Kerronko toisen naisen miehelle
Nyt saatte äänestää kyllä vai ei kerronko. Mieheni petti työkaverinsa kanssa. Kerronko työkaverin miehelle? Molemmissa perheissä lapsia. Kuulemma mitään fyysistä ei ole tapahtunut. Ovat olleet ainakin tämän vuoden kovin rakasuneita. Paljon viestejä, yhteisiä hetkiä. Kuulin pitkän puhelun, jossa välit olivat hyvin lämpimät ja puhe eroottisesti värittynyttä. Me eroamme. Taustalla on ennestään pettämistä. Toisen perheen tilanteesta en tiedä. Itse olisin aina halunnut tietää kun toinen pettää.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju todistaa sen miksi salasuhteeseen ei koskaan pidä lähteä työkaverin, perhetutun tms. kanssa. Jos käry käy ollaan heti kertomassa toisen osapuolen puolisolle. Salasuhteen sääntö 1. suojaa toisen osapuolen henkilöllisyys mhadollisimman tarkoin ja sitoutukaa siihen, että teette kaikkenne ettei tämä paljastu omille puolisoille.
Mitä paskaa. Sääntö: älä ala parisuhteeseen kenenkään kanssa kos olet sitä luokkaa oleva ihmissaasta joka päättyy pettämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju todistaa sen miksi salasuhteeseen ei koskaan pidä lähteä työkaverin, perhetutun tms. kanssa. Jos käry käy ollaan heti kertomassa toisen osapuolen puolisolle. Salasuhteen sääntö 1. suojaa toisen osapuolen henkilöllisyys mhadollisimman tarkoin ja sitoutukaa siihen, että teette kaikkenne ettei tämä paljastu omille puolisoille.
Mitä paskaa. Sääntö: älä ala parisuhteeseen kenenkään kanssa kos olet sitä luokkaa oleva ihmissaasta joka päättyy pettämään.
Kiitos. ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kertoisi, sinulle tuntemattomien ihmisten parisuhde ei kuulu sulle mitenkään.
Tämä. Ja jos näet hukkuvan lapsen joka kuuluu tuntemattomille ihmisille ei se kuulu sinulle mitenkään.
Näin.
Samoin jos näet että naapurissa pahoinpidellään perheenjäseniä, jatka vaan normaalisti päivärutiinejasi.
Minä kerroin. Koska olisin itsekin vastaavassa tilanteessa halunnut tietää. Tekstiviestillä, koska en muuta uskaltanut. Tiedän, vähän ehkä epäkypsää. En saanut mitään vastausta, käsittääkseni ovat edelleen yhdessä.
Tietenkin kerrot. Itse soitin toisen naisen miehelle ja sanoin, että meillä taitaa olla jotain yhteistä: pettävät puolisot. Avioerothan siinä tuli molemmille pariskunnille ja hyvä niin.
Kertoisin. Puolisolla on oikeus tietää, koska voi olla että he vielä pysyvät yhdessä. Jos tämä pettäjänainen tulee esim. raskaaksi, miehestä voisi olla kiva tietää ettei ole ainoa mahdollinen isäkandidaatti. Sukupuolitaudit haluaisin käydä myös testauttamassa, jos selviäisi että puoliso on pettänyt (koska kukaan ei usko, etteikö olisi ollut mitään fyysistä). Mua myös ahdistaisi olla sidottuna esim. isoon asuntolainaan tällaisen petturin kanssa, en voisi luottaa häneen tai hänen haluunsa sitoutua parisuhteeseen.
Ihmeellinen tämä ihmisten moraalipoliisisyndrooma.
Minä tiedän vaimoni suhteesta, mutta muut ei sitä tehdä. Nautin nyt hetken tuosta vaimon kiemurtelusta ja eroan. Toki teen tässä myös ensin taloudellisia järjestelyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kertoisi, sinulle tuntemattomien ihmisten parisuhde ei kuulu sulle mitenkään.
eiköhän oman mies ole joksenkin tuttu
ei ap
Pöljä. Sen naisen ja hänen miehensä suhde ei ole sinun asiasi.
Minulla oli sama tilanne kauan sitten. Ex-vaimoni petti ja erohan siitä tuli. Mietin, pitäisikö minun kertoa rehellisyyden nimissä myös sen toisen pariskunnan avovaimolle. En kertonut. Ja kun sitten ex-vaimoni kertoi myöhemmin siitä suhdesotkusta mikä tilanteesta oli sittemmin syntynyt, olin erittäin tyytyväinen etten ollut sotkeutunut siihen. Ja olen yhä edelleen tyytyväinen ja nautin omasta elämästäni.
Järjestä parienne kohtaaminen "yllättäen" jossakin, ja ehdota parinvaihtoa tai kimppakivaa: "kun puolet porukasta on jo tehnyt sitä". Voi tulla mielenkiintoinen keskustelu kadunvarressa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli sama tilanne kauan sitten. Ex-vaimoni petti ja erohan siitä tuli. Mietin, pitäisikö minun kertoa rehellisyyden nimissä myös sen toisen pariskunnan avovaimolle. En kertonut. Ja kun sitten ex-vaimoni kertoi myöhemmin siitä suhdesotkusta mikä tilanteesta oli sittemmin syntynyt, olin erittäin tyytyväinen etten ollut sotkeutunut siihen. Ja olen yhä edelleen tyytyväinen ja nautin omasta elämästäni.
1,5/5
Kyllä se jollekin uppoaa
Mä kerroin. Myöhemmin kuulin, että mies oli ollut väkivaltainen tätä puolisoaan kohtaan aiemmin. En siis tiedä, johtiko tämä mun uutinen pahoinpitelyyn, ehkä, ehkä ei. Enpä voi sanoa, että olisin kamalasti katunut...
Ai niin, tämähän on av-palsta. Noi henkilöt olisi pitänyt kääntää toisin päin ;)
Ja noi peukutuksetkin kannattaa kattoo päinvastoin.
Kerro niin pian kuin mahdollista.
Kyllä varmaankin. Tosin valitsisin sanani.
Veljeni oli tällainen toisen naisen mies, joka sai kuulla suhteesta vaimonsa toisen miehen vaimolta. Työkaverit keskenään siis tässäkin olivat pettämässä, olivat yhteisten koulutusten lähiopetuspäivillä ottaneet ilon irti useita kertoja.
Tämä toisen miehen nainen oli tosin päättänyt pysyä yhdessä miehensä kanssa, mutta velipoika otti ja riipaisi eron, ja se oli ihan oikein.