Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä vauva-palsta on sinulle opettanut muista ihmisistä??

Vierailija
22.08.2018 |

Jotain syvällistä arvatenkin

Kommentit (612)

Vierailija
301/612 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että tyhmiä ihmisiä on paljon. Sellaisia jotka eivät ymmärrä omasta elämästä poikkeavia muiden ihmisten kokemuksia, eivätkä siten pysty eri perspektiiveistä asioita käsittelemään.

Jep, tällä palstalla törmää välillä niin yksinkertaisiin ihmisiin että vetää oikein sanattomaksi. Se on minunkin suurin oppini täältä :D

Sen olen oppinut, kun kirjoittaa tänne jotakin niin kannattaa alka vääntämään,kääntämään ja paisuttelemaan asioita rautalangasta ihan toiseen suuntaan, ettei vahingossakaan muka ymmärrä. Jos on vähänkin eri mielipide massan kanssa niin hirteen vain, vaikka ihan asiallinen ja aiheellinen kertomus olisikin. Tabusta ei saa puhua, eikä mistään oikeasti tärkeistä asioista vaan pitää pysyä pinnallisissa kertoiluissa. Myöskin sen, kuinka ilkeitä ja itsekkäitä sekä suppealaajaisia ajattelijoita on paljon. Jätä se siika!

Vierailija
302/612 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että samat ihmiset täällä kertoo, miten sekasi toiset on. Kuitenki ite kommentoivat samoja ketjuja. Ei kovin loogista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/612 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joukossamme liikkuu toimittajia, mielipidevaikuttajia ja jopa joidenkin puolueiden viestinnän väkeä pukeutuneena anonyymiksi tavan kansalaiseksi.

Vierailija
304/612 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sangen omituinen foorumi. Tunnen juttuja lukiessani useita tunteita ja vieläpä yhtä aikaa. Surua, vihaa, raivoa, myötähäpeää, sääliä, epäuskoa.

Palstalaisista olen oppinut, että he ovat kuin lauma vatsatautisia virtahepoja pienessä lammikossaan. Ripuloivat veden täyteen ja sen jälkeen kellään ei ole kivaa. Jankkaaminen ja aiheen vierestä puhuminen sekä päteminen ovat ilmeisesti ihmisillä verissä.

Luemme ystävieni kanssa tätä palstaa viihdyttääksemme itseämme ja toisiamme. Kuten useat ovat jo sanoneet, elän varmaankin kuplassa, kun en tunne yhtään näiden elämäänsä kyllästyneiden ihmishirviöiden/raunioiden kaltaisia yksilöitä.

Vierailija
305/612 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sangen omituinen foorumi. Tunnen juttuja lukiessani useita tunteita ja vieläpä yhtä aikaa. Surua, vihaa, raivoa, myötähäpeää, sääliä, epäuskoa.

Palstalaisista olen oppinut, että he ovat kuin lauma vatsatautisia virtahepoja pienessä lammikossaan. Ripuloivat veden täyteen ja sen jälkeen kellään ei ole kivaa. Jankkaaminen ja aiheen vierestä puhuminen sekä päteminen ovat ilmeisesti ihmisillä verissä.

Luemme ystävieni kanssa tätä palstaa viihdyttääksemme itseämme ja toisiamme. Kuten useat ovat jo sanoneet, elän varmaankin kuplassa, kun en tunne yhtään näiden elämäänsä kyllästyneiden ihmishirviöiden/raunioiden kaltaisia yksilöitä.

Kiitos nauruista. Itse kieltäydyn ainakin olemasta virtahepo olohuoneessa eli sanon sen mitä ajattelen silläkin uhalla, että sitä kauhistellaan.

Minä olen tavannut todellisessa elämässä hirveitä tyyppejä joten välillä mietin miksi haluan rypeä täällä.

Vierailija
306/612 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nainen, jolla on poikalapsi, muuttuu hirviöksi, jos poika saa joskus lapsen. Anoppi mummona on pahinta mitä kenenkään elämään voi sattua.

Vierailija
307/612 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

mulla on nyt provokatiivinen nimi ja avatar.

Katotaan kuin mun käy.

Vierailija
308/612 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen monia ihmisiä fiksumpi ja parempi ja että vihaan ihmisiä ihan hyvästä syystä.

Vierailija
309/612 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että täällä liikkuu sairaan paljon ihmisiä jotka eivät ymmärrä lukemaansa. Hyökkäävät ketjuun kommentoimaan ihan mitä sattuu, ennen kuin ovat SISÄISTÄNEET koko aiheen, vieläpä suomen kielellä.

Jos minä aloitan ketjun jossa kysyn vaikkapa ruoka-ohjetta ja jotain vinkkiä siihen tai sen parantamiseksi, niin tulevat mökäämään että muovijätettä on liikaa. Silloin käy väistämättä mielessä että jotkut lääkkeet jääneet ottamatta, tai että niille voisi olla tarvetta.

Aivan totta. Ihan saman olen huomannut. Varsinkin, jos on vähän arempi ja kuohuttavampi aihe, niin nämä sisälukutaidottomat viisastelijat iskevät välittömästi. Esimerkkejä:

Aloittaja: Apua, olen raskaana ehkäisyn petettyä. Kuinka nopeasti saa lähetteen aborttiin?

Sisälukutaidoton viisastelija: Ootko koskaa kuullu ehkäisystä!1?? Ei pidä panna jos ei osaa ehkästä!!!!

Aloittaja: Sosiaalisten tilanteiden pelkoni ei ole hellittänyt, vaikka olen käynyt yli vuoden psykoterapiassa. Vaihdanko terapeuttia, vai mitä teen?

Sisälukutaidoton viisastelija: No mene terapiaan jos normaalit ihmissuhteet ahdistaa noin paljon!

Aloittaja: Toivottavasti ampparit kuolisivat jo pois! Aina saa näin allergikkona olla varuilta kännykkä mukana, jos pitää soittaa ambulanssi, kun Epipen ei tehoa mulla kovin hyvin.

Sisälukutaidoton viisastelija: Lol äksdee ambulanssi mikseisulla oo Epipeniä xD

Vierailija
310/612 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hyvin suuri osa ihmisistä on äärimmäisen itsekeskeisiä ja kapeakatseisia sekä täysin kykenemättömiä tarkastelemaan asioita laajemmin, saati sitten jonkun toisen näkökulmasta. Nähdään vain sen oma elämäntilanne (ja muiden samassa tilanteessa olevien) ja pidetään sitä jonain normina ja ainoana oikeana, täysin vailla kykyä huomioida muiden, eri elämäntilanteessa olevien tarpeita. Siitä huolimatta kuitenkin ollaan kovaan ääneen vaatimassa, että näiden muiden kyllä pitää ottaa minun erityistarpeeni ja minun elämäntilanteeni huomioon, ja muuttaa koko oma elämänsä sen seurauksena.

Vierailija
311/612 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen, että vanhat suomi-filmit olivat sittenkin oikeassa 😀.

Niskavuoren Loviisa oli monille esikuvallinen, "kullakin on nöyryytensä aika", asento ja tyyli millä lausuttiin.

Vierailija
312/612 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaliemikuutiot ovat paha asia, myös että ruoanlaitto on asia jota ei uskalla kommentoida.  Koska kaikki tekevät eri tavoin, perusruokaa myöten.

En väitä olleeni viisas, kunhan sanoin että kaikki sen osaavat, kaikki eivät vain pidä niin kovasti.

Vierailija
313/612 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jotkut pesee jauhelihan, miehet syövät lasten vanukkaat, ja muutamat haaveilee Munsalan kansallispuvuista.

Vierailija
314/612 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että suurin osa täällä kirjoittelevista naisista suorastaan inhoaa toisia naisia jotka meikkaavat päivittäin, laittavat hiuksensa, käyvät kauneushoidoissa ja jotka tuoksuvat laadukkaille luksustuoksuille.

Nuo meikkaajia vihaavat lipeäkalanaamaiset Erisan-rasvaajat rupsahtavat ennenaikaisesti, ja sitten itkevät täällä että miksi se sika mies petti ja jätti. Tai sitten joku meikattu, hyväntuoksuinen nainen on vienyt heiltä joskus miehet.

Vierailija
315/612 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että yksinhuoltajat ovat mätämulkkuja ja yhteiskunnan pohjasakkaa. Niiden pitäisi pysyä kotonaan ja tehdä kaikki ostokset ruokaostoksista lähtien netissä. Ainut paikka jossa saavat käydä on puisto ja muskari.

Vierailija
316/612 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhenliha pitää pestä!

ZS-inkkumies

Vierailija
317/612 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että joku maksaa asumisestaan Riihimäen keskustassa 480e/kk, joku toinen taas Helsingin keskustassa yli 1000e/kk.

Vierailija
318/612 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on opettanut:

Ottakaa ero mahdillisimman pian. Muuta syytä ei tarvita, riittää että on kyllästynyt mieheen, vaikka olisi pienet lapset joista nuorin vauva.

Jos on onnellinen ja varsinkin pitkässä avioliitossa niin haukut tulee.

Mikäli tulee vahingossa raskaaksi, niin abortti ilman muuta. Abortin vastustajat haukutaan lyttyyn.

Jos ei meikkaa eikä tykkää volyymiripsistä ja muista härpäkkeistä niin on tyhmä moukka.

Jollei kannata takapuolen suurennusta tai muita 'Kardasian' temppuja ei ole katu-uskottava.

Jos on saanut vauvan alle 20 vuotiaana, se on kauhea vahinko.

Mummot 50+ ovat vanhoja pieruja.

Jos käy lomilla ulkomailla, niin alapeukkuja tulee.

Ja paljon muuta. Ilkeää, kateellista ja katkeroitunutta sakkia täällä.

Joskus sentään näkee pieniä valopilkkujakin joukossa. Muuten vaikuttaa mt-ongelmaisten ja syrjäytyneiden palstalta.

Vierailija
319/612 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä paras opetus tuli takavuosina. Että kaupan kassa ottaa kakkoseen!

Vierailija
320/612 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen että suurin osa täällä kirjoittelevista naisista suorastaan inhoaa toisia naisia jotka meikkaavat päivittäin, laittavat hiuksensa, käyvät kauneushoidoissa ja jotka tuoksuvat laadukkaille luksustuoksuille.

Nuo meikkaajia vihaavat lipeäkalanaamaiset Erisan-rasvaajat rupsahtavat ennenaikaisesti, ja sitten itkevät täällä että miksi se sika mies petti ja jätti. Tai sitten joku meikattu, hyväntuoksuinen nainen on vienyt heiltä joskus miehet.

Olen mies ja minä kyllä jättäisin sinut.

Aikasi kuluu meikatessa ja luxusrasvan läträämisessä. Haise vaikka miten hyvälle, niin se on NO THANKS!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme