Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä vauva-palsta on sinulle opettanut muista ihmisistä??

Vierailija
22.08.2018 |

Jotain syvällistä arvatenkin

Kommentit (612)

Vierailija
281/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat lähtökohtaisesti itsekkäitä ja ilkeitä.

Tämä. Itse en enää auta muita esim muutossa. Vain paria läheisintä ihmistä autan. Muutoin autan vain mikäli kyseinen ihminen on auttanut jotenkin minua eli pitää olla sitä vastavuoroisuutta.

Täältä oppii uusia näkökulmia asioihin.

Vastavuoroisuuden tiedostaminen on tietysti hyvä. Mutta minä itse haluan auttaa, koska haluan olla sellainen ihminen riippumatta siitä minkälainen miettijä se toinen on.

Vierailija
282/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on enemmän tai vähemmän sekaisin. Itseni kohdalla tämä oivallus pisti nostamaan kriteerejä entisestään, jos jään yksin se on sitten niin. En ota ketään laasalaista edes säälistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on enemmän tai vähemmän sekaisin. Itseni kohdalla tämä oivallus pisti nostamaan kriteerejä entisestään, jos jään yksin se on sitten niin. En ota ketään laasalaista edes säälistä. 

Joo. Olen kans ollut yllättynyt siitä, millaisia pseudotieteilijöitä miehet oikein onkaan. Naurattaa ääneen välillä se itsevarmuus, jolla näitä ihan hatusta vedettyjä juttujaan totena selittävät.

Huumoripalstahan tämä on. Ei noi miehet ole mitään oikeita miehiä, jotka liikkuu ihmisten ilmoilla. Muussa tapauksessa ne tietäisi edes jotain ihmisistä.

Vierailija
284/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spede-Show jatkuu...

Vierailija
285/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ero on ratkaisu kaikkiin ongelmiin.

Vierailija
286/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Olen kans ollut yllättynyt siitä, millaisia pseudotieteilijöitä miehet oikein onkaan. Naurattaa ääneen välillä se itsevarmuus, jolla näitä ihan hatusta vedettyjä juttujaan totena selittävät.

Huumoripalstahan tämä on. Ei noi miehet ole mitään oikeita miehiä, jotka liikkuu ihmisten ilmoilla. Muussa tapauksessa ne tietäisi edes jotain ihmisistä.

Valitettavasti tämä kaikki koskee yhtäisesti myös naisia.

Vierailija
287/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinsuojelurikokset ovat varsin yleisiä ja niihin myös avoimesti kannustetaan.

Vierailija
288/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kuinka monet ihmiset ovat hukassa itsensä kanssa ja elävät arvotyhjiössä.

Vierailija
289/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ero on ratkaisu kaikkiin ongelmiin.

Erityisesti jos jätettävänä on SIKA !

Vierailija
290/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tämä kaikki koskee yhtäisesti myös naisia.

Ei uskoisi tämän palstan perusteella...

Vierailija
291/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää kun elämämkoululainen ei löydä tasoistaan keskustelukumppania.

Vierailija
292/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on paljon traumaattisia ihmisiä, joilla on olematon reflektio.

Vierailija
293/612 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen on seksisti ja sovinisti.

Suuri osa suomalaisista elää todella vanhanaikaista ja tiukasti sukupuolitettua elämää.

Vierailija
294/612 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että täällä liikkuu sairaan paljon ihmisiä jotka eivät ymmärrä lukemaansa. Hyökkäävät ketjuun kommentoimaan ihan mitä sattuu, ennen kuin ovat SISÄISTÄNEET koko aiheen, vieläpä suomen kielellä.

Jos minä aloitan ketjun jossa kysyn vaikkapa ruoka-ohjetta ja jotain vinkkiä siihen tai sen parantamiseksi, niin tulevat mökäämään että muovijätettä on liikaa. Silloin käy väistämättä mielessä että jotkut lääkkeet jääneet ottamatta, tai että niille voisi olla tarvetta.

Vierailija
295/612 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kaikki nämä palstan alistetut naiset jotka antavat miesten kohdella heitä ihan miten sattuu, sitten itkevät täällä ja vaikka väki neuvoo heitä 100 sivun verran niin silti ei mene perille, vaan roikutaan siinä miehessä ja annetaan huonoa esimerkkiä omille lapsille, etenkin tytöille. Sen verran luulisi olevan selkärankaa ja itsetuntoa ettei suostu sellaiseen kohteluun.

Vierailija
296/612 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vuokralla asuminen kertoo elämänhallinnan puutteesta. Pitäisi olla oma asunto ostettuna heti lukion/amiksen jälkeen.

Vierailija
297/612 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat lähtökohtaisesti itsekkäitä ja ilkeitä.

Tämä, jokaisesta keskustelusta löytyy ilkeitä kommentteja ja riippuen aiheesta, itsekkyys on monesti huipussaan. Kaikki pitää saada heti, toisia ihmisiä ei voi auttaa ja se oma hyvinvointi ja elämä on kaikkein tärkein tilanteesta riippumatta. Kyllähän tuo näkyy IRL myös, mutta palstalla vieläkin enemmän. Maailma on sairas paikka.

Vierailija
298/612 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että älykkyys, itsenäinen ajattelu, harkintakyky, luetunymmärtäminen, laskutaito ja oikeudenmukaisuus loistaa poissaolollaan täälläkin.

Vierailija
299/612 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että ihmisillä on "pakko" aina ottaa jompi kumpi puoli esim. keskusteluissa, joissa on kaksi mahdollista tapahtumaketjua, eikä voi pohtia asiaa olematta jommalla kummalla kannalla.

Vierailija
300/612 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertauksia ja kärjistyksiä ei ymmärretä. Aina tulee joku nillittämään, että ne eivät ole sama asia. Eivät olekaan eikä niiden ole tarkoituskaan olla sama asia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä