Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä vauva-palsta on sinulle opettanut muista ihmisistä??

Vierailija
22.08.2018 |

Jotain syvällistä arvatenkin

Kommentit (612)

Vierailija
261/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miesten mielestä yli 25v naiset ovat hyödyttömiä ja ilman ihmisarvoa. 

Vierailija
262/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kierrellyt sinut kaukaa vaan en tiennyt että sinä olet tehnyt samoin. No selittää miksi yhteentörmäyksiä ei ole päässyt syntymään. Onhan se tietysti ihan ok valinta jos tarvitsisi vaikka autoa mutta meneekin jalan. Ei ainakaan joutuisi kolareihin osalliseksi.

Ja jalan ei voi törmätä kun kerran kiertää kaukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan mustasukkaisuusketjussa minulle selvisi ensimmäisen kerran, kuinka järkyttävän moni mustasukkainen on vetänyt kilarit kumppaninsa koirasta. Olen irl törmännyt kyllä siihen, kuinka kaikki 15-95 -vuotiaat vastakkaisen sukupuolen edustajat ovat mustistelijoiden mielestä potentiaalisia vamppeja ja gigoloita ja kuinka sopivia naintipaikkoja ovat mm. roskiskatos, lähikaupan kassajono ja hammaslääkärin vastaanottohuone mutta tuo koirajuttu oli aivan uutta. Olen vieläkin melkoisen järkyttynyt tiedosta.

Vierailija
264/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että miesten mielestä yli 25v naiset ovat hyödyttömiä ja ilman ihmisarvoa. 

No HöH !

Tietenkin ovat oikeassa, +25 v. nainenhan on jo käyttöikänsä lopussa. Eli sellaisella ns. käyttötunnit täynnä, joten ei liene mietenkään yllättävää että sellainen "resu" heitetään menemään kaatopaikalle että saadaan uudelle tilaa. Maailmastahan loppuisi tila jos kaikki miehet alkaisivat säilömään wanhoja resuja nurkat täyteen, eihän kenelläkään riitä sellaiseen resurssit.

Vierailija
265/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että vastaajat lähes pääsääntöisesti syyllistävät aloittajan.  Oli asia mikä tahansa.

Vierailija
266/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen tiedostanut k-i-lteiksi itseään kutsuvien katkeromiesten olemassaolon, olen varoittanut jopa tytärtäni että jos mies mainostaa kiltteyttään tai kuinka mukava hän onkaan, niin kannattaa juosta.

Minä taas olen käynyt hiljaisemman teinipoikani kanssa keskusteluja siitä kuinka välttää tällaiseksi katkeroksi tuleminen.

Kannattaisi varmaan lukea:

https://en.wikipedia.org/wiki/No_More_Mr._Nice_Guy_(book)

(onkohan tuota suomennettu)

Vierailija
267/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa oloa on ja paljon sekä ihmisiä, joilla on aivan liian paljon aikaa käsissään. Toisaalta on ihan hyväkin asia, jos se pahan olon purku jää muutamaan oksennukseen bittiavaruuteen sen sijaan, että menisi hakkaamaan jonkun mummon suutuspäissään.

En ikinä unohda sitä, kun joku avohoitopotilas puukotti vastaantulevan koulutytön kadulla kuoliaaksi tytön kaverin katsellessa vierestä. Kivat traumat varmaan jäänyt tytölle tapahtuneesta:(

Vierailija
268/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että tällä palstalla ihmisten mielenkiinto on (useimmiten) aika vähäpätöisissä asioissa: aloituksia tulee uutisista, jotka liittyvät julkkiksiin ja AV suorastaan räjähtää, jos joku ns. turha julkkis tekee jotakin "sensaatiomaista".

.

Hyvin usein normaalia arkea koskevat keskustelun aloitusyritykset hukkuvat sekunnissa hömpänpömppään sivulle 5 tai katoavat kokonaan.

Vierailija
269/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vuosia sitten joku kirjoitti täällä "apua, annoin appiukolle", eipä meno ole siitä paljon paremmaksi mennyt tällä palstalla. Provoillaan ja ollaan epäempaattisia tyyliin "älä tänne tule ruikuttamaan".

Vierailija
270/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/3256168/leirikoulu-kaikille-vai-rikkail…

Tuossa linkissä on yksi hyvä esimerkki arkisesta aiheesta, joka katosi jonnekin ilman suurempaa kommentointia, vaikka se varmasti koskettaa hyvin monia perheitä ympäri Suomen.

-

Tärkeämpää on toki kommentoida Martinan miehen pikaruokapaikkatappelua.

Vierailija
271/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että on ihan oikeasti olemassa katkeria naisvihassa kieriskeleviä miehiä. Ja miehiä, joiden mielestä naisten pitäisi olla kilttejä ja alistuvaisia palvelijoita jotka tekee hymyssä suin yksin kaikki kotityöt. Ja miehiä, joiden mielestä siinä ei ole mitään erikoista, että he itse juoksevat joka helman perässä mutta vaativat naisilta siveyttä.

