Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko toisen naisen miehelle

Vierailija
24.08.2018 |

Nyt saatte äänestää kyllä vai ei kerronko. Mieheni petti työkaverinsa kanssa. Kerronko työkaverin miehelle? Molemmissa perheissä lapsia. Kuulemma mitään fyysistä ei ole tapahtunut. Ovat olleet ainakin tämän vuoden kovin rakasuneita. Paljon viestejä, yhteisiä hetkiä. Kuulin pitkän puhelun, jossa välit olivat hyvin lämpimät ja puhe eroottisesti värittynyttä. Me eroamme. Taustalla on ennestään pettämistä. Toisen perheen tilanteesta en tiedä. Itse olisin aina halunnut tietää kun toinen pettää.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kertoisin. On tämän miehen asia sitten päättää mitä hän sitten tiedolla tekee. Itsekkin haluaisin vastaavassa tilanteessa tietää.

Vierailija
22/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju todistaa sen miksi salasuhteeseen ei koskaan pidä lähteä työkaverin, perhetutun tms. kanssa. Jos käry käy ollaan heti kertomassa toisen osapuolen puolisolle. Salasuhteen sääntö 1. suojaa toisen osapuolen henkilöllisyys mhadollisimman tarkoin ja sitoutukaa siihen, että teette kaikkenne ettei tämä paljastu omille puolisoille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin. En pystyisi elämään itseni kanssa jos jättäisin kertomatta ja tietäisin tyypin elävän epätietoisuudessa samalla kun itse korjailen ja jatkan omaa elämääni ilman pettäjää.

Vierailija
24/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kertoisi, sinulle tuntemattomien ihmisten parisuhde ei kuulu sulle mitenkään.

eiköhän oman mies ole joksenkin tuttu

ei ap

Eiköhän siinä tarkoitettu sitä työkaveria ja hänen miestään.

Kannattaa kertoa ap.

Vierailija
25/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin tietenkin. On aiheellista että mies tietää millaisen kanssa on naimisissa.

Vierailija
26/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin tietää kuinka luotettava puolisoni on. Kerro vaan.

Vierailija
27/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tietää. 

Vierailija
28/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi.

Ihan vain siksi että lisää riskiä että toinenkin perhe eroaa ja miehesi saa rauhassa olla uuden naisensa kanssa. Parempi että miehesi jää tilanteessa yksin.

Vierailija
29/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uskoisin jotain toista naista? Minua ei ainakaan tuollaiset lapselliset paljastukset paljon hetkauttaisi. 

Vierailija
30/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni petetyllä on aina oikeus tietää, muuten hän joutuu elämään valheessa. Ihmisellä on oikeus valita, haluaako olla pettäjän kanssa. 

Vierailija
31/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä trollia ei pitkään aikaan ole ollutkaan. Vastaukseni on kuten aina aiemminkin: et tietenkään kerro. Heidän asiansa ei kuulu sinulle karvankaan vertaa.

Vierailija
32/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa kertoisin. PArempi että mieskin saa tietää mahdollisimman pian että akka on eroamassa hänestä. Voihan se olla että vaimo on suunnitellut vain jättävänsä lapun pöydälle ja häipyvänsä.

Vierailija
33/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin, koska haluaisin itse vastaavassa tilanteessa tietää.

Vierailija
34/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään fyysistä ei ole tapahtunut???? Kuka OIKEASTI uskoo siihen valheeseen?

Vierailija
35/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

70% ketjun viesteistä on ap:n omalta näppikseltä.

Vierailija
36/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi sekoilemaan muiden parisuhteisiin millään lailla. Jos mieheni olisi pettänyt, olisi ihan tarpeeksi omiakin ongelmia ja keskittyisin tulevaan eroon, lasten hyvinvointiin eikä keittelis ylimääräisiä soppia.

Totuuden kertominen ei ole mikään soppa, pettäminen on. Petturit tykkää toisiaan puolistella tuontapaisilla selityksillä.

Vierailija
37/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi. Tarpeeksi draamaa muutenkin.

Vierailija
38/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin. Jos kyseessä olisi yksittäinen hairahdus, niin jättäisin ehkä kertomatta. Mutta jos ovat jo vuoden verran pitäneet suhdetta yllä ja ovat rakastuneita, niin se on melkoinen petos puolisoa kohtaan.

Vierailija
39/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kertoisi. Pahimmassa tapauksessa saat itse syyt niskoillesi koko sotkusta, eli sinusta tehdään se huono ihminen ja syntipukki.

Vierailija
40/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kertoisin. Koen tärkeämpänä pitää hyvät välit exään lasten takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä