Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko toisen naisen miehelle

Vierailija
24.08.2018 |

Nyt saatte äänestää kyllä vai ei kerronko. Mieheni petti työkaverinsa kanssa. Kerronko työkaverin miehelle? Molemmissa perheissä lapsia. Kuulemma mitään fyysistä ei ole tapahtunut. Ovat olleet ainakin tämän vuoden kovin rakasuneita. Paljon viestejä, yhteisiä hetkiä. Kuulin pitkän puhelun, jossa välit olivat hyvin lämpimät ja puhe eroottisesti värittynyttä. Me eroamme. Taustalla on ennestään pettämistä. Toisen perheen tilanteesta en tiedä. Itse olisin aina halunnut tietää kun toinen pettää.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisinpa kertoa. Joo, mä äänestän sitä! Jos heillä avoin suhde, niin eihän se mihinkään vaikuta.

Vierailija
2/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti miehellä on oikeus tietää. Saa sirren itse päättää oikeutetusti elämänsä suunnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin haluaisin tietää, joten ehdottomasti kerrot! Saa mies valita haluaako olla tuollaisen kanssa vai etsiä uuden rehellisen.

Vierailija
4/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro ihmeessä! mies voi olla täysin kyllästynyt naiseensa ja halukas näyttämään hänelle ovea, teet hänelle suuren palveluksen

Vierailija
5/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi, sinulle tuntemattomien ihmisten parisuhde ei kuulu sulle mitenkään.

Vierailija
6/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi sekoilemaan muiden parisuhteisiin millään lailla. Jos mieheni olisi pettänyt, olisi ihan tarpeeksi omiakin ongelmia ja keskittyisin tulevaan eroon, lasten hyvinvointiin eikä keittelis ylimääräisiä soppia.

Vierailija
7/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden ovat olleet rakastuneet, paljon yhteisiä hetkiä eikä muka mitään fyysistä ole tapahtunut? Hah hah. Älä ainakaan usko.

Kerro miehelle.

Vierailija
8/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä tunnustaa vain niin vähän kuin mahdollista ja sekin vähätellään.

Vierailija
9/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika häkellyttävää. Tästä ketjusta on poistettu kaikki viestit jossa neuvotaan olemaan kertomatta.

Vierailija
10/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kertoisi, sinulle tuntemattomien ihmisten parisuhde ei kuulu sulle mitenkään.

Tämä. Ja jos näet hukkuvan lapsen joka kuuluu tuntemattomille ihmisille ei se kuulu sinulle mitenkään.

Vierailija
11/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että alkuun viestintuoja saa lokaa niskaansa. Olisin sitten itse varmasti kiitollinen, jos tieto tulisi minulle asti. Paljon hirveämpää olisi, että asia olisi liikkunut huhuna pitkin kyliä ennen kuin itse aavistaisinkaan mitään. Voihan lisäksi olla, että mies on ehkä aavistellutkin jo, mutta nainen on saanut aina kumottua epäilykset noin ja näin. Kyllä hän ansaitsee tietää.

Vierailija
12/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitää kertoa

Vierailija
13/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestintuja ammutaan. Sinusta tulee osasyyllinen inhottavaan tilanteeseen. Ystävyyssuhteesi joutuvat lujille. Oletko ihan varma että haluat laittaa itsesi peliin.

Vierailija
14/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestintuja ammutaan. Sinusta tulee osasyyllinen inhottavaan tilanteeseen. Ystävyyssuhteesi joutuvat lujille. Oletko ihan varma että haluat laittaa itsesi peliin.

Haluaisitko itse elää tietämättömänä, kun moni muu tietää?

Vierailija
15/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eiköhän oman mies ole joksenkin tuttu

ei ap

Vierailija
16/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ja minulla on pitkä liitto takana, olemme partnereita muillakin elämän osa-alueilla. Syrjähyppy ei rikkoisi liittoamme, mutta satuttaisi ja haavoittaisi. Jos mies olisi hoitanut asian hienovaraisesti niin olisin mielummin tietämättä. Tuntemattomien suhteen ulkopuolisten henkilöiden yhteydenotot suhteestamme kokisin ikävinä ja tungettelevina, minulla ei olisi edes mahdollisuutta päättää haluanko tämän tiedon vai en. En halua ihmisten sekaantuvan pyytämättä elämäämme.

Vierailija
17/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja jos näet hukkuvan lapsen joka kuuluu tuntemattomille ihmisille ei se kuulu sinulle mitenkään.

Mistä sä tähän hukkuvan lapsen vetäsit?

Vierailija
18/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on aikaa äänestää ja kertoa mielipiteitä. Auttavat paljon päätöksen teossa! Ap

Vierailija
19/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kertoisin. Minusta on kamalinta tajuta joskus myöhemmin, että monet ovat tienneet puolisostani ja hänen epäkunnioittavasta käytöksestään minua kohtaan kauan minua ennen eikä kukaan ole vaivautunut kertomaan. Haluan itse tehdä päätöksen siitä, olenko valmis jatkamaan suhdetta pettäjän kanssa. Mikäli minulle ei kukaan kerro, päätöksen on käytännössä tehnyt puolestani joku ulkopuolinen

Vierailija
20/59 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos eroaisin omasta miehestäni siksi, että hänellä on suhde naimisissa olevan naisen kanssa, niin saattaisinpa kyllä keskustella sen naisen miehenkin kanssa ihan järjestelyistä yms.

Eli ottaisin yhteyttä ja kysyisin, että miten he ovat ajatelleet hoitaa heidän lasten tapaamiset yms. jotta itsekin tietäisin, millaisen sopimuksen tekisin.

Helpompaahan se olisi kaikille, jos voitaisiin yhdessä keskustella siitä, ovatko kummankin lapset yhtäaikaa heidän luonaan ja asuuko joku lapsista vakituisesti heillä, vai miten lasten asiat hoidetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme