Mitä tämä vauva-palsta on sinulle opettanut muista ihmisistä??
Kommentit (612)
Joku nälväsi kommenttiani. Miten tästä eteenpäin. Synkältä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Että kaikkea mitä teet tai ajattelet joku muu voi paheksua. Ikävä kyllä.
Mutta onneksi siitä ei tarvitse välittää. Kun tiedostaa, että nämä ihmiset voivat pahoin, niin se helpottaa, kun joku paheksuu sinua. Voi ajatella, että tuo nyt vain purkaa oman elämänsä patoutumia nyt minuun eikä se liity juuri minuun millään tavalla.
Että "niin se vaan menee" on ihan kelpo perustelu.
Yllätys on ollut että moni mies huijaa naivia ja vähän tyhmää kilttiä tytöä tekeään velkaa i, niin että mies ostaa jotain nimiinsä jonka tämä talousasioista tietämätön nainen joutuu karvaasti maksamaan. Yllätys että Suomessakin on rikollisia petosmiehiä joilla ei ole luottotiedot kunnossa. Nuoret lähtevät maailmalle ilman mitään ohjeita kotoa. Yksi just ei tiedä edes mikä on takaus. Luekaa nuoret sitä Finnleksiä täältä.
ei mitään. mitä en olisi jo tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Yllätys on ollut että moni mies huijaa naivia ja vähän tyhmää kilttiä tytöä tekeään velkaa i, niin että mies ostaa jotain nimiinsä jonka tämä talousasioista tietämätön nainen joutuu karvaasti maksamaan. Yllätys että Suomessakin on rikollisia petosmiehiä joilla ei ole luottotiedot kunnossa. Nuoret lähtevät maailmalle ilman mitään ohjeita kotoa. Yksi just ei tiedä edes mikä on takaus. Luekaa nuoret sitä Finnleksiä täältä.
tämä on totta. Minä olen tuollainen entinen kiltti tyttö. Velkaa on noi 250000 euroa, alta 30 v olen nyt. Mitään en ole itse hyötynyt noista rahoista.
Että ihmiset on tahallaan toisilleen todella ilkeitä kun voi olla anonyymi.
Se miten paljon negatiivisia asioita voikaan keksiä positiivisista hyvän mielen tv-ohjelmista. Hyvänä esimerkkinä Laulu rakkaudelle- ketju.
Kaikki on feikkiä ja teennäistä, huonosti esitetty, väärä kappalevalinta, miks aina samat naamat, kaikki julkkikset on ärsyttäviä ja rumia jne... Että mitä ihmettä?
On ollut iloinen yllätys huomata, miten taitavia kirjoittajia, älykkäitä ihmisiä ja hyvää huumorintajua joillakin palstalaisilla - aika monella kaiken lisäksi - on. Miten hervottoman hysteerisiin juttuihin täällä pääseekään törmäämään. Ja tämä EI ole ironiaa. Olisi hienoa olla ystävä näiden ihmisten kanssa, meillä olisi varmasti hauskaa yhdessä.
Sen, että tällä palstalla on yleensä suurimmassa äänessä asiasta kuin asiasta ne, jotka eivät ko. asiasta mitään tiedä.
Kyllä se on opettanu mulle että ihmislajilla on vielä toivoa kun saa edes täälä vähän aikaa vapaasti keskustella, mode on jo rauhottunu.
Mies pettää aina.