Mitä tämä vauva-palsta on sinulle opettanut muista ihmisistä??
Kommentit (612)
Suurin osa miehistä on enemmän tai vähemmän sekaisin. Itseni kohdalla tämä oivallus pisti nostamaan kriteerejä entisestään, jos jään yksin se on sitten niin. En ota ketään laasalaista edes säälistä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä on enemmän tai vähemmän sekaisin. Itseni kohdalla tämä oivallus pisti nostamaan kriteerejä entisestään, jos jään yksin se on sitten niin. En ota ketään laasalaista edes säälistä.
Joo. Olen kans ollut yllättynyt siitä, millaisia pseudotieteilijöitä miehet oikein onkaan. Naurattaa ääneen välillä se itsevarmuus, jolla näitä ihan hatusta vedettyjä juttujaan totena selittävät.
Huumoripalstahan tämä on. Ei noi miehet ole mitään oikeita miehiä, jotka liikkuu ihmisten ilmoilla. Muussa tapauksessa ne tietäisi edes jotain ihmisistä.
Että ero on ratkaisu kaikkiin ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Olen kans ollut yllättynyt siitä, millaisia pseudotieteilijöitä miehet oikein onkaan. Naurattaa ääneen välillä se itsevarmuus, jolla näitä ihan hatusta vedettyjä juttujaan totena selittävät.
Huumoripalstahan tämä on. Ei noi miehet ole mitään oikeita miehiä, jotka liikkuu ihmisten ilmoilla. Muussa tapauksessa ne tietäisi edes jotain ihmisistä.
Valitettavasti tämä kaikki koskee yhtäisesti myös naisia.
Eläinsuojelurikokset ovat varsin yleisiä ja niihin myös avoimesti kannustetaan.
Sen kuinka monet ihmiset ovat hukassa itsensä kanssa ja elävät arvotyhjiössä.
Vierailija kirjoitti:
Että ero on ratkaisu kaikkiin ongelmiin.
Erityisesti jos jätettävänä on SIKA !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti tämä kaikki koskee yhtäisesti myös naisia.
Ei uskoisi tämän palstan perusteella...
Mua säälittää kun elämämkoululainen ei löydä tasoistaan keskustelukumppania.
Palstalla on paljon traumaattisia ihmisiä, joilla on olematon reflektio.
Moni nainen on seksisti ja sovinisti.
Suuri osa suomalaisista elää todella vanhanaikaista ja tiukasti sukupuolitettua elämää.
Se että täällä liikkuu sairaan paljon ihmisiä jotka eivät ymmärrä lukemaansa. Hyökkäävät ketjuun kommentoimaan ihan mitä sattuu, ennen kuin ovat SISÄISTÄNEET koko aiheen, vieläpä suomen kielellä.
Jos minä aloitan ketjun jossa kysyn vaikkapa ruoka-ohjetta ja jotain vinkkiä siihen tai sen parantamiseksi, niin tulevat mökäämään että muovijätettä on liikaa. Silloin käy väistämättä mielessä että jotkut lääkkeet jääneet ottamatta, tai että niille voisi olla tarvetta.
Minua ärsyttää kaikki nämä palstan alistetut naiset jotka antavat miesten kohdella heitä ihan miten sattuu, sitten itkevät täällä ja vaikka väki neuvoo heitä 100 sivun verran niin silti ei mene perille, vaan roikutaan siinä miehessä ja annetaan huonoa esimerkkiä omille lapsille, etenkin tytöille. Sen verran luulisi olevan selkärankaa ja itsetuntoa ettei suostu sellaiseen kohteluun.
Että vuokralla asuminen kertoo elämänhallinnan puutteesta. Pitäisi olla oma asunto ostettuna heti lukion/amiksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat lähtökohtaisesti itsekkäitä ja ilkeitä.
Tämä, jokaisesta keskustelusta löytyy ilkeitä kommentteja ja riippuen aiheesta, itsekkyys on monesti huipussaan. Kaikki pitää saada heti, toisia ihmisiä ei voi auttaa ja se oma hyvinvointi ja elämä on kaikkein tärkein tilanteesta riippumatta. Kyllähän tuo näkyy IRL myös, mutta palstalla vieläkin enemmän. Maailma on sairas paikka.
Että älykkyys, itsenäinen ajattelu, harkintakyky, luetunymmärtäminen, laskutaito ja oikeudenmukaisuus loistaa poissaolollaan täälläkin.
Sen, että ihmisillä on "pakko" aina ottaa jompi kumpi puoli esim. keskusteluissa, joissa on kaksi mahdollista tapahtumaketjua, eikä voi pohtia asiaa olematta jommalla kummalla kannalla.
Vertauksia ja kärjistyksiä ei ymmärretä. Aina tulee joku nillittämään, että ne eivät ole sama asia. Eivät olekaan eikä niiden ole tarkoituskaan olla sama asia.
Vastavuoroisuuden tiedostaminen on tietysti hyvä. Mutta minä itse haluan auttaa, koska haluan olla sellainen ihminen riippumatta siitä minkälainen miettijä se toinen on.