tulemista.
Ainut asia mihin ole ikinä ulkonäössäni ollut tyytyväinen on kulmakarvat, jotka on tummat ja siiven malliset. Eivät välttämättä aina ihan muodin aallonharjalla, mutta sillä tavalla neutraalit, ettei ikinä kiinnitä suuremmin huomiota suuntaan tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Lupaako ap, että ei kutsu minua valjuksi, ilmeettömäksi olmiksi, edes ajatuksissaan, jos lakkaan piirtämistä kulmia? Luonnostaan ovat vaaleat ja harvat.
Ei kai ap tai kukaan muukaan tässä ole kulmien meikkaamista vastaan. Mutta joku tolkku siinä. Tai toki se on jokaisen oma asia ja mieltymys, minkänäköisenä haluaa kulkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki luonnottomat kulmakarvatrendit ovat olleet yhtä lailla kaameita. Siittiöt, silmän puolivälistä alkavat viirut, viivakulmakarvat, tussilla piirretyt.
Suomalaisilla usein on aika rumat kulmat, nykyisin on myös hienoja tuuheita, hiukan ”pörröisiä” omia kulmakarvoja nuorilla naisilla, jotka eivät ole pilanneet kulmiaan nyppimällä, kuten monet vähän vanhemmat. Joskus ysärillä 90 % nuorilla naisilla oli tosi rumat kulmat. Ei niitä tussipalkkeja ihan joka tytöllä näy nyt.
Mä olen niiiiin tyytyväinen, että en nyppinyt kulmiani liikaa ysärillä, vaikka olin silloin teini! Jo silloin pidin siittiökulmia ihan kamalan näköisinä. Nyt olen lopettanut kulmien nyppimisen käytännössä kokonaan, ja niistä saa tosi hienot, kun laitan vain pikkuisen kulmaväriä ja -geeliä.
Itsellä kulmakarvat kasvaa normaalisti takaisin, vaikka noita nypisi vahingossa liikaa.
Mä en kans ymmärrä miten joillain ei kasva takaisin? Olen nyppinyt laajalla alueella kasvavaa hajakarvaa etenkin ohimojen puolelta 20 vuotta. Silti joka päivä on edelleen nypittävä. Jos esim. 5pv jäisi välistä, olisi näky melkoinen viidakko. Toivoisin todella että lakkaisivat kasvamasta niin kuin aina väitetään.
Minä nypin kulmat rajulla kädellä 90-luvun alussa. Sen jälkeen ei ole kasvanut kuin haituvaa tietyissä kohtaa.
LOL =D