Oikeassa elämässä olen onnistunut lähes täysin välttymään näiltä ihmistyypeiltä, ja olen kuvitellut että normaalit tervepäiset miehet ja tasa-arvoiset parisuhteet ovat normi. Nyt tajuan miten onnekas olen ollut.

Vierailija
272/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut, että on ihan oikeasti olemassa katkeria naisvihassa kieriskeleviä miehiä. Ja miehiä, joiden mielestä naisten pitäisi olla kilttejä ja alistuvaisia palvelijoita jotka tekee hymyssä suin yksin kaikki kotityöt. Ja miehiä, joiden mielestä siinä ei ole mitään erikoista, että he itse juoksevat joka helman perässä mutta vaativat naisilta siveyttä.

Oikeassa elämässä olen onnistunut lähes täysin välttymään näiltä ihmistyypeiltä, ja olen kuvitellut että normaalit tervepäiset miehet ja tasa-arvoiset parisuhteet ovat normi. Nyt tajuan miten onnekas olen ollut.

Niin, täällä oppii myös miten osa laskee kaikken negatiivisen yhteen ja muodostaa vastakkaisesta sukupuolesta kuvan, mitä sitten käy toitottamassa totena.

Vierailija
273/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi olla ihmettelemättä ihmisten pahantahtoisuutta, miesten naisvihamielisyyttä ja samoin sitä, miten naiset voi vihata eri tilanteissa olevia naisia sen sijaan, että miettisivät yhdessä ratkaisua. Helvetissä on todellakin paikka naisille, jotka ei auta toisiaan.

Pahinta on, että tarkemmin tuttuja ja työkavereita seuratessani olen huomannut heissä tätä samaa ilkeyttä.

Jäädessäni aikoinaan yksinhuoltajaksi asuin kaupungin vuokrarivarissa ja tajusin, että olin ainoa työssä käyvä nainen, eikä kovin monet miehetkään olleet töissä. Ja siitä on noin 35 vuotta aikaa. Mikään ei näytä muuttuneen sinä aikana.

Kotimaisista keskusteluohjelmista voin katsoa vain Arto Nygergiä ja Puoli seitsemää. En pidä ihmisten ilkeilystä, asiallisesta keskustelusta on paljon enemmän iloa minulle.

Vierailija
274/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on ihmiselle susi.

Vierailija
275/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi olla ihmettelemättä ihmisten pahantahtoisuutta, miesten naisvihamielisyyttä ja samoin sitä, miten naiset voi vihata eri tilanteissa olevia naisia sen sijaan, että miettisivät yhdessä ratkaisua. Helvetissä on todellakin paikka naisille, jotka ei auta toisiaan.

Pahinta on, että tarkemmin tuttuja ja työkavereita seuratessani olen huomannut heissä tätä samaa ilkeyttä.

Jäädessäni aikoinaan yksinhuoltajaksi asuin kaupungin vuokrarivarissa ja tajusin, että olin ainoa työssä käyvä nainen, eikä kovin monet miehetkään olleet töissä. Ja siitä on noin 35 vuotta aikaa. Mikään ei näytä muuttuneen sinä aikana.

Kotimaisista keskusteluohjelmista voin katsoa vain Arto Nygergiä ja Puoli seitsemää. En pidä ihmisten ilkeilystä, asiallisesta keskustelusta on paljon enemmän iloa minulle.

Unohdit mainita miesvihan, vai onko se jo niin yleistä normaalia ettei sitä tarvitse mainita?

Vierailija
276/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on olemassa oikeasti paskoja ihmisiä!

Vierailija
277/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen, että vastaajat lähes pääsääntöisesti syyllistävät aloittajan.  Oli asia mikä tahansa.

Yhdessä ketjussa hyväruokahaluinen pyöreä poika muuttui ketjussa masentuneeksi ja itseään viilteleväksi bulimikkotytöksi, josta vanhemman olisi pitänyt tehdä lasu. Ei siis yhtään osattu pysyä aiheessa ja pojan ruokahalukin selitettiin jo alussa siitä, että hän liikkui viikossa tavoitteellisesti yli 20 tuntia ja taisi kerätä massaa kasvupyrähdystä varten.

Vierailija
278/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmiset voivat pahoin

Vierailija
279/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miten pahasti ihmiset ajattelevat toisistaan ja toisissa ei ole mitään hyvää. Jatkan samalla linjalla, eli en luota ihmisiin.

Vierailija
280/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä7 kirjoitti:

Että miten pahasti ihmiset ajattelevat toisistaan ja toisissa ei ole mitään hyvää. Jatkan samalla linjalla, eli en luota ihmisiin.

Lähtökohtaisesti ihmisiin pitäisi voida luottaa, mutta se on ihan tosiasia, että AV-palstaa lukiessa tulee aika pian toisiin aatoksiin.

Sen olen siis oppinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi