Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se Jussi "syntynyt puolustusministeriksi" Niinistökin on huolisssaan kasvisruoasta

Vierailija
24.08.2018 |

Jussi voisi aloittaa selvityksen "jarrun" käytöstä armeijassa niin aika kuluisi rattoisasti tällaisen mukavan mysteerin parissa eikä tarvitsisi hölistä typeryyksiä mediassa.

Kommentit (453)

Vierailija
181/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on suorastaan koomista, miten vahvoja mielipiteitä NAISILLA on siitä, mitä ruokaa varusMIEHILLE pitäisi tarjoilla. Minusta naisten mielipiteet varusMIESTEN ruokavaliosta ovat tekpyhää lässytystä niin kauan, kunnes asevelvollisuus koskee naisiakin. Siihen asti naisten tulisi ymmärtää pitää isot suunsa kiinni.

Ne on meidän lapsia jotka sitä inttiä käy ja halutaan että ruoka jota syövät on terveellistä. Sinä voit syödä itsellesi suolistosyövän ja diabeteksen ja opettaa omat lapsesi hankkimaan elintasosairauksia, mutta ei kai kaikkien tarvitse.

Ne on aikuisia, jotka sitä inttiä käy. Ne saavat kaikkien normaaliälyisten ihmisten mukaan itse päättää siitä mitä syövät tai eivät syö. Sinun älykkyydelläsi ei pitäisi ehkä olla päättämässä edes itseäsi koskevista asioista, saati sitten muita koskevista.

Armeijassa ei päättä itse asioista, sehän siinä on koko pointti. Et taida olla penaalin terävin kynä.

Ei päättä? No sinä taidat olla se kaikkein terävin kynä. 

Armeijan koko pointti on maanpuolustus, ei asioista päättämättömyys. Ja kyllä, vain asevelvollisilla itsellään tulisi mielestäni olla oikeus olla päättämässä tai edes sanomassa mielipiteensä siitä, mitä heille syötetään. Selitä minulle, miksi naisten mielipiteillä tulisi olla mitään painoarvoa ko. aiheen suhteen.

Iiik, e jäi pois, kutsukaa kielipoliisi!

Koitahan ymmärtää että armeijassa totellaan muiden käskyjä, ei siellä uniikit lumihiutaleet saa päättää asioistaan itse, ei edes ruuasta, ja niin sen kuuluukin olla. Ei ole olemassa mitään armeijaa, jos siellä ei noudateta yhteisiä sääntöjä. Ruoka kuuluu pakettiin.

Vai ajattelitko että se valmistaa jotenkin varusmiehiä sotaan, että saavat itse päättää mitä haluavat syödä, missä sodassa sellainen kotiinkuljetus toimii rintamalle?

Tässä päätöksessä kuitenkin kuunneltiin varusmiestoimikuntia, eikä sinipersujen papparaisia ja se kismittää sinipersuja.

Vierailija
182/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KVG

Todistajan taakka, ystäväiseni.

Jos asia kiinnostaa, siihen jaksaa perehtyä ihan itsekin. En oo sun palvelija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne nykyisetkään ruoat aina niin äijämäisiä ole, aika neitimäisiäkin osa:

https://leijonacatering.fi/ruokalistat

Broileripyörykät, nakkikeitto, firenzen kaalileike, jauhelihalasagne, broileriburgundia, härkää bbq kastikkeella, broileria juustokastikkeella jne jne ei oikeastaan mitään sellaista jota itse laittaisin. Eikä juurikaan kalaa jota haluan vähintään 3 kertaa viikossa 7 kertaa viikossakin kelpaa. Broleria en syö ollenkaan ajatuskin siitä oksettaa.

Vierailija
184/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistetaan tämä, kun seuraavan kerran penäät lähdettä faktalle, joka ei miellytä sinua.

Vierailija
185/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olisi hyvä, että joka aterialla olisi mahdollisuus valita sekä kasviksia että lihaa/kalaa/kananmunia. Meitä on erilaisia syöjiä johtuen veriryhmistämme, toiset tarvitsevat lihaa, toiset marssivat linsseilläkin. Mutta jos armeija menee vegaaniseksi, niin suosittelen (vielä usein armeijassakin) kasvavia poikia ostamaan päivärahoillaan Lidlistä sellasia valmiita kananpaloja, jotka voi nakata kasvisruuan sekaan. Tai purkin raejuustoa.

Vierailija
186/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on suorastaan koomista, miten vahvoja mielipiteitä NAISILLA on siitä, mitä ruokaa varusMIEHILLE pitäisi tarjoilla. Minusta naisten mielipiteet varusMIESTEN ruokavaliosta ovat tekpyhää lässytystä niin kauan, kunnes asevelvollisuus koskee naisiakin. Siihen asti naisten tulisi ymmärtää pitää isot suunsa kiinni.

Ne on meidän lapsia jotka sitä inttiä käy ja halutaan että ruoka jota syövät on terveellistä. Sinä voit syödä itsellesi suolistosyövän ja diabeteksen ja opettaa omat lapsesi hankkimaan elintasosairauksia, mutta ei kai kaikkien tarvitse.

Ne on aikuisia, jotka sitä inttiä käy. Ne saavat kaikkien normaaliälyisten ihmisten mukaan itse päättää siitä mitä syövät tai eivät syö. Sinun älykkyydelläsi ei pitäisi ehkä olla päättämässä edes itseäsi koskevista asioista, saati sitten muita koskevista.

Armeijassa ei päättä itse asioista, sehän siinä on koko pointti. Et taida olla penaalin terävin kynä.

