Kerronko toisen naisen miehelle
Nyt saatte äänestää kyllä vai ei kerronko. Mieheni petti työkaverinsa kanssa. Kerronko työkaverin miehelle? Molemmissa perheissä lapsia. Kuulemma mitään fyysistä ei ole tapahtunut. Ovat olleet ainakin tämän vuoden kovin rakasuneita. Paljon viestejä, yhteisiä hetkiä. Kuulin pitkän puhelun, jossa välit olivat hyvin lämpimät ja puhe eroottisesti värittynyttä. Me eroamme. Taustalla on ennestään pettämistä. Toisen perheen tilanteesta en tiedä. Itse olisin aina halunnut tietää kun toinen pettää.
Kommentit (59)
Tämä ketju todistaa sen miksi salasuhteeseen ei koskaan pidä lähteä työkaverin, perhetutun tms. kanssa. Jos käry käy ollaan heti kertomassa toisen osapuolen puolisolle. Salasuhteen sääntö 1. suojaa toisen osapuolen henkilöllisyys mhadollisimman tarkoin ja sitoutukaa siihen, että teette kaikkenne ettei tämä paljastu omille puolisoille.
Kertoisin. En pystyisi elämään itseni kanssa jos jättäisin kertomatta ja tietäisin tyypin elävän epätietoisuudessa samalla kun itse korjailen ja jatkan omaa elämääni ilman pettäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kertoisi, sinulle tuntemattomien ihmisten parisuhde ei kuulu sulle mitenkään.
eiköhän oman mies ole joksenkin tuttu
ei ap
Eiköhän siinä tarkoitettu sitä työkaveria ja hänen miestään.
Kannattaa kertoa ap.
Kertoisin tietenkin. On aiheellista että mies tietää millaisen kanssa on naimisissa.
Itse haluaisin tietää kuinka luotettava puolisoni on. Kerro vaan.
En kertoisi.
Ihan vain siksi että lisää riskiä että toinenkin perhe eroaa ja miehesi saa rauhassa olla uuden naisensa kanssa. Parempi että miehesi jää tilanteessa yksin.
Miksi uskoisin jotain toista naista? Minua ei ainakaan tuollaiset lapselliset paljastukset paljon hetkauttaisi.
Minun mielestäni petetyllä on aina oikeus tietää, muuten hän joutuu elämään valheessa. Ihmisellä on oikeus valita, haluaako olla pettäjän kanssa.
Tätä trollia ei pitkään aikaan ole ollutkaan. Vastaukseni on kuten aina aiemminkin: et tietenkään kerro. Heidän asiansa ei kuulu sinulle karvankaan vertaa.
Tuossa tilanteessa kertoisin. PArempi että mieskin saa tietää mahdollisimman pian että akka on eroamassa hänestä. Voihan se olla että vaimo on suunnitellut vain jättävänsä lapun pöydälle ja häipyvänsä.
Kertoisin, koska haluaisin itse vastaavassa tilanteessa tietää.
Mitään fyysistä ei ole tapahtunut???? Kuka OIKEASTI uskoo siihen valheeseen?
70% ketjun viesteistä on ap:n omalta näppikseltä.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi sekoilemaan muiden parisuhteisiin millään lailla. Jos mieheni olisi pettänyt, olisi ihan tarpeeksi omiakin ongelmia ja keskittyisin tulevaan eroon, lasten hyvinvointiin eikä keittelis ylimääräisiä soppia.
Totuuden kertominen ei ole mikään soppa, pettäminen on. Petturit tykkää toisiaan puolistella tuontapaisilla selityksillä.
En kertoisi. Tarpeeksi draamaa muutenkin.
Kertoisin. Jos kyseessä olisi yksittäinen hairahdus, niin jättäisin ehkä kertomatta. Mutta jos ovat jo vuoden verran pitäneet suhdetta yllä ja ovat rakastuneita, niin se on melkoinen petos puolisoa kohtaan.
Itse en kertoisi. Pahimmassa tapauksessa saat itse syyt niskoillesi koko sotkusta, eli sinusta tehdään se huono ihminen ja syntipukki.
Tuskin kertoisin. Koen tärkeämpänä pitää hyvät välit exään lasten takia.
Tottakai kertoisin. On tämän miehen asia sitten päättää mitä hän sitten tiedolla tekee. Itsekkin haluaisin vastaavassa tilanteessa tietää.