Armeijan koko pointti on maanpuolustus, ei asioista päättämättömyys. Ja kyllä, vain asevelvollisilla itsellään tulisi mielestäni olla oikeus olla päättämässä tai edes sanomassa mielipiteensä siitä, mitä heille syötetään. Selitä minulle, miksi naisten mielipiteillä tulisi olla mitään painoarvoa ko. aiheen suhteen.

Koitahan ymmärtää että armeijassa totellaan muiden käskyjä, ei siellä uniikit lumihiutaleet saa päättää asioistaan itse, ei edes ruuasta, ja niin sen kuuluukin olla. Ei ole olemassa mitään armeijaa, jos siellä ei noudateta yhteisiä sääntöjä. Ruoka kuuluu pakettiin.

Vai ajattelitko että se valmistaa jotenkin varusmiehiä sotaan, että saavat itse päättää mitä haluavat syödä, missä sodassa sellainen kotiinkuljetus toimii rintamalle?

Tässä päätöksessä kuitenkin kuunneltiin varusmiestoimikuntia, eikä sinipersujen papparaisia ja se kismittää sinipersuja.

Ensiksi se kismitti kyllä ihan palstapersuja ja sitten persunuoria ja tämä sinipersu heräsi vasta myöhemmin.

Vierailija
187/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistetaan tämä, kun seuraavan kerran penäät lähdettä faktalle, joka ei miellytä sinua.

Syö lihaa, niin jaksat tehdä muutakin kuin vain kiukutella.  ;)

Vierailija
188/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vegaani työkaveri, myönnetään että nainen. Se ei jaksanut lentokoneessa nostaa laukkuaan sinne ylähyllylle.

Vierailija
189/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvusruokaa vastaan inisijät näyttävät typeryytensä.

Pari vegeateriaa viikossa ei ketään tapa, päinvastoin.

Kaksi päivää viikossa nälässä raskaassa asepalveluksessa ei ehkä tapa, mutta aiheuttaa tarpeetonta kärsimystä.

Jos joku ehdottaisi säännöllistä vegaanipäivää vankilaan, niin vankiloissa syntyisi kapina, ihmisoikeusjärjestöt pöyristyisivät ja vihreät nousisivat seisomaan.

Suuri Johtaja oli kasvissyöjä ja absolutisti. Siinä on sini-persuilla tekemistä päästä samaan.

Vierailija
190/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian sivusta, mutta mun mielestä Halla-ahon kannattaisi ottaa Jussi Niinistö ja Terho takaisin persuihin.

Vierailija
191/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asia kiinnostaa niin paljon, että viitsii kirjoittaa viestin, miksi tehdä täysin turhaa työtä ja heitellä perustelemattomia väitteitä?

Vierailija
192/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvusruokaa vastaan inisijät näyttävät typeryytensä.

Pari vegeateriaa viikossa ei ketään tapa, päinvastoin.

Kaksi päivää viikossa nälässä raskaassa asepalveluksessa ei ehkä tapa, mutta aiheuttaa tarpeetonta kärsimystä.

Jos joku ehdottaisi säännöllistä vegaanipäivää vankilaan, niin vankiloissa syntyisi kapina, ihmisoikeusjärjestöt pöyristyisivät ja vihreät nousisivat seisomaan.

Suuri Johtaja oli kasvissyöjä ja absolutisti. Siinä on sini-persuilla tekemistä päästä samaan.

Oli kyllä kieltämättä tehokas tappaja. Tätäkö vegaanit tarkoittavat?

Vierailija
193/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KVG

Todistajan taakka, ystäväiseni.

LOL

Vierailija
194/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asia kiinnostaa niin paljon, että viitsii kirjoittaa viestin, miksi tehdä täysin turhaa työtä ja heitellä perustelemattomia väitteitä?

Koska mä voin.

Harmittaako että jollain on tietoa mitä sulla ei ole? Se ei ole kuule edes salaista, että hopihopi vaan tutkimaan asiaa. En laita linkkiä, koska tästä aiheesta ne poistetaan aina.

Vierailija
195/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö lihaa, niin jaksat tehdä muutakin kuin vain kiukutella.  ;)

Hieno olkiukko. Eilen söin broileria ja viikonloppuna sikanautaa.

Vierailija
196/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asian sivusta, mutta mun mielestä Halla-ahon kannattaisi ottaa Jussi Niinistö ja Terho takaisin persuihin.

Varmasti ottaakin, sitten kun Siniset putoaa hallituksesta.

Vierailija
197/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensiksi se kismitti kyllä ihan palstapersuja ja sitten persunuoria ja tämä sinipersu heräsi vasta myöhemmin.

Ehkä palstapersua kismittää se, että varusmiestoimikunnissa on häntä fiksumpia miehiä? Kaikki miehet eivät halua mättää läskiä ja makkaraa ihan jokaisella aterialla.

Itse olen RUK:n käynnyt 38v. Mies, en mikään palstapersu.

Vierailija
198/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti ottaakin, sitten kun Siniset putoaa hallituksesta.

Ei sinipettureita takaisin!

Vierailija
199/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mä voin.

Harmittaako että jollain on tietoa mitä sulla ei ole? Se ei ole kuule edes salaista, että hopihopi vaan tutkimaan asiaa. En laita linkkiä, koska tästä aiheesta ne poistetaan aina.

Kokeile. Meitä on täällä monta. Varmasti joku ehtii kyllä napata linkkisi talteen ennenkuin se poistetaan.

Vierailija
200/453 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä palstapersua kismittää se, että varusmiestoimikunnissa on häntä fiksumpia miehiä? Kaikki miehet eivät halua mättää läskiä ja makkaraa ihan jokaisella aterialla.

Itse olen RUK:n käynnyt 38v. Mies, en mikään palstapersu.

Minusta tuntuu, että palstapersu ei ole edes käynyt armeijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi